Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 4.05.2019 in Мнения
-
1 точкаДа споделя малко опит по тази тема: Преди 2 седмици при тръгване от работата след запалване на двигателя двете лампи - за незакопчан колан и за Airbag системата останаха светещи, въпреки че бях закопчал колана. Угасих колата, откачих колана и пак я запалих - лампата за незакопчан колан не светна въобще, но за сметка на това лампата за Airbag системата остана да свети постоянно. Това си е притеснително и затова на следващия ден отидох до познат майстор да я прегледа. Човекът се мъчи с няколко диагностични системи, но с никоя от тях не успя да осъществи връзка с компютъра на Airbag системата. След като се отказа да се мъчи повече, човекът ме посъветва да се обърна за "второ мнение" към Бултрако - Пловдив и след това да решим какво ще правим. Отидох до офиса им и се срещнах с приемчика (предполагам, че така се казва). Обясних проблема, той каза, че трябва да се диагностицира автомобила и че диагностиката струва 99 лв. Малко подгънах колесника, но се съгласих, какво да правя. След като уточнихме час, той сподели, че има вероятност ремонтът на колата да е безплатен, но трябва да се провери нещо, така че при диагностиката ще се разбере. На уречената дата отидох и след 30 мин. приемчикът ми сподели, че има спуснат бюлетин, касаещ точно този симптом и изразяващ се в загуба на връзка с модула за Airbag системата. Т.к. колата ми е по тази кампания, подмяната на модула ще е безплатна и дори няма да платя за диагностиката. Записа ми данните и каза, че ще се обади след като новият модул е при тях. Вчера се чухме и се уточнихме днес да закарам колата. Смениха модула за 30 мин. и сега всичко е наред!!!!! Пиша това с идеята да помогна, ако има някой колега със същите симптоми - преди да започнете разглобяването и гадаенето заедно с някой майстор, пореверете дали не попадате в обсега на тази кампания - ще ви излезе безплатно и безболезнено. Освен това искам да отбележа абсолютно коректното отношение на служителите на Бултрако - Пловдив. Често са критикувани за високите си цени и (понякога) некачествена работа, но в случая всичко беше на ниво, за което съм им благодарен.
-
1 точкаОгромни благодарности на @madrigal за темата! Наскоро станах горд собственик на CR-V 3-та ген. със същия проблем - постоянно светеща лампа за Airbag-овете ("ИНДИКАТОР ЗА ДОПЪЛНИТЕЛНАТА ПРЕДПАЗНА СИСТЕМА" по каталог). Майстора в сервиза установи липса на връзка с модула в резултат на дефектирал микрочип и започнахме търсене на модул втора ръка и планове за подмяна на дефектиралия микрочип използвайки чип от модула донор или препрограмиране на новия модул. За щастие попаднах на тази тема и се допитах до Бултрако Пловдив, където ми казаха, че модула бил с 15 години гаранция и подлежи на безплатна подмяна. С една дума тази тема ми спести доста главоболие и ходене по мъките, така че колеги със същия проблем, не се свенете на първо място да се обадите в Бултрако.
-
1 точкаМного добър пример е това с гърците колега. Всичко е така както си го описал.Това "перо" с вноса на употребявани автомобили не съществува при тях,като всичко е на по високо ниво и в порядък. Така е измислена системата на облагания на вноса на употребявани автомобили,че го прави не рентабилен.И това не е от сега,а го имат отдавна.
-
1 точка
-
0 точкиПодлъган от информацията в all4honda си поръчах OEM HONDA Filter Tool (oil filter wrench, universal) Това приспособление има 12 страни и е с вътрешен диаметър от 64mm и НЕ Е подходящо за масления филтър, който се монтира в 1.6i-DTEC. След отегчителна комуникация и приложени достатъчен снимков и измервателен документален материал успях да върна приспособлението и да си получа парите обратно. След известно търсене попаднах на инструментите за смяна на маслен филтър от KS Tools и по-точно на подходящия 150.9324: Както се вижда от снимките той е с 15 страни и размери 74/76mm. За развиване/завиване на масления филтър е необходимо и наличие на тресчотка 3/8" или вложка 3/8" (квадрат 10мм), с която аз вече разполагам, понеже е необходимост при смяна масло скоростна кутия 1.6i-DTEC (2013). Усилие на затягане: 30Nm П.П.: Да, зная че сигурно има десетки, стотици или хиляди други начини/приспособления (напр. тръбен ключ) за развиване на масления филтър и "завиване на ръка" сигурно е достатъчно. За съжаление аз не съм такъв тип характер и предпочитам да правя нещата по един друг (според мен по-правилен) начин.
-
0 точкиКак да помогна без да знам какво къде и защо е пипал и най малкото коя е грешката.
-
0 точки
-
0 точкиКлючето със светодиодите оставя без захранване.Поставено е от аматьор,който е увивал жичките без да ги запоява най-вероятно.....
-
0 точки
-
0 точки- Купих си автомобил Tesla Model X, от тези, които сами се управляват. - И къде е? - Де да я знам...
