Jump to content

Recommended Posts

Здравейте,

 

реших да сефтосам новия раздел с едно питане. В голяма дилема съм какви летни 17-ки да си купя, сведох избора си до 2 чифта. Бих се радвал за отзиви, мнения и коментари, както и с информация дали пък няма да опират в апарати, калници и т.н. Та ето и PhotoShop на избраниците:

 

Публикувано изображение

 

Rota Boost 17"

- 7.5J предни / 8J задни

- ЕТ45 предни / ЕТ35 задни

- 72мм централен отвор

 

и 

 

Публикувано изображение

 

 

17''SSR Evolution Dekolte (продава ги колегата Нимрод от форума)

17х8 - ЕТ31 - предни
17х9 - ЕТ37 - Задни
 
И двата чифта са около 8кг за брой.
 
 
 
Нека тази тема е свободна за всеки който иска да коментира дадени джанти за Акорд 7-ма ген.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първите ми седят по - добре.

Ако всичко лъскаво - емблеми, лайсни, надписи, накрайника на гърнето, ... могат да са в един цвят с джантите става супер.

 

п.п. Аз като чуя за "Dekolte" си представям друго...  :punk:

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За деколтето и аз мислех за друго, даже не знаех че има такива жантички ама се оказаха JDM :) Japan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мен първите ми харесват повече. Но тъй като си казал "темата да е свободна за всеки, който иска да коментира джанти за Акорд 7ма", ето тези оригинални Type S-ки на мен са ми далеч по-красиви и като цяло любими за нашите коли. Жалко, че са трудни за намиране :( Ако ми изпаднат такива на разумна цена, бих си сменил моите (оригинални 17ки от Civic 8th gen) моментално.

 

Публикувано изображение

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста трудно се намират, да не кажа че са "mission imposible", аз първо за такива гледах ама няма, и затова се насочих към афтърмаркет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко инфо от днес. Ходих тествах Rota-та сложих 8J отпред и отзад, за съжаление 8-цата бая излезе извън калника (около 2см) отпред и за това ще трябва 7.5J, а отзад джантата застана на линията на калника. Да са знай :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да се прибере с 2 см при 7,5 :)Митак май ти трябват капли с Ет около 50

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕТ 50 е заводския офсет за  оригиналните 16-ки.

Всички ги виждаме как стоят. Поне за моя вкус са прекалено прибрани в калника. 

Аз в момента съм с джанти от Сивик с ЕТ 35 и гуми 225 и пак ми се вижда много прибрано. Въпреки че съм с 25мм извън заводски заложения външен ръб на гумата, никога не ми е опирала в калника.

 

Сега ще слагам ЕТ30 с гуми 235 отзад, според мен пак няма да опира.

 

Така че ЕТ50 мисля, че не е задължително. Поне за отзад :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е стара, но някой ако има интерес един колега от facebook групата беше качил това - "Vladimirov Plamen: Razmenqm tezi 17 ki s chistonovi letni mishelinki za 16 ki!!!"

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на същата вълна, само че BBS с гуми GY eagle f1 ... достигнах до извода че за бартер .... нищожна възмоност. Така че продажба и покупка на 16-ки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо искате да минавате на 16'' цолови джанти? Проблеми с возене, окачване и др. ли има?

Просто ми е любопитно, защото аз пък се замислям за 17".

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...мен лично много ми друса. Друг е въпросът, че и с 16" пак ми друса и подозирам, че е затова, че съм "спорт" модификация.

Дори ми се иска да сложа 15, но не събират апаратите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И колегата във ФБ е писал че много му друсало, затова иска да мине на 16. Каза че е също е клас "Спорт", което най-вероятно е причината за по-твърдата возия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо ми идва да продам колата заедно с джантите ... и да си купя SE или Executive, тоя "спорт"  е голямо дърво  :hmmm:

Всъщност колата си е супер на гладък път, но ние нямаме много такива ...  

Редактирано от chavdu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Летните гуми ми са 18" 225/40/18 , сега съм със зимни 16" 205/55/16 и да ви кажа дори и да има някаква минимална разлика във возията то аз не я усещам...Усеща се като рязко "атакуваш" някоя по остра дупка, но ако си караш по неравен път или по паваж не мога да хвана разлика м-ду 16" и 18"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за мен ей тия оригиналки са най-добре, 

Публикувано изображение

 

 

Публикувано изображение

 

и подкрепям колегата Rollin и аз не виждам разлика във возията м/у 17-ките и 16-ките въпреки че съм екзекютив. Според мен Хондата си вози твърдо спрямо френски и немски ама за сметка на това окачване не се прави всяка година, да не казвам хич не се прави ако внимаваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда така е, аз като купих колата беше със 18-ките и си мислех че заради това вози по твърдичко.Очаквах че като сложа зимните 16-ки ще има голяма разлика ама уви...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли инфо дали 225 45 18 гума ш се побере ли, купих я леко понижена с пружини, и гуми 225 40 18, но по нататък ми се ще да сложа 45..Аз нямам оплаквания от возията,твърдо е но не и некомфортно,даже жената не мрънка...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се съберат, но по-добре вземи някакви 17ки за тая кола и разкарай 18ките. Остави че ще дава отклонение в километража с тия 225/45/18, но с по-малки джанти и гумите ще са ти по-евтини и возията по-приятна и колата ще върви повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли инфо за този модел джанти, колко тежат  18" цола

post-9862-0-15252100-1422995635_thumb.jpg

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това означава ли ,че моите 18-ки с гуми 225 40 18 са добре като тегло...19 кила джанта с гума..щот май само гумата гони 10 кила..

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

19 кг джанта с гума 225/40/18 е ок.Оригиналните Хонда джанти не са изобщо леки!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За справка-: на Прелюда имах Azev 17" с гуми 235/40/17 и тежаха 22кг/бр.Тия Тайп-Р -ските от горните снимки са сравнително леки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да сложа 18-ки на Акорд 7-ма ген.

ЕТ 45, 18'/8J.Избрах си Енкей http://www.bggumi.com/eshop/productinfo/7/15095439/

 

Въпроса ми е кои джанти са се доказали като най-здрави?

Знаем нашите пътища колко са "пробити"! :yes:

Гуми 245/40/18!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

245  май ще и дойдат в повечко,все ми се струва ,че лагерите и окачването ш ги поназориш,с  225 40 18 управлението е направо несравнимо със зимните, комфорта при фуги и дребни неравности обаче заминава..Загледай тва

http://store.emk-33.com/product/558675/dzhanti-leti-honda-accord-tourer-2003-dezent-rg-dark-black-polished-8x18.html

Като марка не е кой знае кво но са здрави,а и тия ще и отиват ...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакво инфо колко може да тежи такава 17-ка ?
Wheel294_JDM_CL7_Accord_Euro_R_17X7_5X11

 

Чудя се дали да не се разделя с 18-ките и хубавата визия, за сметка на по леки 17-ки и малко повече ПоВер :D
Дайте предложения за леки 17-ки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си продавам моите 18-ки или ги бартеросвам за ЛЕКИ 17-ки(ама не китайски)

 

 

Някой ако има за продан или знае къде има хубави и сравнително леки 17-ки може да сподели.

Иначе нови има много ама 1200лв само за джанти и после още поне 460лв за гуми някак си не ми се дават...

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси от СТР или АТР оригинални джанти.Леки са и красиви.В ОЛХ излизат на оферта вече няколко комплекта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда и на мене ми харесват ОЕМ джантите на Type R
Някакви идеи колко им е теглото на 17-ки те ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам следното питане, понеже не намерих никъде отговора тук и в нета:

Колко тежат 17" петолъчки на акорд туърър тайп-с 7 генерация, преди фейса.

Благодаря предварително, ще съм още по-благодарен ако до утре има отговор, тъй-като са на добра цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда и на мене ми харесват ОЕМ джантите на Type R

Някакви идеи колко им е теглото на 17-ки те ?

Трябва да премеря и ще ти кажа.Акордовите-рязана петолъчка са по-леки,по спомен говоря.Ето снимка:

ch1_accord2.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда и на мене ми харесват ОЕМ джантите на Type R

Някакви идеи колко им е теглото на 17-ки те ?

 

Джантите от Accord TypeR са едно към едно с тези от Motegi Prelude 5 VTi, различават ги само емблемите. Тежат по 9.650 кг.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята й сложих 17" оригинални от Мазда 6 2.3!
Стоят й много добре

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз хубаво пуснах темата ама да бях казал какво сложих и как изглеждат :) Джантите се оказаха и доста лекички.

 

 

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия дни като сменям гумите ще претегля колко кг е оригиналната 17ка от Сивик Тайп Р

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кантара малко измислен беше.. но са около 9 кг тъпирските джанти.. много са леки 17х7 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето снимки на зимните джанти, малко са близки снимките и правени на тъмно:

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×