sredez403 39 #1 Публикувано 14 Юли, 2014 Здравейте на всички! Искам да споделя и потърся помощ от колегите тук в форума.Става въпрос за така наречения сервиз Хонда-Апостолов който доколкото разбрах няма нищо общо с официалната верига на Хонда за България. А проблема е следния: От скоро съм собственик на Honda CR-V 2.2 I-DTEC AUTOMATIC 2010 годинаВ момента не съм в България и жената ми се обажда и казва колата не върви като забита е.Сутрин като е палела се тресяла чувало се нещо бучало разхода е с 3-4 литра в повече.Искам да те попитам какви са симптомите за запушване на този DPF филтър защото никаква лампа не и е светвало.Или ако е проблем в дюзите какви са там симптомите.По форумите каквото четох излиза че колата си е влязла в тази регенерация на филтъра но понеже се кара на много къси разстояния не може да е завърши.И след съответното гасене и следващо палене тя продължава в този режим.Колата е от сряда в така наречения сервиз Хонда-Апостолов и до ден днешен никой не ми се е обадил да каже какво става .В петък жена ми е звъннала да пита какво става и и казали че е правят и и затворили телефона.Е как така е правят като никой не е звъннал да каже какъв и къде е проблема,какво трябва да се направи и колко ще струва.Сагата продължава в Събота и днес Понеделник.Та звъня днес аз от другия край на света и питам какво става с еди си коя кола.Отговора беше ще проверим.Звъня след 10 мин. и ми казват че сега гледали дюзите и до края на деня със сигурност ще се обадят да кажат за какво става въпрос.Да ама не. Утре смятам да пратя жената да ходи и да е прибере колата ако изобщо е там и не са я смлели и сега се опитват да е пооправят и да могат да е върнат и повече никога да не стъпя там и после ще търся някакъв по сериозен сервиз в района на Бургас и региона. Та моля колегите от Бургас и региона или Варна да ме насочат къде да закарам колата ако изобщо може да се движи след този сервиз.Но ако трябва и на пътна помощ ще е натоваря. Само дано е цяла и в движение както сме я оставили. Благодаря предварително на всички които се отзоват ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blackstorage 3 #2 Отговорено 14 Юли, 2014 Като се замисля в Бургас нова Хонда 2010 няма къде да я оставиш. Вариант е в сервиза на Тoyota който е много близо до Апостолов. Лично не съм ходил , но чувам добри отзиви за там. Изчакай още малко да видиш какво ще кажат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #3 Отговорено 14 Юли, 2014 Във Toyota ще плачете много ама много...Бягай докато ти държат краката и от двата сервиза. Имам лични мнения от тях от които ще останете изумени ,но не ми се разтягат локуми сега.Но особено в Toyota тези там не са хора ,много по добре Апостолов от колкото при тях поне при Апостолов има човек който чува петела за разлика от тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vanax 87 #4 Отговорено 14 Юли, 2014 В Бургас не знам, но във Варна мога веднага да те насоча, ако се интересуваш... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #5 Отговорено 15 Юли, 2014 Към Варна.....ще ви дам телефон на сервиза и пътна помощ ще ви осигурят на приемлива цена! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #6 Отговорено 15 Юли, 2014 Здравей. Можеш да се обадиш на телефон, посочен като лично съобщение и съответно да опишеш оплакванията. Ако не останеш доволен нося публична отговорност. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slimky 4 #7 Отговорено 31 Юли, 2014 И аз имам нужда от добър сервиз в Бургас, където да ми погледнат динамото, така че и аз ще се зярадвам на споделените контакти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 200 #8 Отговорено 26 Февруари, 2015 Koлеги, кажете добър заместител на Апостолов за Бургас. Някой дето е останал доволен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #9 Отговорено 11 Март, 2015 (Редактирано) В средата на януари смених задни амортисьори, а в средата на февруари и съединител в сервиза на Апостолов в Бургас. Нямам забележки. Тия дни смятам да я закарам да и огледат ходовата част. Редактирано 11 Март, 2015 от tonywoolf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didipov 132 #10 Отговорено 12 Март, 2015 pamo, dragi4 споделете координатите на тези сервизи, така че и други колеги ако им се наложи да могат да се възползват от услугите им. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 200 #11 Отговорено 12 Март, 2015 Aз пък в Апостолов не ходя, защото не ми дават да ги гледам как работят. Против правилата било. Седиш си пред фронтдеска и си четеш списания. Че аз откъде да ги знам какво пипат и къде барникат. Туй е Булгаристан, на никой нямам доверие. Затова ходя по други сервизи - хем си пия кафето, хем през прозореца виждам всичко, което работят по колата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #12 Отговорено 13 Март, 2015 (Редактирано) Аз също вече смятам да не ходя там и мислех да не коментирам сервиза, но също търся алтернатива за Бургас и дори съм се насочил към Варна, където поне има такава. Собственикът на сервиз Апостолов, Стоян е готин, фен на марката и състезател. Винаги е усмихнат и поздравява, без значение с какво си дошъл при него. Обаче не мога да кажа същото за приемчика- винаги е крив, бърза, видно е че не му се занимава със стари бараки. Като оставиш колата с неустановен проблем в един момент ти звъни дамата от резервните части и ти казва "готово". Като решиш да питаш- какво е, що е и ти казва, че на място ще ти обяснят. След което на място установяваш, в лаконичен разговор с приемчика, че не е открит проблема. Ако оставиш колата с конкретна задача да се смени това и онова ще го направят, но в случай че я оставиш и очакваш да те информират своевременно в процеса търсене на проблема комуникацията куца здраво. Това е мое лично мнение и не ангажирам никого друг, тъй като вероятно има и доволни. Редактирано 13 Март, 2015 от HondaExplorer 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #13 Отговорено 13 Март, 2015 Значи ето и причината да нямам забележки. Там ходя с установен проблем, само за ремонт. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #14 Отговорено 13 Март, 2015 Аз също вече смятам да не ходя там и мислех да не коментирам сервиза, но също търся алтернатива за Бургас и дори съм се насочил към Варна, където поне има такава. Собственикът на сервиз Апостолов, Стоян е готин, фен на марката и състезател. Винаги е усмихнат и поздравява, без значение с какво си дошъл при него. Обаче не мога да кажа същото за приемчика- винаги е крив, бърза, видно е че не му се занимава със стари бараки. Като оставиш колата с неустановен проблем в един момент ти звъни дамата от резервните части и ти казва "готово". Като решиш да питаш- какво е, що е и ти казва, че на място ще ти обяснят. След което на място установяваш, в лаконичен разговор с приемчика, че не е открит проблема. Ако оставиш колата с конкретна задача да се смени това и онова ще го направят, но в случай че я оставиш и очакваш да те информират своевременно в процеса търсене на проблема комуникацията куца здраво. Това е мое лично мнение и не ангажирам никого друг, тъй като вероятно има и доволни. То и със нови не му се занимава май на пича. Наистина комуникацията е много зле там и за това се насочих към Варна.А специално за дамата от резервните части е чаках 5 дена да звънне и да каже за какво ства въпрос.Е така и не се обади.Аз трябваше да звънна от другия край на света. Но така и не получих отговор и си я взехме без да е решен проблема. Повече там не съм и няма да стъпя. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
