Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 7.07.2019 in Мнения
-
2 точки@V4st*r Ако караш нормално - ползвай GDI. Ако караш купето динамично, или спортно - ползвай VX 1000 LL SAE 0W-40.
-
1 точкаБих те посъветвал да провериш колко ще ти е данъка. Звънни в бултрако да видиш дали ще ти издадат документ, че автомобила покрива съответната евронорма. Поради това, че ЦРВто е правено за Америка има голяма вероятност да ти откажат, а от там идва и по- скъп данък. Ако това не ти е проблем и екземплярът е читав мисля, че няма да имаш други проблеми по- различни от европейските модели. Носят на газ и като цяло са здрави. Части се намират. Имат някои глезотии, които ги няма в европейските модели, като например да ти показва налягането в гумите /ти преценяваш дали ти е + или -/. За мен е по- скоро минус тъй като когато се повреди някой от сензорите /до колкото съм чел се повреждат на около 6-7г./ постоянно ти свети на таблото и не можеш да изключиш VSA когато се налага. Ако вземеш втори комплект джанти пак трябва да им търсиш DPS сензори. Зимата не отчитат много точно. Но ако колата си заслужава това са дребни проблеми. Успех!
-
1 точкаВече съм точно 48000 километра. В петък пътувах за морето, спокойно магистрално каране 120 км/в час. 5.0 разход с малкия двигател 129 коня 1.0 кубика. На връщане днес 5,3 разход, имаше повече комплексари по магистралата и няколко пъти се наложи да мина 150 км. Супер доволен съм от автомобила, имам го 1 година и 5 месеца. И пак уточнявам, този разход е със спокойно каране, без състезателни изблици.
-
1 точкаМоже грешката да е в егр, може и да не е. Без значение дали го гасиш или не(егр-а), грешката ще си остане записана в паметта на компютъра. Трябва да се разчете , да се диагностицира проблемът, след това се отстранява и чак тогава се изтрива грешката . Чек е симптом на проблем, не самият проблем.
-
1 точкаНов рекорд, София- Трявна и обратно до Ябланца 374 километра, скорост от 70 до 120 в трафика и по магистралата и поддържане в ограниченията в населени места. Около една трета от трасето на климатик. Двама души - 6.8 л/100 газ. К20А6. Мнооого доволен. Абсолютно постижим резултат. Смених на скоро IAT сензора, а маслото е 0w30 ravenol sso. С колегата @Чавдар K вече ставаме двама с такъв доказан разход.
-
1 точкаВиж това, може да ти свърши работа: https://www.hondapartsonline.net/
-
1 точка
-
1 точкаВ никакъв случай не махайте егр-а. Това е устройство , което е там, за да намалява емисиите наречени азотни оксиди. Те са канцерогенни. В България сме в информационно затъмнение и сме простаци , обаче има проучвания в много нормални държави, които научно са доказали,че от вредни емисии умират стотици хиляди хора годишно. Тук не говоря за предположения , а за факти. В някои държави , ако колата не минава емисии, не я пускат в движение, а ако някой направи нещо с устройствата за намаляване на емисиите се счита за престъпник и може да бъде съден . Ако сте отговорен поне малко , помислете си хубаво преди да махнете. Както искате го приемете това изказване.
-
1 точкаТелефон се настройва по следния начин (по спомен, но съм го правил много пъти с няколко телефона и се знаем на изуст). - Ти: Натискаш копчето, казваш PHONE SETUP. - Госпожата: Phone setup options are pair, delete... - Ти: Натискаш, казваш PAIR - Тя: Казва ти, че телефона трябва да е в discovery mode и да избереш пин, отваряш телефона на екрана за bluetooth устройства - Ти: ZERO ZERO ZERO ZERO - при новите андроиди (а може би и iPhone-и), вече няма пин за bluetooth и подразбиране използват 0000. Ако избереш друг пин, като 1234, няма да успееш да се свържеш. - Тя: ZERO ZERO ZERO ZERO - is this correct? - Ти: Натискаш, казваш YES - Поглеждаш си телефона и ако виждаш колата и тя не е инициирала връзка (изчакай 5 сек), натискаш ти да инициираш връзка с нея. - Тя: Финално иска да избереш име на телефона си, потвърждаваш и си готов. За навигацията - устройството трябва да е под кората на багажника, където би трябвало да имаш патерица или комплект за репариране. В дъното напред е. Диск оригинален струва една шапка пари, но ако имаш записвачка, можеш да си купиш дискче за 5лв и да си свалиш и запишеш най-новия софтуер сам. Инструкции и линкове виж в тази тема. Макар че темата казва "Accord 7 gen", всъщност говорим за фейслифтов Accord 7, който е с идентичен модел DVD/навигиращо устройство и дисковете са съвместими. :
-
0 точкиВ БТ нищо не са ми казвали защото нищо не разбират, основните разлики са, както визуални вътре и вън, така и двигателя и окачването е SDC Damper Performance Suspension. Опитах да снимам предния амортисьор, ама не мога да хвана целия парт номер, ето снимка:
-
0 точкиOBD май не вижда грешките на ABS, макар че комуникира по CAN с ECM. Бе я си карайте талигите и да не му се втеляваме толкова! От много ослушване току виж някой взел да чува гласове!😎
-
0 точки
-
0 точкиМаслата са получени всичко е точно, Благодарности на Чавдар за съдействието.
