Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.07.2018 in all areas

  1. 1 точка
  2. 1 точка
    Разликата синхронизатор к муфа.
  3. 1 точка
  4. 1 точка
    Не мисля, че има човек, който твърди, че няма разлика между 155 и 192к.с. Не си казал дали търсиш, АТ или МТ, комби или седан, но ако динамичните характристики на автомобила са ти приоритет, според мен търси друг автомобил. Другия вариант е да вземеш 2,4 ръчка, седан и да посетиш темата за тунинг, след като си приготвил торбата с парите. Не съм правил проучване, но 2,4 АТ комби, сигурно е най-бавния автомобил в този клас с подобна мощност, дори 2,0 седан ръчка е 0,7сек по-бърз от него до 100. ...та масово хората са разочаровани от "вървенето" на този акорд, особено от 2,4, като влязат с очаквания на база близо 200к.с. на хартия.
  5. 1 точка
    Преди време пробвах 2.0 ръчни скорости на приятел иии.... Сега карам 2.4 автоматик и разлика има, така че пробвай - за да си имаш лични впечатления, понеже всеки човек си има свое мнение, но за теб е най-меродавно твоето.
  6. 1 точка
    Здравей, За мен Liqui Moly Longtime High Tech 5W-30 общо 7 литра https://www.ato24.de/de/liqui-moly-longtime-high-tech-5w-30.html Туба от 5 литра - 29,35 евро Туба от 1 литър два броя 2* 9,45 = 18,90 евро Общо 48,25 евро * 1.9675 = 94,93 лева -5% = 90,18лева
  7. 1 точка
    Здравей Чавдаре, Искам да поръчам следните продукти: 4 х Honda ATF DW-1 0.946 L https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html 4 x €12.99= 51,96 x 1.97 = 102,4 - 5% = 97,30 лв. 5L х RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 https://www.ato24.de/en/ravenol-ecs-ecosynth-sae-0w-20.html Гледам, че са пуснали оферта за 5 литра на цената на 4 литра, та: 4 x €10,95= 43,8 x 1.97 = 86,3-5%= 82 лв. 1 x Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 5 L https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30-5l.html 1 x €45.65 x 1,97 = 90 - 5% = 85.5лв. Общо ще преведа 266 лв. Поздрави!
  8. 1 точка
    Погледни пак ! Първо таблото отпред е страшна мизерия, по праха и кирта която се е насъбрала тази кола не е вадена поне 5 месеца от гаража, второ скоростния лост ми изглежда увиван с нещо евтино...3-то маншона на скоростния лост е страшната мизерия, захабен, изтъркан, може и да лепне Седалки, стелки, пълно безобразие. Едно метене с прахосмукачка, отнема 3 мин..Дори не са си направили труда да обърнат снимките, ставаш кривоглед. Извинявайте, да продаваш кола за 9000лв. и да не направиш едно почистване за 5-10 лв говори лошо за собственика и автомобила. Лично аз, никога няма да проява интерес по подобна кола!
  9. 1 точка
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Mobil 1 ESP Formula 5w-30; 3) Маслен филтър – HONDA OEM (Purflux); 4) Общ пробег на автомобила - около 412 410 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1600 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 50/50; 7) Средна скорост - около 57 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 01.07.2018 -22.07.2018; 9) Моточасове – около 28; 10) Изразходвано гориво - около 104 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (104 л./ 3.7 л.) = 28; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,7 л. (източено е и маслото от картера на главата, което обуславя 200 мл. повече налято чисто масло); 14) Доливане на масло – не е правено; нивото не е променено; 15) Други – работещ EGR; леко градско; последните около 800 км са само на магистрала, предимно със скорост около 120 км/ч. 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 400-1600 км (офисна хартия):
  10. 1 точка
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Mobil 1 ESP Formula 5w-30; 3) Маслен филтър – HONDA OEM (Purflux); 4) Общ пробег на автомобила - около 410 810 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 400 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 40/60; 7) Средна скорост - около 34 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 01.07.2018 -07.07.2018; 9) Моточасове – около 12; 10) Изразходвано гориво - около 26 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (26 л./ 3.7 л.) = 7; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 23 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,7 л. (източено е и маслото от картера на главата, което обуславя 200 мл. повече налято чисто масло); 14) Доливане на масло – не е правено; 15) Други – работещ EGR; леко градско; кратка магистрала - 120-130 км/ч мах. скорост; извънградското е увеличено с около 20 км (всеки ден навъртам 70 км, вместо 50 км), което вдига средната скорост и облекчава (осезаемо) като цяло режима на експлоатация. 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi.
  11. 1 точка
    До тук добре.Намерих друго долнище "перфектно" с б16б бутала. Уви не толкова перфектно. Това са лагери на 8000км..Сегментите са идеални,ризите и буталата също. Оказа се,че коляновия вал не ми изнася,защото има леки каналчета на всички шийки и затова лагерите са такива и доста сериозен аксиален луфт,който го е събирал е обърнал една от пластините за аксиално изместване. Ето и блока Как е корозирал блока вътре все едно не е виждал антифриз или е каран с някакво подобие на антифриз. И скъсано болтче на водната помпа(при предишния собственик). Горе долу е това,блока ще го мия и ще го направя като нов. Ще се събира със коляновия вал от моето долнище,понеже се оказа доста читав и нови биелни,основни и пластини за аксиалното. п.п. леки заключения си правя,че май читаво направена от–до б16-ка в БГ няма
  12. 1 точка
    Имайте на предвид, че разликата в качеството на горивата в България и навсякъде другаде в Европа е драстично. Независимо дали е дизел, бензин или газ. Разлика от 1.5-2л са напълно реалистични, особено когато караш в чужбина.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...