Jump to content
rollin

Първи стъпки в тунинга на K24

Recommended Posts

Въпроси- Каква е разликата м-ду K pro и Flash pro и кои компютри са съвместими с тях ?

Този въпрос е породен от съмнението дали моя компютър е съвместим с К про понеже колата е 2003г(проверих по серийния номер и ECU-то не се поддържа от флаш про за това питам за К про)Питам за тези двата варианта понеже Reflash-а ми се струва малко като писане на софтуер на посоки и не съм му привърженик...- ECU от K20 дали ще стане на К24 ? - В смисъл примерно Еку от Сивик или нещо друго с К20 мотор да се сложи на Акорд К24 ?

Това е въпрос с цел ако са взаимно заменяеми ECU-тата и ако се наложи евентуална смяна на моето заради Hondata да знам какъв да търся.- Кой е най добрия смукателен вал за К24 ? ( понеже стоковия смукателен вал бил по "слаб" и се ползвал пак ОЕМ вал но от друго К20-24)- Дросела от Acura TL който е 64мм он-болт ли се монтира и дали сработва коректно със стоковата електроника? 

Някой ако има още въпроси също може да добавя или да споделя опит от други правени модификации.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Също и въпроса:- Кой е най добрия изпускател за К20/К24 ?Ето и една полезна тема за хората които са по на ТИ с Английския език:http://www.k20a.org/forum/showthread.php?t=122865Ако някой я прочете нека сподели по важните неща :)

Edited by rollin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Относно изпускателя, на к24 оригиналния е като цяло доста консервативно направен, Weapon-R имат добри варианти както и CPL. И аз обмислям след време да сложа друг..

Моята е 2003та с ръчни и наскоро направих ремапа, който предлагат в английския форум. Колата се съживи, много по-приятна за каране и втек от 4600 оборота до 7600, вместо оригиналния сетъп от 6 до 7. Имам и дино графики преди и след, ако някой се интересува :). Има и значително подобрение в педала на газта. 

 

В момента се продава даже такъв ремапнат компютър за 7ма с ръчни, ако някой се интересува мога да го свържа с човека :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега дай повече инфо :) заинтересува ме честно казано. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, и аз съм доволен от вървежа ама дай цени и графики ,може да се замисли човек...всичко грамотно и надеждно ли е,крие ли некакви рискове за двг-то,крушки дветят ли по таблото, разхода мръдна ли...Чисто технически колко време отнема интервенцията...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Самата процедура по ремапването не отнема повече от час, час и половина, изисква само сваляне на компютъра (колата не е нужна). Няма грешки по таблото, алармата и имобилайзера също си работят нормално. Засега най-близо може да се направи в Букурещ, аз лично ходих дотам за разходката, но няма проблем да се изпрати и по куриер. Човекът е точен и няма да ви излъже. Цената е 300 евро, разхода е същия, може би една идея по-добре, тъй като не налага толкова натискане на газта. Исках отдавна да го направя, но високата цена ме спираше. Просто вече ми омръзна да не мога да настигна 2.0тди и тем подобни, и да връщам от 5та на 4та по нанагорнища за да си поддържа скоростта...

Общо взето, на мотора между 5000 и 6000 му спада мощността, след което отново се качва за 1000-1100 оборота, на графиката също вижда. Като цяло ефекта, е доста повече тяга от 3000 оборота, втек на 4600 и вдигане на прекъсвач до 7600, и доста по-рязък педал, реагира веднага и прави колата доста по-приятна. Най-хубавото е, че и на газ е същата мощност, само с няколко нютона по-слабо. Мощност на колелата е 162-3кс. 

Разлика на бензин:

Публикувано изображение

 

разлика на газ:

 

Публикувано изображение

На газ има спад между 5200 и 5700, който не можахме да оправим първоначално, но след човъркане в софтуера на газовата, го оправихме :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да не би да искаш да кажеш ,че стокова има някви 140-150 коня ка колелата...в момента прекъсвача ми е на 7300 некъде...нещо ми се губи смисъла...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Браво, много добра графика като се има предвид че това е само ремап...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой наясно ли е дали 64мм дросел от Акура ТЛ(Acura TL) пасва без преправяне на Акорд 7 К24 ?http://www.hondata.com/tuning_the_tsx.htmlИ ако пасва от коя генерация точно на Акура ТЛ трябва да е ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пичове дайте да си говорим малко за генерации. Опитва се да ми влезе една муха в главата да я накарам тая Хонда да пее. Като купих колата от Германия собственика , ентусиаст и запалянко по подобренията, й купил конусен филтър и тръбата към дросела. В разговорите ни разбрах, че мотора почва да "ръмжи" което за тамошните власти не е ОК. Така се наложило да си върне сток филтърната кутия. Е, поне е сложил КН филтър, от което намазах :-) и ми подари другия конус с тръбата и маркучите за свързване. Та, сега ме човърка да сменя филтъра, ама се замислям и за изпускателната система и по точно крайните гърнета. Не искам да ме чува квартала в никой случай. Искам плътен и сравнително тих звук. Вече като си я напънеш във високите обороти да си ръмжи, но при спокойно каране да не ръмжи толкова. Дайте ми мнения, съвети, препоръки. Принципно си мисля и за варианта за цяла генерация, но не знам като пари какво би струвало.Поздрави.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здрасти
От цяла генерация по хубаво няма, понеже стоковия изпускател на К24 е доста зле...

