sound_master 11 #41 Отговорено 25 Август, 2014 Колежке, успех ти пожелавам с отсраняването на проблема... ако има проблем де.Ако беше от Пловдив, до сега да сме ти помогнали и да се разбере най-после какво има.Достатъчно много "....." се изписа по тая тема... и резултата зависи вече от теб, какво ще предприемеш и дали изобщо ще се случи пак, колата ти да изгубва течност и да не се връща в радиатора и дали в компенсационното казанче нивото на антифриза ще ти се покачва до там че да излиза от него..... ние можем само да гадаем.Поне по първоначалните симптоми, които си описла, най-възможните причини са... да ги съберем поне на едно място: 1. Радиатор - частично запушен, или отпред питата е затлачена 2. Капачка на радиатора 3. Термостат 4. Изпарителя за газовата - обясних ти също за него и за това че ако е вързан към термостата точно такива аномалий прави, аз лично съм отсранявал този проблем от сивик англичанка и той нее за подценяване....5. Теч или сълзене от някъде нещо... да се огледа щателно.6. Водна помпа. Понякога лопатките и се изяждат и почват такива аномалий... но според мен би трябвало вече да ти го прави тоя номер често. Теч от Водната помпа също може.... от радиатода за парното също може да има лек теч7. Гарнитурата на главата.А Датчика за Т. изглежда ти работи нормално.За друго вече не знам и аз.Ето ти по 7 точки трябва само някой майстор да се хване и да реши тоя въпрос един път. Хващай някой от твоя град или колеги от същият, да помагат.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic Owner 8 #42 Отговорено 26 Август, 2014 (Редактирано) Моля ви да се държите малко по-сериозно и без ненужни квалификации,към този и онзи. Пак казвам-на добрия механик не му трябва да разглоби половината кола и да смени 10 неща за да я оправи. Подразни ме факта,че човек изказва мнение а вие квалифицирате и нападате без дори да сте наясно за какво говорим и без да познавате лично човека(което е още по-глупаво в случая). Даже въпроса е по-скоро принципен! Според мен форума е за взаимопомощ а не за безпочвени нападки.Толкова по това. Колкото до колегата дето пита каква хонда карам-хонди карам всякакви,понеже ме радват,но не стават за всекидневна кола,понеже предпочитам удобството,защото пътувам много а и мойте не са стандартни.Колата от подписа ми е удобната ежедневка... А по темата-ако има изобщо проблем,дори не е задължително да е в колата. Скъсана водна мембрана на изпарителя също е вариант и оттам да вкарва газ в охладителната система-струва си да се провери. Понякога охладителната течност дори мирише на газ. Редактирано 26 Август, 2014 от Civic Owner Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #43 Отговорено 26 Август, 2014 (Редактирано) За в бъдеще коментари за техническата грамотност на някой който не познавате лично,при положение,че нямате 5 години следване в чуждестранен колеж специалност автомобили,може и да не давате! Дообре П.П:Нямам никакво следване аз,самоук съм.Поразглобил съм някой друг мотор на Хонда, и съм покарал известно време на пистите,но както и да е ... Моля да ми се изтрият постовете в темата ! Благодаря предварително на модераторите! Редактирано 26 Август, 2014 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic Owner 8 #44 Отговорено 26 Август, 2014 (Редактирано) Ако забеляза даже съм ти цъкнал плюсче,нямах предвид теб! Понеже това което си писал е вярно ПО ПРИНЦИП ! Както казах обаче на няколко пъти ако се случи веднъж не е гаранция,че проблем има-може да се дължи на много факторикакто го пише черно на бяло в документацията на автомобила. Много добре ме разбрахте какво искам да кажа. За разлика от няколко други поста-в твоя има смисъл! Вземете направо ми изтрийте профила й готово,след като е проблем когато някой напада някого без причина,човек да си каже мнението! Редактирано 26 Август, 2014 от Civic Owner Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mousy 5 #45 Отговорено 26 Август, 2014 (Редактирано) Момчета, не очаквах, че темата ще породи такива спорове помежду ви . Благодарна съм на всеки, изказал мнението си, дал съвет, предположение, препоръка. Ако знаех отговора - нямаше да питам. Нещата за мен не са така прости, ако бяха нямаше да пускам тема. Смятам, че четейки мнения на различни хора, с малко повече или по-малко опит и познания, много от четящите тук ще намерят нещо полезно за себе си - дори