Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 6.10.2019 in Мнения

  1. 4 точки
    Искам да ви препоръчам сайта https://shina.guide/ От доста време го преглеждам поне веднъж в месеца - ей така. На руски е (за някой може да звучи страшно... но диаграмите се разбират лесно) Просто превеждат всички тестове на гуми в Европа. Скандинавски, немски, руски, полски, холандски... И резултатите са прегледни. И има много добро търсене по производител/модел. И актуални новини (например, Континентал и Мишелин затварят заводи в Зап Европа, или какви модели се планират и т.н.) Ако човек му се занимава може часове наред да сравнява тестове - по тип, по гуми, по размери, по цена... Имайте предвид, че ви трябва тест с вашия или близък размер. Обикновено бюджетните размери (до 16 да речем) се правят с различни смеси от 17+, някои фирми го анонсират, някои не, но било общоприета практика. Та ето последните 2 теста които пасват на темата Всезонни гуми + лятна и зимна за сравнение: https://shina.guide/press/21118/#more-21118 Накратко: На практика всичките модели получават ОК, но има големи разлики кой е силен на сняг, кой на мокро! аз за себе си гуми за сняг вече не избирам - карам 3-4 дена в годината на сняг, но всеки си знае най добре! И тест за зимни гуми - 53 модела, на финала достигат 20 най-балансирани https://shina.guide/press/21081/#more-21081 Резултат на финалистите (в статията са дадени подробни тестовете в над 10 таблици, слагам само финалната) 1-10 място 11-20 място Без изненади..От евтините модели, във финала влизат Apollo Aspire XP, Nexen Wg Sport 2, Fulda Kristall HP2, Kleber HP3, Sava Eskimo HP2, Debica Frigo HP2
  2. 3 точки
    Днес ми е ден за новини . След Шела започнах „новия проект“. И той е Amsoil XL 5w-20 в моя D15Z8. На Амса ще асистират Honda ОЕМ маслен и въздушен филтър. Представям Ви „масления отбор“: Нямам представа колко ще трае този проект. Всичко е под огромен въпрос. За сега ще се въздържа от коментари. Ще постна само и единствено снимки на налягането на маслото, което - след доста хвърлен труд и размисли през последните 15-ина дни, в момента измервам с механичен манометър (запълнен с глицерин), който е проверен за точност на показанията му в лаборатория. Манометърът е свързан с 2 метра PTFE тръбичка с армирана оплетка към сандвич плейта преди масления филтър. Диаметър на PTFE-то е 5мм. Системата манометър – PTFE е обезвъздушена и манометърът реагира веднага на налягането. Показанията му съвпадат с предходните такива, правени със същия този манометър, но с около 60-ина сантиметра тръбичка. Температурата в картера измервам с термодвойка и уредче, купено от ИКЕА и преработено. Показанията на термодвойката са проверени с кипяща вода и са точни (повече в момента не мога да постигна). И така, първо показанията на налягането при Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30: Ето ги и показанията на налягането при Amsoil XL 5w-20: Сами виждате резултата. Няма нужда от коментар. Указаните стойности на минималното налягане от Honda при 80 С на маслото са: 0.7 бара на празен ход – 750 об.мин. 3.5 бара на 3000 об.мин. Предвид това, че Amsoil-ът в момента държи по-голямо налягане от минималното и то с добри стойности, за сега проектът продължава .
  3. 2 точки
    Доколкото ми е известно за шибедах се ползва бяла грес. Само имай предвид, че с тази грес се смазва само механизма, за гумените уплътнения се ползва силиконова, които е задължително да третираш редовно, за да не изгорят от слънцето!
  4. 1 точка
    Най-вероятно се е счупила скобата, която държи оплетката на жилата за затваряне на кранчето на парното в коша, и за затваряне на клапата на питата за отопление в купето ( на врътката топло/студено отзад) . Можеш да си го спреш, като издърпаш жилото в коша.
  5. 1 точка
    Да този отдушник е в гумен маркуч хубаво е всеки да провери дали е цял за да знае може ли да гази в вода. на 3 тата и последната снимка се вижда къде завършва в купето и може би по този начин да няма как да влезе вода. Общо взето това е нивото на газене съобразено с това къде завършва маркучето като се натовари и идва до праговете.
  6. 1 точка
    Доктор се прибира навъсен от лов. Жена му: - Нищо ли не уби? - Не... - Ами да си беше седял в болницата...
  7. 1 точка
    Всяка прилика с лица, събития и форуми е абсолютно случайна. Потребител 1: “Здравейте, може ли някой да ми помогне? Как мога да удължа един градински маркуч?” Потребител 2: “Защо искаш да го удължаваш?” Потребител 1: “Защото е прекалено къс?” Потребител 3: “Еми по-добре си купи един достатъчно дълъг!” Потребител 1: “Еми не ми трябва, само 5 метра не ми достигат?” Потребител 2: “Да, обаче един цял маркуч е винаги по-добре!” Потребител 3: “Оффф!” Потребител 4: “Какво офкаш, човекът просту пита как да удължи един мъркуч!” Потребител 5: “А ти по-дубре научи български първо!” Потребител 1: “по-дОбре!” Потребител 5: “Ей такива най-много ги обичам – молят за помощ, ама после се заяждат с другите за правопис!” Потребител 6: “Ей, все по-зле става в този форум. Аз когато съм удължавал маркучи, ти още прав под масата си ходил!” Потребител 1: “Еми кажи ми тогава как най-добре да го направя!” Потребител 5: “На твое място не бих го правил!” Потребител 2: “Още не си ми казал, защо искаш да го удължаваш, какво ще правиш с него???” Потребител 1: “Ще си поливам градината.” Потребител 7: “Е каква е тази градина?” Потребител 1: “Еми съвсем нормална градина” Потребител 9: “Без да ти се бъркам, ама нали ти е ясно, че някои растения не трябва да се поливат с много вода?” Потребител 4: “Офф, мамка му, той иска само да удължи един маркуч!” Потребител 7: “Ти не се бъркай бе, малоумник!” Потребител 4: “Абе гледай себе си бе, идиот!” Потребител 1: “Никой ли не може да ми помогне?” Потребител 12: “Абе стига си давал зор пък ти бе. Имаме си и друга работа, освен да отговаряме на някакви въпроси на новаците във форума!” Потребител 1: “Еми тогава защо отговаряш?” Потребител 13: “На много умен ли ми се правиш бе?” Потребител 1: “Не, просто искам да удължа един маркуч!” Потребител 2: “Преди 10 години удължавах един маркуч, който изкара една година само и от тогава само цели маркучи ползвам!” Потребител 1: “Е как го удължи де?” Потребител 2: “С удължител?” Потребител 1: “Т.е. сложи просто още един маркуч към него и така, или?” Потребител 10: “А защо не потърсиш в гугъл???” Потребител 1: “Еми потърсих там и ме препрати в този форум” Потребител 15: “Аз още ползвам лейка за поливане, няма нищо по-добро!” Потребител 17: “Ей да, спомням си. Какви времена бяха едно време. Ама в днешно време нищо не държи много, всичко се чупи бързо!” Потребител 1: “Да разбирам ли, че никой не може да ми каже как да удължа маркуча?” Потребител 15: “По-добре зарежи и поливай с лейка, тъкмо малко спорт!” Потребител 1: “Еми имам проблеми с гърба и не мога да ходя много и да нося тежко” Потребител 18: “Еми значи си на грешното място тук!!!” Потребител 5: “Точно!” Потребител 1: “Защо?” Потребител 17: “Еми това е градинарски форум, като не можеш да ходиш и да носиш тежко, отиди в медицински форум. Егати тъпака!!!” Администратор: "Темата е затворена, Потребител 1 беше блокиран заради спам!"
  8. 1 точка
    Бялата смазка е тази която използва Хонда.
  9. 1 точка
    От миналата година с тези пистови ремъци влязох в филм. Първо Дайко започна до свири казаха Гейтс, след месец пак свири.Преглед ролка на алтернатор казват за смяна,пак пробвам ремък слагам ремък Бош след седмица леко просвирва. Пак преглед казват не ролката на алтернатора тази но вала,направо очаквах да отида на основен ремонт. И накрая о чудо вече два месеца тишина. Накрая улучих марката Това са ремъци те за моята кола.
  10. 1 точка
    Най-накрая настъпи моментът, в който мога да покажа след тези 11 700 км с Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30 какво е състоянието на мотора, по-специално това под капака на главата . Ето го и него: Признавам - изненадата ми бе огромна. Маслото бе с "много тъмно меден" цвят, но никъде по главата не се забелязваха натрупани отлагания, плуващи парцали в маслото или гняс. След изсмукването на маслото (с шлаух и спринцовка) и при лекото попиване с парцал всичко блясваше. Тук-там можеха да се видят супер фини (меки) отложения. В картерът, който свалих, също нямаше гняс. С лека промивка с бензин всичко светна. За съжаление забравих да го снимам . След всичко това - 11 700 км, мога с ръка на сърцето да кажа - БРАВО SHELL . Чудесно представяне в моята позастаряла Д15-ка . П.С. Извинявам се за качеството на снимките, но ми се наложи снимам със светкавица (повечето от тях).
  11. 1 точка
    За да не съм оф, толкова неща има за правене, че не знам от къде да почна по моя Акорд
  12. 0 точки
    Ами това е, имам по една бройка за седан и за комби. Пълен комплект болтове, гайки, шайби + окабеляването + инструкцията за монтаж. Цена 100 лв/бр. Намират се в Ямбол, тел. 0887 539 999, Слави.
  13. 0 точки
    Много добър избор с оглед цената и аз съм му хвърлил око откакто узнах, че Петрото си е чист хидрокрек без капчица синтетика, потвърдено от официалното им представителство. Първо мислех на Сигначър-а да се метна, но няма смисъл, след като не искам да правя по-дълги пробези от 10к с едно масло. Чакаме капкови проби https://www.silveradosierra.com/vendors-row/new-reformulated-amsoil-xl-synthetic-motor-oil-t655785.html
  14. 0 точки
    Здравей Гледах на "Конти"излизат ми с тези номера незнам струват ми се къси. 7PK1635 7PK1538 Само тези намирам като дам параграфите на колата .Това е от немски сайтове за пазаруване на авточасти ако има значение. За цял комплект не съм мислил и като задам пак в сайтовете излизат някакви но не много на INA и SKF. За това гледам само ремък за момента. Ще купя на Gates и ще видя как ще пасне и ще споделя.
  15. 0 точки
  16. 0 точки
    Паркетарка, ама вози по къра! Аз знам, че вода не трябва да се качва повече от долният ръб на вратата. Ще сложа снимка на която се вижда, че това е тръбичка хваната за купето. За 15-20 години друсане тая тръба явно е станала на паприкаш. Ще я гледам някой път дали е там.
  17. 0 точки
    Малко тъп въпрос, но защо би искал да караш с това нестабилно кубче с над 160 ? Аз не го правя често, защото точно към 160км/ч е на високи обороти и си апва масълце бонус
  18. 0 точки
    Това се дължи на недобре уплътнен фар,така се нарушава налягането на въздуха вътре и се получава когато е влажно времето или след автомивка!Дано съм бил полезен! Прегледаи го хубаво и ако има видими фуги е добре да ги затвориш със силикон!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...