Jump to content

qwertyk

Фен
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно qwertyk

  • Ранг
    Начинаещ

Contact Methods

  • Skype
    vanolincikus

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Varna

Последни посетители

40 профилни разглеждания
  1. Дръжка

    Honda CH6 . Помощ от няколко месеца търся си външна лява предна дръжка на акорда.Навсякъде където се обадя или е продадена или казват че ще върнат обаждане после не вдигат. Въпроса ми е става ли дружката от 5-1 акорд. Или ако някой продава да пише ще я купя на момента .
  2. Задно окачване

    Благодаря
  3. Задно окачване

    Защото като гледам всичките тампони и уплътнения са напукани. Но това е разумен коментар може би наистина ще сменя тампона на амортисьора първо, после ще видим. Бяха сменени гумичките на стабилизиращата щанга ,но не даде никакъв ефект.
  4. Задно окачване

    Задницата почна да хлопа ,и като гледам ще трябва да се сменят всички тампони и тн. Та въпросът ми е някой правил ли е тази операция, защото се чудя на коя част става да се свалет старите тампони и да се запресоват нови а кои части трябва да се сменят изцяло. Прикачам снимка от която разбирам че на повечето детайли става тази работа с смяната на тампоните ,то ест тези неща които са обозначени HAB -xxx се закупуват и се сменят..искам да разбера дали аз правилно съм разбрал благодаря предварително. Акорда е 1.8 Хетч
  5. Здравейте колеги! След като си купих кола преди 2-3 месеца много се кефих, че няма никакви проблеми (Check и тн) ... Обаче дойде и моя ред. Преди известно време почна да ми светва чека след като запаля колата,на студен двигател(паля на бензин), след определено време светва чека.Изгасям двигателя,отново запаля, отново светва... След като извърших тази процедура няколко пъти ми писна и тръгнах за работа аз. Колата вече бе превключила на газ и докато стоях на светофара, реших отново да изгася, и да запаля на ново, и о чудо, чека остана безмълвен. Днес реших да разбера каква е грешката - ето какво ми излезе Вбинтернет намерих списъка с кодовете и тяхното значение. Проблемът е с ламбда сондата (поне аз така разбрах). Искам да получа подтвърждение от колегите, които разбират ( и повече от мен ) и по принцип за грешката, и причината,предизвикала я. И да ми кажете какво трябва да направя и в каква последователност. Колата е Honda Accord CH6 1.8i 136hp MT 2000 г.
  6. Масло за трансмисията.

    Благодаря !
  7. Масло за трансмисията.

    Ръчна е кутията.
  8. Колко трансмисионна течност ми трябва за смяна ? Ровя къде ли не , не мога да намеря какво количество ми трябва.
  9. Честит празник на всички!Много изминати километри без инциденти и сериозни ремонти ,стрелката на резервоара да не се отлепя от горната граница и V-tec-a да пее! Да питам знаещите колеги .В Румъния един ме удари в шофьорската врата,огъна я ,сега мисля да сменям направо вратата или да възстановявам тази. Стъклото,механизмите и прочее е наред. Намерих един вариант обаче колата англичанка въпроса ми е ,ако я купя необорудвана ще имам ли проблем с прехвърлянето на механизмите и прочее? Колата е Accord 1.8 2001 hatchback
  10. Предния в задължително за смяна защото е скъсан ,задния не мога да го преценя ,а двата странични ,сякаш нищо им няма .Утре почвам да търся по магазините да видя как им вървят цените. Къде са тези общи поръчки че не мога да ги намеря .
  11. Honda Accord 6 1.8i 136hp Предстои смяна на ангренажните и пистовите ремъци.Днес майстора ми каза че работата ще струва 100-180 лева и че ще се наложи да се приповдигне двигателя .Въпрос към хората които са сменяли или знаят: наистина ли е наложително повдигането на двигателя? Втори въпрос трябва да се сменят 4-те тампона на двигателите...по сайтовете на магазините за авточасти не мога да ги намеря,някой може ли да ми кажа къде да търся и на какви пари ще ме излезе удоволствието? Ако се окаже че наистина трябва да се повдига двигателя направо ще сменя и тампоните.
  12. Пускам газта,после изключвам скоростта,и гледам как стрелката на оборотите пада на нула ,без да се задържи на 600-700 както си ги държи по пр. И в момента в който удари нулата гасне.Иначе,ако не изключа скороста,няма да изгасне защото си държи оборотите според скороста с която карам. И забелязах че ми дава разход от порядъка на 16-17 в града ,при нормално каране ,е понякога да не е скучно я форсирам ама в границите на разумното.Според теб нормален ли е този разход ? Хем пък си мисля че са 135 коня и не мога да очаквам 10 градско.
  13. И при мен само на газ го прави този проблем. Сега не мога да разбера дали проблема с неригулирано газово е по за предпочитане отколкото проблем с клемореда много съм "зелен" още на тема автомобили
  14. За сега стана ясно че не е клемореда,размърдах както ми беше казано ключа ,всичко си е ок. На бензин двигателя не гасне. Днес вече бях по наблюдателен, проблема идва като пусна педала на газта ,след като преди това съм я държал на високи обороти.Оборотите просто от 5-6-7 хиляди падат до нулата,двигателя изгасва. И без това трябваше да се ходи при газаджия че прекалено голям разход ми се вижда .
×