HenoxBaTeH 3 #1 Posted April 13, 2015 (edited) Здравейте колеги, Преди около година пратих мой познат от германия ми избира и докара кола ... колата е перфектна на реални 90 000 км от един собственик германец. Пълни екстри 2.4 бензин - всичко и е ок. Но като я покарах една година установих, че за 14 000лв колкото ми излезна вс с докарването на собствен ход.. не оправдава очакванията ми. Струва ми се твърде шумна и друсаща. Обмислям да я продавам и да взимам audi A6 - 2006 / 2007 .. ще помоля за мнения .. .знам, че е хонда форум но все пак аудито ще е дизел някой ако е има взимане/даване и с двете коли нека изрази мнение ... За мен една кола като акорда примерно трябваше да е тиха / недрусаща и с ксенони ... а отговаря само третото... Да уточня само, че никога не съм карал ауди, но само добри отзиви чувам. Edited April 13, 2015 by HenoxBaTeH Share this post Link to post Share on other sites
bongo789 163 #2 Posted April 13, 2015 (edited) Брат тва са и екстрите на хондата ,мноо връй и мноо друса...Акорда е за хора ,които си уважават и ценят изкарните с пот пари за 12 000 има и Екласи и Бмв-та и Аудита, но ти не си разбрал защо акорда струва колкот тях...Винаги съм се учудвал на тва вашто друсане, вие в облаците ли искате да се возите,мойта е понижена и комфорта е задоволителен да не кажа добър дори с 18-те.Акорда е една от най добре шумоизолираните японски коли до 2005-2006 година, при мен до 140-150 акустичният комфорт е перфектен,повече не искам...Един мой познат казва "Лесно се купува кола, трудно и се купуват гумите после"...така мисля аз за е класи 525-ци А 6,7,8,9,10....Акорда не е най-бързата,най комфортната или най-евтината,той печели с друго...взимай аудито и задели 2-4000 лв за първата година... п.п Аз вече 5 месеца не мога да обясня защо съм дал 12 хил. за акорд а не съм взел БМВ,гледат ме като луд, чете се неразбиране в очите им.. Edited April 13, 2015 by bongo789 10 Share this post Link to post Share on other sites
HenoxBaTeH 3 #3 Posted April 13, 2015 (edited) Мерси за отговора ... Карал съм пежо 206 имам civic сега с тоя акорд .. дадох повече пари "изкарани с пот" но очаквах повече наистина ... Ето минусите : - при студени дни минусуви темепратури като седна да карам сутринта и ръката ще ми замръзне за волаана ... при други коли като се качиш сутрин на студено .. вътре в колата е стайна температура ... - не знам при теб как е но при мен като вдигна 100 - 110 и си бучи вътре и ако на човек това му харесва като попътува 2 часа .. накрая се чувствам психически изнасилен. - Друса си стабилно, даже мисля, че и повече от civic-a 93-та година .. а ги карам и 2-те... - Запотяването на стъклата Плюсовете: - здрава е - зверче е хмм Кажи сега, какви са и толкова плюсовете на хондата, че да не я сменя с ауди ? което за същите пари ще предлага доста по-голям комфорт ? Edited April 13, 2015 by HenoxBaTeH Share this post Link to post Share on other sites
Todor_Gagovski 33 #4 Posted April 13, 2015 (edited) Карал съм и А6 и А4 със 2.7литровия мотор,няма място за сравнение .С риск за много минуси, Аудито особено А6 е в пъти по добра от хондата.Но и А6 е друг клас кола. П.П. само да попитам колегата отгоре , с какво печели хондата пред А6 или Е класата на мерцедес ? че нещо неразбрах? Въпроса е към колегата Бонго Edited April 13, 2015 by Todor_Gagovski 1 Share this post Link to post Share on other sites
ATMV 108 #5 Posted April 13, 2015 Акорда не може да се мери по комфорт с А6-цата или Е класата. Според мен едиснтвения плюс е визията, но това за всеки е различно.... Share this post Link to post Share on other sites
chavdu 739 #6 Posted April 13, 2015 (edited) Акорда не може да се мери по комфорт с А6-цата или Е класата. Според мен едиснтвения плюс е визията, но това за всеки е различно.... ...съгласен, но за мен най важното предимство е безпроблемната експлоатация. Затова и бензина е 30% по - скъп от дизела Edited April 13, 2015 by chavdu 3 Share this post Link to post Share on other sites
MilevUK 2 #7 Posted April 13, 2015 Моя акорд е много тих, е аз карам и една микра 2001ва но мога да кажа че акорда е тих. Возил съм се все пак и на други коли. Друса малко повече така е. Сложи му едни 15ки или 16ки като мене моите са от сивик тайп с мисля тия с многото лъчи джанти и не друса чак толкова. За ауди чувам че вече не са толкова надеждни а за е класите че са само комфортни...надеждата там я няма. Share this post Link to post Share on other sites
bongo789 163 #8 Posted April 13, 2015 (edited) Нещо ни ма разбрахте, никъде не съм казал ,че акорда е по-добър от а6 но тя не е в тоя клас , аре пък някой от разбирачите да ми обясни с какво а4 е по-добър от акорда щот тва е сегмента на акорда, сравняваме а4 2004 с акорд 2004...акорда е перфектният компромис,най-безпроблемната и надеждна машина за парите си ...А някой да ми твърди ,че при 110 акорда е шумен е смешно, ако решиш да караш БМВ или Мерцедес трябва да си готов да плащаш за имидж, аз не съм ,за мен водещи са надеждност и кеф от шофирането, акорда ми ги дава....Просто си купи аудито, важното е теб да те кефи....Ма ти събираш от девет дерета вода,била студена сутрин и друсала кат сивик 93-та, глупости на търкалета, още малко някой ш са напъне, че и пасат от тия години е по-добрия избор... Факт е,че акорда е доста скъп,но тва не е само в Бг а в цяла Европа,някой задава ли си въпроса защо е така...Някъде мярнах статия "Акорд-лимузината на бедните", кат порасна ш си зема пичеловка БМВ... Edited April 13, 2015 by bongo789 3 Share this post Link to post Share on other sites
VamPo 45 #9 Posted April 13, 2015 (edited) - не знам при теб как е но при мен като вдигна 100 - 110 и си бучи вътре и ако на човек това му харесва като попътува 2 часа .. накрая се чувствам психически изнасилен. - Друса си стабилно, даже мисля, че и повече от civic-a 93-та година .. а ги карам и 2-те... - И при мен бучи от скоро , проблема ми е от виещ лагер на една от задните главини. - Не мисля , че друса повече от сивик-а. Карах 7 години сивик 94-та. За мен нямат база за сравнение 2-та модела ... Edited April 13, 2015 by VamPo Share this post Link to post Share on other sites
malak 57 #10 Posted April 13, 2015 за мен лично Аудито и Мерцедеса немога да им платя подръжката за пример: 1. акорд -4год - 60 к километра - 2 шарнира 2. Ауди а6 - 4 год - 40к - 2 пъти носачи но затова и аудито вози по меко и по удобно. та колега ако имаш пари да ги подържаш и те кефят си зимай и сменяй.2 Share this post Link to post Share on other sites
darius 932 #11 Posted April 13, 2015 Щом бучи, явно имаш лагер за смяна или шумна гума, бабуна на гумата или леко лош баланс! Определено Акордеона не те кефи, сменяй го!Никой не може да те убеди в противното. НО внимавай много какво Ауди си взимаш, за БМВ един ремонт ще те закопа, особенно дюзи! Желая ти успех! Лично аз много харесвам БМВ 5-та серия след 2003г. комби и седан 530 и 545, НО не смея да си купя! Просто нямам сервиз, да си го оправям!И карам 25000км годишно! Затова си натискам парцалите и карам Стийм с педала до край! Share this post Link to post Share on other sites
kembo 88 #12 Posted April 13, 2015 bongo 789 защо се хабиш да им обясняваш . В този живот нещата се учат или по лесния начин или по трудния всеки сам си избира . Аз 14 години се мъча да обясня на приятели ,колеги ,познати нещата по лесния начин те искат по трудния. На мой приятел (голям приятел) имащ пари му казах купи си хонда 7 генерация да ти приключат ядовете с колите . Той не та не то не бяха А4 дизели ( скорости ,термостати 3 пъти за 4 месеца) то не бяха БМВ та ( някакви ускорителни помпи в дару кар по 4500 лв бройката ) то не бяха Е класи ( амортесиори от балканстар по 2250 лв парчето ) и си знае неговото и това е . Един ден ми каза абе имам един познат кара акорд дизел изгоряла му някаква лампа на плафона търсил я из цяла София и само в един магазин я открил и струвала 10лв представяте ли си 10 лв и я имало само на едно място . Дано сте ме разбрали правилно .Поздрави 3 Share this post Link to post Share on other sites
