Jump to content
rollin

Първи стъпки в тунинга на K24

Recommended Posts

Жалко че са ни старички колите. За някои от новите се предлагат и "телефонни екстри", като тази:

https://www.drive.ru/tuning/ford/5c98a5deec05c4aa16000027.html

Кеф ти stock, кеф ти more.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 25.03.2019 г. at 14:51, ceco_accord написа:

Жалко че са ни старички колите. За някои от новите се предлагат и "телефонни екстри", като тази:

https://www.drive.ru/tuning/ford/5c98a5deec05c4aa16000027.html

Кеф ти stock, кеф ти more.

Е не мерси :) . Хич не жалея. Предпочитам си по-старичките коли. Колкото повече софтуер и усложнени възли, толкова по-рискови и ненадежни ще са. И капризни най-вече.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

Да навляза и аз в темата, кабела и всичко необходимо за рефлаша вече са при мен. Свързал съм се със Сергей и сме се разбрали другата седмица да ми направи и на мен рефлаша. Благодарение на mitko12345, размяната на кабела стана дори и с показна обиколка(благодаря ти още веднъж за съдействието), колата ти е екстра много безаварийни и усмихнати км. пожелавам. Пиша този пост с идеята, някой още ако иска да се възползва, докато всичко необходимо е в БГ. Колата ми е сток ОЕМ Type S prefacelift, с панелен филтър на K&N и ОЕМ генерация (за сега).

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, двамата с rollin сме навити да рефлашнем с кабела който е пратил Сергей, някой колега от пловдивска област ако също е навит да пише за да станем повечко хора и да пишем на Сергей за някаква пакетна цена.

Donvini пратих ти лс.

 

Изпратено от моят MI 8 с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм навит, но 3 въпроса не са ми ясни.

1.Акорда е 2.4 Type S комби фейс.Прочетох някъде че май не могат да се рефлашват, а другаде казват че няма значение.

 

2. Свети ми чека заради махнатия катализатор, самия рефлаш ли ще оправи работата или трябва допълнително да се бара нещо?

 

3. Какво се случва след това с газовата уредба? Тя е LandiRenzo OBD и ми казаха че може да съм имал проблеми.

 

Някой запознат ако може да каже мнение ще съм благодарен.

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. До колкото знам няма значение дали е фейс или префейс , но ще се пита Сергей дали ще стане.
2. Аз също съм без катализатор но след рефлаша колата не търси втората сонда и мисля че няма да има проблем
3. Аз също съм с Ланди Ренцо ако трябва ще идем да я донастройват.

Ако искаш ще ти пратя номера на Сергей на лс да го питаш по Вайбър.

Изпратено от моят MI 8 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, просто от любопитство - тоя рефлаш и повечето въртящ момент, как се отразяват на автомата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Damasko

1. Моята е фейслифт, така че няма проблем с рефлаша.

2. Премахването на чека по време на рефлаша е по твое желание. Щом ти свети и искаш да го махнеш ще бъде махнат. Иначе и аз като @goodybg в момента съм без катализатор, но не ми свети чека, така че решихме да го оставим.

3. За газта не съм запознат, тъй като съм без. Това което стана при мен след рефлаша е, че компютъра трябваше да се обучи наново. В резултат оборотите започнаха да играят и спадаха до 500-600, като веднъж дори угасна. Това продължи около 2 дни докато се обучи компютъра и вече са стабилни, както преди.

@ceco_accord

Моята е ръчна и не съм запознат с автомата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митко това с оборотите само при теб ли се е получило, до сега никой не се е оплакал.

Моята е автомат и това ще е голям проблем.

 

Изпратено от моят MI 8 с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми е интересно , всички пишат суперлативи за ремап-а , обаче има един минус , който никой не споменава. Като си свалите VTEC-а на 4500 разхода на гориво от 4500 до 6000оборота ви скача x2 . Можете да си го проверите с диагностика. Така че влизате ли в тези обороти , да си знаете - моментен разход от 25-30л / 100км е нормален.
За хората с газовите - колата е с широколентова сонда и може сама да коригира смесите до 30% разлика (не пречи да отидете за донастройка) , ако преди колата ви е работила след 6000 оборота нормално , би следвало да си работи нормално и след рефлаша.

