Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.05.2020 in Мнения

  1. 3 точки
    Демек искаш да получиш информация, но не искаш да споделиш..? Ако всички разсъждават като теб няма да съществуват форуми.
  2. 2 точки
    Скоро ремонтирах НЕУСПЕШНО колата си там, след лек удър (с 20км.ч) - броня, пвц маска и преден капак. 100х се връщах заради забележки по боята и бронята. Тези хора или си мислеха, че съм сляпа и паднала от МАРС, или просто разчитаха на това, че колата я беше ужасно мръсна от пепеляка който е между бараките на "сервиза" и боклуци от дърветата наоколо. Освен че боята имаше разлика с моята (моята е черна НЕ металик а тази беше металик), всички детайли бяха със засъхнали буклучета и прашинки, които трябваха отново и отново да се полират. По всички фуги на голата беше останал непочистен грунд. Един месец колата седя в този сервиз (в двора по-точно) и беше супер разочароващо, когато най- накрая УЖ беше готова, а служителите си бяха оставили ръцете. След като останах без нерви и си взех колата, забелязах че има усукване на бронята. Фугата между бронята и капака не беше равномерна. Но се забелязва при вече измита кола, каквато не я получих. Ходих за второ менение пак в доверен сервиз.... и хората забелязоха и други проблеми, които не бяха отстранени. Отделно оставих колата си там с безпроблемно отварящ се капак, който без проблем се задържаше в отворено положение, а си я взех с капак, който клапваше сам и трябва да придържаш с ръка, докато е отворен. С две думи НЕ ПРЕПОРЪЧВАМ!!!
  3. 1 точка
  4. 1 точка
    Със задна дата но е тема, която при 8-мата генерация Civic, CR-V 2-ра та може би и 3-та ген както и Accord 7е не малко срещан проблем а именно климатикът. Миналото лято работеше, мина зимата, дойдоха отново топлите дни и греда. Виновникът при мен е това: Бил доста чест проблем според майсторите при горните изброени модели и сменяли редовно. Индикацията при мен беше, че пускаш климатикът и няма никой. Нито зацепва компресора, абсолютно нищо. След смяната на релето, всичко си дойде в норми. И да не се обърка някой, че изглежда като ново, това на снимките е старото и е изгоряло.
  5. 1 точка
    Реших, от любопитство, да проверя маслото на Корсата, на баща ми. Преди 2 години сменихме гарнитура на глава. Преди свалянето на главата, помолих майстора да направи промивка на маслената система. Бях купил flush - добавка и т.н. Но майсторът ми поиска, за тази дейност, допълнителни 50лв. и въпросът с промивката приключи на момента! След ремонта сложих Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30. С него изкара една година. А от миналата година до сега е с ATO24 Engine Oil SYNTH 5W-40. Евтино, непретенциозно масло, за стар и износен опелски двигател. 1) Автомобил – Opel Corsa B 1.2i, 1996 г., двигател X12SZ; 2) Масло – ATO24 Engine Oil SYNTH 5W-40 ( https://www.ato24.de/en/ato24-motorenol-synth-5w-40.html ); 3) Маслен филтър – Mahle OC90; 4) Общ пробег на автомобила – над 280 000км. (по километраж е 185 315 км., но като добавим и „джамбазките“ 100 хил....); 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – между 3000 и 5000 км. и една година; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 60/40 (относително); 7) Средна скорост – неизвестна; 8/ Сезон на експлоатация – 05.2019г. - 05.2020г. ; 9) Моточасове – неизвестни; 10) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,0 л.; 12) Доливане на масло – не е правено; 13) Предишно масло- Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30; 14) Капката е сканирана със HP Deskjet Advantage 3525, на 600 dpi. Колата се кара основно в преходи от 20км., в двете посоки, извън града и в града за пазаруване. Според мен двигателят работи добре след ремонта. Няма обводняване. Прави ми впечатление голямото количество тежки фракции на замърсяване в ядрото. Отдавам го на все още силно мръсният двигател и високия TBN на това масло (все пак е А3/В4). Надявам се, след още 2 смени, да се поизчисти картинката.