Todor_Gagovski 33 #13 Posted April 13, 2015 Акорда е по скъп защото се сглобява единствено в Япония ,оттам скъпата йена и мито и акциз вдигат цената на колата .Вероятната причина е, и затова хонда да спрат акорд за европа както се говори. Колкото защо а4 е по добрата кола . Разбира се че колите са на кантар,другото е че ауди се предлага с поне 3 дизелови и незнам колко бензинови мотори ,а и куаттро . Само това че имаш избор на мотори , кеф ти икономичния 1.9д кеф ти по мощния 3.0д а и компромисния 2.7. Куатрото също е налице ако искаш . 2 1 Share this post Link to post Share on other sites
pepur 176 #14 Posted April 14, 2015 Аз разбирам автора на темата,шума и мен ме дразнеше.Накак си кола за 7 евра си купувам пък е като стегнато Пежо.Затова избора ми пак ще е Лекс.Надежден,тих)),красив.Не е лоша кола Акорда,здрава и непритенциозна.Не сме секта и е добре все пак да сме обективни,че има и по-добър избор,но наистина е въпрос и на вкус)). 1 1 Share this post Link to post Share on other sites
Cyreon 204 #15 Posted April 14, 2015 Леле, мале, какви думи, крайности, определения. Моето мнение: По лукс Акорда отстъпва на Ауди А6 и Е класата на Мерцедес, но е едни гърди пред С класата и пред БМВ 3-ка. Както наричат в Австралия Акорд Еуро - лимузината на бедняка. Малко перверзно определение, но донякъде вярно. Защо карам Акорд, а не германски бирник: - защото не съм дал една стотинка извънреден разход. Сменям си всичко по график. - защото не знам Ауди, БМВ (3-ка), Мерцедес (С или Е) класа бензинов двигател, които да ми дават 5.3 л/100 км среден разход извънградско. Ако някоя швабка е много отворена да дойде да ги сдавим с Акордеончето по икономичност. Ще плаче като Майн Фюрер след Сталингадска битка. - митът "немското си е немско" и до днес върлува като холера из форуми и седенки. Ако под немско "качество" се разбира да давам в пъти повече за поддръжка, не мерси - да си карат великите немски коли. - вижте consumer reports в USA, UK i Germany. Доминират Хонди, Тойоти, Хюндаи, Мазди, тук там по някой Фолксваген или Шкода излиза. 1 1 Share this post Link to post Share on other sites
angello 35 #16 Posted April 14, 2015 Да кажа и аз няколко приказки: Не знам, кой ще си позволи да си държи Мерцедес Е класа и БМВ 5-ца и А6 на улицата, освен ако не иска да си я намира редовно с липсващи чаркове и допълнителни пособия. Не знам за вас, но аз моя Акорд го имам от 2007г и освен 2 гайки/да чукам на дърво/ други липси не съм получил. Докато при споменатите модели е просто брутално обирането и отвън и отвътре ако нощува на улицата, и ако не изчезне цялата. При повечето застрахователи, споменатите модели се застраховат с допълнителни аларми, GPS, имобилайзери, а тарифата е доста завишена спрямо на Хондите. Проблемите, пък да кажем при едно А6 с 3,0TDI и Е класа дизел откъм демпфери, съединител, дюзи, окачване и автомат са драстични като разход спрямо на Акорда. Пълно е и с части ментета, което при Акорда не съм срещал, още повече колективните поръчки и англичанките в моргите. Тези два "конкурентни" модела засягам, защото имам близки приятели с тях, а този с Мерцедес Е класа е автомобилен инженер, работещ в сервиз на Мерцедес. Фен е на марката, смени няколко бройки С и Е класа, но неколкократно сам ме е отказвал аз да си взема такава. За разхода, примерно при дизела показателите са драстично по-високи от при Хондата. Проверете, и колко струват гумите, да кажем за Е класа 2003 и А6 2006 и то за стандартен размер и ще се уплашите. За обезшумяването на купето при Акорда наистина не е най-доброто, возията е една идея по-лоша от на споменатите модели, но не мисля че е по-лоша от реалните конкуренти А4 и С класа За мен пък шумът от двигателя на дизелово Ауди и Мерцедес, поне тези произвеждани 2003-2004 е абсурдно шумен и тракащ, пред които дизелова Хонда работи като на бензин. Салонът на Хондата не е върха на сладоледа, но пък качеството е отлично и нямам оплаквания от износване или нещо неработещо. Единствено навигацията преди фейслифта е дървена, но в тези години доста от автомобилите в класа поначало нямаха такава, така че не е болка за умиране. 3 Share this post Link to post Share on other sites