peteriliev 0 #15 Отговорено 25 Март, 2015 Здравейте. Казвам се Петър, от Пловдив съм и нямам Хонда.... За съжаление.... Както и за щастие сега ще обесня...Днес бях в Бургас да гледам един Civic Coupe с цел покупка. Понеже не разбирам много от коли реших да потърся професионална помощ, като помолих продаващия да заведем автомобила в сервиз за преглед. Не открих друг сервиз, затова Апостолов. Изпитвах известни притеснения, първо защото открих тази тема, второ защото продаващия твърдеше, че там се обслужва колата. Притеснявах се, че може като се познават да се уговорят "Лек, дай да шитнем колата на тоя пловивчанин, кво ти пука, нали така или иначе няма да го видиш повече."... В България сме все пак.Да, ама не. Човека се оказа супер печен. Извика ме отзад в работните помещения. Показа ми всички проблеми по колата, все солидни доказателства, че е обилно и доста некадърно китосвана. Нямаше елемент от бодито, който да не е клепан, освен тавана може би, а колата ми се рекламира за "като нова, брат". Какъв инцидент е претърпяла за да се изкриви и от 4те страни не знам.След това майстора ми казва "след това, което видя още ли искаш да правим и диагностика?"... Аз казах че няма нужда. Платих само за оглед на ходовата част и обратно към автогарата...Надявах се да се прибирам към Пловднв яхнал една елегантна японка, но уви. За това казах "за съжаление". А "за щастие" защото аз толкова се бях навил тая Хонда, че ако не бях отишъл в този сервиз и ако те не бяха ми свършили работа като хората щях да съм прилично набутан.Просто исках да намина и да кажа една добра дума за хората от сервиза.Търсенето продължава. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ИцоД 170 #16 Отговорено 25 Март, 2015 Хехе, ти пък точно от Бургас ли тръгна да търсиш кола ?!?! Тук са най-скъпите таралясници и тарикати. СЛава Богу че не са те набутали. Не че ги няма и по другите региони, но тукашните са си връхТа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
peteriliev 0 #17 Отговорено 25 Март, 2015 Ами много ми хареса колата по обявата: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11426839227297211 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #18 Отговорено 10 Юли, 2016 Здравейте, Не намерих тема за този сервиз и реших да отворя аз една. Имаме закупен от там семеен автомобил, 2001ва година и ще разкажа накратко историята. Копирам си от темата за колата последното мнение. Колата успя да мине "само" 9к за 4м и дойде време за обслужване. 164000км показва на таблото. Даже почна да вие ролка, като е студена и спираше като загрее след 2-3 мин работа. Съответно, започнах да събирам оферти. Питах Ю Би Ко и получих цена от 850лв с маслото и се отчаях. Самите части са около 250лв на Гейтс. Маслото да е 60лв и бях решил да отсвиря гаранцията. Обаче се обадих в Бургас на отдел продажби и получих супер оферта- 429лв за всичко нужно, барабар с пистовите ремъци. 80лв път и едвам се навих днес да се разходим. Тук искам да оставя и малко отзиви, после ще видя дали има тема за Апостолов, ако не ще създам за него една. При покупката на колата получих 2г гаранция на мотор и скорости. За целта трябваше да си обслужвам колата там, Ю би ко или Бултрако. Дори г-н Апостолов ми беше казал, че ако решим да се разходим до там за обслужване няма да се плаща за работа- това го сметнах за търговски трик, а и си знам, че всяка услуга, за да се извърши качествено, си има своята цена. И се почна. Първо се обадих преди 1 седмица за цената. След 1 час служителката от продажби ми върна с цена 90лв за масло. Иска ми и вин-а на колата, което е странно. Би трябвало да си има ведомост коя кола на кой са продали. Името на колата в талона е на съпругата. После пак и казах- искам цена за обслужване на двигателя. Успя да ме разбере. Айде жена е, простено й е. Даде ми цената и се разбрахме. Първо не искаше в събота, после се обади, че можело. Нормално, късо работно време имат тогава и това е дейност, отнемаща не малко време. През цялото време не смятах за нужно да звъня на шефа й. Уважавах го като човек и като отношение. Приех офертата, ест с включена работа и запалихме в 5:10 колата от Перник и в уговорения час от 9ч бяхме там със съпругата с нагласата да се разходим и да си ходим. Отиваме, тази не вдига. Отвън е майстора. Той знае за масло. Тази се появи, без да ми върне обаждане в 9:30, работели от 10ч, Няма лошо. Тя пак не знаеше за маслото, явно не си записва. Пак ме пита какво да се сменява и пак уточних- двата ремъка, ролките, пистовите ремъци, водна помпа и масло. А аз съм клиент и се предполага, че мога само да троша колите. Не съм длъжен да знам с какво масло се кара колата и колко ремъка има. Полафихме преди това с майстора. Той ми каза,че карам малко душмански колата, 140+ по магистралата било бая и че от смяна до смяна 1л да се долива е нормално, повече е проблем. С моя стил и повече. Аджаба, не ми е първата кола това, но чак пък 1л... . Както и да е. Даже и да се долива не трябва, но на Д серията. Д13ката искаше при тоя стил 500гр. Сипвали й 15в50 YACOO. Ok, майстора беше казал 10в40, както и да е. Показа ми даже и табелката къде е. Служителката после ме пита и какво масло да сипе. 500км карах- не ми се разправяше и й казах. Обеща да се обади като е готова, работели до 14ч и щели да се включат в тоя час. Върнахме се в толкова там, никой не се беше обадил. Видяхме се с дъщерята на Апостолов- стабилна жена. Голям пич. Полафихме и се разбрахме да изчакаме. Позна ни- чест й прави. Все пак сме клиенти. Направиха колата. Сега видях протокола- водна помпа не е сменявана. На място само го взех. Семерингите и те не са пипани- не са се обадили, че са проблемни тези неща- ок. Разчитам на тяхната компетенция. Утре, обаче, ако избие нещо ко прайме ? В началото с рейката шефа им постъпи достойно, като я рекламира,аз си платих куриера и в двете посоки + сваляне и качване- пари се изкарват. Днес обаче, въпросния беше там. Ние сме клиенти, нискобюджетни, но клиенти. Надали не е разбрал, че някой е набил 500км да отиде да му остави 400лв- можеше да дойде да ни поздрави за 2-3 мин. Не го направи. Майстора ми каза, че е източил само 2.5л масло и да съм го бил гледал, аз там заявих, че значи колата го гори. И последва една грозна сцена. Както Апостолов говореше на руски с някакъв се обърна към мен ми се разкрещя, че това било тънко и хубаво масло и с моя стил на каране било нормално да го пие по малко и да съм бил доливал. Дъщеря му даже се стъписа и смотляви нещо тип, че и тя доливала на новата кола с цел да замаже положението. Реших да си затрая, непривично за мен, но вече исках да се махна, бях разочарован. Отивам и отварям вратата. На бензиностанцията си гледам пръстите- в масло. Двата предни калника, капака и спойлера отзад с маслени пръсти. Отвратих се. Може ли такова отношение. Прибрах демонстративно оставената ми туба с 1.5л масло да си доливам, за която ми беше казано, забърсах колата и си тръгнах. Искам само да кажа, че бяхме наясно какво си купуваме. Кола на 15г. Избрахме да е тази, заради гаранцията и защото беше проверене. Здрава е, няма спор. Дали е нормално да пипа масълце е спорно. Карам 30км по магистрала, после по трафика и обичам да натискам. Разхарчи ли го, ще се прави. Има време. Хеча си му доливах 130 хил и го продадох, но винаги по макс 500гр до смяна. Но такова отношение към мен и към колата не съм получавал никога. Ползвам услугите на фен-а и на един френд. Никога не съм има масло по ламарината от мръсни ръце или нещо подобно. Дали бих си купил кола пак от там- сигурно, дали бих бил пак 1000км за обслужване- ще се замисля честно казано. в България още не са разбрали някой хора, че клиента е клиент. Днес оставям " някакви" 400лв, утре може да им наброим ние или наш приятел след препоръка 60 бона за кола... Възмутен съм. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #19 Отговорено 10 Юли, 2016 Добре де, а колата от Апостолов си я купил и не е била обслужена? Супер странно е как са дали гаранция изобщо. Пс: мацката която отговаря на обажданията не е компетентна по какъвто и да е въпрос. Когато аз си търсих големите тампони на носачите и звънях 5 пъти, но така и не разбра за какво става дума. За части във Варна се звъни (оригинални), действат бързо за 2-3 минути ми върнаха обаждането с потвърждение за поръчка и тн. Масло и други дребни консумативи сменях в АутоБох до Toyota, а ремъци и други части си имам доверен сервиз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #20 Отговорено 10 Юли, 2016 То и аз си имам доверени сервизи за всичко. Само свестен диагностик си нямам. Газаджията може да я чете, ама нещо скенера му се бъгва. Не е яд. Колата като я видях по обява беше добра. За кола от автокъща. 2 много стари зимни гуми отпред, отзад 2 различни. Нямаше ни тръгване, ни спиране и си взех 4 нови Ведерщейна. Нормално, и в автокъщата са така. Беше измита и " проверена". Рециклирана му беше рейката. Отивам и заварвам ръжда в дясната вежда. Това е добре, че не са я правили- вече е направена професионално. Имаше счупено капаче на модула на ОБД и задните колонки не свиреха . Колонките беше буксата, капачето си го намерих и си имам 2 колонки резерв. Не искаха за ръждата да свалят от цената, но пък смениха маслото и си платих да ми направят клапаните. Всичко тогава беше наред и ми казаха, че има 8к до ремъци и ролки. После рейката не беше направена грамотно- пратих я натам и после ми я върнаха и няма проблем. Транспорта за моя сметка и сваляне и качване та точно 180лв назад с маслото на хидравликата. Все пак не се включва в гаранцията. Майната му. Ама това вчера- да ми крещи като някакъв салтак, че съм бил юркал колата и едва ли не съм бил безотговорен и да ми е цялата кола в пръсти с масло... Това, не го ли изчистех 500км по- късно щеше да залепнала прах и няма миене. А мацката, която вдига телефона телефона трябва да се замисли дали знае колко уши има на главата и да се превъзпита. Все едно да отида на лекар и да си поставя диагнозата, па и да си платя лечението. А ако беше собственик някой незаинтересован. Вин ли- ко е тва. Те трябва да си има ведомост на кой какво са продали и да си знаят кое какво е и да не връзват така хората. Не може 9:00 да съм там и да няма кой да ме посрещне и да не си вдигат телефона! Работели от 10ч. Еми ок, в 9:30 като се появи тази не ми върна обаждане. Да приемем, че до тогава е карала. Аз ли трябва да ходя и да обяснявам ? Потресен съм просто. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #21 Отговорено 10 Юли, 2016 Виж, тя девойката не ми намери по вин-а модел на колата .... няма какво да говорим повече за нея, остави ли са я да вдига телефона и да дъвче дъвка насреща. Ако са мърлячи в един сервиз, повече там няма да стъпя. А виждал съм какви коли карат на регистрация пред КАТ от Апостолов ( с висящи гърнета и тн. едно харви. Плати на един дядо да седи 20 лв. и си тръгна девойката точно преди 4години). Помня го защото исках да си взимам акорд тогава от там и се отказах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #22 Отговорено 11 Юли, 2016 Здравей barsi! Не не си само ти разочарован от там. Аз също съм писъл за този сервиз,освен ако админите не са изтрили темата. Специално за тази служителка на приемната няма смисъл да е обсъждам. На теб поне ти е по близко София а там Ю Би Ко ,Бултрако и може би други има за Хонда. В Бургас е само Апостолов и повечето нямат избор. Те за това и колите му който продава са си бая цифра заради гаранцията която давал но на какво отгоре. Аз за това ходя ако се наложи до Бултрако Варна.Новият им екип са супер момчета. Бачкат със много желание и всичко е точно и качествено. А при Апостолов няма да стъпя. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #23 Отговорено 11 Юли, 2016 Точно така! Не заради друго, а заради отношението към клиента и автомобила. Не са се научили, че клиентът е бог Нито когато работих в България нито тук в моя магазин се държа лошо с клиенти. Така беше и когато отидох в Аутобокс. И там имат хонди за лични автомобили. Мога дори на лично ако трябва да дам контакти на едно от момчетата, което е супер точно. Още нещо за Апостолов, когато ми трябваше масло за скоростната кутия, въпросната дъвчеща телефонистка ме прати на нов вид ( не е същото), иначе по проверка цената била 15лв литър за другото и имали по 4 литра туби.