Jump to content
Sign in to follow this  
Markony

FAQ ЧЗВ касаещи газифицирането

Recommended Posts

Posted (edited)
На 7.12.2015 г. at 20:20, Markony написа:

25.Да питам за един приятел с оригинална газово уредба?

  • Те таково чудо нема.В някои страни са монтирали ГИ в магазина,за да измъкнат 2-3к евро от някой напудрен клиент.В повечето случаи са морaлно остаряли с неясна подръжка и златни консумативи.Като видя редуктор Honda с дюзи Denso и ЕКУ Hitachi може би ще запея друга песен.Изобщо не препоръчвам закупуване на кола с монтирана газ.

 

Здравейте колега,
По т.25 искам да кажа, че очакваам да получа 2010г. Хонда Сивик с поставена от Хонда оригинална метанова уредба с въпросните части, които споменаваш и още няколко други разлики в тази връзка!

Edited by dindin
Можеше да се цитира само т.25

Share this post


Link to post
Share on other sites

Много интересно, явно ще научим нещо ново. Може и извънземно да се окаже 😀

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Снимки задължително. Око да види.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Може и снимка на документацията в частта, която се отнася до уредбата. :)

Благодаря предварително!

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 7.12.2015 г. at 20:20, Markony написа:

 

Т

25.Да питам за един приятел с оригинална газово уредба?

  • Те таково чудо нема.В някои страни са монтирали ГИ в магазина,за да измъкнат 2-3к евро от някой напудрен клиент.В повечето случаи са морaлно остаряли с неясна подръжка и златни консумативи.Като видя редуктор Honda с дюзи Denso и ЕКУ Hitachi може би ще запея друга песен.Изобщо не препоръчвам закупуване на кола с монтирана газ.



 

Да истрескаш толко гръмко нещо трябва да си сигурен , а не поредната "полезна" тема . 

D17A7

Found in:
o 2004-2005 Honda Civic GX
o Uses CNG (Compressed Natural Gas)
• Displacement : 1668 cm3
• Bore and Stroke : 75 mm X 94.4 mm
• Compression : 12.5:1
• Power : 100 @ 6100 rpm
• Torque 98 ft-lb @ 4000 rpm
• Valvetrain : SOHC
• Fuel Control : OBD-2 MPFI

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

За съжаление отдавна не съм виждал мнение на Маркони,дано види твоето твърдение и да се обоснове.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Какво точно да се обоснове спрямо wiki-то и какво толкова ако има Хонда с "ОЕМ" газова уредба и о видиш ли, Маркони сбъркал? :D

 

На 2.01.2020 г. at 17:10, pharmacist написа:
На 7.12.2015 г. at 20:20, Markony написа:
  • повечето случаи са морaлно остаряли с неясна подръжка и златни консумативи.Като видя редуктор Honda с дюзи Denso и ЕКУ Hitachi

 

 

Същото положение като ОЕМ навигации от преди 2 десетилетия, ОЕМ радио с касетка и всякакво друго архаично ОЕМ оборудване.

Искаш ли го в колата да ти върши работа или само да ти краси интериора ...

Голям праз.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 49 минути, dindin написа:

Какво точно да се обоснове спрямо wiki-то и какво толкова ако има Хонда с "ОЕМ" газова уредба и о видиш ли, Маркони сбъркал? :D

Искаш да кажеш че мотора д17а7   не съществува ?   Инфото го има и wiki-то но не е от там .  Случайно съм държал в ръцете си бутала от тоя мотор  -pms

Edited by fenabg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic

Той Маркони на доста места се беше изхвърлил здраво, пък и сега явно не му трябва повече реклама. Все пак с голямо уважение към него от моя страна. 

 

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic

Тук колега vespa смятам че много здраво грешиш.