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Не случайно зададох въпросът, дали си барал нещо по запалителната система. Проверка се прави със свещ, закачена на кабела си и опрян корпусът на свещта към "маса"! Иначе гори я бобина, я комутатор! Опукал си или бобината, или комутатора, или и двете... А и двете се намират вътре в делкото.
  8. 1 точка
    Пробвай самодиагностика от двупиновата букса в ляво под волана.
  9. 1 точка
    Колега, ти започваш тема, а трябва да ти вадим на теб думите с ченгел от устата. Какви са тези атърмаркет части? По принцип има различни мини ме проекти за различни конфигурации (D13, D14, D15). Като цяло идеята на този тип проект е лесно и "евтино" с оригинални части от различни хонди да подобриш вървенето на малките двигатели без VTEC или да засилиш малкия VTEC D15. При типичния mini me проект обикновено се сменя главата с такава от D16Z6 или D16Y8 (има и други подходящи), дросел от B серия, лека ролка и подходящи бутала за съответната конфигурация, изпускателен и всмукателен колектор ако има нужда. Може и по-къси скорости да се сложат ако се подготвя за драг. Това ти е мини ме проекта и частите са сравнително евтини и лесно можеш да стигнеш заветните 130 к.с. От там насетне използването на афтермаркет части (нямам предвид китайски спортен изпускател и проходно гърне да гърми) струват много пари и ефекта от тях не е толкова отчетлив както да смениш вала на D15Z6 с такъв от D16Z6. Спортните валове например струват една торба пари, трябват и пружинки и тн за тях, а вдигат 1-2 коня спрямо вал от D16Z6 (зависи и кой стейдж са, стейдж 3 си е за писта и с него трудно ще караш в града), да не говорим пък, че живота на тези валове е 20-30к километра. Та ако имаш възможност да изсипваш на 2-3 г. по една торба пари за валове за да караш Д серия с малко повече коне, то по-добре си купи нещо друго фабрично засилено. И за да се придържам към темата, аз от скоро съм с мини ме. Карам D15Z6 с валове и кобилици от D16Z6, дросел от B серия, изпускател от D16Z6, доста по-лека ролка, имам и KN панелен филтър и Р28 компютър. Във вторник ще правим настройки и дино и ще пусна графики, но и без настройки се усеща доста по-добре колата сега. Ясно и отчетливо се усеща дръпването на VTEC-a, преди не знаех дали изобщо работи. Всъщност в момента съм си с моя компютър, защото Р28-цата като я сложа свети чека, на настройката ще изчистим тези неща. Интересното е че сега с моя компютър VTEC-a e на две нива, на около 3000 и 5000 оборота и е доста интересно за каране. Ще питам момчетата дали може и на Р28-цата да свалим VTEC малко по в ниските, дори и да загубя малко мощност.
  10. 1 точка
    Здрасти отново. Правил съм 3пъти принудителна регенерация, като последният път, индикацията беше с удивителен и ни пусна трудно от втория път. Принудителната регенерация се прави само на място и диагностиката си определя оборотите и времето - първо почва с около 3000х.за около 4/5минути, после за около 20-на минути, поддържа 2000х.об. и пак завършва с малко по-високи. По принцип, не е хубаво да се прави принудителна регенерация, повече от 3 / 4 пъти. То стигнеш ли тези пъти, значи филтъра е запушен доволно и е хубаво да се свали и почисти. Ако си чел темата, си разбрал, че при мен правеше регенерация през 100-на км. и индикацията ми светна 3 пъти в рамките на около 2/3 месеца. След последния път, реших да не я мъча повече и свалих филтъра и го пратих във Варна. Резултата е невероятен и от тогава до ден днешен, нямам никакъв проблем, няма пушеци, миризми и други, стана и доста икономична,също не мога да разбера кога сама си регенерира - а колата се кара предимно градско и на къси разстояния. Ако след време пак се запуши, отново ще го пратя за почистване, но няма да го премахна.