-
0 точкиАбсолютно! То и аз мисля да запазя Акорда за къси дестинации и градско, а ако го вземем "кораба", да се ползва само на дълъг път. Със сигурност ще минем през Омбре (доколкото разбрах той кара предишната 2ра генерация) и ще й направя пътен тест, че чета притеснителни оплаквания от проблеми, свързани със системата за изключване на цилиндрите VCM (вибрации) и спирачките (потъване на педала). Дано всичко е наред и скоро да се похваля с нова придобивка...
-
0 точкиВсе пак май се насочвам към този "кораб", просто защото не мога да харесам друг модел с плъзгащи врати и голям багажник, който в същото време да е с комфортна возия, добър и качествен интериор и приличен мотор. Някой знае ли този софийски Одисей и може ли да сподели мнение: https://mobile.bg/11560099886468115
-
0 точкиВъпроси/дискусии относно маслата се задават/водят в тази тема - КЛИК Заключвам настоящата.
-
0 точкиAmsoil сочи, че Еа15К20 става за всички Хонди от 1972 - 2009 г. На сайта на Амсойл обаче намирам, че за К24Z3 и K24Z2 пасва Еа15К13. Можеш да погледнеш ето ТУК. А тук можеш да видиш размери и спецификации на филтрите - КЛИК Нека някой колега, който е ползвал Amsoil филтър на К24 мотор, да сподели.
-
0 точкиМаслата вече са тук, ще опитам още днес, да изпратя тези, които ще пътуват с куриер.
-
0 точкиДа завърша темата. Оказа, се че проблема не е в дренажа на климатика а имаше запушване от листа и кал по отводнителната система отпред, под кората на чистачките и по някаква причина водата си е намерила път и затова течеше от показаното от мен място.
-
0 точки
-
0 точкиБлагодаря за пожеланията, само карането ще покаже как е автомобила! Да трагедия, кола на година и половина, като преди това съм я чакал 9 месеца, да я сменя! От цялата работа с тоя бартер с приспадане съм на тотал щета 5000 назад, защото на старата трябваше да се плати цялото каско, данъци и т.н. преди да я върна в БТ. От аксесоарите успях да си прибера червените огледала, червено-черните джанти, секретните болтове и зимните стелки. Всичко друго, калобрани, разни джидавки и теглича който е с цена 1.5к нямаше как да сваля. Да ще имам протокол за безплатно обслужване-поддръжка, което си е бонус все пак не са малко пари. С тоя протокол може и по-рано да сменяш масло и филтри, може и на 1год. или 10000км примерно ако си прецениш, тях не ги бърка. Те го броят на смени примерно 5 пълни смени, пък ти ако искаш ги направи и в една година. Сега поне за мен е така, не знам какви други протоколи имат! Иначе окачването е уникално, аз харесвам спортно окачване, малко е по-твърдо но е много стабилна в завой и се мести по платното като по масло. Нямам снимка на седалките но са много различни, обхващат те много добре и въобще не се лашкаш. Ето параметри на двигателя, вариатора има по-малко въртящ момент, но се изстрелва много плавно, има симулативен ръчен режим, който също ми беше интересен, но е не приложим в града според мен. Като включиш на ''S'' (на което в България си му викаме спорт, а то не е спортен режим...ХаХа), колата е доста рязка на ускорение, особено ако трябва да изпревариш или катериш в завой. Очаквайте още подробности скоро... П.С. В чуждите форуми има доста информация за модела, тези снимки по-горе ги взех от един форум в Полша. Тука братче в БТ, те гледат като отровени с гъби и не могат да ти обяснят почти нищо за колата освен, че е бензин с турбо...ХаХаХа
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00