и да нямат същия проблем, ще научат нещо, ще си отговорят на някои въпроси Пък и никой не е застрахован да му се случи нещо подобно, все пак (макар че едва ли е най-сериозният проблем, който може да възникне) Аз, честно казано, доста се поуспокоих - от всичко написано от вас, за което ви благодаря. Едва ли ще се случи нещо непоправимо с колата ми, каквото и да й има, слава Богу, засега се държи добре, надявам се да не ми скрои някой номер преди да съм разрешила загадката. Ще пиша като има развитие Ако някой може да препоръча механик в Бургас - да драсне 1 лично Редактирано 26 Август, 2014 от mousy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #46 Отговорено 27 Август, 2014 Mousy оста на термостата може да се е изкривила, сменяла ли си го? Виж дали излизат мехурчета когато загрее. Тогава може да мислиш за глава или гарнитура пък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mousy 5 #47 Отговорено 27 Август, 2014 Точно това е странното - сега колата си загрява нормално, всичко е точно. Описала съм кога направи проблем т.е. не при типичното за колата каране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iXi 0 #48 Отговорено 27 Август, 2014 (Редактирано) Да споделя моят опит относно стрелката. Доста неточна в диапазона 85-87 до 101-103 градуса - седи като закована, може би да не се шашкат хората. Според мен е работният диапазон на двигателя. Горните стойности се случват основно в жеги на пуснат климатик при катерене или при много бавно каране в задръстване. След 103 градуса започва много бързо и линейно да показва "вярно" 2/3 от стрелката са над 110 градуса! ( това по спомен след като издухах гарнитурата ). Симптомите ми бяха подобни като на колежката. При малко по-голямо натоварване на двигателя, за повече 10-на минути и после малко работа на празен ход стрелката тръгваше нагоре. Перката започваше да се включва все по-късно 95, 97, 99, 100 градуса. Смяната на датчик и капачка ( сега си имам х2) помагаше за месец. После се светнах, че сменяики датчика помагам да се обезвъздуши системата - водата тръгва нормално и перката включва навреме - като покарам и набие малко въздух и затапи - пак започва, колкото по-голяма става тапата толкова по-бавно разбира датчика на перката. П.С на голфа верно е разграгено в градуси и там стрелката между 85 и 105 си мърда Редактирано 27 Август, 2014 от iXi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yorgov 0 #49 Отговорено 30 Юли, 2015 Мousy, Аз в момента имам абсолютно същия проблем. Можеш ли да кажеш как го разреши и какво се е оказало в крайна сметка?Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #50 Отговорено 31 Юли, 2015 Така прочетох темата и наистина не видях някой да е казал как да процедираш ако пак стане така. Колежке не претендирам че е най-правилния дори бих казал начина е леко мазохистичен за пътниците. Ако пак почне до грее включваш парното и на максималната степен на вентилатора. При мен винаги е помагало. Сега , колежке аз никъде не видях колегите да споменат че термостата може да не отваря докрай а частично . Толкова че на леко каране да е добре а на напъване не е добре и грее. Според мен смени термостата. Капачката ти е добре щом връща антифриз в разширителя и го засмуква обратно после. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #51 Отговорено 31 Юли, 2015 Хубаво ама мина една година от както колежката се оплака, вече може да е сменила не само термостата ами и колата 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimiter 106 #52 Отговорено 31 Юли, 2015 Ами то хубаво ама от 5 души с този проблем, един не каза какво се е оказало... Sent from my LG-H815 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yorgov 0 #53 Отговорено 7 Август, 2015 В крайна сметка какво се оказа? Понеже имам същия проблем и съм доста притеснен... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimiter 106 #54 Отговорено 7 Август, 2015 (Редактирано) Същия проблем го имам и аз. Антифриз има в системата. Започнах със смяна на термостат и капачка на радиатора. Перката се включва, когато е на място. Ще покарам известно време да видим дали ще има подобрение. Между другото, перката на радиатора има ли втора скорост или е само една? Д14а2 мотор- англичанка преди фейса. Sent from my LG-H815 using Tapatalk Редактирано 7 Август, 2015 от Dimiter Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimiter 106 #55 Отговорено 10 Август, 2015 Кои сензори по- точно? Sent from my LG-H815 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #56 Отговорено 11 Август, 2015 Закачи тестер и следи живи данни докато караш -така ще хванеш евентуален датчик .Този на перката е един обикновен кликсон включващ на определена температура . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 287 #57 Отговорено 15 Август, 2015 Преди да запалиш отвори капачката и запали колата да работи докато си загрее и се включи перката и ако излизат мехурчета и пяна от отвора на радиатора е ясна... поне при мен е така след продължително извънградско каране надува заради гарнитурата и градско като влезеш няма вода в радиатора и почва да загрява Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 287 #58 Отговорено 27 Август, 2015 Смених гарнитурата и всичко се оправи . Направо комплект гарнитури. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mousy 5 #59 Отговорено 18 Октомври, 2017 Минаха повече от 3 години. Без загряване и в крайна сметка без нищо сменено. Проблемът с покачването на температурата като че ли "изчезна" така както се беше появил. Каране на климатик, работа на място, с включен климатик - без никакъв проблем. До вчера... Стрелката мръдна при по-малко от 10 минути работа на място, без климатик. Закарах я веднага в сервиз - смениха термостат и термоключ. Всичко се нормализира. Но....до следващия ден - след нормално извънградско каране, последвало от 5-минути на място - отново. Пак в сервиза. Перката включва. Температурата не спада. Спада като се задържи на 3000 оборота за 10-тина секунди. Монтьорът каза, че радиаторът бил студен. Ще трябва да се сменя явно, вероятно е запушен. Освен това малкият радиатор за парното явно също не е наред, защото през зимата парното е сравнително слабо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
siyanaаа 0 #60 Отговорено 23 Октомври, 2017 И при мен имаше период, в който загряваше колата постоянно. Започни с най-елементарните неща - датчици, термостати, бушони. Смени датчика за температурата, ако не е сменян. След като си УБЕДЕНА че електрониката работи добре, чак тогава бих препоръчала смяна на други части по двигателя, казанчета, радиатори и пр. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #61 Отговорено 23 Октомври, 2017 водна помпа ? 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #62 Отговорено 23 Октомври, 2017 Фен ,витлата ли да са заминали визираш?Трябва да е карана на вода само ,за да корозират и отчупят ,антифриза нали е мазен и предпазва от такива работи . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #63 Отговорено 24 Октомври, 2017 Чупят, гният, напоследък попаднах на дефктна партида перката се отцепва от оста като загрее колата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #64 Отговорено 26 Октомври, 2017 И аз съм за водна помпа в случая Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #65 Отговорено 26 Октомври, 2017 Нали според теб, беше термостата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #66 Отговорено 26 Октомври, 2017 Нали според теб, беше термостата? За 2,5г. може да си е променил мнението Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slavib 6 #67 Отговорено 27 Октомври, 2017 (Редактирано) Аз бих сменил първо капачката и термостата и след това ако не се оправи бих продължил нататък - намери си правилният майстор. Термостат си купувай винаги с уплътнителя (първо го свали) защото са различни за моята си купих от тех ко както термостат така и капачка - някакви маркови бяха но на нормална цена. Редактирано 27 Октомври, 2017 от slavib Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slavib 6 #68 Отговорено 27 Октомври, 2017 (Редактирано) Сега прочетох последният ти пост - сигурна ли си че термостата е сменен ? Уф темата е стара а аз се напъвам да пиша Редактирано 27 Октомври, 2017 от slavib Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mousy 5 #69 Отговорено 7 Ноември, 2017 За мое съжаление темата все още е актуална 1. Водна помпа - сменена преди по-малко от година ( заедно с ремъци, ролки) 2. Термостат+термоключ - сменени наскоро - като започна отново да загрява след повече от 3 години без проблеми 3. Тест със смяна на радиатора - днес - и с другия радиатор картинката е същата..... Това с радиатора го прави майсторът - той е категоричен, че не е нито датчик, нито гарнитура. Има някакви съмнения относно изпарителя на газовото- някой може ли да сподели дали има начин да се измери дали не вкарва газ в системата, ако мембраната на изпарителя е заминала? Газовото е обикновено - Ловато, монтирано в Италия - с него съм я купила - но още като я взех я закарах на майстор, който я закачи на компютър и каза, че е наред. Оттогава съм минала над 50000 км и не съм "пипала" нищо по газовото ( добре работи на газ иначе) Много ми е странно какъв е проблема, при положение че от само себе си изчезна за повече от 3 години... Сега от нищото пак се появи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #70 Отговорено 7 Ноември, 2017 (Редактирано) Оттогава съм минала над 50000 км и не съм "пипала" нищо по газовото ( добре работи на газ иначе) Мисля че там се върти проблемът. Другото е : само на таблото стрелката ли се гледа или се замерва колко е реалната температура на охладителната течност? Редактирано 7 Ноември, 2017 от docev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mousy 5 #71 Отговорено 7 Ноември, 2017 Определено не е само стрелката. Загрява, при задържане на 3000 оборота за 15-тина сек се нормализира. Знае ли някой как мога да проверя дали изпарителят на газовото пропуска газ в системата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #72 Отговорено 7 Ноември, 2017 Има някакви съмнения относно изпарителя на газовото- някой може ли да сподели дали има начин да се измери дали не вкарва газ в системата, ако мембраната на изпарителя е заминала? Аз понеже съм пушач,този тест го правя със запалка.Само да уточня,че теста със запалката на Японски коли не съм правил,не ми се е налагало. Значи,след като е карано достатъчно дълго време на газ,че да отвори термостата,гася колата.Развивам внимателно капачката на разширителния съд и към гърловината на разширителния съд поднасям запалена запалка.Ако парите дето излизат от разширителния съд се запалят е ясна ситуацията. Спокойно,няма опасност от детонация!Ако се запалят парите,слагам капачката на разширителния съд и си гасне! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kurti7912 14 #73 Отговорено 8 Ноември, 2017 как майстора е закачил газовата уредба на компютър като казваш че е обикновена газова уредба, ти казваш че си минала 50000 и незнаино колко още в италия са изминати сигорни ли сте че всичко и е наред на газовата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mousy 5 #74 Отговорено 9 Ноември, 2017 Газовото си работи нормално - затова не съм сменяла нищо. В момента колата работи както трябва - по някакъв начин се обезвъздуши и вече не загрява. И както 2 дни си беше наред, тази вечер пак вдигна Т........ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #75 Отговорено 9 Ноември, 2017 (Редактирано) Що не пробваш с нова гарнитура и стружка на главата . Отваряй матора за гарнитура и си смени и сегменти и лагери ,ревизирай го целия .И без това кой знае на къв хал е тая барака ,така че отваряне и сегменти и лагери няма да са и излишни ! Редактирано 9 Ноември, 2017 от borko 30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mousy 5 #76 Отговорено 10 Ноември, 2017 Според майстора - не е гарнитура. Всъщност, колата не съм я прегрявала, просто е вдигала Т над нормалното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #77 Отговорено 10 Ноември, 2017 А кое е според него не остана май нещо което да не е сменил. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #78 Отговорено 10 Ноември, 2017 Кога започва да дига температура? В задръстванията? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #79 Отговорено 10 Ноември, 2017 Смени майстора ! Така ако не знаеш къде намери Миамото в твоя район е и веднага при него . За гарнитура си . 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mousy 5 #80 Отговорено 13 Ноември, 2017 Започва да вдига Т когато работи дълго време на място, но не всеки път го прави. Когато го направи и задържиш за 15-тина секунди по-високи обороти (3000) - сваля Т. Водната помпа съм я сменила, защото беше време за смяна.Единствено термостат и термоключ съм сменила сега.Сега е с друг радиатор и капачка (само за за тест )- 2 дни без да мръдне стрелката, включително по светофари, работа на място с включен климатик - и на третия ден вечерта пак мръдна...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове