Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 30.09.2018 in Мнения
-
2 точки, но при следващо по-слабо загряване, той пак ще се деформира на същото място заради вече разрушената молекулна структура в тази точка/и. Това не отговаря на истината. молекулярната структура на желязото се променя при температура от 770 градуса нагоре (тъй наречената точка на Кюри). При условие,че - Независимо от това, при екстремни условия на работа, спирачните течности достигат температури над 150 ⁰ C. Тяхното крекинг явление е директна мярка за термична стабилност. Това се определя от качеството на етерите и количеството и естеството на антиоксиданти.... но в никакъв случай не може да достигне 770 гр. защото ще се изпари. Когато една кола криви втори комплект дискове за кратко време трябва да се ревизира спирачната система сиреч апаратите!Те са причината.Бих посъветвал колегите с този проблем да обърнат внимание на това.Аз също не бих стъргал дискове на място най малкото защото при всяка нова смяна ще трябва и да стържа.С уважение към колегата Веско но само с това съм съгласен.
-
2 точкиМаслени филтри си купих от Евро07 - само там имаше Eiken VIC. Това е компанията, с чиито филтри Хондите излизат от Сузука Мие завода. За съжаление скоро проверих, но моят номер беше свършил (VIC 809)
-
1 точкаПри дъжд или когато се мие колата се случва да протече в купето в кракат на пасажера виновника за това е черната лайсна на предното стъкло и това че тя се огъва с времето и не прилепва така прътно по стъклото ето Първо те се отстранява като се махат пласмасовите копчета аз използвах две тънки пинсети отстрани на тях има малки дупки подпъхва се и се издърпват нагоре Ог долу сащо има такива те се освобождават с завъртане и остава това почиства се този канал под прозореца той е пряко отговорен ако пропусне лайсната черната от там да се оттече водата но винаги е задръстен с боклуци аз използвах тел и праскалка с чиста вода и с прахосмукачка обрах боклучите от долната част на кухината където е механизма на чистачките.Проверете дали не са запушени отворите отляво и от дясно през които се оттича водата тези след почистване аз си купих тънка мрежа с малки дупки и покрих отвора на вентилатора за да не влизат едри боклуци. Ето така Това отстрани е шаблона от хартия за да напасна мрежата към отвора и за да се подсигуря зда не мине вода през вентилатора сложих допълнително ламарина Ако случаино счупите една или повече щипки първо проверете дали има от тези в най близките автоаксесоари за тези не са точно оригиналните но пасват точно . Накрая по горния ръб на черната пластмаса аз сложих дебел слой силикон за да прилепне хубаво в горния край и да няма просвет там тъй като той остава и се запълни с силикона И не на последно място се махат чистачките след щипките като аз белязъх положението им с маркер върху черната пласмаса ето го силикона Дано съм бил полезен на някой. Ето и ламарината снимката е на колега аз забравих да снимам закрепя се с самонарезни винтове.
-
1 точкаКакво визираш под "смазочна норма", Колега? Според мен, за японски двигател изискванията са за масло, отговарящо точно на спецификация ILSAC. "ILSAC, International Lubricants Standardization and Approval Committee, is formed in 1992 by AAMA (American Automobile Manufacturers Association and JAMA (Japan Automobile Manufacturers Association) to define the need, parameters, licensing and administration of lubricant specifications." В случая Xedoz FE 5W-30 не отговаря само на изискванията за достатъчно ниски вискозитети за двигател K24A3, но би бил по-удачен вариант от масло с ACEA C3 в случая. АСЕА С3 би натоварвало излишно тоя двигател, според мен. Да спомена, че за К24А3 се препоръчват даже масла 0W20. Моят избор на DURANZA LSP 5W-30 е продиктуван точно от ниските му вискозитети, съответно: Viscosity 40 °C, mm²/s = 54,50 Viscosity 100 °C, mm²/s = 9,90 Като изключим, че не "гали" катализатора като API SN и ILSAC GF-5, разбира се.
-
1 точкаЕвро07 в София на бул. Черни връх зад Лидл. За съжаление спряха да внасят японските VIC , но Mahle им са оригинални.
-
1 точкаЖалко за отпадналите, прилично за биковете и резил за победителите. На подиума печеливш и доволен бе само третият.
-
1 точкаЗдравейте колеги. От днес имам с какво още да се похваля. Намерих си така търсените от мен Муген предна броня и заден лип. За момента отзад седи грозно с два големи отвора без едно гърне и без накрайници, но скоро ще се коригира това. А ето и двете снимки от днес.
-
1 точка1. Мъжът и жена трябва да бъдат като ръцете и очите: когато ръката я боли – очите плачат, а когато очите плачат – ръката бърше сълзите й. 2. Седем пъти провери преди да се усъмниш в някой човек. 3. Мъката е като скъсаната дреха – мястото и е вкъщи. 4. Понякога се случва камъкът да плува, а листото да потъне. 5. Слънцето не знае кой е добър и кой лош. То свети, без да знае кого ще стопли. Бъди като слънцето. 6. Видиш ли глупав или луд – направи му път. 7. Помисли и вземи решение. А като решиш – не мисли. 8. Когато една жена иска нещо, и през скала ще мине. 9. Не задържай това, което си тръгва. Не гони това, което идва. 10. Който много иска да се изкачи високо, сам ще измисли стълбата. 11. Който купува това, от което не се нуждае, един ден продава това, което му трябва. 12. В усмихнатото лице никой не се прицелва. 13. Съвършената ваза никога не може да излезе изпод ръцете на лош майстор. 14. По-добре да бъдеш враг на добър човек, отколкото приятел на лош. 15. Без обикновените хора не може да има велики. 16. Морето затова е велико – защото не обръща гръб и на малките рекички. 17. Дори и мечът да ти потрябва веднъж в живота, носи го винаги. 18. Никой не се препъва, докато си лежи в леглото. 19. Ако искаш да нарисуваш клон, трябва да слушаш повея на вятъра. 20. Направи всичко, което можеш, а за останалото се довери на съдбата. 21. Прекомерната честност граничи с глупост. 22. Побеждава този, който може да издържи половин час повече от своя противник. 23. Дълбоките реки текат тихо. 24. В подножието на морския фар винаги е тъмно. 25. Когато се отправиш на път по собствено желание, и хиляда километра ще ти се сторят като един. Японски мъдрости
-
1 точка
-
1 точкаЛогично за нов автомобил - завишени нива на металите, дължащи се на сработването на мотора. Ето обичайните източници: Повишението на нивата на елементите при втория анализ донякъде е заблуда, тъй като първото масло е слято на 2353 км, а второто е работило 11663 км, което е в пъти повече и обяснява нивата на елементите. На практика нивата намаляват. Вниманието обаче привлича вискозитетът на заводското масло - 40С -> 28,18, респ. 100С -> 6,48 DTEC, би ли оказал малко помощ с превода на коментарите към маслото ( може и с няколко думи, обобщено)?
-
1 точкаВ багажника точно под стопа има една букса, в която влиза кабела за захранването към него. Ако се слага спойлер на капака на багажника, неговият кабел е със същаия размер и тип на буксата и просто се разкача захранванващия кабел към стопа на стъклото и се закача към този на кабела на спойлера. Един приятел си взе 7-ген тези и дни и при него не свети третия стоп (вързан по описания по-горе начин към led на спойлера). Но при теб, предполагам, щом питаш за предпазител си отметнал варианта да ти е изгоряла крушката?!
-
1 точкаRavenol VMP 5W-30 в Honda CRV 1.6 след 11 660км, като това е второто масло: Същия автомобил, но със заводско напълненото масло:
-
1 точкаКакво прави @Japanese fever когато започне безмислена дискусия: 1. Измисля си опорна точка 2. Отваря Гугъл 3. Започва да подава фрази докато намери нещо, което подкрепя тезата му (без значение за 4. Пуска линкове и цитати докато на всики им писне да спорят 5. Когато неминуемо бъде оспорена опорната точка повтаря 2, 3 и 4 с коренно различна опорна точка 6. Това се повтаря докато не се заключи темата, бъде докладван от потребители, получи бан или всичко изброено За да не съм офф - в темата се обсъжда масло за скоростна кутия на ЦРВ втора генерация. Спортно каране с такава кола гледах само на един клип в YouTube на Нюрбургринг май и не завърши много добре. Мисля, че е ясно препоръките в темата за писта ли са или за ежедневка. А пък да се намесва 75W90, за да налива масло () в спора си е направо престъпно и обърква колегите, което доста често се случва.
-
1 точкаСумата е събрана благодарение на потребителите на oil-club.de Черпя информация и от двата форума. Shell Helix Ultra 0w-30 Professional AV-L в SAAB 900 turbo 16 (B202L) след 10362км и 19236км. След първия тест е решил да продължи до 15-20хил км. Забележете, че колата е на над 630 000км:
-
1 точкаСъвсем скоро в oil-club.ru ще се появи VOA на това масло (сумата е събрана; чака се анализа).
-
1 точкаЕто ти параметри на мтф3 дерзай SAE Viscosity 75W-80 Density at 15C, kg/L 0.870 Flash Point, COC, C 185 FZG, Load Stage 11 Pour Point, C -45 Viscosity at -40C, cP 60,000 Viscosity at 40C, cSt 53.2 Viscosity at 100C, cSt 10.50 Viscosity Index 190 На снимката това което ползвам.