DAN_DAN 485 #17 Posted April 14, 2015 Колега angello, За това с кражбите не съм съгласен с теб. Хонда е сред най-крадените автомобили у нас. Само погледни във форума колко обявени такива има през последната година. И мога да те уверя, че това е само върха на айсберга. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Voyager 26 #18 Posted April 14, 2015 Когато купувах Акорда един от основните ми критерии бе колата да е надеждна, защото не мога да си преставя през месец-два да съм в бокса. Ужасно изнервящо ми е и ако имах такава кола досега да съм я продал. А иначе Акорда го карам вече 7 години и съм дал ни повече, ни по-малко от 240 лева за непредвидени ремонти. А удоволствието от директното управление, а...? Но за него няма да говорим. Share this post Link to post Share on other sites
Иво Ленков 133 #19 Posted April 14, 2015 Инженерната Германска Мисъл е сътворила и сътворява само недуразомения,и после колегите плачат по форумите.Не се лъжи по немските возила-ще се псуваш след време! Share this post Link to post Share on other sites
Veseliq 1556 #20 Posted April 14, 2015 Аз съм на мнение, че колата трябва да ти е на сърцето. Ако Хондата не ти е и имаш пари да експериментираш - сменяй я. Всичко е относително - ако ти е писнало от чупещи се коли, ще цениш здравината на Хонда. Ако не си изпатиш, ще цениш екстрите на съответното немско возило Но да, съгласен съм, че евтина лимузина, която е струвала 10 пъти повече преди по-малко от 10 години, ще ти излезе доста солено от към предстоящи ремонти. Запазените А6ци са като запазените Хонди - скъпи и редки. Share this post Link to post Share on other sites
kembo 88 #21 Posted April 14, 2015 (edited) Мненията винаги ще ми са крайни и то уникално крайни.Случката е от днес 14.04.2015г развила се около 16ч Бг време . Имам приятел каращ само немски коли и предимно ауди комби а4 ки а6 ци имал е и дизели и бензини . Поради тази причина вече е от доста време без кола и кара суифта ( най-здравата кола в историята на световното автомобилостроене, аз лично съм имал 17 такива коли в момента само 2бр ) на съпругата си. И от месеци като ме види "абе нямали да докараш акорд 2,4 да ми дадеш едно кръгче да видя как е" . Та днес ми се обади да се чуем аз бях при акорда и викам ела тъкмо съм тук. Ситуацията беше следната върна се след 15мин. ( аз не съм бил с него баща ми се повози) само ми стисна ръката и си тръгна . Само казвам какво се е случило нищо повече . Съжалявам , че някога литературата ми беше слаб предмет за разлика от математиката и не мога да пиша по-красноречиво. Сега към автора на темата - аз не съм акордоман аз съм рексоман тоест имам и обожавам хонда црх 2г.Смятам,че тук хората се опитаха да ти обяснят нещата по-лесния начин ,ако ти прецениш че ще стават по трудния избора си е изцяло твой както и парите . Поздрави Edited April 14, 2015 by kembo 1 1 Share this post Link to post Share on other sites
angello 35 #22 Posted April 14, 2015 Dan Dan, не говорим за Хонда като цяло, а за 7-ма генерация и нейни конкретни алтернативи. Крадат се CRV най-вече и то от Варна. 7-ма и 8-ма Акорд нямам данни да са от харесваните. Затова и се застраховат дори само с фабричната аларма и на стандартно тарифно число, с право на всички отстъпки. Нека някой да пита за условията при каквото и да е БМВ или А6. Share this post Link to post Share on other sites
DAN_DAN 485 #23 Posted April 14, 2015 Съгласен съм с теб за БМВ, А6, VW TDI и CRV. Ама и на Акордите не им прощават. Казвам го от личен опит както и от опита на двама мои познати. Все за Акорд 7 става въпрос. Share this post Link to post Share on other sites
MetaDream 1 #24 Posted April 17, 2015 И аз да изкажа мнение по темата С такъв Акорд съм (2,4 бензин) от няма и месец . Преди това карах Alfa Romeo 156. Относно шума - и аз очаквах колата да е значително по-безшумна. На моменти ми се струва, че алфичката е по-тиха при скорости над 80км/ч. Подозирам, че това може да е от гумите, но не съм сигурен. Избора ми беше точно между Акорд, BMW 5 и Audi A6. Избрах Акорда основно защото очаквам да имам най-малко непредвидени сериозни разходи. Също така за парите, които бяха предвидени взех Акорд с всички възможни екстри, по мое мнение доста запазен и поддържан. При другите 2 марки трябваше да се правят компромиси с тези неща. Изчел съм където каквото има по форумите и за 3-те модела, говорил съм с доста притежатели и съм с впечатление, че при Акорда ще имам значително по-малко разходи в дългосрочен план. Ауди и БМВ са предимно с дизелови двигатели (масово 3,0) и разхода за гориво също би бил доста повече (сега съм с 2,4 бензин с газ - разлика във вървенето няма и цената е около 15-17лв/100км градско). Ако изключим разходите за ремонти, поддръжка и гориво - обезателно щях да взема А6, но на този етап, при мен те имат значение. Лично аз съм доволен от избора и ако трябва да купувам кола, пак бих взел Акорда. 1 Share this post Link to post Share on other sites
