Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.12.2018 in all areas

  1. 8 точки
    Вече няколко колеги се обадиха за въпросния индивид...Autoshopsto - масла и нови авточасти. https://www.olx.bg/ad/maslo-honda-5w30-sn-sct-4-l-CID360-ID7DevO.html Да не вземе някой да си помисли ,че маслата му са истински....:) Купили са универсални ламаринени опаковки за зехтин и са ударили един размит ситопечат..
  2. 2 точки
    Докладван в ОЛХ. Да видим какво ще последва.
  3. 1 точка
    Нали се срещаш ,че тази теория е за пред лаиците.Турбодизел на празен ход има КПД >30<60%. Дефорсиран процес,студена нафта.... Иначе загряването на нов турбодизел си е доста по -добро от караните тук милионници...,които едвам имат компресия да запалят с калпавата нафта ,която имаме. С други думи "икономичния" дизел е фикс идея на бедния българин....
  4. 1 точка
    А от мен запомни друго нещо (пак ако искаш). Всички двигатели конструктивно имат едни и същи триещи се части вътре, но някои загряват по бързо от другите и това със сигурност не е от маслото . Колкото по висок коефициент на полезно действие (КПД) има един двигател, толкова по малко топлина отделя при работа . При тези с вътрешно горене дизела е с най високо КПД и за това при студено време загрява по бавно. Даже се чудя по някога защо се ползва това нарицание "печки" при дизелите, като машината за производство на топлина е бензинката . Само грее и никакъв КПД .
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    В текста има толкова глупости написани на едно място, колкото не бях чел отдавна. Запомни едно нещо то мен (ако искаш) - двигателя се загрява единствено и само от горивния процес в него.
  7. 1 точка
    @VeseliqСамо веднъж съм и зареждал 98, през останалото време е карана с 95. Не мога да преценя дали беше по-добре с него. Стори ми се че намаля, но пак си го имаше. Тези дни ще пробвам със 100 октан и ще споделя впечатления, но забелязвам, че в по-студено време както в момента проблема намалява значително. Към края на Януари ще мога да споделя дали го има и на газ, тъй като ще и се монтира ГИ. А за жуженето - ами жужи си от време на време, ама си върви нормално. Явно е характерно за модела.
  8. 1 точка
    Започвай да търсиш от сега, тъй като най- вероятно ще ти отнеме месеци да си намериш читав екземпляр, а за останалото не се притеснявай Ще си изпреварваш без проблеми. Ако има тир пред теб може да се наложи да се лашнеш на волана няколко пъти за по добра засилка, но се свиква /шегувам се разбира се :)/ Всичко е относително и ако е малко по- тромава в ниските, то със сигурност компенсира над 100км/ч. Стабилността в завоите също е много голям плюс. За конкретно сравнение с БМВ като твоето не мога да кажа, но предполагам, че заради ремапа си се лепил за седалката, което както вече ти казах, няма да го усетиш тук. Щом си започнал да се оглеждаш за други модели явно не си върл БМВ фен и колата ще ти допадне много. Трудно се навива човек за Хонда, но после само ъпгрейдва моделите
  9. 1 точка
    Леджънда не е спортна кола, а луксозна и комфортна. Ако ви дразнят голфовете или други, които ви изпреварват значи проблема не е в колата. Колегите подробно ви разказаха, а и аз съм писал по темата. Ускорението идва с оборотите - все пак е кола два тона. Не й отива да се гони по кръстовищата с келешите. Трябва да отбележа, че заради теглото и комфорта, който осигурява леджънда не може да превърти гуми на старт. системата не го позволява , за да има плавно ускорение.
  10. 1 точка
    Звука ми прилича на резонанс?!
  11. 0 точки
    Старо, но "златно"!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...