Jump to content
DYNACORD

Акорд 7ген. комби, проблеми с вратата на багажника

Recommended Posts

Механизма за отваряне който е под тавана ти е за смяна.Има едно моторче, което е на него и доста често се прецаква.При мен беше същото.Смених го друго от кола за части и сега всичко е 6.

За изхода 12V в багажника не мога да ти помогна,защото никога на съм го ползвал и даже назнам дали моя работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3.10.2018 г. at 19:50, Shorty написа:

Механизма за отваряне който е под тавана ти е за смяна.Има едно моторче, което е на него и доста често се прецаква.При мен беше същото.Смених го друго от кола за части и сега всичко е 6.

За изхода 12V в багажника не мога да ти помогна,защото никога на съм го ползвал и даже назнам дали моя работи.

Колко пари ти излезе?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подгрева е само на вратата, на страничните стъкла няма подгрев (размразяване). Предполагам цената е според зависи от моргаджията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 55 минути, atoma написа:

Подгрева е само на вратата, на страничните стъкла няма подгрев (размразяване). Предполагам цената е според зависи от моргаджията.

Значи реотаните, които са на страничните стъкла са за красота :rolleyes:...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, работят си, но трябва много сняг да се нанесе в колата и "климата" да е на вътрешна циркулация, че да се изпотят и 3-те задни стъкла на комбито. Много рядко ми се е налагало да ползвам подгрева им.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Реотаните" на задните джамове са антени и още нещо си :) 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За антената знам, че е от ляво, но защо и от двете страни има, не може да е антена и от двете страни...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май са антени и от двете страни :)

 

B__1600.gif

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи са за резил, 2 антени и пак не хваща хубав сигнал :lol:...

  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Признавам си - не си познавам колата. :) Приличат на реотани но не греят. При това на лявото и дясното стъкло са с различни фигури, сигурно за различните обхвати.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, atoma написа:

"Реотаните" на задните джамове са антени и още нещо си :) 

Абсолютно точно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! 

За да не пиша нова тема искам да попитам тук, къде се намира датчикът на вратата на багажника на акорд 7-ма генерация? От вчера ми свети постоянно и не мога да включа алармата, защото ми отчита, че вратата е отворена и започва да пищи. Съмнява ме, че се енамокрил от обилните дъждове. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3.10.2018 г. at 19:50, Shorty написа:

Механизма за отваряне който е под тавана ти е за смяна.Има едно моторче, което е на него и доста често се прецаква.При мен беше същото.Смених го друго от кола за части и сега всичко е 6.

За изхода 12V в багажника не мога да ти помогна,защото никога на съм го ползвал и даже назнам дали моя работи.

Здр.Колко го плаща това моторче?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Нещо странично да попитам.

Има ли начин този целия механизъм моторче к т.н. да се изолира и екстрата електрически багажник да се премахне и да си работи като обикновена врата.

Имам приятел, на който тази екстра фабрично я няма. Направо му завиждам.

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тя си работи и като обикновена, няма нужда да се изолира. Може на ръка да си я отваряш и затваряш.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да но тук има "16" датчика. На обикновената няма. Не се интересува затворено ли е добре, трябва ли да дозатвори и т.н. На мен често ми светва tailgate и след разкачане на акумулатора тръгва.

Но ме дразни защото:

1. Беше прекъснат кабел във чантата.

2. След време изгоря бравата.

3. Сега пак прави проблеми.

За екстра която не ползвам а ми струва не малка сума ...........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има нещо неизправно, за да ти свети tailgate. Както пише в ръководството, то трябва да светва и изгасва бързо след това при контакт. Ако остава да свети, има проблем, който трябва да се диагностицира.

 

От това, което виждам, като цяло системата в нашите коли е безпроблемна. Минусът на ел-вратата е, че, ако нямаш ток от акумулатора, няма как да я отвориш отвън, а трябва да се вреш през страничните врати и да я отваряш отвътре.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е, че не светва във някакъв момент и със акумулатора се изчиства. Ако отида в Хонда и там не иска да светне. За това се чудя за вариант да я преработят без tailgate функция. Както казах виждал съм такива коли без ел багажник.

Някой правил ли е такова нещо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой с идея как да направя отваряне без системата tailgate?

С машинка за централно?

От къде да взема 12V

Редактирано от leonardo24

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Казуса при мен е следния. От скоро започна много да ми "забива" - при натискане на копчето от дистанционното ( включват се аварийните и след това изписква и забива ) - не може да се отвори вратата и трябва да свалям клемата на акумулатора за да се изчисти гледката ( да светва и лампата на таблото ).
При отваряне от дръжката на багажника, прави същия проблем, но без изпискване.
Оправията е сходна - акумулатора.

Започва да ми писва, особенно сега като ми се налага да свалям и качвам количката на малкия.

Дайте идея или да монтирам катинар? ( В кръгът на шегата ).

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Здравейте колеги,

Казуса при мен е следния. От скоро започна много да ми "забива" - при натискане на копчето от дистанционното ( включват се аварийните и след това изписква и забива ) - не може да се отвори вратата и трябва да свалям клемата на акумулатора за да се изчисти гледката ( да светва и лампата на таблото ).
При отваряне от дръжката на багажника, прави същия проблем, но без изпискване.
Оправията е сходна - акумулатора.

Започва да ми писва, особенно сега като ми се налага да свалям и качвам количката на малкия.

Дайте идея или да монтирам катинар? ( В кръгът на шегата ).