angello 35 #25 Posted April 17, 2015 (edited) What Car? и Warranty Direct публикуваха резултатите от годишното си проучване, което анализира и изчислява 37 марки, използвайки "Индекс на надеждността", за да сравни от кои марки клиентите са довoлни най-дълго време, когато става въпрос за функционирането им. Японските марки изглежда са популярни сред британците, тъй като производители като Honda, Suzuki и Toyota заемат челните три места в класацията на "най-надеждните" автомобили втора ръка. Honda оглавява класацията в девета поредна година заради "ниските нива на повреди" и достъпната цена на ремонтите. Поправките на автомобилите Honda струват средно по-малко от половината - 335.87 паунда (501 долара), в сравнение с Porsche (1 170) и Bentley (1 012 долара). Ще се отнася до конкретните модели, най-надеждните са Honda Jazz и Mitsubishi Lancer, която също не струва много, когато става въпрос за ремонти. В същото време Audi RS6 е определен като най-ненадеждният модел автомобил, със средна цена на ремонтите в размер на 1 495 долара. http://profit.bg/news/Bentley-i-Porsche-naj-nenadezhdni-sred-avtomobilite-vtora-ruka/nid-137366.html Edited April 17, 2015 by angello Share this post Link to post Share on other sites
chavdu 739 #26 Posted April 17, 2015 (edited) Купил съм 5 хонди подред, понеже знам, че ще ми пести нерви и пари. Така че и аз явно смятам, че са надеждни. ... но да сравняваш Хонда джаз и Бентли по цена на ремонт е меко казано несериозно. Дай да вкараме и колелото ми в тази статистика... средна цена на ремонта 15лв. Edited April 17, 2015 by chavdu 2 Share this post Link to post Share on other sites
angello 35 #27 Posted April 18, 2015 (edited) Типично по български се коментира без да се чете внимателно и се тълкува всичко буквално и на 100%. Хората са си го написали: ниво на повреди и последващата стойност за отстраняването им. Влезнах в сайтовете и проучванията и класациите са сериозно и представетелно направени и то от потребителско мнение.На запад точно съотношението цена/качество е водещо при избор на продукт. Но ние в БГ разбираме повече от англичаните и класациите им, а потребителското мнение поначало е неглижирано. Edited April 18, 2015 by angello 1 1 Share this post Link to post Share on other sites
HenoxBaTeH 3 #28 Posted April 19, 2015 (edited) Здравейте, бях малко на път с акорда. Благодаря на всички за мненията, не очаквах да има толкова Установих 2 неща докато минах към 1700 км тези дни. 1. Друсането не ми е проблем. 2. Не ме е оставила на път до сега и не съм правил нищо по нея за една година. Но шумът е не нещо, което явно при мен има проблем ... гумите са хубави michelin и не е от тях. На магистралата Тракия там след Пловдив има един грапав асфалт от лявата лента, а в средната е с много бабуни и всички карат от ляво - знаете го. Та там на този участък от пътя със скорост между 120 - 140 на грапавото вътре в купето не може да се чуем какво си говорим .... Сигурно при мен липсва я някоя кора, я нещо има за оправяне, но пак благодаря на всички за мненията. Edited April 19, 2015 by HenoxBaTeH Share this post Link to post Share on other sites
chavdu 739 #29 Posted April 19, 2015 (edited) Типично по български се коментира без да се чете внимателно и се тълкува всичко буквално и на 100%. "Типично по български", как може да не се чете внимателно, едновременно с буквално тълкуване? И какво има за тълкуване. Препратил си ни към един очевидно "вестникарски парцал", който не набляга на съдърание, а на заглавие. Идеята е да се генерират кликове със "статии" писани по 10мин., чийто заглавия извадени от контекста звучът гръмко и апелират към сеирджиите. Хората са си го написали: ниво на повреди и последващата стойност за отстраняването им. Влезнах в сайтовете и проучванията и класациите са сериозно и представетелно направени и то от потребителско мнение. Добре, класацията в частта си с автомобили от среден и нисък клас е съвсем резонна. Но както виждаш ОТ ЗАГЛАВИЕТО на статията се набляга на резултатите от нея, които изобщо не трябваше да са вътре. На запад точно съотношението цена/качество е водещо при избор на продукт. Да кажем, че е така. Това само потвърждава предните ми думи, като хората закупили Бентли или МБ С клас или Ауди РС 6 НЕ ГЛЕДАТ показател като цена/качество. Тези автомобили по никакъв начин не могат да се впишат в такава класация, като те очевидно се купуват за престиж и се плащат много много скъпо. Далеч по-скъпо от колкото доброто им качество предполага. Разбираш ли сега, защо е абсурдна статията и тълкуването на резултатите по този начин? Но ние в БГ разбираме повече от англичаните и класациите им, а потребителското мнение поначало е неглижирано. отделно ... ние в беге много обичаме да приемаме всичко лично и да преминаваме на лични нападки, вместо да говорим с аргументи. Кога и къде съм казал, че класациите за надеждност са нещо лошо? ... На магистралата Тракия там след Пловдив има един грапав асфалт от лявата лента, а в средната е с много бабуни и всички карат от ляво - знаете го. Та там на този участък от пътя със скорост между 120 - 140 на грапавото вътре в купето не може да се чуем какво си говорим .... Сигурно при мен липсва я някоя кора, я нещо има за оправяне, но пак благодаря на всички за мненията. За съжаление, май не е липса на кора и при мен, при тези условия е висок шума. Edited April 19, 2015 by chavdu 1 Share this post Link to post Share on other sites
angello 35 #30 Posted April 19, 2015 Някои хора, явно през уикендите не си карат Хондите и наслаждават на почивката, а се изживяват като отговорни редактори на броя и критици от последна инстанция. Пожелавам им по-приятни занимания. Съжалявам за манипулативното проучване, създадено по моя поръчка с цел "кликове" и облагодетелстване. Обещавам повече да не качвам и споделям нищо! Много здраве и безаварийно! 2 1 Share this post Link to post Share on other sites
inj.stoichev 1 #31 Posted January 10 (edited) Значи, чета и не вярвам на очите си! Който твърди, че Акорда не е добре обезшумена кола и друса... или не е карал достатъчно коли или нищо не разбира, или не знам и аз какво... в класа си няма такава друга кола като Акорда. Карам БМВ 5 серия в едни и същи години въпреки, че петицата е по-горен клас, Акорда е по-тих и вози по-меко. Много по-лек и гъвкакв е като усещане. Много по-лек волан, по-евтини части... изобщо за какво недоволство говорите, незнам!? Удивителна кола е за годините и класът си! И се произвожда и в Англия. А не само в Япония. Даже за Европа е Англия. Edited January 10 by inj.stoichev Share this post Link to post Share on other sites
Krasi-mir 1591 #32 Posted January 11 Е само за това ли събуди 10 годишна тема?! Само за протокола ... Преди 11 часа, inj.stoichev написа: ... в класа си няма такава друга кола като Акорда ... Има, има. Тойота Авенсис от същите години на производство. Бяхме заедно 2г. Share this post Link to post Share on other sites
honda_japan 79 #33 Posted January 11 Хубаво, че си повдигнал стара тема, на мен ми е тема с особено значение това с обезшумяването и ръждата. Кое БМВ имаш ти Е39,Е60,Ф10? Защото и от трите взети поотделно Акорда вози най-зле и е най-зле обезшумен (този, за който говори автора, следващия е лееееееееко малко по-добре, но на тема обезшуменост пак е същото дръвце), за по-евтини части не е много ясно дали са много по-евтини, за антикорозионната му защита също няма нужда да говорим, но.................. Акорда изпъква с няколко предимства спрямо немците в премиум класа (Ауди,Мерц,БМВ): 1. Много по-надежден автомобил, разбирай много по-малко чуплив, не че и той се не чупи, но е доста по надежден от горните 3. 2.Апашите ич го не заглеждат, няма предпоставки за кражби, респективно в кола от същите години с премиум клас цената на каското е по-ниско (въпреки, че не е редно да се сравнява Акорд с премиум класовете, защото не е примуим). 3.Много здраво окачване. 4.Просторен автомобил. 5.Климатика духа студено, като бесен и никоя от горните 3 марки не може да осигури такъв студ летно време, а и като цяло е надеждна инсталация климатичната при Хонда. Та аз ако трябва да избирам твърдо бих взел бензинова Хонда Акорд, автомат с 2,4 мотора, но в никакъв случай ес тайп, бих и сложил газ веднага, като още преди покупката ще я закарам някъде на подемник и ще я огледам минимум един час с челник и отертка в ръка за гнилочи, защото на тая кола това и е най-големия минус, ако е здрава - другите неща не биха ме плашили хич, че дори и дизел автомат бих си взел, ако е на реални и доказани км със сервизна история още по-добре. Имам приятел с чисто нова купувана от Бг дизел , още като излезе 2007-2008 ма година, в момента е на над 450к.км реални тая кола върви и върви и не спира, има обаче вече сериозна ръжда по задните бомбета - видима, праговете почти са леш, дъното не съм и заглеждал, но моя човек не я оставя, по неговите думи толкова надежден автомобил не е имал, а е сменил доста немски,френски, италиански и т.н. 2 Share this post Link to post Share on other sites
honda_japan 79 #34 Posted January 11 преди 2 минути, Krasi-mir написа: Е само за това ли събуди 10 годишна тема?! Само за протокола ... Има, има. Тойота Авенсис от същите години на производство. Бяхме заедно 2г. Според мен Авенсиса от тия години вози по-добре от Акорда, просто Хонда малко или много залагат на спорта, Тойота определено са по-комфортните автомобили спрямо еднакъв клас с Хонда, но лошото е, че и Авенсиса гние яко, особено задния мост......... 1 Share this post Link to post Share on other sites
galin_k 176 #35 Posted January 11 И аз мисля, че Авенсиса в този клас предлага повече комфорт от Акорда. За надеждност не знам, но предполагам са на подобно ниво. Share this post Link to post Share on other sites
honda_japan 79 #36 Posted January 11 Според мен за надеждност от гледна точка на това да те остави на пътя някаква повреда мисля, че са сходни и вероятността е ниска, от тези години специално 2,4 литровия бензинов при Авенсис го водят, като проблемен, докато при Акорд е по-надежден, при 2.0 е пък обратното. Ако говорим за надеждност при удар - не мисля, че биха те защитили толкова добре, колкото например 5-а серия, А6,Еклас, но пак с условието, че говорим за премиум автомобили.Стигне ли се до сблъсък не е добре, ако ще и в Майбах да си, та пази Боже. Има хоре оцелели след удар с Хонда лого, има загинали и след удар с ес клас, та много зависи, къде, какво, скорост, респективно пасивна,активна безопасност, кинетична енергия, място на удара, дали с абили с колан или без и т.н. Share this post Link to post Share on other sites
inj.stoichev 1 #37 Posted January 11 2 hours ago, honda_japan said: Хубаво, че си повдигнал стара тема, на мен ми е тема с особено значение това с обезшумяването и ръждата. Кое БМВ имаш ти Е39,Е60,Ф10? Защото и от трите взети поотделно Акорда вози най-зле и е най-зле обезшумен (този, за който говори автора, следващия е лееееееееко малко по-добре, но на тема обезшуменост пак е същото дръвце), за по-евтини части не е много ясно дали са много по-евтини, за антикорозионната му защита също няма нужда да говорим, но.................. Акорда изпъква с няколко предимства спрямо немците в премиум класа (Ауди,Мерц,БМВ): Имам е39 и е60 в съответните години не са на по-добро обезшумяване. Същото е. Но на акорда мотора работи една идея по-тихо и без трептения. Около мен е пълно с такива и карам такива. И имам такива. Ф-ката е по- обезшумена, там няма спор, не ссъм карал но съм се возил не един път. Факт е че в е39 като се качиш и затвориш на празен ход се чува и усеща двигателя, така е и с е60. Даже на по старите и скоростния лост на ръчката трепти. С Акорда не е така, стига да му е наред всичко разбира се. - за возоята. Акорда вози по-меко и по-"като лодка". Бмв то има по-спортен характер и по-твърдо вози, но е много по-стабилно. Изключвам изпълненията на въздушни възглавници -те са по-добре. Нека не бъркаме стабилност с мекота. + на Баварията е по-голямото междуосие. И двете марки са топ. Над 12г съм с БМВ-та. Като се качих на Акорд, се очаровах!!! Говоря специално за мекото возене и тишината и стабилната работа на мотора за ради там балансьорите или каквото и да е. Изобщо не отстъппва на Бавареца,на който слагам прави монети на двг. И стоят! За Аудите А6 и Бмв 5 пак казвам не са в класът му на Акорда. За Тоьотата наблюдения нямам. Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 6261 #38 Posted January 11 (edited) Не случайно на Хонда и викат японското ВМW. Почти на всички Хонди амортисьорите са по-рестриктирани. За това в началото на хода си се усеща твърдост - това дава курсова устойчивост и информативнос - обратна връзка с пътя - ценност, която комфортните премиуми нямат, особето откак минаха на електрически рейки, заради разни екстри. Акорд 7 не е перфектен, но е много добре балансиран като комфорт/хандлинг. Но конструкцията и налягането на гумите е първият елемент от всяко окачване. С цитираните дойче премиум седани е редно да се сравнява Ледженда. Там си има достойно тегло и колесна база - основните неща за комфорт, класическото (за Хонда) многозвенно окачване, неубиваемият автомат и векторизация на тягата за всако от 4-те колела и то от преди 20 години, а не от преди няколко, когато немците го внедриха в Д и Е сегмента си. Ледженда е именно между тези 2 сегмента. Е, не е състезател (гравитацията е неотменима), но все още в него има драйверс кар за водача, а не просто бизнес седан за пътниците. За тях е само комфортът на домашният интериор, липсата на усещане за скорост, приличната тишина до към 140 (според гуми и асфалт, вятърът над 180) и липсата на каквито и да е виброции от ДВГ, а звукът му прониква леко в купето - отвъд средните обороти, на които принципно не се кара, освен "при поискване" от водача при изпреварване. Ноо това вече не е Акорд - общото са само емблемите и made in Japan. Edited January 11 by ceco_accord Share this post Link to post Share on other sites
honda_japan 79 #39 Posted January 11 Преди 2 часа, inj.stoichev написа: Имам е39 и е60 в съответните години не са на по-добро обезшумяване. Същото е. Определено и твърдо не съм съгласен, обезшумяването в Е39 е 2 пъти по-добро от това в Акорд-а, и един път по-добро от това в Е60, материалите вътре също са доста по-качествени спрямо въпросния Акорд(което е нормално) и спрямо Е60. Преди 2 часа, inj.stoichev написа: Факт е че в е39 като се качиш и затвориш на празен ход се чува и усеща двигателя, така е и с е60. Незнам в какво Е39 си се качвал -няма такова нещо и в 528 и в 530, пълна тишина, когато е на празен ход, освен това вятъра се чува повече в Акорда след 120-130 поради по-лошите уплътнения на вратите, но пак казвам, нормално е-други класове са. Преди 3 часа, inj.stoichev написа: Даже на по старите и скоростния лост на ръчката трепти. Това и в Е36 не съм го виждал, вероятно това което си видял е на 525 с готов за смяна съединител??? Преди 3 часа, inj.stoichev написа: . Нека не бъркаме стабилност с мекота Аз специално няма как да ги сбъркам, при БМВ хендлинга е по-добър заради както казваш междуосието, задното предаване, по-доброто разпределение на масите 50 на 50, както и, че можеш да контролираш свръх завиването, докато при предното предаване не е така, въпреки това Хондата има много добро пътно поведение и заради задното си окачване, но не достига хендлинга на БМВ. Преди 1 час, ceco_accord написа: Не случайно на Хонда и викат японското ВМW. Не е Хонда , а е Лексъс, IS по замисъл и разпределение на масите се конкурира с трета серия основно, GS с 5-а серия и w210,211 и т.н., LS основно с S class. Преди 1 час, ceco_accord написа: цитираните дойче премиум седани е редно да се сравнява Ледженда Там по-скоро е редно да се сравнява с Acura. Тя е премиум марката на Хонда.Не, че Леджънда не е , но все пак, мисля имаше такава Акюра изглеждаща, като Леджънд. Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 6261 #40 Posted January 11 Acura RL - същата кола, но с някои липсващи, а други в + екстри. 1 Share this post Link to post Share on other sites