Jump to content

sound_master

Фен
  • Мнения

    138
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

11 Neutral

Относно sound_master

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 17.08.1984

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Кара
    bike
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    plovdiv
  • Интереси
    ...
  1. Колежке, успех ти пожелавам с отсраняването на проблема... ако има проблем де.Ако беше от Пловдив, до сега да сме ти помогнали и да се разбере най-после какво има.Достатъчно много "....." се изписа по тая тема... и резултата зависи вече от теб, какво ще предприемеш и дали изобщо ще се случи пак, колата ти да изгубва течност и да не се връща в радиатора и дали в компенсационното казанче нивото на антифриза ще ти се покачва до там че да излиза от него..... ние можем само да гадаем.Поне по първоначалните симптоми, които си описла, най-възможните причини са... да ги съберем поне на едно място: 1. Радиатор - частично запушен, или отпред питата е затлачена 2. Капачка на радиатора 3. Термостат 4. Изпарителя за газовата - обясних ти също за него и за това че ако е вързан към термостата точно такива аномалий прави, аз лично съм отсранявал този проблем от сивик англичанка и той нее за подценяване....5. Теч или сълзене от някъде нещо... да се огледа щателно.6. Водна помпа. Понякога лопатките и се изяждат и почват такива аномалий... но според мен би трябвало вече да ти го прави тоя номер често. Теч от Водната помпа също може.... от радиатода за парното също може да има лек теч7. Гарнитурата на главата.А Датчика за Т. изглежда ти работи нормално.За друго вече не знам и аз.Ето ти по 7 точки трябва само някой майстор да се хване и да реши тоя въпрос един път. Хващай някой от твоя град или колеги от същият, да помагат.Поздрави.
  2. Защо не бяха повечето жени като теб, колежке... Инъче това е лесно установим проблем, само време и внимание се иска: Под ред:1. Сменяш капачката с на някой познат от твоя град, когато е удобно и установявате дали е от нея или не по симптомите.... Ако не е, следва>2. Мембраната на изпарителя ти - /викат и мембрана за високо налягане/, тази мембрана е виновника за така плавното вариране на стрелката ти, понеже вътре където уплътнява от едната страна на охлаждащата течност се запушва, затлачава се и няма достатъчна циркулация и ако е вързан входа на байпаса на термостата започва да прави така... това също е много възможно в твоя случай.... трябва да се следи термостата дали си отваря на време и дали си работи както трябва винаги, визирам случая когато почва да ти загрява, а не когато майстор уж я гледа и точно тогава всичко си изглежда наред....и ако се окаже че не са тия работи..... следва>3. Първоначален стадий на пробив някъде в гарнитурата... Понякога можеш да изкараш хиляди километри на този етап както си сега преди да ти духне много и проблема да стане голям... а и съдейки по начина по който я пазиш още повече ме кара да мисля така. Обаче тва е риск, понеже може да я прегрееш и от там пък са на лице още допълнителни главоболия и повече пари за ремонт...Не искам да ти пророкувам обаче точно както си го описала ми звучи точно това което ти обяснявам в тази точка 3. Дано не е това.По принцип ремонта за гарнитурата ти не е кой знае колко пари и ако се окаже че е тя това е :приблизителни цени:- 40лв. - 60лв. гарнитура глав- 20лв. - зачистване или шлайф на главата- + пари за труда на майстора,+ ~ 15 - 20лв. за гарнитурка на всмукателния колектор ако я скъса....Гарнитурата на главата може да се разбере по следният начин:- Колата трябва да ти е студена, сутрин преди да я запалиш отвий капачката на радиатора, водата трябва да ти е на нормалното ниво горе, ако трябва долей си, След това палиш си нормално колата на бензин и даваш рязко гас до към 5 хил. оборота не повече, няма смисъл! Пробвай с 2 - 3 форсирания точно както ти обясних! Ако ти бликне водата на горе като фонтан.... значи имаш издухана гарнитура.(ако и даваш много гас е нормално водата да почне плавно да ти излиза от гърлото на радиатора)Всъщност дори и да даваш газ до към 3- 4 хил оборота, като гледаш гърлото от водата ще ти излизат мехурчета въздух ако има пробив някъде в гарнитурата...Това не е на 100%, защото понякога когато загрее надува и се проявява по тоя начин, обаче си е обективен, поне на мен не ми се е случвало до сега да е гарнитура и да не духа по тоя начин, повечето коли са сивици от които съдя и имам опит.Обаче направи тази проба и пак пиши, какво е станало...Успех
  3. Ами най-вероятно релето ти е укъсило и така веригата си стои постояно затворена....и затова работи постоянно и вентилатора.много странно, но ако не е на контакт как ще ти работи пак вентилатора за да ти падне акумулатора Ако бяхме на място ще замерим и ще се установи къде е проблема. Може и датчика да е.Виж пробвай да си смениш релетата, ако нямаш за момента друг избор, подмени си релето с това за вентилатора на климатика, те са еднакви и пробвай.
  4. кой Джаз да изберем?