Лошото е че щяла генерация ще излезе над 2 бона
Иначе ако това ти се стори много ето тези гърнета мисля ще ти свършат работа, за плътен звук.
http://www.ebay.com/itm/Greddy-EVO-3-Turbo-Exhaust-06-09-Honda-Civic-Si-70mm-/200788139172?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2ebfe7dca4&vxp=mtr
Аз съм ползвал такива реплики на марката OBX обаче сега вече не мога да намеря иначе бяха доста по евтини.
 

 

пп... Вече в София рефлашват К20, К24, R18 и тн.
Ефекта ще е по добър предполагам от Hondata reflash, понеже колата ще се качва на Дино стенд и ще се настройва в реално време, а не да и се прасне някакъв правен на пътя софтуер !

 

Edited by rollin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Цената която си постнал от линка само на едното гърне ли е? При цяла генерация някакво преправяне изисква ли се или се подменя просто системата?

 

Дай повече инфо за рефлаша в София. Някой работил ли е с тези момчета. Работят ли качествено и каква цена вземат за труда си?

 

Реално мен ми е по-близо да отида до Букурещ при пича дето е правил колата на DINAKORD.

 

Поздрави.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да раздухайте малко за момчетата в Сф. Боби ли е човека? За съжаление и мен ми идва по близо Букурещ отколкото Сф. 

 

Младен цената е за едно гърне, като гледам обявата. При цяла генерация би трябвало само да се подмени цялата система и туй то. Лошото е че това дето се продава в ибей не се знае колко ще пасне на място.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да Боби е човека.

Аз бях доста против рефлаша понеже бин-а който качват е харесал на дадена кола настроена на пътя докато сега ще се настройва на диното на Боби.Цената е както в Румъния 300 евро + цената за ползване на Дино стенда !Знаете, че всеки мотор е индивидуален и си иска неговото, не че няма да има ефект само от ремап но няма да е пълен без индивидуална настройка.Относно генерацията мой съвет(не те ангажирам с него)Смени си изпускателя само и назад не я пипай. Читави изпускатели са по около 800лв +Иначе най евтиния начин да я накараш да бучи малко повече е да махнеш малкото гърне(тръба на неговото място) и да замениш резонатора като ползваш проходен тип пура. 

Общо взето да се получи нещо такова като си останат стоковите крайни гърнетаpost-9862-0-94879600-1426790045_thumb.jpg

Edited by rollin
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Този рефлаш на заводския комп ли се прави или трябва да е Кпро ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

на заводския комп, иначе става дебела работата с кпро

Share this post


Link to post
Share on other sites

Недко ти флашна ли твоята Хонда при Боби? Ако да имаш ли графика като DINACORD и какви са ти впечатленията?

 

Друго питане - ако сменя само изпускателя какъв ефект трябва да очаквам от колата. Извинявам се за въпросите. При пистарките е доста по лесна схемата :-)

Edited by Mladen.Mladenov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не съм я правил още понеже от миналия ден това е възможно.Аз не съм сменял изпускател, само чета по чуждите форуми че е добър ефекта особено и след рефлаш.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Друг въпрос имам около спортният въздушен филтър. В момента съм със заместител на оригиналният, на KN т.е. в кутията имам перящ се филтър. Пича дето ми я продаде ми остави бонус конусен KN филтър с тръбата за дросела за да ги сменя ако искам. Сподели че тамошните власти го накарали да ги смъкне заради по-силният шум. Може ли да кажете ако го сменя трябва ли да усетя разлика в динамиката на колата, понеже и сегашният филтър се води спортен KN. Четох някъде за обратният ефект при спортният филтър - набира по-добре когато е по-студено пространството около филтъра, в двигателният кош. Когато е по-топло заради липсата на въздушна кутия около конусния филтър циркулацията на въздуха е по-лоша и набирането става по-зле отколкото със стоков филтър. Някакво мнение по въпроса.

Share this post


Link to post
Share on other sites

аз също съм с панелен на K&N само съм махнал резонаторната кутия която е под филтърната кутия в подкалника.Според мен с панелен е по добре, а и след премахването на резонаторната кутия се чува спецефичния звук на интейка.Сега ми изкочиха финансови разходи и скоро няма да успея с рефлаша иначе повярвай щях да съм първи, но няма да ми останат излищни пари...