  11. 1 точка
    БаМааМу, и аз не повярвах, ама верно било. И то май е само при 2.2 дизел автоматик. Всъщност, нищо ново под слънцето, освен наличието на пробки за наливане и източване на специалното масло. Технически изглежда да е същата пародия на раздатка, както и на всички останали CR-V-та. Както каза Емича - няма нищо общо с класическата раздатка. Това си е една обикновена хипоидна зъбна предавка. Освен пробките, другата разлика е липсата на пиньона, който се зацепва към короната на предния диференциал. Новата "раздатка" на 2.2 дизел автомат: Старата "раздатка": Новата изглежда е малко наедряла. п.п. Карпера, не са едно и също. Така наречената раздатка е монтирана на предния диференциал и, както каза Емича - ползва маслото на дифа и скоростната кутия. Новата също е монтирана там, ама си иска отделно масло (нямам идея, защо). На задния диференциал е монтирана Dual Pump System, която включва 4х4, и ползва маслото на задния диф.
  12. 1 точка
    Не, оказва се че фейса дизел автомат има раздатка (или поне нещо подобно). Даже има и масло за нея. Явно не си член на фейсбук групата. Няколко човека потвърдиха и също така много не знаеха, включително и аз.
  13. 0 точки
    Привет, колеги! Наскоро си закупих и аз Хонда CR-V. Годината е 2008-ма. Опитах се да си пусна климатроника и се оказа, че не работи. Реших, че е от времето и трябва да изчакам да се постопли. Уви, не беше от това. Започнах да ходя по сервизи (Омбре, Димел Ауто), от където уж щяха да ми правят проблема, но така дори и не стигнахме до диагностиката на проблемната част и на двете места. Разочарован съм. Реших, че ще седна и ще се позанимавам сам да почета. В доста различни форуми четох за хронични заболявания и стигнах до една статия, която описва всичко. Реших да я преведа на български за четящите след мен. Не съм специалист в тази област и моля да ме поправите ако не съм превел наименованието на някоя част правилно. Колеги, имам и една молба: запазих си час в Бултрако на "Ботевградско шосе" в София. Колата има още 1 месец гаранция, но преди няколко седмици ѝ сложих газов инжекцион. Той няма общо с проблемите на климатика и от Бултрако ми казаха да отида, а те ще решат дали ще ми отстранят проблема гаранционно. Много ви моля, ако някой може да удари едно рамо със съвет за това как да ги убедя да мина гаранционно или ако познавате някой от там - ще съм повече от благодарен! Мерси предварително! Послепис: ако знаех, че имам проблем с климатроника (а и това, че колата е още в гаранция), щях да го отстраня преди да сложа ГИ. Внимание! Оригиналът на статията се намира на този адрес: http://accordownersc...or-failure.html CR-V Проблеми с компресора на климатика Удължаването на гаранцията от Хонда беше обявено на 2ри Декември 2011-та година. Статията е за бензиново CR-V с код на рамата RE5 за двулитровия двигател. Моделите от 2007 до 2010-та година са засегнати от този проблем. Какъв е симптомът? Собствениците на засегнатите CR-V модели с този код на рамата може да чуят ненормални шумове от двигателния отсек или да установят, че техния климатик не работи. Необичайните шумове могат да се дължат на лагера на ролката на компресора или съединителя и неработеща бобина на компресора. Каква е причината за този проблем? След продължителен и подробен анализ от инженерите на Хонда, се достигна до извода, че е свързано с това как съединителя и бобината си взаимодействат. Това повтарящо се взаимодействие води до боксуване на съединителя. Боксуването на съединителя се дължи на преждвевременно износване на дисковете му поради увеличаване на употоребата му. Основната причина за честата употреба на компресора е причинена от намалената площ на изпарителя за модели от 2007-ма година насам. Това, от своя страна, води до намалението на топлоотдаващата ефективност, карайки компресора да работи по-често за да достигне желаната температура. При приплъзването на съединителя (боксуването), се отделя голямо количество топлина, водещо до две вредни последици: 1. Уплътнителният пръстен в съединителя започва да се топи, което причинява грапавост и триене с корпуса; 2. Бобината има вътрешен термален предпазител. Когато бобината дотигне температура от 135 градуса по Целзий предпазителят гори. Той не е автоматичен и трябва да бъде подменен с нов такъв. Решението на Хонда За да се увеличи стабилността на съединителя на компресора, допълнителна подложка се добавя към арматурната шайба. Тя намаля приплъзгванията при всяко завъртане и отпускане. Фигура А показва без, а фигура B показва с такава подложка. Подобна подложка е монтирана на всички нови CR-V автомобили, също така и всички резервни части са били подменени да включват новата подложка. Според Хонда, в повечето случаи няма да има нужда от подмяна на компресор. Вместо това се подменя съединителя на компресора или бобината. Възможно е и двете. В много редки случаи ще се наложи да се подмени компресора на климатика. За да разберете кои точно части са за подмяна, трябва да си запазите час при най-близкият Хонда дилър. Номерата на частите за коли от 2007 до 2009-та година са както следва: Компресор (номер 2): 38810-RZV-G02 Съединител (номер 4): 38900-RZV-G02 Бобина (номер 9): 38924-RZV-G01
  14. 0 точки
    Ако са 3000 за тази цена и маслото е ок може да се каже толкова се очаква има още. Ако са 5000 хил много добре се представя дори изключително. Хубаво е дали може да се изясни къде е на 3хил или на 5 хил км,но щом е написано значи не става.
  15. 0 точки
    Снощи към десет и половина оставям аз гаджето пред тях. Излиза баща й... и уж на майтап ми подхвърля един патрон. И усмихнат ми говори: - И да знаеш, моето момче, че след 23.00 летят по-бързо!
  16. 0 точки
    Докторе, аз съм женен 5 години и все още нямам деца. - Защо смятате, че проблемът е във вас? Нека, жена ви да дойде. Пациентът отваря вратата, и вика: - Иванеee, ела бе!
  17. 0 точки
    Емич, няма логика, бра'чед! От един час разглеждам схеми. Пробките се появяват на раздатката на 3-та ген дизел автоматик. Същата кола, ама ръчна - няма пробки. Дотук добре, да кажем, че едното е ATF, другото MTF. Обаче, при бензиновите CR-V-та не е така. Раздатката е една и съща, и за ръчна, и за автомат. Пробки за отделно масло няма и на двете, т.е. смазва се, както с ATF, така и с MTF. Положението е същото и при 1-ва, и при 2-ра ген бензинки - няма отделно масло. Друго - куплирането към ръчна и към автоматична кутии. Да, различно е, но при бензинките е "козметично". Разликата е единствено във формата на фланеца и е минимална. Карантията е еднаква. Дори и на твоите дизели ръчка, раздатката е същата (карантия) като на бензинките. Най-съществената разлика в раздатките (видно и от снимките в предишния ли пост) на дизел ръчна и дизел автомат е входящия вал. На ръчната този вал е част от раздатката, както на всички останали CR-V-та. На автоматика, обаче, този вал е част от диференциала. Като казах диференциал, Всички раздатки, на всички CR-V-та (включая дизел автомат) вземат движение от втория венец на короната на предния диференциал. А всички диференциали, на всички CR-V-та са еднакви и не им пука какво масло ги смазва - ATF или MTF. Значи - дифа на дизел автомат може да се смазва с ATF, ама раздатката не може. Извод - да са живи и здрави счетоводителите! EDIT: Хрумна ми една налудничава идея, относно смазването на раздатката. Виждал съм раздатка монтирана на кола, ама не съм виждал демонтирана. Като гледам снимките, не виждам отвори, през които да влиза масло в раздатката. Това породи въпроса - Каква е вероятността раздатката без пробки да е "вечна", т.е. да е напълнена с грес и да е капсулована? Все пак, натоварването на тази хипоидна предавка не е кой-знае-какво при нормална експлоатация. Това автоматично отхвърля въпроса за начина на смазване - ATF или MTF.
  18. 0 точки
    - Пеше, натаралянкам съществително ли се води или е глагол? - Жорка, приятелю мой, "натаралянкам" е цел.
  19. 0 точки
    Ако мъж обича една жена той е влюбен. Ако обича две жени - женен. Ако обича много жени значи може да си го позволи.
  20. 0 точки
    Този пич го снимах преди малко на улицата... 😉 Корона сал е от всякъде...
  21. 0 точки
    Това е единственият по рода си тип (модел и цвят) на балканите!
  22. 0 точки
    "Само при дизела" е неточно казано. Новата "раздатка" е само при ДИЗЕЛ+АВТОМАТИК. При дизел ръчка е старата. Нямам идея (все още), защо, но мога да предположа, по пътя на логиката. Дизел автоматик се появява за сефте на фейса на 3-та ген CR-V през 2009-а. Единствената разлика от всички останали CR-V-та до момента е автоматика. Нямам представа (все още), каква е тази АСК, но да предположим, че се различава от АСК на бензинките. Ако е така, вероятно тази "нова" АСК ползва масло, за което някой е решил, че не е подходящо за смазване на досега съществуващата "раздатка" и е "изобретил" нова. А може просто този изобретател да е от счетоводния отдел на Хонда и да е открил нова касичка за събиране на пари от крайния потребител. Клиентът, по дефолт, е технически необразован, 'що да не го "натоварим", като му кажем, че новата АСК върви с нова "раздатка". Ако все пак някой се сети да провери, какво е маслото в новата АСК и се окаже, че е доброто старо ATF-DW1, тогава ще му мислим.
  23. 0 точки
    - Брато, снощи сънувах че лепя тапети с Анджелина Джоли. - Е, и? - Беше много реалистично. Даже като се събудих ръцете ми лепнеха.
  24. 0 точки
    Ако в 6 сутринта ме видите да бягам, бягайте и вие! Явно нещо лошо става!
  25. 0 точки
    Вуте, обичай ме като Ромео. Ревнувай ме, като Отело. Люби ме, като Казанова. - Пено, я ке те заапем за г*зо, оти съм чел само "Баскервилското куче"!
  26. 0 точки
    За момента нищо ново, освен едни капачки за джантите. Старите бяха много зле и бяха останали 3, даже 2 и 1/2 P.S Back to home
  27. 0 точки
    Аз рядко имам вяра на майстори, затова и сам си правя нещата. Обаче ежегодното обслужване на фреона на климатичната система ме е накарало да си намеря читав човек. Ще си позволя да ти го препоръчам, правил е достатъчно ремонти на и подменял компресори на коли като нашите (виждам, че караш в София): http://www.avtoklimaticisofiq.com/index.html Кажи, че Боби от форума на Хонда те праща, вярвам ще даде разумни цени така. За вниманието така или иначе обръща достатъчно на всичките си клиенти, също така ще ти предложи различни варианти с консултация за всеки от тях: ремонт (ако е възможно), втора употреба (потенциално с/без рециклиране), нов алтернативен (марка/правилен парт номер) и нов оригинален. Така можеш сам вземеш информирано решение кой вариант те устройва най-много.
  28. 0 точки
    http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=100776&view=getnewpost Тази тема е подобна и дано те насочи.
  29. 0 точки
    @Markony: все повече ме убеждаваш в правотата на мисленето ми да не си купувам чисто-нова кола. Проблемът е, че като дойде време за сервиз и не знаеш на кой да се довериш. Поне това е при мен. Поради тази причина станах половин майстор на старата си кола - нямам им вяра и искат да вземат повече пари от хората, отговорни за човешки животи. Това е една друга тема.В отговор на това какво са ти проверявали на теб: на мен човекът от сервиза на Бултрако, след като "оправи" компресора, започна да проверява светлини, масло, антифриз, течност за чистачки... гледам го и не вярвам. Просто му казах, че мен ме интересува климатика, останалото (от половин час приказки с него) е ясно, че сам си го следя и нямам нужда от него. Както и да е.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...