    Не знам от колко време е, а аз от няколко дена разглеждам по сайтовете и този джаз съм гледал на живо само. За останалите за момента, които са коментирани че не стават спе ги отписали. Инъче ако наистина е толкоз километри този, което е съмнително все пак докато не се провери ще си заслужава и ако цената падне също.Аз тая сутрин разбрах, що не ми излизал вин декодера, докато не си ъпдейтнах браузара Само това показва по номера - VIN:JHMGD17905S215365 Country of origin: Honda Motor Co. Ltd Japan - Passenger car Assembly plant: Suzuka Model: Jazz 1.4 Body type and transmision: 5 door hatchback,manual transmision Year of production: 2005 Serial Number: 215365
  5. кой Джаз да изберем?

    Някой джаз-колеги които разбират да помагат за този джаз - (това е по темата за needy) http://www.cars.bg/c736005Взех му ВИН номера - JHMGD17905S215365Някой дали може да го провери ?След обстоен преглед... Впечатления:От вън -единствените забележки които успях да видя са по задна броня от 2-те страни от паркиране, няма спукано, удари... Беше мръсна но я огледах хубаво.Както и тук там леки ожулвания по ръба на джантите. Няма закачени прагове и каквито и да са удари от долу.Гумите стават поне за 2 лета зависи колко се кара, като са предни 2011 дот, задни 2012 дот. с добър грайвер.От вътре -оригиналните стелки, няма протъркано по седалки като нови са предвид че е от Италия, педали, копчета по таблото, волана от ляво където се държи се усеща едно леко по-загладено но това си е нормално. Дори и да нее на 100 000 ами на 200 или 300 си е доста запазен интериора.Единствените забележки са по 2-та въздоховода от края където се пипат да се местят, и по панела с копчетата на шофьорската врата.По макаронските документи дето извадиха се връзваше горе долу 2006, 2009 имаше и последно 2012 или 13 беше точно забравих, за смяна на маслото.Обаче маслото и филтъра преди да я запаля гледах, вдигам щеката то все едно сега съм го налял. Пак разпитвах после и единия ми обясни че колата преди да я купят от италианеца минала през сервиз за смяна на консумативи.Като цяло е стегната, няма тропания, странични шумове, мотора работи супер (гладко и отчетливо),климатроника също, радиото... станций, копчета от волана, функции, на диск също, работи всичко безупречно. Фаровете, халогени също. Ел стъкла.От време на време като включва компресора за климатика или от ремъка или от ролката се чува свистене но е супер малко.Има си ориг. резервна гума, крик, триъгълник, и това е. Не видях никъде да липсва нещо. цената е 7,600 и там.Ако някой се сети нещо да допълва или да даде компетентно мнение или препоръка какво друго да се гледа защото сиг. съм забравил нещо.п.скак е възможно да се провери една хонда във Бултрако, освен само с платформа да се закара до там? Или по вин само да изкарат инфото което могат ? което ще е голям + ,някой запознат ли е също колко струва една такава диагностиката там, как е най-добре да се постъпи?
  6. Изчезна ми прекъсвача ?!?!?!

    " майстора не беше зацепил ремъка и беше спъната и твърди че нещо "не идвало на център" и пак му я дадох пак я мъчи и пак не успя да я центрова, кказа че единия белег не съвпадал каквото и да направи.. и преди няколко дена реших пак да и чуя прекъсвача ноооооо нямаше.. дадох газ до край като стигна високките обороти просто заглъхна и това е .. няма нито прекъсване нито нищо... и искам да попитам на какво може да се дължи тази аномалия.. колата е Сивик 5та ген Хеч 1.5 бензин.. няма и не е карана на газ.. "Колега, зарежи го тоз майстор щом не може дори да свали стария ремък и да сложи новият, независимо дали знае кои белези трябва да гледа горе и долу на валовете при този мотор на твойта хонда!1- вариант майстора ти не може да направи центровката както си е била.2- Взели сте ремък с повече или по-малко зъби ! Твоя ремък трябва да е 106 зъба ако мотора ти е 1,5 - 90 коня !3- Може майстора и ролката да не е сложил както трябва! Понякога от едната страна на самата вилка на ролката където има дупка и трябва да влезе във водача на самият блок, някои се заблуждават и не я правят така тая работа ами вилката стои по-надолу и от там и положението на ролката...За друго не се сещам да е възможно, ако майстора ти е правил само това по-колата и не е пипал друго!Поздрави п.с Недей да я караш във високите и да я шпориш докато не я оправите. А то тва е проблем дето трябва да го правите час по-скоро...
  7. D15B2+>B16A1+>B18Т

    Доста запазени изглеждат. Като ги сложиш кажи дали спрямо 242 с които си ся усещаш някаква осезаема разлика при спиране на колкото километра ти си решиш да ги проваш преди и след това. За да е по-обективно.Аз лично след като минах на 260 от 240 ми се струва супер малка разликата, даже може и да си внушавам . Но правих си доста експерименти и установих, че пак съм спирал еднакво добре и със по-малките, но и това при мен е индивидуално, защото старите ми 240 бяха още нови не повече от 20 000 и много запазени без ръб и със японски накладки. но ги продадох така или инъче и ся съм хем ++ още малко по-тежък хем същата работа Може би 280 ще е друга бира вече Но има и друга особеност 1освен дискове и апарати трябва да се смени и сервото 15/16 за да има макс ефект от цялата работа!
  8. Човека мой да е решил да я прайй кат кенгуру, ще прескака бордюри и бабунки _^-^_Да Аз забравих да уточня, че са и малко по-високи, по-яки си и хеча няма сила да ги натисне хайвана, Просто съм забравил колко високо изглежда щото карам със 150 кила отзаде в + (2 бутилки метан, изолация и 18 - ка баскаса, не ме питайте как съм ги събрал Колегата ако иска да я вдигне малко от зад за сила, да си сложи едни подложки и да не се занимава с англишмански историй !
  9. Задните няма да станат колега !!! освен ако нямаш и долните носачи от 6-тата, разликата е, че на 5-хеча долу амортисьора е по-тясен във вилката и съответно носача ти има по-тясни тампони. Обаче има и друго, носачи от 6-та стават от седан, докато от Хеч 6-та са малко по-различни и не пасват на 5-та ! Предните стават, аз карам с окачване от 6-та седан на моя хеч. На седана видимо са малко по-дебели носачите... Ако някой е 100% сигурен че бъркам някъде да ме поправи.Поздрави
  10. Въпрос за гарнитура на глава

    Скоростната кутия ако ти е омаслена от горе, може освен от гарнитурата на капака, да ти тече и от делкото! Ти си сменил опръстена обаче има семеринг вътре на оста. За да не разглабяш пак, само виж дали ти е омаслен маркуча дето влиза точно под делкото в главата, ако е - значи делкото ти тече от тоя семеринг. Долу двата семеринга на Коляновия вал и гарнитурата са ясни. При мен 1-во си замина семеринга на делкото, а след няколко хиляди ми протече и единия семеринг на к.вал от към съединителя
  11. Окачване 6-та, Разлики

    Колега, защо не си сложиш отзаде 195 на 55 и да не се занимаваш повече... Щом всичко ти е читаво и нямаш лопане тропане, свиркай си :)/>/>Разлики винаги може да има, индивидуално е, понякога умекват пружините, понякога някой сменял от друг сивик окачване, дали частично или цяло ти трудно можеш да разбереш... ти после се чудиш ама защо стои по-високо или по-ниско... ?Такова е стоковото,окачването е прекрасно за този клас автомобил и като за нашите "хубави" пътища ! като те дразни толкова отзад сложи си с една идея по-висока гума и тва е.Не се притеснявай толкова за горенето, камоли пък като си сложиш малко по-виока гума от зад, никаква разлика няма да усетиш, дори и да си 195 55 отпред пак същата работа ! Говоря до този размер ! За по-висок нямам мнение и незнам, но мисля че вече е над нормалното, да се кара с по-голям диаметър. Преди време и аз така се чудих какво да правя и най-накрая си взех 195 55 след което не видях никаква разлика нито във вървене нито във горене :)/>/>п.с гума 205/ опира във веждата, много хора също ще го подтвърдят !
  12. Има ли икономични хонди

    Интересно Ще следя темата, за сравнениеПоздрави
  13. Странен проблем

    И при мен е така при студено време,стартера прави 4-5-6 оборота преди да запали.Ако в[/font]ърна и врътна пак, пали не на четвърт а на осминка дето се казва. Не съм сменял горивен филтър , ама ме съмнява да е от него.Иначе, после няма проблеми с давене , гаснене и т.н.Братле, ти чувал ли си за подгряване на сондата ??? Както и колегите по горе на които не им пали студена колата... Преди време когато и аз си купих първата хонда, първоначално се чудих, но в последствие разбрах, защо неиска да запали от 1-ят път... щото повечето вътрят ключа на 3-тата секунда веднага като изгасне чека... айй успех в студено време ! и при мен е така... дори и на бензин стояла 1 2 дена не пали веднага, ако не я оставя спокойно около 10 15сек. на контакт. а тия магий с вадене на ключове и даване 10000 пъти на контакт нищо не помагат, само внушение и на принсипа на случайността се случват всички тия "аномалий ". това е
  14. ДЕНЗО СВещи ? БОКЛУК ИЛИ НЕ

    Камбанките колега и идея си нямам що ще ти се развиват, аз не бях чувал за такъв проблем. Виж дали долу на накрайника на кабела за всяка свещ дето ти влиза камбанката е плътно, ако не е стегни си ги по някъв начин там, да се осеща когато напъхваш кабела че е плътно. Аз Денсо още не съм взимал за ся, карам само с НЖК обикновенни и то на Метан повече и от време на време на бензин... 2 комплекта съм сменил и даже 1-ят ми стои за резерва ся. И учуден съм как карат толкоз километри тея свещи, а при мен меря с пластината разтоянието и все още е 1,1 а вече 27 000км съм ги минал
  15. Шум от парното

    и аз съм на тва мнение да непрайш нищо, защото нищо сигурно и няма на колата, аз имах абсолютно същите симптоми както си написал на моят хе4 Д15Б2"паля Хонда-та и като и подавам леко газ, от зоната на парното, се чува едно клокочене, сякаш има въздух .. На празни обороти не се чува, само като я форсирам леко. Като загрее тоя шум изчезва. Погледнах я вчера за антрифриз в разширителя - нямаше"Обаче при мен се оправи в рамките на месец, просто от самосебе си само с доливане... имам предвид следното;След като го забелязах тва нещо една сутрин аз предполагах, че ще е от тва, че си бях сменил охл.течност преди седмица, а до тогава бях я следил първоначално и си бях долял в казанчето при първите няколко карания като я карах и следях както казах и след тва нивото уж си стоеше до там където съм го оставил. Но след като го забелязах тва нещо една сутрин долях вода, че в казанчето ми нямаше нищо, долях го точно на чертата на маХ. и трагнах от нас по работа както обикновено загря си колата както е нормално, нямаше течове абе. всичко е Ток.минал съм около 100 км. същият ден даже нарочно я покарах зверски в прекъсвач на връщаане и на следващата сутрин правя проверка, в казанчето водата ми стоеше до минимума, демек половината я нямаше. Паля я пак и пак същите симтоми... долях и пак вода на максимум в казанчето и цял ден я карах зверски. значи на кратко процедурата с доливането да съм я повторил 3 пъти общо за една седмица, след поседното доливане което беше по-малко. След това е имало денове в които забравих да я погледна сутрин и просто я заебах ...като все бързам сутрин по работа, даже и за бърбочене не съм слушал... обаче така на следващата седмица реших че ще разгадавам къде отива аджеба тая вода (всъщност аз бях с антифриз, като го разредих при наливането на около -20 градуса), и така гледам нивото в казанчето и се радвам... то пак беше намаляло но много малко, да съм долял до максимума още 100- 150 грама, паля я пак и слушам но нямаше бърбочене вече. Та извода който логично следва е, че е имало някъде въздух в парното , аз чак след това се сетих да проверя до край ли ми отваря клапана за парното но не е било от него, просто или е бил запушен някъде радиатора на парното, незнам точно кво е било но се оправи.
×