Edited by rollin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Недко каква е тая резонаторна кутия. Какво й е предназначението по принцип, че си я махнал?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да ти кажа не ми се струва правилно да се маха тая кутия. Надали са я сложили току така. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ами нз., има куп афтърмаркет спортни кутии и всички са без резонатори, има и дино графики само да ти се рови и чете.мисля че една от най популярните марки беше comptech iceboxhttps://www.google.bg/search?site=&source=hp&ei=9AEMVaHAMYrpywPk74DYBw&q=comptech+icebox+tsx&oq=comptech+&gs_l=mobile-gws-hp.1.0.0l3j0i10j0.6152.7718.0.13034.3.2.0.1.1.0.634.760.0j1j5-1.2.0.msedr...0...1c.1j2.62.mobile-gws-hp..0.3.793.3.uF9KJPitTZQ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Абе много дълбоко ме хвърляш в тунинга ти :biggrin: . Ще изчакам да споделиш след рефлаша как е разликата. Ако се навия може би ще те последвам. Още не съм се нарадвал на това вървене, така че имам време.

 

Моля да споделиш след като направиш рефлаша какви са ти впечатленията.

Share this post


Link to post
Share on other sites

моя рефлаш ще се поотложи поради финансов проблем.иначе можеш да видиш на k24reflash.com мисля беше адреса има клипчета и съпоставки преди и след рефлаш.А тука ще е още по добър ефекта 100%съм сигурен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

От този сайт като гледам графиките вдигат потенциала на мотора на 220кс. и 360Nm, само с рефлаш - много добра стойност. Те на въртящ момент го докараха като на дизелов мотор  :shock: Тези софийските момчета имат ли нещо общо с този сайт, ползват тази карта за компа или?

Edited by Mladen.Mladenov

Share this post


Link to post
Share on other sites

да, те станаха представители за България но при тях ефекта ще е по голям понеже настройката ще е индивидуална, щото на твоята кола може едни смеси да и харесват, а на друга други.Иначе ако в Румъния ако идеш ти мятат някакъв софтуер и айде обратно към БГ.Тука ще се постигнат по високи резултати в това съм сигурен!пп ако се загледаш в графиката на колегата по горе има едни "дупки" в нютон метрите и в конските сили, аз предполагам че се дължат отчасти на не подходящи смеси, и че няма да ги има тея падове при рефлаша в БГ.

Edited by rollin

Share this post


Link to post
Share on other sites

моя рефлаш ще се поотложи поради финансов проблем.иначе можеш да видиш на k24reflash.com мисля беше адреса има клипчета и съпоставки преди и след рефлаш.А тука ще е още по добър ефекта 100%съм сигурен.

Този сайт  е на човека (littlebo / ukcl9 в typeaccord.co.uk), чиито представител е момчето в Румъния.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Недко, като човек с повече опит от мен в областта на рефлаша - има ли вариант нещо да се омаже и накрая да си скубя косите? :cry: Колата ми е такава светулка, че ме е страх да правя някакви подобрения. Обаче едно такова засилване ще ми достави такъв кеф, че силно се замислям да го направя. И още едно питане. Процедурата приключва ли за няколко часа, тъй като реша ли да го правя трябва за един ден да отида до София и да се прибера, че работата много ме подпира.

Share this post


Link to post
Share on other sites

По принцип извън БГ тия рефлашове се правят от много време.. хубаво е че и тук вече ги правят. За К20-та ми знам че с цяла генерация, интейк и хубава настройка се вадят между 25 и 30 кс, което си е доста добре за хатосмоферка. Аз лично преди да и сложа друга изпускателна система не мисля да и правя настройка.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не съм ходил на рефлаш и не мога да кажа за колко време става, само знам че за не повече от 5-6 часа(може и по бързо да е за това най добре говори с Боби. 

При положение, че ми поискаха над 2000лв за цяла генерация, предпочитам само рефлаш и да не се занимавам с глупости.Другото Акорда не е кола за драг и няма смисъл от изпускатели, генерации и прочие неща дето струват по един чувал пари. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Познат си взе цяла генерация реплика на спуун за к20а2 за около 1000 лв, казва че колата се е променила коренно. За Акорда си прав.. и един рефлаш само ще му дойде добре.

Share this post


Link to post
Share on other sites

тя и генерацията му идва добре ама не е управдана според цената си.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, колеги!

Темата е много интересна и я чета от самото начало. Ясно е, че става дума за К24, но аз имам един въпрос. Този рефлаш може ли, да се направи на К20А6, който се слага на Акорд 7-ма ген? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Буквално какво са написали момчетата от K24reflash
 

  • [*]
Can I reflash my 2.0 Accord CL7 (155hp) ? [*]there is work in progress for this Публикувано изображение

Демек, очаквайте включване скоро :)

Edited by rollin
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Недко колегите от София за рефлашс с отдел сайт ли са? Ако се смята за реклама може да ми върнеш на лично.Иска ми се да почета малко отзиви за работата им преди да се доверя.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз пък се чудя евентуален рефлаш и ГИ как ще се получи...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е сигурно ще е ок :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ами горе даже има дино графика на рефлашната к24 на газ.Супер ще се получи, убеден съм ;)Моята нали също я карам на газ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×