ceco_accord 6023 #601 Отговорено 25 Март, 2019 Жалко че са ни старички колите. За някои от новите се предлагат и "телефонни екстри", като тази: https://www.drive.ru/tuning/ford/5c98a5deec05c4aa16000027.html Кеф ти stock, кеф ти more. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #602 Отговорено 2 Април, 2019 На 25.03.2019 г. at 14:51, ceco_accord написа: Жалко че са ни старички колите. За някои от новите се предлагат и "телефонни екстри", като тази: https://www.drive.ru/tuning/ford/5c98a5deec05c4aa16000027.html Кеф ти stock, кеф ти more. Е не мерси . Хич не жалея. Предпочитам си по-старичките коли. Колкото повече софтуер и усложнени възли, толкова по-рискови и ненадежни ще са. И капризни най-вече. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitko12345 8 #603 Отговорено 12 Април, 2019 Ето ъпдейта за рефлаша. Преди рефлаша монтирах панелен K&N филтър и изпускателя, който показах по - назад. С кабела за рефлаша имаше логистични проблеми и се позабави, но вчера най - после пристигна и снощи минахме процедурата. Първо инсталирах един софтуер за отдалечен достъп на моя лаптоп и Сергей се свърза към него. След това си копира и инсталира неговите неща. Когато беше готов отидох с лаптопа при колата. Там му пуснах интернет през телефона, понеже нямам WiFi в гаража. След като свързах лаптопа с колата Сергей направи и самия рефлаш. Цялата процедура отне около час и само хубави неща мога да кажа за Сергей. Определено си разбира от работата и действаше много професионално. След това дойде ред да тествам колата...страшен кеф :). Само с филтъра и изпускателя набираше по - добре още от ниските обороти, но след рефлаша, както са писали и други колеги просто е друг автомобил. Сергей ми каза, че ефекта бил кумулативен и се усилвал, заради филтъра и изпускателя. Така тръгва още по - добре от ниските, а това което прави голямата разлика е ранния VTEC на 4600 оборота. При превключванията колата си седи във VTEC и набира страхотно. Всъщност между 1-ва и 2-ра не съм 100% сигурен дали остава във VTEC или оборотите падат една идея под 4600, но нямах много време да тествам, че беше късно, а и тука беше мокро и трябваше да внимавам. После вече категорично е във VTEC и продължава яко да набира. Общо взето съм супер доволен ! 3 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
donvini 17 #604 Отговорено 14 Април, 2019 Здравейте, Да навляза и аз в темата, кабела и всичко необходимо за рефлаша вече са при мен. Свързал съм се със Сергей и сме се разбрали другата седмица да ми направи и на мен рефлаша. Благодарение на mitko12345, размяната на кабела стана дори и с показна обиколка(благодаря ти още веднъж за съдействието), колата ти е екстра много безаварийни и усмихнати км. пожелавам. Пиша този пост с идеята, някой още ако иска да се възползва, докато всичко необходимо е в БГ. Колата ми е сток ОЕМ Type S prefacelift, с панелен филтър на K&N и ОЕМ генерация (за сега). Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #605 Отговорено 14 Април, 2019 Здравейте колеги, двамата с rollin сме навити да рефлашнем с кабела който е пратил Сергей, някой колега от пловдивска област ако също е навит да пише за да станем повечко хора и да пишем на Сергей за някаква пакетна цена.Donvini пратих ти лс. Изпратено от моят MI 8 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Damasko 5 #606 Отговорено 15 Април, 2019 (Редактирано) Аз съм навит, но 3 въпроса не са ми ясни. 1.Акорда е 2.4 Type S комби фейс.Прочетох някъде че май не могат да се рефлашват, а другаде казват че няма значение. 2. Свети ми чека заради махнатия катализатор, самия рефлаш ли ще оправи работата или трябва допълнително да се бара нещо? 3. Какво се случва след това с газовата уредба? Тя е LandiRenzo OBD и ми казаха че може да съм имал проблеми. Някой запознат ако може да каже мнение ще съм благодарен. Редактирано 15 Април, 2019 от dindin Предходно мнение не се цитира! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #607 Отговорено 15 Април, 2019 1. До колкото знам няма значение дали е фейс или префейс , но ще се пита Сергей дали ще стане.2. Аз също съм без катализатор но след рефлаша колата не търси втората сонда и мисля че няма да има проблем3. Аз също съм с Ланди Ренцо ако трябва ще идем да я донастройват.Ако искаш ще ти пратя номера на Сергей на лс да го питаш по Вайбър.Изпратено от моят MI 8 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6023 #608 Отговорено 15 Април, 2019 А, просто от любопитство - тоя рефлаш и повечето въртящ момент, как се отразяват на автомата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitko12345 8 #609 Отговорено 15 Април, 2019 @Damasko 1. Моята е фейслифт, така че няма проблем с рефлаша. 2. Премахването на чека по време на рефлаша е по твое желание. Щом ти свети и искаш да го махнеш ще бъде махнат. Иначе и аз като @goodybg в момента съм без катализатор, но не ми свети чека, така че решихме да го оставим. 3. За газта не съм запознат, тъй като съм без. Това което стана при мен след рефлаша е, че компютъра трябваше да се обучи наново. В резултат оборотите започнаха да играят и спадаха до 500-600, като веднъж дори угасна. Това продължи около 2 дни докато се обучи компютъра и вече са стабилни, както преди. @ceco_accord Моята е ръчна и не съм запознат с автомата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #610 Отговорено 15 Април, 2019 Митко това с оборотите само при теб ли се е получило, до сега никой не се е оплакал.Моята е автомат и това ще е голям проблем. Изпратено от моят MI 8 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BuRn1nG 9 #611 Отговорено 15 Април, 2019 На мен ми е интересно , всички пишат суперлативи за ремап-а , обаче има един минус , който никой не споменава. Като си свалите VTEC-а на 4500 разхода на гориво от 4500 до 6000оборота ви скача x2 . Можете да си го проверите с диагностика. Така че влизате ли в тези обороти , да си знаете - моментен разход от 25-30л / 100км е нормален. За хората с газовите - колата е с широколентова сонда и може сама да коригира смесите до 30% разлика (не пречи да отидете за донастройка) , ако преди колата ви е работила след 6000 оборота нормално , би следвало да си работи нормално и след рефлаша. Лично за мен такъв рефлаш е най-смислен след смяна на цялата генерация (особено колектора) , K & N панелен филтър и за хората даващи повече газ (лек маховик и маслена помпа от К20А. Колкото до коли автоматик(според мен не е препоръчително като се има предвид годините , на които са колите. Като ви се съзтезава - що не взехте ръчка като ви казваха? ) , лично мнение е - че скоростната ще се нагрява повече в тези обороти и трябва да се помисли за по-честа смяна на масло в нея или по-добро като цяло. Надявам се да съм помогнал на някой, ако не здраве да е Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6023 #612 Отговорено 15 Април, 2019 преди 48 минути, BuRn1nG написа: Като ви се съзтезава - що не взехте ръчка като ви казваха? Аз питах от любопитство, дали някой е запознат с тънкостите. Автомата не си го давам и е умишлен избор, а колата и така върви достатъчно и харчи повече от мечтаното в града. Просто Витека рядко работи, а принципно Акорда не е за състезание. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #613 Отговорено 15 Април, 2019 Аз също не се състезавам,но автомата има адски дълги скорости и ако чакам да влезне в витек брадясвам, особенно ако караш планинско с 60 км ч и набиеш газта до долу бута на 2ра с около 4000 оборота и все едно карам кола 90 коня. Ако витека почва от 4600 ще е друго. И пак казвам аз колата рядко я газя и затова съм си взел автомат, но искам като я настъпя да усетя тези 190кс които ги има по каталог.