Лично за мен такъв рефлаш е най-смислен след смяна на цялата генерация (особено колектора) , K & N панелен филтър  и за хората даващи повече газ (лек маховик и маслена помпа от К20А.
Колкото до коли автоматик(според мен не е препоръчително като се има предвид годините , на които са колите. Като ви се съзтезава - що не взехте ръчка като ви казваха? :) ) , лично мнение е - че скоростната ще се нагрява повече в тези обороти и трябва да се помисли за по-честа смяна на масло в нея или по-добро като цяло.

Надявам се да съм помогнал на някой, ако не здраве да е :)

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 48 минути, BuRn1nG написа:

 Като ви се съзтезава - що не взехте ръчка като ви казваха? :)

Аз питах от любопитство, дали някой е запознат с тънкостите. Автомата не си го давам и е умишлен избор, а колата и така върви достатъчно и харчи повече от мечтаното в града. Просто Витека рядко работи, а принципно Акорда не е за състезание. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също не се състезавам,но автомата има адски дълги скорости и ако чакам да влезне в витек брадясвам, особенно ако караш планинско с 60 км ч и набиеш газта до долу бута на 2ра с около 4000 оборота и все едно карам кола 90 коня. Ако витека почва от 4600 ще е друго. И пак казвам аз колата рядко я газя и затова съм си взел автомат, но искам като я настъпя да усетя тези 190кс които ги има по каталог.

Изпратено от моят MI 8 с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

190 са когато е във витека и тавите на хидротрансформатора са заключени, но това се случва на 1-ва 55 - 65км/ч, на 2-ра 100 - 115, и 3-та 145 -165 и частично на 4-та, но и аз не карам в тези обороти, освен при изпреварване на някой ербап с амбиции или по няколко тира наведнъж. При нормално шофиране колата си е ок и всичко си и е достатъчно, но понякога (само понякога и то рядко) на чиляк му се иска повече. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.04.2019 г. at 11:15, goodybg написа:
Преди 5 часа, mitko12345 написа:

@Damasko

1. Моята е фейслифт, така че няма проблем с рефлаша.

2. Премахването на чека по време на рефлаша е по твое желание. Щом ти свети и искаш да го махнеш ще бъде махнат. Иначе и аз като @goodybg в момента съм без катализатор, но не ми свети чека, така че решихме да го оставим.

3. За газта не съм запознат, тъй като съм без. Това което стана при мен след рефлаша е, че компютъра трябваше да се обучи наново. В резултат оборотите започнаха да играят и спадаха до 500-600, като веднъж дори угасна. Това продължи около 2 дни докато се обучи компютъра и вече са стабилни, както преди.

@ceco_accord

Моята е ръчна и не съм запознат с автомата.

 

 Как става филма да не свети чека без катализатор? Аз пробвах с едни втулки ама няма ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, ceco_accord написа:

190 са когато е във витека и тавите на хидротрансформатора са заключени, 

Това на автомата е практически невъзможно. Искам да видя автомат, на 6000+ оборота със активиран лок ъп на хидротранформатора. Аз съм пробвал на място, с много нисък товар на гумите и пак не се получи. Представям си на пътя как ще се случи, все си мисля, че ще се запали феродото на лок ъп-а, но може и да не съм прав.

 

Относно рефлаша, принципно и аз съм навит да го направя, но някак си 3-4-5 коня и 6-7-8 нютона отгоре не мога да си представя, че дори ще ги усетя. Нито имам толкова свободно време, пък  и едва ли и на украинеца ще му се занимава няколко часа с разни прищевки от моя страна. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То прищявки няма, качва се един и същи файл нищо индивидуално не се орави, все пак това е рефлаш а не къстъм настройка :)

И по принцип търсим 20+ коня разлика в средния преди втек диапазон а не толкова 7-8 коня в максималните обороти което е само бонус :)

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20+ коня в средния диапазон само с рефлаш, без хардуерни модификации по мотора, няма как да се случи. Твърди настройки на горивни и авансни таблици без да се види какво точно се случва е малко несериозно за мен. Това нещо трябва да се прави на дино, щото да не се случи някоя греда и разликата преди/ след да идва само от директния респонс на педала на газта. Той за това ви казва, че е по-добре да идете до София.

