Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 29.04.2018 in Мнения
-
3 точкиНормална цена на фейсов екзекютив 2.4 за мен би била 12 000лв таван. Както обаче ще се убедиш ако решиш да влезе в "сектата" цените ги определят няколко човека на пазара и няма мърдане. Появи ли се Акорд 2.4 фейс, цената е 14-14 500. Единствения шанс да вземеш нещо по-евтино е да рискуваш с кола от някоя случайна автокъща, сам да си внесеш или да дебнеш да вземеш от някой човек, който си продава автомобила на зор. Не че ти пожелавам, но по-късно ще се убедиш, че и положението с части втора ръка е същото. На пазара са 3-4 основни играча, които дават идентични цени и за някои конкретни части е съвсем нормално да ти поискат х4 или х5 спрямо същата част на БМВ, Ауди, ФВ и т.н. Също така е добре да имаш предвид няколко неща конкретно за 7ма ген Акорд: На дизела е много вероятно на теб да се случи да смениш веригата, което само по себе си е е нещо фатално, но виж тази тема : "Звук след смяна на вериги Акорд 2.2i-ctdi". Съвсем спокойно може да похарчиш 8 бона за един дизелов екземпляр, след година две да му смениш веригата за 1000лв и като вземе да вие на умряло като на клиповете от темата, какво я правиш тази кола? Ни продаване има в това състояние, ни каране. Поне мен би ме побърквало това. За бензина и автомата. Рейките имат склонност да се прецакват и почти не могат да се рециклират. Евентуално ако се хване в много ранен етап и пак не е сигурна работата. Хидравличните маркучи също са слабо място и струват майка си и баща си. И тях разбира се не могат да ти ги изработят в някой завод за хидравлики и да ти сложат само оригиналните накрайници за 60-70лв както би станало на почти всяка друга кола. Само оригинал! Ако пробваш с алтернатива или по описания от мен начин се започва пак едно виене, насичане на волана и т.н. Автомата може и да е супер здрав, но стане ли му нещо НЕ се рециклира или поне тук не знаят как. Провери си колко ще ти поискат за авт. кутия втора ръка, че да не ти стане лошо. Не искам да излезе хейтърски поста, Акорда си е много хубава кола, относително здрава за годините, в които е произведена. Не толкова здрава колкото Хондите преди 2000г, но и по-надеждна от разни Аудита и Фолксвагени от тези години. Просто има някои неща, които трябва да се вземат предвид и известна доза търпение, когато си търсиш някоя част защото масово всичко различно от ролка, рекъм, диск, накладка е на слад и се чака 2 седмици, а части втора ръка по-добре да си поръчваш от Англия и да ги чакаш, от колкото да пълниш гушите на джамбазите тук, които са останали с впечатлението, че продават Бентлита на части.
-
2 точкиИма няколко ОБАЧЕ : Зависи, къде е счупена - ако е на средата, двете стърчащи парчета могат да потрошат камара неща при въртенето си. Ако махнеш парчетата, не гарантирам, че маслото от скоростите няма да изтече. Зависи, колко далече е сервиза - 4х4 не може да работи продължително време. Има термозащита, която го изключва. В най-добрия случай трябва да изчакаш да се охлади, а в най-лошия да прецакаш 4х4. По-добре не рискувай да я караш на самоход. Моята полуоска просто се беше извадила от външното каре и маншона я държеше да не се подмята. Карах с не повече от 20 км/ч.
-
1 точкаАз по-скоро бих гледал тук https://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/167-Accord.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2003&constyear_e=2007&power_s=150&power_e=191&gearing=1&powerunit=2 И carspending разбира се. Както е видно, най-много зависи от стила и къде и по колко караш. От там насетне вече всеки си преценя.
-
1 точкаМи той Рикардо затова ще бяга от Р.Б. Там МАКСималното леке е яко лансирано и обгрижвано. Хак да им е. Иначе ако бе отпаднал още някой, можеше да сме в десятката.
-
1 точкаСамо за протокола,карам моята К20-ка за 0.11ст. на километър, разход на гориво(с газов инжекцион съм).Смея да твърдя,че напълно удовлетворява нуждите ми,като не съм от най спокойните "ездачи"!Определено е по икономичният избор и всичко се свежда до намирането или по точно,"късмета" при откриването на точния екземпляр.
-
1 точка
-
1 точкаБлагодаря на всеки който се включи. Проблема е локализиран. Онзи ден когато гледах бушоните, по тъмно не съм забелязал че бушона на бензиновата помпа е прекъснат. Сложих нов бушон- и алилуя ключето светна и всичко си беше ок, ноооо не запали. опит номер две и ключето пак го няма. Свалям бушона целоста е нарушена.Разкачам помпата ,слагам нов бушон въртя въртя естествено не пали нооо и бушона е здрав което значи че няма на късо. извадих помпата -ЛЕШ. Направо се е стопила горката . Мисля че причината е че карам постоянно с малко бензин понеже само припалвам. Извода е : не карайте колите си на светеща лампа. Иначе четох за клеморед и ако не беше помпата със сигурност щях да почна да ровя и там. Благодаря на всички и много безпроблемни километри !
-
1 точкаОт една друга тема съм си набелязал едни крушки. Врътки климатроник- https://vikiwat.com/miniatyurna-lampa-14v-80ma-t1-1-4.html Бутони климатроник - https://vikiwat.com/miniatyurna-lampa-t1-14v-60ma-1.html Табло - https://vikiwat.com/avto-lampa-miniatyurna-14v-1-26w.html Смених моите на климатика с 12 волтови и гледам единия бутон пак не ми свети. Мисля да си поръчам тези ама да видя кога ще се наканя
-
1 точка
-
1 точкаАз имам един въпрос, защо си решил да обслужваш колата в Бултрако ? Можеше да отидеш при Слави в Овча Купел или в Автолабораторията(те се занимават с Тойота, но мисля, че могат да ти обслужат хондата без проблем) Също така, Тампоните можеше да ги поръчаш от другаде. Има един човек във Варна, Люцкан се казва, но му казват Лио. Та той внася оригинални части за Японски автомобили. А да и още едно много важно нещо! Тези от Бултрако ще ти пробутат масло 5/40 на 110% сигурно! Това не е правилното масло за тази кола. 0/30 е за нея. Лично според мен, можеш да смениш всички течности без маслото на двигателя при тях,него можеш да го смениш другаде. Според мен е по-добре да си поръчаш от общите поръчки хубаво масло, което знаеш, че няма да е менте!
-
1 точкаСпоред мен 14000 са нормални за 8 -а и legend, те и от толкова започват . Разбира се ако е под 150 х.км, ще си струва, ама такива няма вече или са огромна рядкост. Все пак са коли над 10 г, и колкото да пишат под 200 х.км, аз не вярвам. Виж колите които са купувани в БГ след 2010 са на по 200 х вече, какво остава за тия акорди от запад. Те там да не ги купуват за да стоят в гаражите. Най смешно ми става като видя някой пре фейс 2004 на 158 000х. примерно. Но за всеки влак си има пътници. Аз със заплата 1000 евро примерно правя 25000 на година най малко, смятай един акорд 2007 ако съм го взел вече ще е към 270000. Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk
-
1 точкаПуснал съм запитване до ато24 дали скоро ще имат налични 1л бутилки Петро Канада СС 5в30. Ако ми отговорят до понеделник, че ще имат скоро ще се включа в следващата поръчка, ако няма да имат скоро ще поръчам 4л туба. Ще бъде ли късно понеделник до края на деня да преведа парите ако се наложи?
-
1 точкаПо отношение на крушката в бутона на климатика това видео може да е от помощ A/C Button Light Replacement - Honda Fit / Jazz
-
1 точкаВ този клип се вижда как се сменят. Само, че не е необходимо да се сваля панела около радиото. Тази тема може също да ти помогне.
-
1 точка
-
1 точкаА бушоните проверихте ли? На Сивика преди много години , ръчках по колата кабели и това онова и дадох на късо нещо и изгоря точно бушона на имобилайзера.
-
1 точкаИ все пак нищо не ти пречи да си почистиш дюзите в домашни условия и да ги изключиш като евентуален проблем. В нета е пълно с клипчета за почистване, трябва ти един спрей за почистване на карбуратори /12-15лв/, една спринцовка с необходимия диаметър и малко кабел от акумулатора до дюзата, мойте съм ги чистил по тая схема и определено има ефект ако наистина са запушени.
-
1 точка
-
1 точка...не виждам нищо спортно в елементарно чувство за естетика. В концептуалните модели се вижда, как на дизайнерите би им се искало да изглеждат автомобилите: И какво се получава, когато физиката и функцията налегнат дизайна: Както сме писали по-горе, въпрос на приоритети - някои хора търсят визия преди функция. С концепта очевидно няма да може да се ползва с 520кг (над 10торби цимент от тези за истински мъже, от едно време ) полезен товар, за какъвто е сметнато комбито примерно - за целта задните колела трябва да могат да влизат в калника. За щаститие, на мен не ми се налага да нося цимент, затова съм предпочел да се лиша от малко функция (която на мен така или иначе няма да ми влезе в употреба) за сметка на визия. Вече 5 г и 110 000км карам Акорда и всеки път, като ходя към него му се радвам как изглежда (особено отзад) и всеки път се радвам, че не съм направил компромис с парите и да взема комби, което хипотетично дори би ми било по-полезно.
-
0 точкиВчера претърпях леко птп, само тенекии. Тъй като не знаех къде точно е шоковия бутон,който спира подаването на гориво, звъннах на Бранко. Благодаря за помощта. Щетите са предна броня и Фар, и 200лв акт БМВ-то Пред мен беше доста по-зле.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00