-
0 точкиНай добре сложи газов инжекцион, моята я купих с обикновено газово но правеше проблеми при скорост над 50 км като я пусна по инерция гаснеше заради обедняването на сместа, също така зимата като караш на скорост по инеция светваше чека и оборотите и безобразно се губеха колата гасне работи като на 2-3 цилиндъра. Налагаше се да я оставям да работи на бензин на място по 20-на минути на бензин за да си оправи оборотите. След смяната на газовото всичко се оправи. Сега съм с полски газов инжекцион който е към 500 лв и съм доволен, наливам и карам.
-
0 точкиТо е ясно, че ще се промени. Не, че някой доброволно ще направи някаква реформа, с която да удари кажи речи половината автомобили в държавата. Просто ще им бъде спуснато. Има и обаче нещо друго, в класацията за най-чист въздух е и Гърция. Там не е като да карат само хибриди, но явно застраховките и данъците на големите двигатели са тесла и си движат с 1.2, 1.4 двигателчета. Това също си казва думата. Вече 3-4 пъти като съм бил в Солун ми прави впечатление колко брутален е трафика, все едно е час пик нон стоп, но масово са коли с по-малки двигатели и доста от тях са сравнително новички и не смърди кой знае колко, на места да не кажа и въобще. Ние тук само ако сменим средностатистическия 6 цилиндров дизел 3 литра за едно 5-8 годишно 1.4-1.6 автомобилче без значение горивото пак ще дръпнем, ама воля няма. В момента разликата между 100 коня бензин Евро 5 и 250 коня Евро 4 дизел е между 150 и 250лв на година според зависи общината. Гражданската и тя да е макс 30лв на година по-евтина. Е кой да кара Голф 1.0тси 2011та, като за същите пари (както за закупуване, така и като разход на 100км) може да кара Е60 530д. Имам чувството, че ние тук заедно с Албания останахме последните места в Европа, където няма проблем да се притежават дърти, мощни и неподдържани коли. Сериозно ви казвам, за една 10минутна обиколка в студентски преди няколко седмици видях повече луксозни седани и лимузини с големи двигатели отколкото по целия път от Калотина до Любляна и обратно.
-
0 точки1. Дата: май 2019 2. Повод: Лагери на първичен вал на скоростната кутия, съединител , маншони, семеринги и др. 3. Оценка за качеството: Отлично 4. Оценка за отношение: Отлично. Изключителен професионалист, никога не се бяхме виждали , а отношението му към мен беше като към приятел. Такива хора в България наистина вече няма! 5. Информация за сервиза: За пръв път се свързах с фена преди две седмици. Разбрахме се на коя дата да оставя колата и я започнаха веднага. Трябваше да се отваря скоростната кутия за да се сменят лагери, да се сменят съединител, маншони, кормилни накрайници и семеринги на колянов и разпределителен вал. След два дни този човек ми се обади и не можах да повярвам като ми каза, че колата е готова. Това , че ми беше сменил маховика като подарък и между другото регулирал клапаните няма да го споменавам.... Всички шумове от скоростната кутия ги нямаше, предавките влизат прецизно, все едно не карам моята кола. 6. Препоръки към fenabg: Няма 7. Инфо-препоръки към останалите: Ще повторя написаното от колегите горе. Иван Заслужава същото добро отношение. Респект.
-
0 точкиВзел съм кредит, купил съм си 80" телевизор, сядам да гледам мача, а от там оня ми вика: "Добър вечер на зрителите пред малкия екран". -Шшшшшш, Ааалоууу!!!
-
0 точкиДа довърша. Смятам, че проблема е решен. След няколко автомивки и дъжд влага не намерих повече. Свалих стоповете за да огледам добре. Копчетата им са с едни гумички, при мен не бяха ОК и евентуално може да влиза вода и си изрязох същите от тънка гума и ги замених. Зад стоповете има снадки на ламарината хоризонтално. При мен на едната (точно от страната от която сълзеше вода) запечатката заводско беше мнооого скромна, че направо липсваше. С много гледане с прожектор видях там тънка цепнатина в самото нещо което е мазано. Не знам какво точно е. Твърдо е. Махнах го и замених със силикон. Същата процедура я направих и зад другия стоп. За сега вода няма.
-
0 точкиНа диагностиката излезе, че дюзите са добре. В крайна сметка се оказа, че проблема е в регулиращия клапан, който се намира до хидравличната помпа. При въртене пропуска гориво и не може да направи налягане. Колата пали, но с доста въртене. Обаче цената му нов е около 200лв. и мисля да потърся пак употребяван. Ето за това става въпрос:
-
0 точкиЖена отива на очен лекар. Влиза в кабинета и без да каже нищо се съблича и се разкрачва на кошетката. Доктора изумен: - Ама госпожо, какво правире? Жената без колебания: - Бъркай! - Ама как така? ! Аз съм очен лекар а не гениколог! Жената отново: - Бъркай! - Ама чакайте малко имате грешка - Бъркай бе! Доктора какво да направи, и пъхнал единия пръст, сложил втория и пак плахо: - Ама ... Жената го секнала и извикала решително: - Бъркай беееее! ! ! Доктора продалжил да вкарва пръст след пръст, вкарал си китката, стигнал до лакета и тогава жената: - А! При това положение ми се насълзяват очите
-
0 точкиМоже би си прав. Но доколко може човек да е сигурен, че антифризът не е разреждан с вода, или е оригинален? А инвестиция от 50лв за следващите 5 години не е много страшна . Абе въпрос на избор, има доста по-важни неща за внимание.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00