Jump to content
Sign in to follow this  
rollin

Първи стъпки в тунинга на K24

Recommended Posts

Мда по парт номер и на мене RAA ми излиза ама на интейка(гумения) пише RBB...
Не знам какви са видимите разлики за да го позная без да го демонтирам.

 

пп... грешка, RBB ми излиза на Type S-a
Ето
Публикувано изображение

2 17110-RBB-000 MANIFOLD COMP., INTAKE Edited by rollin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами знам, че РББ е заводски на К24А2 (ТСХ). Само че след 2005, т.е. от 2006 включително, има промяна в мм на манифолд интейка, и ако не ме лъже паметта е от 60мм на 64мм.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ба ли мама му... по парт номер излиза RBB...Аз скоро мисля да слагам тефлонова гарнитура и да байпасирам подгряването на дросела, само нз как да спра и подгряването на смукателя...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е тука има тест на RBB преди фейса и RBB след + портнато RBBhttp://www.tsxclub.com/forums/1st-gen-engine/48229-diy-k24a2-intake-manifold-porting-2.html

 

пп... виж по твоя Вин какъв ти излиза смукателя.

Edited by rollin

Share this post


Link to post
Share on other sites

По ВИН ми дава РББ всмукател, а пък РАА е уплътнителя.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги!Отскоро и аз се сдобих с Акорд и се ровя по форумите за информация относно ремапи и тн. Тук в Испания изглежда вече е популярен ремапа на к24.Хората казват че с колд интейк и ремап се докарват до около 210 коня.Свалят втек-а на 4500 оборота и от там респонса и ускорението се подобрявали значително.Цената е 300евро ако не ме лъже паметта. Аз съм с К20А6 обаче и ще си почакам за подобрение във вървежа ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Исках да цъкна плюсче ама от тъпия телефон уцелих минуса...Супер изглежда а още повече след това което казваш явно работата е ясна...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bongo да тие честита "новата" кола колега. Имам едно питане - колко време отне процедурата. За мене е важно тъй като трябва да си планирам повече свободно време докато долетя от Русе до София. И после да споделиш, като я покараш известно време, дали сега като натискаш по-малко газта, заради по добрия респонз, се е отразило на разхода на гориво - не че е толкова важно когато говорим за тунинг, но искам да разбера мит ли е или факт.Поздрави ,Младен

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен се замотахме заради катализатора, иначе реално 2 часа ще стигнат...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ясно, но каква е гаранцията че моят Акорд като е на 120к няма да му е стопена сондата или да има подобен проблем. Германеца преди мене си каза, че често го е пилил до "колкото може" Един проблем, с който всеки може да се сблъска при ремапа. С работата по катализатора колко време ви отне и той реално остана ли на колата или го махнахте?

Share this post


Link to post
Share on other sites

За да не правиш същата грешка като мен си провери предварително катализатора, било то дали е по топъл, дали дрънчи или не...тоест установи дали е за смяна, друг е въпроса ,че май е по-добре да се разкара...Моя го изкормихме за да се направи всичко както тряа, сега карам така и ще диря резонатор и мека връзка ,че итя е заминала...Както вече казах, дори и да отидеш със светещ чек за втората сонда с рефлаша се елиминира...

Edited by bongo789

Share this post


Link to post
Share on other sites

Евала Бонго! Много благодаря за инфото. И аз почвам събиране на парички и съм при Бобката :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rollin - ИЗВИНЯВАМ се за заигравката с "печките" .

Темата ми е супер интересна и съм тук понеже Течна Фаза не е "газово", а е вид "тунинг" след който има осезаемо подобрение във вървежа  и с подходящ ремап , ще стигне със сигурност Бонго.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bongo,Маслената помпа сменихте ли я, тъй като на к24 помпата е проектирана да върти до 7000 и да не блокираш двигателя... Колко пари излезна екстрата?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тва не е вярно, навсякъде където четох потенциала и е почти до 8 хил.За цени мисля е коректно да звънкате директно на Боби..В по-горния пост съм сбъркал, прекъсвача е на 7600...

Edited by bongo789

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сменяй масло 0/40 на 8к с нано добавки инямаш проблем.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблем ли е да се кара без катализатор?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблем е ако си в Германия или друга "бяла" държава...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Защо, ще слагаш резонатор?? по.шумна ли стана?

Share this post


Link to post
Share on other sites

А ако катализатора е ок за момента, би ли пречил на рефлаша, ако се остави?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Как да не сложа, с тоя изгнил, празен катализатор със завита на него неработеща сонда, а и меката връзка ми е за смяна, иначе не стана по-шумна, но при определени обороти има едно звънтене ,което усещам...къв е проблема да и шибна резонатор..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Питам, защото ако реша да го махна преди да се е запушил... дали само да го избуша или направо резонатор./ на 180к съм/

Share this post


Link to post
Share on other sites

7600 по-ми харесва :) Благодарско на колегите за изчерпателната информация :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Естествено, просто сбърках при писането....за 8600 тряаа май една торба пари..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не, просто маслена помпа от К20 но и на нея там някъде и е тавана....Нещо не ща да си разглабям мотора че е светулка няма капчица масло никъде и още е със заводските си силикони и гарнитури - девствен(вчера като махах катализатора светих с една лампа и му се радвах) иначе веднага забивам К20 маслена помпа и леко сгъстяване до към 11.5/1, щото гледай че до 7600 конете ги държи в правя линия без падове и това със ОЕМ валовете...Абе идеи бол ама не ми се разсипва хубавата колица(поне все още не :D)

Edited by rollin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой, би ли отговорил на въпросът ми, ако знае разбира се, дали катализаторът пречи на рефлаша? Влияе ли на производителността?

Share this post


Link to post
Share on other sites

От всичко казано дотук би трябвало да си си направил извода, ако катализатора ти е читав си правиш рефлаша без проблем, но практиката явно сочи ,че при коли като нашия е тръгнал, тъй че варианта сменяш и тогава рефлаш е по-добър...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

След като избуши катализатора, пробва ли колата преди ремапа

Share this post


Link to post
Share on other sites

Маслена помпа от К20А2 / К20А JDM  - 8600 - 8700 няма проблеми,нагоре от това е риск.Друг варинат е маслена помпа от Ф20 - S2000 ,която издържа доста повече.

Цена на помпата 2ра ръка около 170 лв с транспорт до БГ.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

След като избуши катализатора, пробва ли колата преди ремапа

Ми разгледай графиката де...175 коня преди рефлаша..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Графиката вероятно е при избушен катализатор?

Имаш ли претстава колко е спъвал двигателя

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ба ли му мамата...много време щеше да отнеме да я мерим преди,след...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Бонго, ще ли ти е удобно ли да направиш един клип как ускорява сега колата от 0 до колкото пътя позволява. Само те моля да не поемаш излишни рискове и ако няма къде не се занимавай. Сигурността преди всичко!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ролин, колко ти струва СРС-а? Предполагам, това е афтърмаркет катализатор?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да автърмаркет е но нямам реална представа за актуалната му цена понеже ми седи в гаража от 3-4 години а тогава го купувах в комплект с изпускателен колектор за Прелюда но понеже той е на 57мм вътрешно а аз правих на 60мм не го ползвах и сега го вкарах в употреба.

Колега ЧОЧО , задаваш малко трудни за отговор въпроси и явно недочиташ.

Под трудни за отговор въпроси визирам: -Имаш ли претстава колко е спъвал двигателя ? - дори и да ти каже примерно 5 коня(което няма как да го знае) това не е фактор при тебе понеже няма как никой да знае твоя катализатор на каква хава е, общо взето това риторичен въпрос.
Четете хубаво постовете, има графики преди и след ремапа, но като се иде на дино(понеже явно не сте ходили) там се плаща на час и няма време за глупости от рода на мерене с запуен, избушен и премахнат катализатор защото ще дойде солено.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Попитах - "След като избуши катализатора, пробва ли колата преди ремапа" 

Ясно, че няма да се дават 200 лв. на вятъра. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Бонго, ще ли ти е удобно ли да направиш един клип как ускорява сега колата от 0 до колкото пътя позволява. Само те моля да не поемаш излишни рискове и ако няма къде не се занимавай. Сигурността преди всичко!

Не съм фен на драга и не обичам да си мъча колата на първа с перфектен старт,който неизбежно включва пилене на гуми...Ще пробвам един летящ,и някое ускорение от втора,трета та дори и четвърта...Даже мисля, че да речем на равно от 100 до  200 на четвърта ще добиете представа, и ще може да сравните...

Edited by bongo789

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...