atoma 995 #1 Публикувано 21 Октомври, 2014 Здравейте, реших да сефтосам новия раздел с едно питане. В голяма дилема съм какви летни 17-ки да си купя, сведох избора си до 2 чифта. Бих се радвал за отзиви, мнения и коментари, както и с информация дали пък няма да опират в апарати, калници и т.н. Та ето и PhotoShop на избраниците: Rota Boost 17" - 7.5J предни / 8J задни - ЕТ45 предни / ЕТ35 задни - 72мм централен отвор и 17''SSR Evolution Dekolte (продава ги колегата Нимрод от форума) 17х8 - ЕТ31 - предни 17х9 - ЕТ37 - Задни И двата чифта са около 8кг за брой. Нека тази тема е свободна за всеки който иска да коментира дадени джанти за Акорд 7-ма ген. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #2 Отговорено 21 Октомври, 2014 Първите ми седят по - добре. Ако всичко лъскаво - емблеми, лайсни, надписи, накрайника на гърнето, ... могат да са в един цвят с джантите става супер. п.п. Аз като чуя за "Dekolte" си представям друго... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #3 Отговорено 21 Октомври, 2014 За деколтето и аз мислех за друго, даже не знаех че има такива жантички ама се оказаха JDM Japan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZlatanStoyanov 3 #4 Отговорено 21 Октомври, 2014 1-вите определено са по-готини 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #5 Отговорено 21 Октомври, 2014 И мен първите ми харесват повече. Но тъй като си казал "темата да е свободна за всеки, който иска да коментира джанти за Акорд 7ма", ето тези оригинални Type S-ки на мен са ми далеч по-красиви и като цяло любими за нашите коли. Жалко, че са трудни за намиране Ако ми изпаднат такива на разумна цена, бих си сменил моите (оригинални 17ки от Civic 8th gen) моментално. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #6 Отговорено 22 Октомври, 2014 Доста трудно се намират, да не кажа че са "mission imposible", аз първо за такива гледах ама няма, и затова се насочих към афтърмаркет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #7 Отговорено 22 Октомври, 2014 Малко инфо от днес. Ходих тествах Rota-та сложих 8J отпред и отзад, за съжаление 8-цата бая излезе извън калника (около 2см) отпред и за това ще трябва 7.5J, а отзад джантата застана на линията на калника. Да са знай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #8 Отговорено 22 Октомври, 2014 Няма да се прибере с 2 см при 7,5 Митак май ти трябват капли с Ет около 50 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #9 Отговорено 23 Октомври, 2014 ЕТ 50 е заводския офсет за оригиналните 16-ки. Всички ги виждаме как стоят. Поне за моя вкус са прекалено прибрани в калника. Аз в момента съм с джанти от Сивик с ЕТ 35 и гуми 225 и пак ми се вижда много прибрано. Въпреки че съм с 25мм извън заводски заложения външен ръб на гумата, никога не ми е опирала в калника. Сега ще слагам ЕТ30 с гуми 235 отзад, според мен пак няма да опира. Така че ЕТ50 мисля, че не е задължително. Поне за отзад Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g0sh 87 #10 Отговорено 29 Януари, 2015 Темата е стара, но някой ако има интерес един колега от facebook групата беше качил това - "Vladimirov Plamen: Razmenqm tezi 17 ki s chistonovi letni mishelinki za 16 ki!!!" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didipov 132 #11 Отговорено 2 Февруари, 2015 И аз съм на същата вълна, само че BBS с гуми GY eagle f1 ... достигнах до извода че за бартер .... нищожна възмоност. Така че продажба и покупка на 16-ки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #12 Отговорено 2 Февруари, 2015 А защо искате да минавате на 16'' цолови джанти? Проблеми с возене, окачване и др. ли има? Просто ми е любопитно, защото аз пък се замислям за 17". Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #13 Отговорено 2 Февруари, 2015 ...мен лично много ми друса. Друг е въпросът, че и с 16" пак ми друса и подозирам, че е затова, че съм "спорт" модификация. Дори ми се иска да сложа 15, но не събират апаратите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g0sh 87 #14 Отговорено 2 Февруари, 2015 И колегата във ФБ е писал че много му друсало, затова иска да мине на 16. Каза че е също е клас "Спорт", което най-вероятно е причината за по-твърдата возия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #15 Отговорено 2 Февруари, 2015 (Редактирано) Направо ми идва да продам колата заедно с джантите ... и да си купя SE или Executive, тоя "спорт" е голямо дърво Всъщност колата си е супер на гладък път, но ние нямаме много такива ... Редактирано 2 Февруари, 2015 от chavdu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #16 Отговорено 2 Февруари, 2015 Летните гуми ми са 18" 225/40/18 , сега съм със зимни 16" 205/55/16 и да ви кажа дори и да има някаква минимална разлика във возията то аз не я усещам...Усеща се като рязко "атакуваш" някоя по остра дупка, но ако си караш по неравен път или по паваж не мога да хвана разлика м-ду 16" и 18" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
malak 55 #17 Отговорено 3 Февруари, 2015 за мен ей тия оригиналки са най-добре, и подкрепям колегата Rollin и аз не виждам разлика във возията м/у 17-ките и 16-ките въпреки че съм екзекютив. Според мен Хондата си вози твърдо спрямо френски и немски ама за сметка на това окачване не се прави всяка година, да не казвам хич не се прави ако внимаваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #18 Отговорено 3 Февруари, 2015 Мда така е, аз като купих колата беше със 18-ките и си мислех че заради това вози по твърдичко.Очаквах че като сложа зимните 16-ки ще има голяма разлика ама уви... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #19 Отговорено 3 Февруари, 2015 Някой има ли инфо дали 225 45 18 гума ш се побере ли, купих я леко понижена с пружини, и гуми 225 40 18, но по нататък ми се ще да сложа 45..Аз нямам оплаквания от возията,твърдо е но не и некомфортно,даже жената не мрънка... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #20 Отговорено 3 Февруари, 2015 Ще се съберат, но по-добре вземи някакви 17ки за тая кола и разкарай 18ките. Остави че ще дава отклонение в километража с тия 225/45/18, но с по-малки джанти и гумите ще са ти по-евтини и возията по-приятна и колата ще върви повече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #21 Отговорено 3 Февруари, 2015 (Редактирано) Някой има ли инфо за този модел джанти, колко тежат 18" цола Редактирано 3 Февруари, 2015 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #22 Отговорено 17 Февруари, 2015 Изглежда са между 11,2кг и 11,8кг на парче. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #23 Отговорено 17 Февруари, 2015 (Редактирано) Това означава ли ,че моите 18-ки с гуми 225 40 18 са добре като тегло...19 кила джанта с гума..щот май само гумата гони 10 кила.. Редактирано 17 Февруари, 2015 от bongo789 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #24 Отговорено 17 Февруари, 2015 19 кг джанта с гума 225/40/18 е ок.Оригиналните Хонда джанти не са изобщо леки! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #25 Отговорено 17 Февруари, 2015 За справка-: на Прелюда имах Azev 17" с гуми 235/40/17 и тежаха 22кг/бр.Тия Тайп-Р -ските от горните снимки са сравнително леки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 923 #26 Отговорено 6 Април, 2015 Мисля да сложа 18-ки на Акорд 7-ма ген. ЕТ 45, 18'/8J.Избрах си Енкей http://www.bggumi.com/eshop/productinfo/7/15095439/ Въпроса ми е кои джанти са се доказали като най-здрави? Знаем нашите пътища колко са "пробити"! Гуми 245/40/18! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #27 Отговорено 8 Април, 2015 (Редактирано) 245 май ще и дойдат в повечко,все ми се струва ,че лагерите и окачването ш ги поназориш,с 225 40 18 управлението е направо несравнимо със зимните, комфорта при фуги и дребни неравности обаче заминава..Загледай тва http://store.emk-33.com/product/558675/dzhanti-leti-honda-accord-tourer-2003-dezent-rg-dark-black-polished-8x18.html Като марка не е кой знае кво но са здрави,а и тия ще и отиват ... Редактирано 8 Април, 2015 от bongo789 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #28 Отговорено 25 Юни, 2015 Някакво инфо колко може да тежи такава 17-ка ? Чудя се дали да не се разделя с 18-ките и хубавата визия, за сметка на по леки 17-ки и малко повече ПоВер Дайте предложения за леки 17-ки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #29 Отговорено 6 Септември, 2015 Ще си продавам моите 18-ки или ги бартеросвам за ЛЕКИ 17-ки(ама не китайски) Някой ако има за продан или знае къде има хубави и сравнително леки 17-ки може да сподели. Иначе нови има много ама 1200лв само за джанти и после още поне 460лв за гуми някак си не ми се дават... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #30 Отговорено 7 Септември, 2015 Търси от СТР или АТР оригинални джанти.Леки са и красиви.В ОЛХ излизат на оферта вече няколко комплекта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #31 Отговорено 7 Септември, 2015 Мда и на мене ми харесват ОЕМ джантите на Type RНякакви идеи колко им е теглото на 17-ки те ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #32 Отговорено 7 Септември, 2015 Колеги имам следното питане, понеже не намерих никъде отговора тук и в нета: Колко тежат 17" петолъчки на акорд туърър тайп-с 7 генерация, преди фейса. Благодаря предварително, ще съм още по-благодарен ако до утре има отговор, тъй-като са на добра цена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #33 Отговорено 7 Септември, 2015 Мда и на мене ми харесват ОЕМ джантите на Type R Някакви идеи колко им е теглото на 17-ки те ? Трябва да премеря и ще ти кажа.Акордовите-рязана петолъчка са по-леки,по спомен говоря.Ето снимка: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZAPPA 39 #34 Отговорено 7 Септември, 2015 Мда и на мене ми харесват ОЕМ джантите на Type R Някакви идеи колко им е теглото на 17-ки те ? Джантите от Accord TypeR са едно към едно с тези от Motegi Prelude 5 VTi, различават ги само емблемите. Тежат по 9.650 кг. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fonzis_ 35 #35 Отговорено 18 Септември, 2015 На моята й сложих 17" оригинални от Мазда 6 2.3!Стоят й много добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #36 Отговорено 15 Октомври, 2015 Аз хубаво пуснах темата ама да бях казал какво сложих и как изглеждат Джантите се оказаха и доста лекички. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #37 Отговорено 15 Октомври, 2015 Тия дни като сменям гумите ще претегля колко кг е оригиналната 17ка от Сивик Тайп Р Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #38 Отговорено 20 Октомври, 2015 Кантара малко измислен беше.. но са около 9 кг тъпирските джанти.. много са леки 17х7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fonzis_ 35 #39 Отговорено 21 Октомври, 2015 Ето тези са ми любимите 17'' Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #40 Отговорено 26 Октомври, 2015 Ето снимки на зимните джанти, малко са близки снимките и правени на тъмно: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове