Jump to content

Daniel™

Фен
  • Content Count

    161
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Neutral

About Daniel™

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 10/29/1988

Profile Information

  • Кара
    Civiс 1.6 VTEC 126 hp
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Реотан от бързовар. Тествано работи безотказно. Просто си замерваш колкото ома ти трябва за всяка степен и режеш иу запояваш
  2. На предишниями сивик набих втори семеринг и спря да тече форевър.Само разкачих пръта на волана от карето.
  3. Дюзите имат едни малки филтърчета. Горе над О пръстена се намират. Погледни ги. Аз моите ги смених, оказа се че едва минава въздух през тях като надуя с уста. А новите не бяха така, минава си нормално въздуха като надуя. https://www.google.com/search?q=филтърчета+за+дюзи&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjXjqHuw8rjAhXn0qYKHaAQBKsQ_AUIESgB&biw=1280&bih=689#imgrc=XIMh7pLvaKeGJM:
  4. Или се къса или се отвива. Ако се скъса пак трябва да сваляш мотор , ако не с е скъса но преебе резбата пак сваляш мотор. Рискувай. Задължително развивай с шестостен и гедоре, не със звездогаечен ключ. Шанса ключа да ти заобли главата е голям.
  5. Ъп. Цената е 5300.
  6. Вероятно омекнали тампони, смачкани. Има и едни носачи, горе над спирачния диск, които отговарят за вертикалния наклон. Аз от едната страна го смених, защото явно бях нацелил някаква голяма дупка и нещо се бяха смачкали тампоните. И доста се беше окрачила отдясно. Като го смених, се оправи наклона, като мерих на стенд после. А и ако не са ме излъгали, в сервиза си има винаги един лек наклон и седи леко разкрачена, но било в определени граници. Ако излезе от тези граници, трябва ремонт на нещо.
  7. Абсолютно съгласен с теб, натиска трябва да е към носача и да натиска шарнира, а не да работи на опън и да има опасност да го извади през отвора. На стаблизиращата щанга не съм, мислех да продължа с тях, но централните. Тези към носача тампони ги смених. Мисля да проверя пак, като ги разглобя от шенкела и да видя дали са стегнати, все още. Притеснява ме, че частите тук са далеч от качествени и сменя ли ги оригиналните... А те все още са оригинални. Колега, дали знаеш цената на долен шарнир, в Хонда представителството, каква цена е?
  8. Колеги, здравейте, не съм сменял все още шарнирите, но смених неща по предно окачване. Биалетки, амортисъори, накрайници външни и вътрешни. Намяля драстично тропането, но остана едно "клъоп" през големи дупки. Притеснява ме да не са шарнирите. Миналата година ги разкачах, да видя на ръка как се движи стеблото на шарнирира и бяха доста стегнати. Да рискувам ли без да ги сменям, как мислите?
  9. Малко тунинг и на предните биалетки .Снимките са отпреди зимата. Засега нямат мърдане.
  10. Да, полезно инфо, благодаря. Иначе, относно снимките. В други теми имаше таблици с вероятните грешки, кой номер какво значи. И сега не се сещам, къде биха могли да се намерят отново?
  11. Колеги, ....нещо линковете не работят! Ще съдействат ли колегите, публикували линковете в темата?
  12. Здравейте, продавам си ХР-В-то. Намира се в София. Обслужено е с ангренаж и ролка и водна помпа на 202000. Сменени сегменти, припасвани клапани, гумички на клапани и шлайф на главата. Резултата- не пипа и грам масло. Тази процедура на 204 000. Веднага след това сложен и газов инжекцион Фобос. Предницата е ревизирана, сменен е един външен накрайник( другите ми казаха че били добре в сервиза) Реглаж на предница. Модифицирани биалетки( имам тема за тях какво съм правил). Инсталиран е и подгрев на антифриза двустепенен със подгряващи свещи от дизел. с цел бързо минаване на газ зимата. Колата е с добри зимни гуми ДОТ 2013 година. Лети джанти, климатик, ,ел стъкла ел огледала и прибиращи се. Централно заключване. 4х4 ситемата си работи без забележки. Все пак бъдещият собственик трябва да смени поне маслото в задният диференциал, но е желателно и трансмисионното масло. Като рзход лятото се върти около 10 лв на 100 км градско. Зимата върви към 12 лв/100. Извън града е около 8 лв на 100. Колата си я харесвам много висока е удобна е но съм се насочил към друг брат японец. Субару импреза. Това е и причината за продажбата. Имам си Сивик, и искам да мина на Субару Импреза, да покарам малко боксерна технология Хондичката си се кара всеки ден, няма грам ръжда, внос от Италия е. Слагал съм и допълнително задни подкалници пластмасови за да не задържа кал на ръба на веждите. Доста си я обгрижвам колата, мисля че който я вземе няма да съжалява. За съжаление все пак има забележки по интериора, най вече шофиорската седалка. Има протъркано. Газовата е на мястото на резервната гума. А резервната гума е патерица. В момента е на 210 000 и се кара всеки ден колата, А да, да не забравя и акумулатора е нов. на няма и 3 месеца, Бош. Цената на която съм я обявил в карс и мобиле е 5600. За членове на форума разбира се винаги можем да се спазарим в рамките на разумното. Телефон за контакт: 0878509683
  13. Върти се волана на пресекулки, ту става мек, ту твърд нали? Ако е така ремъка ту приплъзва, ту зацепва. Правилно си се насочил към хлабав ремък, може би?
×
×
  • Create New...