Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.04.2019 in all areas

  1. 2 точки
    Хайде и аз да се включа - ние с теб @JHM вървим в еднакъв ритъм . 1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30; 3) Маслен филтър – Amsoil (EA15K20); 4) Общ пробег на автомобила - около 423 680 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 40.5 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.01.2019 - 26.04.2019; 9) Моточасове – около 100; 10) Изразходвано гориво - около 300 л. Лукойл 95 - в резултат на моя грешка в предишните тестове значително съм занижил количеството изразходвано гориво (с около 100 л.) ; 11) Kтм = (300 / 3.3) = 91; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.3 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - градско направо липсва. Основното време за работа на мотора е намалено до около 1 час на ден. Грубо – сутрин около 30 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания през уикенда. История 0-4000 км (офисна хартия): Отново се вижда повечко вода, но явно така ще се развиват нещата, предвид факта, че през по-голямата част от времето на работа на мотора маслото не е в работна температура - достигам 83-86 С в края на пътуването (последните 10-ина минути); шофирам спокойно, без да бързам, и това също се отразява. Надявам се затоплянето на времето да помогне малко за подобряване на ситуацията.
  2. 2 точки
    Здравейте Колеги, Вчера малко се позанимавах и успях да монтирам Булбара. Ще опиша накратко процеса, ако някой занапред мисли да си поставя такова нещо Доста занимавка си е, а и доста неща се свалят за да монтираш новите крепежни детайли: 1. Като за начало се сваля бронята, след което металната греда зад нея на която са закрепени тромбите. 2. Сваля се пластмасовата кора и тръбата, която се намира под бронята(Предкартерната защита). 3. Демонтират се двете планки на които е закрепена тази кора. 4. Монтират се новите планки които са като кутии на мястото на гредата зад бронята. 5. Монтират се новите планки за закрепване на булбара в долната част(планките ги оглеждайте предварително дали са прави понеже, аз ги монтирах след което разбрах, че са доста изкривени и се наложи на место да ги изправям). 6. Монтира се бронята без да се налага никъде да се реже или пробива. 7. Монтира се булбара. 8. Ако нямате инсталация за халогени трябва и тя да се направи. На кратко това са стъпките. Прилагам и няколко снимки.
  3. 1 точка
    Ще се наложи да повториш теста. Така ще се разбере дали "рязката" промяна на състоянието на маслото - многото леки замърсявания в зоната на дифузия (зелената зона) за последните 1000 км се дължи на скок в замърсяване на маслото или на по-тънката хартия, която позволява по-лесното разливане/разтичане маслото по нея, особено на леките му фракции. За момента залагам на различната хартия.
  4. 1 точка
    Капков тест 4 1.Mobil1 0W30 ESP. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-158500км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 2100км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 60/40% 6.Средна скорост,около 45км/ч. 7.Сезон на експлоатация 05.03.2019 до 26.04.2019г. 8.Мото часове около 40. 9.Изразходвано гориво 180л. пропан бутан и 25л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.55л. 11.Доливане няма 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350. 13.Въздушен "Blue print". 14.Режим на използване,тежък с къси преходи,извънградско няколко пъти до 4500. 15.Предишно масло- Mobil1 0W20 AFE,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина. 19.Източено несливаемо количество старо масло,при смяната 500мл. Забележка,хартията е друга и е по тънка!Ако е нужно ще повторя теста с по дебелата офисна хартия,такава от предните тестове. Развитие: 150км 620км 1100 2100 
  5. 0 точки
  6. 0 точки
    Здравейте колеги, на оригиналния компресор размера на лагера е 35*48*20. При мен компресора обаче е афтърмаркет(нисенс), и там размера е 35*52*20. Затова, ако компресора ви е Sanden TRSE09 търсете първия размер(на 48). Обаче ако имате различен компресор, първо трябва да свалите шайбата за да видите размера на лагера. Весели празници
  7. 0 точки
  8. 0 точки
    На опаковката се вижда надпис "EVAPORATOR". Това е изпарител. Изпарителят е част от климатика. Също, в клипа показва, че по този радиатор се вижда теч на флуоресцентната течност, която се слага в климатиците за проверка. Най-вероятно не е това радиаторът, който те интересува. За съжаление не знам къде е и не мога да ти кажа по-точно.
  9. 0 точки
    Здравейте, аз също сложих 30мм подложки от Русия, както и смених пружините. Отзад ми беше 74 см, сега е 82 см. Ето и снимки: Изпратено от моят SM-A520F с помощта на Tapatalk
  10. 0 точки
    Колега, ако не стане с руското исо, мога да пробвам да рип-на моят диск.
  11. 0 точки
  12. 0 точки
    Малко видео. Чува се звук само при подаване на газ. Обикновено при по-ниски обороти
  13. 0 точки
    Не се карайте, то и по протекторите си личи. M имат дълбоки напречни канали в протектора и стоят на блокчета. M+S принципно са същите, но в блокчетата има малки прорези за сняг и лед. Летните са с дълбоки надлъжни канали (в централната част), а някои имат и V-образни, или диагонални канали (в периферията или цялостно) за по-ниски аквапланинг и шум спрямо масовите с дълбоките надлъжни канали.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...