Изпратено от моят MI 8 с помощта на Tapatalk 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6023 #614 Отговорено 15 Април, 2019 190 са когато е във витека и тавите на хидротрансформатора са заключени, но това се случва на 1-ва 55 - 65км/ч, на 2-ра 100 - 115, и 3-та 145 -165 и частично на 4-та, но и аз не карам в тези обороти, освен при изпреварване на някой ербап с амбиции или по няколко тира наведнъж. При нормално шофиране колата си е ок и всичко си и е достатъчно, но понякога (само понякога и то рядко) на чиляк му се иска повече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Damasko 5 #615 Отговорено 15 Април, 2019 На 14.04.2019 г. at 11:15, goodybg написа: Преди 5 часа, mitko12345 написа: @Damasko 1. Моята е фейслифт, така че няма проблем с рефлаша. 2. Премахването на чека по време на рефлаша е по твое желание. Щом ти свети и искаш да го махнеш ще бъде махнат. Иначе и аз като @goodybg в момента съм без катализатор, но не ми свети чека, така че решихме да го оставим. 3. За газта не съм запознат, тъй като съм без. Това което стана при мен след рефлаша е, че компютъра трябваше да се обучи наново. В резултат оборотите започнаха да играят и спадаха до 500-600, като веднъж дори угасна. Това продължи около 2 дни докато се обучи компютъра и вече са стабилни, както преди. @ceco_accord Моята е ръчна и не съм запознат с автомата. Как става филма да не свети чека без катализатор? Аз пробвах с едни втулки ама няма ефект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #616 Отговорено 15 Април, 2019 Преди 2 часа, ceco_accord написа: 190 са когато е във витека и тавите на хидротрансформатора са заключени, Това на автомата е практически невъзможно. Искам да видя автомат, на 6000+ оборота със активиран лок ъп на хидротранформатора. Аз съм пробвал на място, с много нисък товар на гумите и пак не се получи. Представям си на пътя как ще се случи, все си мисля, че ще се запали феродото на лок ъп-а, но може и да не съм прав. Относно рефлаша, принципно и аз съм навит да го направя, но някак си 3-4-5 коня и 6-7-8 нютона отгоре не мога да си представя, че дори ще ги усетя. Нито имам толкова свободно време, пък и едва ли и на украинеца ще му се занимава няколко часа с разни прищевки от моя страна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #617 Отговорено 15 Април, 2019 (Редактирано) То прищявки няма, качва се един и същи файл нищо индивидуално не се орави, все пак това е рефлаш а не къстъм настройка И по принцип търсим 20+ коня разлика в средния преди втек диапазон а не толкова 7-8 коня в максималните обороти което е само бонус Редактирано 15 Април, 2019 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #618 Отговорено 16 Април, 2019 (Редактирано) 20+ коня в средния диапазон само с рефлаш, без хардуерни модификации по мотора, няма как да се случи. Твърди настройки на горивни и авансни таблици без да се види какво точно се случва е малко несериозно за мен. Това нещо трябва да се прави на дино, щото да не се случи някоя греда и разликата преди/ след да идва само от директния респонс на педала на газта. Той за това ви казва, че е по-добре да идете до София. Редактирано 16 Април, 2019 от jijane Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitko12345 8 #619 Отговорено 16 Април, 2019 Преди 16 часа, BuRn1nG написа: Като си свалите VTEC-а на 4500 разхода на гориво от 4500 до 6000оборота ви скача x2 Тъкмо в този диапазон е и най - големия ефект на рефлаша. Както е казал @rollin в пика това са 20+ коня. Нормално е разхода да се увеличи. Преди 2 часа, jijane написа: 20+ коня в средния диапазон само с рефлаш, без хардуерни модификации по мотора, няма как да се случи. Има графики включително и в тази тема, където е видно, че се случва точно това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #620 Отговорено 16 Април, 2019 Преди 5 часа, jijane написа: 20+ коня в средния диапазон само с рефлаш, без хардуерни модификации по мотора, няма как да се случи. Твърди настройки на горивни и авансни таблици без да се види какво точно се случва е малко несериозно за мен. Това нещо трябва да се прави на дино, щото да не се случи някоя греда и разликата преди/ след да идва само от директния респонс на педала на газта. Той за това ви казва, че е по-добре да идете до София. В цял свят рефлаша е такъв, той работи ОК на правилно работещи двигатели, на такива с проблеми може и по зле да стане.... Украинеца е рефлашнал сигурно над 1000 автомобила, ние няма да сме нито първите нито последните. За къстъм настройки си пригответе 2000лв за електроника + правилния компютър който да сработи с нея и още 800лв за настройване и Дино(при Боби са такива цените) Тотал 2800лв(минимум) а тука говорим за 560лв ..