 

Edited by dindin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, от скоро съм с LPG. След инсталацията монтажистът ми каза че колата е по "нов" модел и не може да излъже компютъра да НЕ отчита, че колата харчи бензин, докато върви на газ. Така постоянно си карам на Лампа, единственият начин да рестартира стрелката е да отскача клемите за около 10 мин.

Някой знае ли как мога да я излъжа тази стрелка? 

колата е Civic 1.8, 2006г.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колегата пуснал темата е за мен най-добрия в поставянето на газови на Хонда,в някой от темите писа че е направил специален модул с който  да се предотвратява това.

Свържи се с него и обясни проблема.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Монтажистът ти, е много зле... или ти е монтирал и газова, която е зле!!! 🙄🤐

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като се зачетох в темите в раздела ми възникнаха няколко въпроса:

- Има ли наистина реален риск при пробиване на метален колектор без да се сваля и как се решава проблемът със стружките, ако изобщо това е проблем? Разбирам, че повечето майстори не го свалят - явно има някакъв чалъм.

- Правилно ли разбирам, че конкретно за моя двигател R20A по принцип не е необходим допълнителен омаслител?

- Довпръскването на бензин има ли по-особена връзка с работата на V-tec-а или е свързано повече с предходния въпрос?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добрият майстор Винаги сваля колектор...!!! 😣🙄🤫

Share this post


Link to post
Share on other sites

А в такъв случай препоръчителна ли е и смяна на гарнитурата на колектора? Би следвало клиентът да е подготвен предварително...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, гледайте ги от време на време малко тия уредби:biggrin:

IMG-20200215-141716.jpgIMG-20200215-141719.jpgIMG-20200215-141724.jpgIMG-20200215-142151.jpg

Edited by jijane
  • Like 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 12.02.2020 г. at 12:14, mitaka0007 написа:

Добрият майстор Винаги сваля колектор...!!! 😣🙄🤫

Гледам, че си в Германия.Аз през 2018г. работих в сервиз за газови уредби в Германия.Нито веднъж не сме сваляли колектор.Там 90% от колите които идваха за монтаж бяха 6 или 8 цилиндрови.Това е сервиза:

http://www.us-autoteile.com/

Беше монтирана газ и на този кемпер.Аз там не  участвах.Кемпера е Форд 10 цилиндъра.

 

 

kemper.jpg

Edited by ivan_pop

Share this post


Link to post
Share on other sites

И тук е пълно с  мърльовци....!!! Ама искат по 90 Евро на час, шибаняците... 

https://www.gmservicenagel.de/

Това е най- добрият в Германия! За жалост трябваше да чакам 6 месеца за да ми сложат газова.  ( сложих при друг🙄) Това за колекторите са негови думи! 

Edited by mitaka0007

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 13 часа, mitaka0007 написа:

 

Това е най- добрият в Германия! За жалост трябваше да чакам 6 месеца за да ми сложат газова.  ( сложих при друг🙄) Това за колекторите са негови думи! 

Може и да ги свалят колекторите тези, че са им бая дебели цените.Гледам, че за 4 цилиндъра цената е 2400 Евро.

Там където бях монтирахме Принс на цена 1600-1800 Евро за 4 цилиндъра, и беше 75 Евро на час за работа.

Аз колектори не свалям.Но ако клиента иска ще ги сваля, не е проблем.Съответно трябва и да си плати за това клиента!

На моята кола не съм свалял колектора.Вече 8 години няма грижи.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, ivan_pop said:

 

 

Аз колектори не свалям.Но ако клиента иска ще ги сваля, не е проблем

.

Скакво гарантираш  или провиш  така че няма да попаднат стружки в колектора и от там знаем къде могат да отидат и да нанесат големи поразии.

Share this post


Link to post
Share on other sites

😏🙄😳😏  Може да им са дебели цените, но се чака с месеци за монтаж... Няма нищо случайно! Аз не бих оставил да ми се монтира без сваляне на колектора!!! 

На тото не ми се играе: Ще падне ли стружка или не..?!? 🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯👎

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, CARPERA написа:

Скакво гарантираш  или провиш  така че няма да попаднат стружки в колектора и от там знаем къде могат да отидат и да нанесат големи поразии.

Присъединявам се към този въпрос Нека да чуем решението от хората които монтират - или които са присъствали на монтаж. С прахосмукачка, грес или...?

Ще използвам да попитам за препоръка - къде в София монтират читаво Романо или BRC на Хонда, и при това знаете със сигурност, че свалят колектора? За BRC-Дружба съм чувал, че дупчат без сваляне.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мажа свредлото със специална грес и пускам въздух под налягане вътре в колектора.При нарязване на резбите, само въздух.Трябва да се ползват предпазни очила, че стружките фърчат като тапа от шампанско!

И в Германия като бях ползвах въздух.Макар че колегите дупчеха без предпазни мерки и не е имало проблеми!

Edited by ivan_pop
  • Upvote 1
  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 10.02.2020 г. at 18:11, CiVic8GEN написа:

Колеги, от скоро съм с LPG. След инсталацията монтажистът ми каза че колата е по "нов" модел и не може да излъже компютъра да НЕ отчита, че колата харчи бензин, докато върви на газ. Така постоянно си карам на Лампа, единственият начин да рестартира стрелката е да отскача клемите за около 10 мин.

Някой знае ли как мога да я излъжа тази стрелка? 

колата е Civic 1.8, 2006г.

Смени некомпетентния газаджия!

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 3.01.2020 г. at 3:42, ivailopp написа:

Снимки задължително. Око да види.

 

4342B6FB-7F54-4F53-ACB4-9A4EE38C310B.jpeg

48A224CF-1A65-485A-985D-0D8FFF3CFFE7.jpeg

84E708DC-613F-4DD5-98BD-28F6511B67E0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, какво показвате тук? Снимки на R серия мотор със затапен егр и някаква си лепенка...Нещо не мога да Ви разбера...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега,

понеже искахте снимки на Сивик 8-ма, с оригинален метан, затова ги постнах.

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за снимките, но няма как да разбера колко е оригинална. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Така CIVIC GX ,само за Америка, сега виждам, се произвежда се до 2015. Прави се от завода така, но не се знае с какви консумативи...

Edited by ivailopp

Share this post


Link to post
Share on other sites

За всеки случай съм си взел 2 резервни филтри, които се сменяват на 60000 км и това е !

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 4.03.2020 г. at 15:56, pharmacist написа:

Колега,

понеже искахте снимки на Сивик 8-ма, с оригинален метан, затова ги постнах.

Фърляй боб да не се прецака нещо с този метан!Разправял съм се с разни Опели и Фолксвагени със заводски метан.Като стане въпрос за ремонт там, цените са умопомрачителни!

Колко литра е резервоара за бензин?

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 16.02.2020 г. at 12:06, ivan_pop написа:

Мажа свредлото със специална грес и пускам въздух под налягане вътре в колектора.При нарязване на резбите, само въздух.Трябва да се ползват предпазни очила, че стружките фърчат като тапа от шампанско!

И в Германия като бях ползвах въздух.Макар че колегите дупчеха без предпазни мерки и не е имало проблеми!

Я колегата да изгледа видеото от 2:50-  3:10... 🤔🙄 

Какво правим с това количество стружки...!? По твоя метод, колко процента успяваш да извадиш и колко попадат вътре??? 😉🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 18.03.2020 г. at 20:30, mitaka0007 написа:

Я колегата да изгледа видеото от 2:50-  3:10... 🤔🙄 

Какво правим с това количество стружки...!? По твоя метод, колко процента успяваш да извадиш и колко попадат вътре???

 

Като се надуе от вътре на вън колектора със въздух под налягане, какви стружки да влязат вътре?На мен целта ми е не да събирам стружките а да не влизат вътре в колектора!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...