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk


В момента, даже и при сваляне на клемата от акумулатора, не помогна. Заби изцяло вратата.

Дайте предложения.

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой датчик ти е умрял, закарай я в Бултрако да я закачат, само там имат диагностика само за вратата която е с 26 теста или нещо такова. Мен там ми откриха изгорял датчик за крайно долно положение, писал съм по назад в темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да пусна и тук 1 линк:  https://forums.drom.ru/honda-accord-torneo/t1151232750.html  - може да е полезен.

От прочетеното разбрах че може и сама да си каже какво е. Сваля се централния челен панел на тавана и там има букса към снопа кабели (вижда се на снимка 15 в пост №3). С кламерче и броене на миганията на PTG казва къде е проблема. Кодовете са в пост №8.

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, при мен проблема с 5тата врата е сходен. Отваря затваря от дистанционното или от копчето на таблото когато си поиска. Обаче алармата се включва понякога и майстор ми каза, че алармата се вкл. защото отчита, че нещо е отворено. Когато отворя багажника се чува пискане 4пъти, кратка пауза пискане 4пъти и така през цялото време докато е отворен багажника. Майстора каза, че това пискане не е нормално. Какъв може да е  проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Писукането при отваряне и затваряне от дистанционното или копчето в купето е еднократно и леко продължително. 

Не мога да предположа какъв ще е проблема при теб но най - напред си провери кабелите - да няма, някой който е тръгнал да се прекъсва. Но пък щом ти включва алармата от време на време - значи не ти затваря добре вратата или някой датчик отчита погрешно - ако е възможно такова нещо 🤔

Редактирано от Г.Писаров

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То всичко тръгна от там, че алармата се включи докато чистех снега. (Даже не знаех че има аларма). Спрях я с натискане  на кякое от  копчетата на ключа. Тогава забелязах, че колата не се заключва от дистанционното а трябва да ползвам ключа и ръчно да я заключа. После откл/закл от дистанционното проработи остана само багажника. Днес пак не откл/закл от дистанционното. Вече не знам къде да търся проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом не заключва, значи засича, че имаш незатворена врата. Провери си датчика на предния капак. Четох някъде във форума, че правили проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, не намерих да е писано за сходен проблем. Вратата на багажника ми не е с ел. затваряне/ отваряне. Установих, че не се заключва, освен това не свети третия стоп и осветлението в багажника и от двете страни. Не съм установил друг проблем, но не съм пробвал чистачката примерно. осветлението на номера си работи. Къде да търся проблема, липса на маса, бушон или друго? 

Редактирано от psp 276

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ключалка относно осветлението и заключването. А за третия стоп може би стоп машинка ако не светят и трите. Иначе обобщено май са прекъснати кабели в пантата на 5-тата врата 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Ще проверя кабелите, имах такова предположение, но и чистачката си работи и другите стопове работят, осветлението на номера и то. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то не е гаранция като работи чистачката, кабелите са различни и не се късат/прекъсват всичките изведнъж.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес отстраних проблема. Точно това беше - прекъсване на 5 жички. Благодаря на отзовалите се. Спомних си, че такъв проблем съм има на Голф 2 преди 20 години. Голям кеф е да може с лекота да си работиш по колата в наши дни...

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз играх мача за пореден път с неотваряща се задна врата на комбито. 2007 фейслифт. При мен спря и изкара грешка на таблото. После при разкачане на акумулатор се оправи. И така доста пъти - спира, разкачам, тръгва за известно време и пак. Времето за което работеше беше различно от едно отваряне и затваряне до цял месец безпроблемна работа. Пробвах да я отварям и затварям без да ползвам бутони и т.н. Отидох на две места да ми четат грешката - на едното ми казаха неработещ мотор за повдигане и спускане на вратата. На второто ми казаха неработещ мотор на бравата. Купих си и двата мотора и ги смениха. Но пак не се оправи. Оказа се, че е заминал модула за управление на вратата. Купих и него и се реши проблема. За сега!!! Сега си имам повдигащ мотор и цял комплект работеща брава за резерва :) Това ми струваше 450 лв. - по 100 лв. за за мотора, пълен комплект брава и модул, 150 лв. труд. Замислих се за изключване като цяло на автоматичното отваряне и затваряне. Казаха ми, че може да стане - смяна на бравата с ръчна такава - намират се за около 50 лв. Правилно свързване на бравата към централното. И най - сложното - изключване на екстрата софтуерно. Не става с оригинална диагностика. Може да се направи от човек, който директно пипа в компютъра на колата и пише съответните кодове. Колко ще струва цялата услуга - не съм разпитвал. Със сигурност за вбъдеще ще си имам проблеми с вратата. Все пак съм решил да карам колата докато не стане за скрап :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оо, тя скоро няма да е за скраб, но да ти служи докато ти искаш, а не дорде тя реши.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имах проблем миналата година с багажника на акорд 7 комби 2006. Не се отваряше не се затваряше от дистанционното, алармата се включваше. После се оправи от само себе си и така 1 година. Правеше го когато е валяло дъжд или сняг. Сега проблема се появи отново, но сега всичко си работи отваря затваря по всички възможни начини, но на таблото постоянно ми свети че багажника е отворен. Поради тази причина не заключва от дистанционното само отключва. Мисля че затова се включва алармата.

20230210_162434.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой то 2-та сензора в уплътненията на вратата губи връзка със системата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...