-
1 точкаМмм… Да... "порасна им работата" на Равенол, нали станаха и официален доставчик на масло за F1 (Force India) = чудесен начин да се рекламираш пред света... и да вдигнеш цените с ново лого (USVO = Ultra Strong Viscosity Oil) :
-
1 точкаUSVO маслата на Ravenol са старите напълно синтетични масла на база PAO. Почти всички напълно синтетични масла от Ravenol получиха копия с база група II/III и затова Ravenol създаде USVO. По този начин раздели синтетичните от напълно синтетичните масла: RAVENOL VST 5W-40 (пълна синтетика) - RAVENOL HST 5W-40 (синтетика) RAVENOL VMP 5W-30 (пълна синтетика) - RAVENOL SMP 5W-30 (синтетика) Отделно от това всички масла на Ravenol поскъпнаха през последната една година с 30%, като последното такова беше в началото на този месец. В момента и аз съм в процес на избор между: Ravenol VSW 0W-30 (60.95€/5л) Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 (32.80€/5л) Mobil 1 ESP 0W-30 (49.43€/5л)
-
1 точкаПървоначалното масло HELAR SP 0W-30 е доста встрани от правилния избор. Да, стъпнало е по характеристики на ACEA A5/B5 маслата, но смазочната норма която се изисква хич я няма. Да не говорим че цената на специфичното масло по VW 503.00/506.00/506.01 е една от най-високите (към 35 лв?). Скъпо е защото в частност е за специфичните R5 и V10 TDI на VAG. DURANZA LSP 5W-30 е един от правилните избори за този двигател, понеже едни от спецификациите упоменати в сервизната книжка са ACEA A5/B5, A1/B1. Това което трябва да се знае за него е, че маслото е от типа Full SAPS формула и защитата на катализатора е занижена към днешен момент (доказва го API SL, чиито нива на фосфор са още твърде високи...). XEDOZ FE 5W-30 има страхотни характеристики, но за съжаление смазочните норми за този двигател са само по ACEA, а не по API и/или ILSAC. POLY TECH 5W-30 с малко побутване се вмества в препоръките и е отличен избор. Няма конкретно никаква норма черно на бяло по ACEA A5/B5 (не може и да има защото е с висок HTHS) или A3/B4, но пък има по ACEA C3. А двигателните тестове на ACEA C3 са същите като на ACEA A3/B4, даже има и Fuel Economy такъв с около 1,1%. Т.е. в случая спокойно можем да сложим масло по ACEA C3, което надвишава другия тип изискана категория като ACEA A3/B4-04. Отделно това масло е Mid SAPS формула, ще предпазва катализатора повече и ще старее по-бавно (API SN). Аз също съм за него. Поздрави.
-
1 точкаЗдравейте и аз съм на път да купя същият размер гуми, но за момента се спрях на Fulda Kristall Control HP 2. Миналата ми кола беше с FULDA KRISTALL MONTERO 3, от който останах много доволен, но Kristall Control има два канала което ги прави с по-голяма устойчивост на мокро. Та някой ако има мнение и за тях. Ще бъдат ползвани и в тежки зимни условия (прохода Петрохан).
-
0 точки
-
0 точки-Тате, гаджето ми каза че имам готин диференциал, стройни амортесьори и здрави еъбеци -какво значи това? -Това дъще са технически термини, които мъжете ползват. Ти му кажи да внимава да не изтърве нещо в пробката на картера, че ще му затъмня фаровете и ще му откъсна скоростния лост.
-
0 точкиНа една бензиностанция виси реклама: – “Който зареди пълен резервоар участва в лотарията за безплатен с*кс!“ Зареждат двама. Плащат и искат да участват в лотарията. Бензинджията: – Изберете число от 1 до 10! – 4! – За съжаление не печелите! Аз бях избрал 5! Другият също не познал. И си тръгнали. Другата седмица пак не уцелили. И единия казал на другия: – Тоя май ни лъже! Мошеническа работа ми се вижда това! – Не, бе! Не е така. Миналата седмица жена ми на два пъти е печелила. * * * Провеждат експеримент…На два съседни острова са настанени хора. На единият остров 25 мъже и една жена, а на другия 25 жени и един мъж. След една година отиват да видят резултатите. Първо отиват на острова с 25 мъже и една жена. Гледат – целият остров подреден, всичко изчистено, палмите подрязани, пътечките посипани с пясък. Седи жената на трон и крещи: – Пешо, аз на теб с какъв пясък ти казах да посипеш пътечките,ве кавал ? – С червен… – А ти с какъв ги посипа? – С жълт… – Ти кой беше в списъка за с*кс? Пети? Вече си двадесет и пети… Отиват на другия остров. Гледат – всичко мръсно, палмите изпочупени, пълен хаос. На върха на една палма се е качил мъжът, а жените са я обсадили и крещят: – Гошооооо, слизай вече,миличък Пет минути минаха… * * * Мъж се прибира от гостуване във Франция. – Когато бях в Париж при мадам Мишел, на вечеря тя слагаше на масата бяла покривка – нищо не е, ама голям кеф! На следващата вечер жена му сложила бяла покривка… – Когато бях в Париж при мадам Мишел, тя пускаше лека музика – нищо не е, ама голям кеф! На следващата вечер жената слага бяла покривка, пуска лека музика… – Когато бях в Париж при мадам Мишел… – Виж сега – казала жената – ти като беше в Париж при мадам Мишел, аз бях на гости при съседа Пешо – неговият ей с толкова е по-голям от твоя – нищо не е, ама голям кеф!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00