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, BuRn1nG написа:

Като си свалите VTEC-а на 4500 разхода на гориво от 4500 до 6000оборота ви скача x2 

Тъкмо в този диапазон е и най - големия ефект на рефлаша. Както е казал @rollin в пика това са 20+ коня. Нормално е разхода да се увеличи.

Преди 2 часа, jijane написа:

20+ коня в средния диапазон само с рефлаш, без хардуерни модификации по мотора, няма как да се случи.

Има графики включително и в тази тема, където е видно, че се случва точно това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, jijane написа:

20+ коня в средния диапазон само с рефлаш, без хардуерни модификации по мотора, няма как да се случи. Твърди настройки на горивни и авансни таблици без да се види какво точно се случва е малко несериозно за мен. Това нещо трябва да се прави на дино, щото да не се случи някоя греда и разликата преди/ след да идва само от директния респонс на педала на газта. Той за това ви казва, че е по-добре да идете до София.

В цял свят рефлаша е такъв, той работи ОК на правилно работещи двигатели, на такива с проблеми може и по зле да стане....
Украинеца е рефлашнал сигурно над 1000 автомобила, ние няма да сме нито първите нито последните.
За къстъм настройки си пригответе 2000лв за електроника + правилния компютър който да сработи с нея и още 800лв за настройване и Дино(при Боби са такива цените)
Тотал 2800лв(минимум) а тука говорим за 560лв .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята графика от рефлаша на колата от подписа (стокова генерация без катализатор и с панелен КН):

accord.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи сега, как и къде се усеща разликата в движение. На графиката се вижда че витека е по-ранен, но и по-плавен, така че вместо да е осезаем - просто удължава платото с 1000 оборота. Това е добре, в случаите при повече газ и D на автомата, защото той сменя горна предавка при спадане на въртящия момент. Тоест сега трябва да сменя на D с около 1500 оборота по-късно при активна езда и преди самоадаптацията си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че оборотите, на които сменя, могат да съвпаднат с тези, на спад на въртящия момент, не означава непременно връзка между двете. Откъде черпиш информация?

 

Не казвам, че е невярно, но ми се струва малко странно.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От личен опит.

Ако се кара само с връзките на дясната обувка, АТ-то включва горна предавка на 2200, а ако го изненадам малко преди това с отнемане на газта, я сменя дори в зоната на икономичния режим на витек-а. При нормална газ сменя на около 2500, а при много газ, сменя на 5000. Ако покараш активно, автомата се адаптира и почва да гони мощност, сменяйки след 6500. Минавайки в ръчен режим не сменя въобще.

Знам че въпросът е труден защото автомата е адаптивен, но ако човека си познава поведението на автомобила, би трябвало да забележи разлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със 95 бензин от зимата, че аз пълня до горе и като карам на газ за цяла зима ми стига :)
Сток мотор  - сток колектор и стокова генерация !
Старт от 1500 оборота с предни гуми Made In China - Sailun
чИ дУбре е уе 
 

57543626_2111381482250605_8881426750999887872_n.png

58008076_400333557188464_7218681633241563136_n.png

Редактирано от rollin
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е добре освен тоя, който е измислил тая графика без име и разграфение на хоризонталната ос. То е ясно, че е време, но останалото са догатки и „на око“ :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тая графика си я прави уреда, той се нарича Dragy и е еквивалент на Racelogic

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, да… Имах предвид човекът, правил софтуера, правещ графиката :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама това не е графика на коне, това е графика на ускорения и няма нищо общо с човека правил софтуера.

Едната графика е ускорение до 100 а другата е четвърт миля(402м)

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички графики имат по едно нещо общо – всяка ос изобразява нещо и има определена скала/разграфение. Да го наречем небрежно направена графика може да има пропуск в това, че ѝ липсва името или разграфението на някоя от осите. Няма значение дали е за коне или друго. А общото с човека правил софтуера е, че той е избирал как точно да плотне графиката – това имах предвид. Извинявай, че задълбахме, беше просто шегичка и укор към тези, които правят графики без имена на осите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някаква идея дали Сергей може да флашне accord 8,K24Z3 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Ето и моята графика със скалите преди и след рефлаша. Колата е Хонда Акорд 7, 2.4 АТ, седан. Всичко освен рефлаша и замяната на катализатора с резонаторно гърне е стоково.   1691943029_HondaAccord2.4ATDynoTest.thumb.jpeg.9b0d3c03101db8827ac711ea6ed383fb.jpeg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ги гледам тези графики, вече няколко пъти си мисля, че този рефлаш за повечето колеги (като мен с айляшко шофиране по републиканската пътна мрежа) е напълно безсмислен. Отчитам всички позитиви които казвате, по-отзивчив и тн.., но преди рефлаша с моето шофиране автомобила е реално около 100-130кс. Супер рядко стигам до 7000 оборота, а масово при изпреварване до 5000. След рефлаша е пак толкоз в този диапазон. Говоря за стоков автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Интересно е и как се разбира автомата с променения въртящ момент?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги можеш да го обучиш наново ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

dyno.thumb.jpg.89b3083e96796ae7da1d2ae96b858807.jpg 

 

Ето я и моята графика , същия сетъп , само рефлаш и резонаторно гърне. Даже въздушния филтър е няква куча марка. Първите 2 ръна са на '95 , зеленият е на гЪз. Нямам графика преди рефлаша.

 

Колега BVG що си я оставил до 8 да върти чак, не е много здравословно за тая маслена помпа от 7500-8000 :/

 

 

Редактирано от BuRn1nG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Запитването може да отправиш към Боби.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро не са синхронизирани оборотите на диното и на двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги какво може да се очаква като ускорение 0-100 от Акорд със цяла генерация, спортен филтър и рефлаш? Някой замервал ли е? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Според изчисления на базата на графиката на @slacker по-горе (защото тази на @BVG показва странно високи обороти и не съм сигурен дали е съпоставима), разликата в максималното ускорение (педалът додолу) можеш да очакваш както следва. Car1 е преди рефлаш; car2 е след рефлаш + каквито други модификации са направени (катализатор/филтър...)

 

Преди данните моето заключение е, че предимство се усеща в оборотите след превключване на по-висока предавка. Което оказва влияние при максимално ускорение, но не драматично (както се вижда отдолу). При колегата BVG обаче разликата преди и след рефлаша е доста по-осезаема и би имала по-голям ефект върху максималното ускорение. Предполагам, че махането на катализатора оказва голямо влияние – в зависимост от това колко е бил запушен преди интервенцията.

 

Acceleration (car1 / car2)

0 – 100 km/h:  8.6 s / 8.3 s

0 – 1/4 mile:  16.0 s / 15.8 s

0 – 1 km:  29.1 s / 28.7 s

 

0-30 km/h:  1.8s / 1.8s

0-40:  2.5 / 2.5 

0-50: 3.2 / 3.2
0-60: 4.0 / 3.9  (-0.1s)
0-70: 4.8 / 4.7  (-0.1)
0-80: 5.8 / 5.7  (-0.1)
0-90: 7.2 / 6.9  (-0.3)
0-100: 8.6 / 8.3  (-0.3)
0-110: 10.1 / 9.7  (-0.4)
0-120: 11.7 / 11.2  (-0.5)
0-130: 13.5 / 13.0  (-0.5)
0-140: 15.9 / 15.1  (-0.8)
0-150: 18.5 / 17.5  (-1.0)
0-160: 21.2 / 20.1  (-1.1)
0-170: 24.3 / 23.0  (-1.3)
0-180: 27.7 / 26.3  (-1.4)
0-190: 33.3 / 31.2  (-2.1)
0-200: 41.4 / 37.5  (-3.9)

 

Acceleration on different gears

60-100 kph on 3rd:    7.4 s / 6.7 s

60-100 kph on 4th:    10.0 s / 10.0 s

80-120 km/h on 4th:  11.5 s / 11.5 s

80-120 km/h on 5th:  15.4 s / 15.4 s

 

Max. possible acceleration (gear reduction)

60-100 km/h:     4.7s / 4.4s

80-120 km/h:     5.9s / 5.5s

100-180 km/h:   19.1s / 18.1s

 

 

Wheel torque 0-200.png

Acceleration 30sec.png

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...