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slacker 13 #621 Отговорено 16 Април, 2019 Моята графика от рефлаша на колата от подписа (стокова генерация без катализатор и с панелен КН): 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6023 #622 Отговорено 16 Април, 2019 Кажи сега, как и къде се усеща разликата в движение. На графиката се вижда че витека е по-ранен, но и по-плавен, така че вместо да е осезаем - просто удължава платото с 1000 оборота. Това е добре, в случаите при повече газ и D на автомата, защото той сменя горна предавка при спадане на въртящия момент. Тоест сега трябва да сменя на D с около 1500 оборота по-късно при активна езда и преди самоадаптацията си? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #623 Отговорено 16 Април, 2019 (Редактирано) Това, че оборотите, на които сменя, могат да съвпаднат с тези, на спад на въртящия момент, не означава непременно връзка между двете. Откъде черпиш информация? Не казвам, че е невярно, но ми се струва малко странно. Редактирано 16 Април, 2019 от Pavel_Pavlov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6023 #624 Отговорено 16 Април, 2019 От личен опит. Ако се кара само с връзките на дясната обувка, АТ-то включва горна предавка на 2200, а ако го изненадам малко преди това с отнемане на газта, я сменя дори в зоната на икономичния режим на витек-а. При нормална газ сменя на около 2500, а при много газ, сменя на 5000. Ако покараш активно, автомата се адаптира и почва да гони мощност, сменяйки след 6500. Минавайки в ръчен режим не сменя въобще. Знам че въпросът е труден защото автомата е адаптивен, но ако човека си познава поведението на автомобила, би трябвало да забележи разлика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #625 Отговорено 20 Април, 2019 (Редактирано) Със 95 бензин от зимата, че аз пълня до горе и като карам на газ за цяла зима ми стига Сток мотор - сток колектор и стокова генерация ! Старт от 1500 оборота с предни гуми Made In China - Sailun чИ дУбре е уе Редактирано 20 Април, 2019 от rollin 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #626 Отговорено 20 Април, 2019 Всичко е добре освен тоя, който е измислил тая графика без име и разграфение на хоризонталната ос. То е ясно, че е време, но останалото са догатки и „на око“ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #627 Отговорено 20 Април, 2019 тая графика си я прави уреда, той се нарича Dragy и е еквивалент на Racelogic Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #628 Отговорено 20 Април, 2019 Да, да… Имах предвид човекът, правил софтуера, правещ графиката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #629 Отговорено 20 Април, 2019 (Редактирано) Ама това не е графика на коне, това е графика на ускорения и няма нищо общо с човека правил софтуера. Едната графика е ускорение до 100 а другата е четвърт миля(402м) Редактирано 20 Април, 2019 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #630 Отговорено 20 Април, 2019 Всички графики имат по едно нещо общо – всяка ос изобразява нещо и има определена скала/разграфение. Да го наречем небрежно направена графика може да има пропуск в това, че ѝ липсва името или разграфението на някоя от осите. Няма значение дали е за коне или друго. А общото с човека правил софтуера е, че той е избирал как точно да плотне графиката – това имах предвид. Извинявай, че задълбахме, беше просто шегичка и укор към тези, които правят графики без имена на осите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #631 Отговорено 28 Май, 2019 Някаква идея дали Сергей може да флашне accord 8,K24Z3 ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BVG 0 #632 Отговорено 29 Май, 2019 Здравейте! Ето и моята графика със скалите преди и след рефлаша. Колата е Хонда Акорд 7, 2.4 АТ, седан. Всичко освен рефлаша и замяната на катализатора с резонаторно гърне е стоково. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #633 Отговорено 30 Май, 2019 Като ги гледам тези графики, вече няколко пъти си мисля, че този рефлаш за повечето колеги (като мен с айляшко шофиране по републиканската пътна мрежа) е напълно безсмислен. Отчитам всички позитиви които казвате, по-отзивчив и тн.., но преди рефлаша с моето шофиране автомобила е реално около 100-130кс. Супер рядко стигам до 7000 оборота, а масово при изпреварване до 5000. След рефлаша е пак толкоз в този диапазон. Говоря за стоков автомобил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6023 #634 Отговорено 30 Май, 2019 Да. Интересно е и как се разбира автомата с променения въртящ момент? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #635 Отговорено 30 Май, 2019 Винаги можеш да го обучиш наново Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BuRn1nG 9 #636 Отговорено 30 Май, 2019 (Редактирано) Ето я и моята графика , същия сетъп , само рефлаш и резонаторно гърне. Даже въздушния филтър е няква куча марка. Първите 2 ръна са на '95 , зеленият е на гЪз. Нямам графика преди рефлаша. Колега BVG що си я оставил до 8 да върти чак, не е много здравословно за тая маслена помпа от 7500-8000 Редактирано 30 Май, 2019 от BuRn1nG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BVG 0 #637 Отговорено 30 Май, 2019 Здравей колега. Запитването може да отправиш към Боби. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #638 Отговорено 31 Май, 2019 По скоро не са синхронизирани оборотите на диното и на двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maldezzar 12 #639 Отговорено 4 Юни, 2019 Колеги какво може да се очаква като ускорение 0-100 от Акорд със цяла генерация, спортен филтър и рефлаш? Някой замервал ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #640 Отговорено 4 Юни, 2019 (Редактирано) Според изчисления на базата на графиката на @slacker по-горе (защото тази на @BVG показва странно високи обороти и не съм сигурен дали е съпоставима), разликата в максималното ускорение (педалът додолу) можеш да очакваш както следва. Car1 е преди рефлаш; car2 е след рефлаш + каквито други модификации са направени (катализатор/филтър...) Преди данните моето заключение е, че предимство се усеща в оборотите след превключване на по-висока предавка. Което оказва влияние при максимално ускорение, но не драматично (както се вижда отдолу). При колегата BVG обаче разликата преди и след рефлаша е доста по-осезаема и би имала по-голям ефект върху максималното ускорение. Предполагам, че махането на катализатора оказва голямо влияние – в зависимост от това колко е бил запушен преди интервенцията. Acceleration (car1 / car2) 0 – 100 km/h: 8.6 s / 8.3 s 0 – 1/4 mile: 16.0 s / 15.8 s 0 – 1 km: 29.1 s / 28.7 s 0-30 km/h: 1.8s / 1.8s 0-40: 2.5 / 2.5 0-50: 3.2 / 3.2 0-60: 4.0 / 3.9 (-0.1s) 0-70: 4.8 / 4.7 (-0.1) 0-80: 5.8 / 5.7 (-0.1) 0-90: 7.2 / 6.9 (-0.3) 0-100: 8.6 / 8.3 (-0.3) 0-110: 10.1 / 9.7 (-0.4) 0-120: 11.7 / 11.2 (-0.5) 0-130: 13.5 / 13.0 (-0.5) 0-140: 15.9 / 15.1 (-0.8) 0-150: 18.5 / 17.5 (-1.0) 0-160: 21.2 / 20.1 (-1.1) 0-170: 24.3 / 23.0 (-1.3) 0-180: 27.7 / 26.3 (-1.4) 0-190: 33.3 / 31.2 (-2.1) 0-200: 41.4 / 37.5 (-3.9) Acceleration on different gears 60-100 kph on 3rd: 7.4 s / 6.7 s 60-100 kph on 4th: 10.0 s / 10.0 s 80-120 km/h on 4th: 11.5 s / 11.5 s 80-120 km/h on 5th: 15.4 s / 15.4 s Max. possible acceleration (gear reduction) 60-100 km/h: 4.7s / 4.4s 80-120 km/h: 5.9s / 5.5s 100-180 km/h: 19.1s / 18.1s Редактирано 4 Юни, 2019 от Pavel_Pavlov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове