Jump to content

mousy

Фен
  • Мнения

    39
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно mousy

  • Ранг
    мечтател
  • Рожден ден Октомври 14

Contact Methods

  • Skype
    mirena_k

Profile Information

  • Кара
    Civic
  • Пол
    Женски
  • Място
    Бургас

Последни посетители

861 профилни разглеждания
  1. Шлайфане, обработка на глава, клапани.... Иначе - колата си върви както обикновено, стрелката на Т е като нарисувана.....само маслото драстично намалява.......
  2. По мое настояване смени семеринга на коляновия вал, защото исках да си карам колата и да не мисля за течове и т.н. Изобщо не ми мина през ума, че е възможно да е започнала да го гори
  3. И какво може би се е случило, за да започне да гори и то толкова много?
  4. Първите 10 000 карах с 10W40, реших да мина на 5W40, въпреки, че се опитаха да ме разубедят - стара кола нямало нужда с пълна синтетика. Карах 3 или 4 смени с 5W40. Последно след смяната на гарнитурата, майсторът ми препоръча Бардал, като ми препоръча да кара 10W40 и да сменям по-често. За сегментите - попитах дали не са забелязали да имат проблем, като са сменяли гарнитурата на главата, но ми каза, че дотам не били стигнали. Другата седмица ще я оставя да я отворят пак.
  5. Не си спомням, но мога да проверя другата седмица. Днес я тествах на високи обороти на място - пуши си пущината На място като работи - нито пуши, нито мирише... И майсторът не я е "хванал", че пуши. Имам я от 2012 и никога не бях доливала масло - всичко си е било както трябва. Сега, след смяна на гарнитура на главата - гори като за световно Явно ще се отваря пак - за смяна на сегменти. Друго? Не ми се иска да пропусна нещо и ефектът да е...никакъв
  6. Колеги, оказа се гарнитура - след направен тест на антифриза. Смениха гарнитурата - с обработка на глава, клапани, гумички, гарнитури на колекторите и семеринга на разпределителния вал. Проблемите със загряването се оправиха - вече не загрява. Обаче.... При проверка на масло, се оказа, че щеката е суха, а моторът е зацапан целия (където са ремъците). След измиване на мотора, не се установи откъде е течът. Последва смяна на семеринга на коляновия вал. Двигателят е чист. Където я спирам - няма следи от капане. Не пуши. Обаче след изминати 300 км, нивото на маслото от максимум е на минимум. Преди ремонта на главата, колата съм я карала с пълна синтетика 5W40 на ВР - без да съм доливала и то за 12-15 х км - поне 3-4 години. Дори и при духнала гарнитура маслото си беше ОК. Сега сложих 10W40 на Бардал и не знам какво става - идеи?
  7. Не е проблем да сменя гарнитурата, но искам да е сигурно, че тя е проблемът. Да не се окаже после, че не е трябвало да я сменям (ако проблемът си остане) Ако все пак се стигне до това - какво трябва да търся като марка? Какво друго се сменя? (гумички) А пък климатикът го включвам като тествам, защото усещам, че компресорът като включи натоварва мотора
  8. Започва да вдига Т когато работи дълго време на място, но не всеки път го прави. Когато го направи и задържиш за 15-тина секунди по-високи обороти (3000) - сваля Т. Водната помпа съм я сменила, защото беше време за смяна. Единствено термостат и термоключ съм сменила сега. Сега е с друг радиатор и капачка (само за за тест )- 2 дни без да мръдне стрелката, включително по светофари, работа на място с включен климатик - и на третия ден вечерта пак мръдна......
  9. Според майстора - не е гарнитура. Всъщност, колата не съм я прегрявала, просто е вдигала Т над нормалното.
  10. Газовото си работи нормално - затова не съм сменяла нищо. В момента колата работи както трябва - по някакъв начин се обезвъздуши и вече не загрява. И както 2 дни си беше наред, тази вечер пак вдигна Т........
  11. Определено не е само стрелката. Загрява, при задържане на 3000 оборота за 15-тина сек се нормализира. Знае ли някой как мога да проверя дали изпарителят на газовото пропуска газ в системата?
  12. За мое съжаление темата все още е актуална 1. Водна помпа - сменена преди по-малко от година ( заедно с ремъци, ролки) 2. Термостат+термоключ - сменени наскоро - като започна отново да загрява след повече от 3 години без проблеми 3. Тест със смяна на радиатора - днес - и с другия радиатор картинката е същата..... Това с радиатора го прави майсторът - той е категоричен, че не е нито датчик, нито гарнитура. Има някакви съмнения относно изпарителя на газовото- някой може ли да сподели дали има начин да се измери дали не вкарва газ в системата, ако мембраната на изпарителя е заминала? Газовото е обикновено - Ловато, монтирано в Италия - с него съм я купила - но още като я взех я закарах на майстор, който я закачи на компютър и каза, че е наред. Оттогава съм минала над 50000 км и не съм "пипала" нищо по газовото ( добре работи на газ иначе) Много ми е странно какъв е проблема, при положение че от само себе си изчезна за повече от 3 години... Сега от нищото пак се появи
  13. Минаха повече от 3 години. Без загряване и в крайна сметка без нищо сменено. Проблемът с покачването на температурата като че ли "изчезна" така както се беше появил. Каране на климатик, работа на място, с включен климатик - без никакъв проблем. До вчера... Стрелката мръдна при по-малко от 10 минути работа на място, без климатик. Закарах я веднага в сервиз - смениха термостат и термоключ. Всичко се нормализира. Но....до следващия ден - след нормално извънградско каране, последвало от 5-минути на място - отново. Пак в сервиза. Перката включва. Температурата не спада. Спада като се задържи на 3000 оборота за 10-тина секунди. Монтьорът каза, че радиаторът бил студен. Ще трябва да се сменя явно, вероятно е запушен. Освен това малкият радиатор за парното явно също не е наред, защото през зимата парното е сравнително слабо.
  14. Крушки или бушон?

    Някой може ли да обясни как точно да отворя задния стоп на Honda Civic Aerodeck - трябва да минавам преглед, а стопът не свети
  15. Така, колеги, извинявам се за лаишките въпроси, но имам нужда от помощ, защото нямам никаква представа за светлините. Спряха ме тази вечер, след проверка на документи ми съобщиха, че не ми работи лявата къса светлина и габарита + задния десен стоп. Тъй като досега само веднъж се е налагало да сменям кружка, то даже ми я смениха, че не знаех как става, не знам в този случай дали първо трябва да се провери за изгорял бушон - тъй като и габаритът не свети. Как точно се сменя кружка на габарит, ако се окаже, че и двете са изгорели, също и на стоп.
×