Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 15.12.2019 in Мнения

  1. 2 точки
    Колега не знам каква кола със старт-стоп си карал и е гасила мотора на първия светофар. Стопа не сработва докато колата не е достигнала зададена температура и външната не е над определена и акумулаторът е зареден над определено ниво... Инсталацията в по-новите и мислени модели е съобразена, както и акумулаторите са на т.н. AGM химия. Често има спомагателна батерия или кондензатор само с цел да пали, стартерът е съобразен... В София и България изобщо ефекта е никакъв. Има го в градове където сутрин и вечер хората минават по 10км за 2 часа. В София това се случва 3-4 дни в годината, в Москва или Лос Анджелис е ежедневие
  2. 2 точки
    Е как да има? Тръгваш със студена кола и на първия светофар ти гаси още незагрелия мотор за 30-40 секунди. За това време фарове, климатроник (не че в момента има смисъл от него) живеят само на акумулатор. След минута-две, на следващия светофар - пак така, и така, пак и пак и пак??? Караш градско хладен мотор, палиш го дузина пъти (над мин. обороти), гърчиш излишно акумулатора и стартера, а катализатора още не е в работен режим. Не виждам къде тук е икономията и екологията?
  3. 1 точка
    Реших да го подменя профилактично, нищо сложно, 20 минути работа. Като го демонтирах видях, че не съм сгрешил. Клапана се диагностицира чрез разклащане, трябва да трака. Този който свалих почти не тракаше и беше пред запушване. Смених и маркуча, защото беше станал твърд и се беше деформирал. Клапана го взех от ибей а маркучето от дилъра.
  4. 1 точка
    Напръскай задния джам с вода и включи задна ако тръгне чистачката значи не е от включватела.
  5. 1 точка
    Да повдигнем малко темата... днес забелязах, че и аз имам вода в краката. Махнах предната лайсна пред предното стъкло, изчистих от всякъде. След това развих 4 болтчета в долната задна част на подкалника и с ръка гребях кал и листа. Те запушват изхода на каналчетата, то пак си изтича де, но половината влиза вътре при шофьора. Дано да се е оправило, на следващия дъжд ще пиша. С англичанка съм аз.
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Гаранционно обслужване не значи безплатна смяна на масла и филтри. Тая неговата кола си му наливат неправилното масло от както е закупена. Може да изисква 0W-20 да му налеят нали си плаща, на бутилки ще му продадат и налеят...
  8. 1 точка
    Колеги след малко проучване и опити се справих сам. Изтегля се долната част по посока на изваждането на буксата. Весели празници на всички и много безаварийни километри с Хондите!
  9. 1 точка
    Това масло от къде мислите, че съм го купил от космоса ли? Мисля, че може да си обслужваш колата гаранционно и другаде. Може в Румъния, Гърция, може на всякъде в Европа. Ще проверя как стояха нещата с гаранционното обслужване но мисля, че първите 3-ри години от гаранцията са към Honda, а оставащите 2-ве са към БТ, което може да се окаже в един момент и проблем. Те затова сменят яко първите 3-ри години защото не плащат те, а Honda...
  10. 1 точка
    Има масло 0W-20 масло в БТ 43лв. е литъра с ДДС, аз си взех да си имам за доливане ако се наложи! Отиваш и им казваш, че искаш да се смени маслото с 0W-20, ти си го плащаш! Да вадят там шишета и да го сменят. Как нямат 0W-20 на мен какво ми наливат? Има, бъдете по настоятелни кажете им, че си искате 0W-20 и ще си плaтите за такова масло, да го наливат от шишета ако искат. Ето всички видове масла, които се предлата от Honda България: http://www.honda-varna.com/service/componentsmm.html Тия масла, антифризи и т.н. ги има и тук в БТ Ботевградско
  11. 1 точка
    Аз съм в Монтана (българската), но колата я стопанисва 1 приятел в Русе. За сега си чака ред при Бранко за тех. ревизия, а напролет (надявам се) ще се кърпи и боядисва.
  12. 1 точка
  13. 0 точки
    https://autobild.bg/новата-honda-clarity-чиста-вода-вместо-смрад/?fbclid=IwAR1OKeZNDNmRBB2WpYSgoV3SlKjZVi7GV20SKRSJTd2fZiD9Xxhtc7Hq9hY
  14. 0 точки
  15. 0 точки
    Доста време е минало от този пост, но моля колегата да обясни как е разбрал, че филтърът е бил заводският. Фактът (ако е факт) е наистина интересен и си струва да се обсъди.
  16. 0 точки
    всичко е цирк в интерес на някого това много доре го знаете,но колкото полезно толковаи лошо
  17. 0 точки
    Днес на автомивка се видях с един приятел.Беше с докера още гаранционен,та ми се оплака как в Сърбия една кака как го е натресала отзад и ако не е бил теглича да е поломила всичко.Та се разговорихме за този докер и стана на въпрос за старт-стоп системата която е на него.Каза,че е изключил защото няма никаква полза от нея.
  18. 0 точки
    Става въпрос, не за това каква е цената, а че има търсеното масло 0W-20 Type 2.0 в БТ! А защо му казват, че няма, това не знам! За цената всеки си знае масрафа... А да си сменя там един път маслото и после като излезе да го точи е тъпо и скъпо. Да плащаш два пъти масло само и само за един печат в книжката, не е правилно. След като си плаща маслото може да настоява да му налеят това което иска и за което си плаща, а не да му казват, че няма такова масло! Такова масло има в БТ!
  19. 0 точки
    Стои си един рибар пие ракия и лови риба, ама не кълве. По едно време хванал едно малко рибе, но докато махал куката го изтървал в чашката с ракия. Извадил рибката и я хвърлил в езерото и след малко като почнало да му кълве, за 10 минути напълнил кофата. Вътре в кофата две риби си говорят: - Ей туй малкото как ни излъга! Хващал бил само за малко... черпел с ракия и пускал...
  20. 0 точки
    Благодаря за хубавите думи Митко! Изчетох целия форум до последната буква,но това бяха въпросите,на които не можах да си отговоря! Относно горивата,защото казваш,че нафтата в Бг е лоша. До сега съм се прибирал с няколко коли през годините,както и със споменатата по горе honda stream и съм ги засичал до последния грам,защото ми беше интересно. Мисля,че 2000+ км.са идеален пробег за това. Трябва да споделя,че колите харчат точно ама точно толкова с бензин зареден в Бг и такъв зареден в Германия или Австрия.Вървят абсолютно идентично и вдигат еднаква максимална скорост. За мен извода е,че разлика в качеството няма и доводите за това са достатъчно сериозни. Миналата година се прибирах с mercedes 320 CDI,изхарчи около 9 литра стеден разход и с Бг нафтата си беше същото. Същата е работата и с двойния стандарт според мен.Нали трябва медиите да има какво да коментират ама това е друга тема. Поздрави и благодаря отново!
  21. 0 точки
    Markony, По вероятно ми се струва да се пренесеме на Марс, отколкото да превъзпитаме класическия тумбак. Цялата работа идва от там, че българина е алчен и иска да си купи кола, която не може да си пoзволи да кара и поддържа. За това се махат ДПФ и катализатори.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...