(Цената в Бултрако бе по-ниска примерно 9лева) Ок поръчвам няма да се занимавам. Добре.... 60 лева. Един от техниците на Аутобокс прескочи до тях,а онези му наля ли в тубата масло и то 3.5литра. "Щяло да стигне" цена 60лв. с касов бон и тн. Гледах замаян, та преди 2часа бях говорил с тях за друго. Добре, че е оригинално но все пак наливно..... Стиснах зъби, викам ако имате време сменяйте и другото масло + филтри и имах един изгорял габарит и него ми сменили без да кажат. Всичко ок. почаках си още малко. Идва техника. Виж брат готова е. Оставил съм ти и един литър в багажника, ако ти гори да си доливаш. ( не беше калкулиран в сметката)Та така, това е отношение. Колко пари взимат не е важно, а как ти ги взимат. Моля мнението ми да не се разбира като реклама, а като споделяне на лично наблюдение. П.с Въпросния литър стана на два със следващата смяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #24 Отговорено 11 Юли, 2016 (Редактирано) Барси, нещото за което трябва да те яд е не, че апостолов са чукундири и като повечето сервизи/юридически лица в България, като видят малко повече клиенти (съответно пари) вирнат глава нагоре и си мисля, все едно са хванали Бога за еди кое си... Проблема ти е, че са ти продали кола, която си гори масло и то ЯКО. Това са пълни дивотии, с които искат да ти замажат очите, че като караш с 140 по магистралата си бил душманин. Не се хваля и гордея, но карам Акорд с F20 мотор, с който взимам София до Бургас (380-ина км табела до табела) за 2 часа и 30-40 минути, прави сметка как се кара (на заварка).... и не доливам масло (а го карам с 5W40). Това са абсолютни дивотии, че си карал като душманин А с колко да караш по магистрала през 2016-а година, с 80км/ч ли ? Защо не се гръмнат тия мошеници. Мотора ти е за сегменти, т.е. мотора ти е или спукан от каране (160 хил. км. по километраж са били сигурно през 2006-а) или е каран от свиня мърляч, който смяна на масло и маслен филтър му звучат като квартал в Таджикистан. Това е проблема ти - има колата ти проблем, те се опитват да прехвърлят отговорността на теб и гаранция ще бъде изпълнена на 30-и Февруари. Пумиярска работа. Останалото настрани (арогантното отношение, казваш "пълно обслужване", нито пипат водна помпа, нито семеринг) е едва върха на айсберга. Пий една студена вода, пикай на тази измислена гаранция и си прави колата сам или при хора, които са ти удобни (изгодни) и им имаш доверие. Извода ? Всеки да си опича акъла и да не се подвеждате по суперлативи от "официални" представители, гаранции, големи приказки и лицемерни усмивчици. Живеете в България бе хора, всичко опира само и единствено до пари. Брат брата псува и кълне за една селска къща за 3000лв как да разделят, вие очаквате някой автотърговец да е честен и коректен с вас. Свалете розовите очила и погледнете реално на нещата, а именно - това, че имат една табела "хонда" върху този сервиз, не ги прави добри и честни хора по презумция... и не ги прави ваши приятели (само защото вие ползвате и харесвате хонда). Те са рибари, а вие сте една глупава и наивна таранка, която се хваща на стръвта им. Извинявай затова, което ще ти го кажа... но аз не виждам какво си харесал в тази кола, та си им я платил на 4500лв. Гледайки снимките от другата тема.... ръжда, изматирали до безобразие фарове, най-ниско ниво на оборудване, пумиярска работа дори с гуми, проблем с ЕАCV... не виждам за какво си им дал толкова много пари за кола, на 14 - 15 години, честно. За едната гаранция ли ? И кел файда от нея Или за да те карат да я обслужваш при тях на сериозни цени (спрямо други, "обикновени" сервизи). Май е второто. PS: относно апостолов като представител на хонда.... само ще споделя един телефонен разговор от преди няколко години. Това ми е първото и единствено вземане даване с тях. Цитирам по спомен телефонния разговор: (АЗ) Добър ден. (жена, представи се като еди коя си Апостолова, явно дъщерята на собственика) Добър ден. (АЗ) Имате ли преден капак за Хонда Си Ар Екс дел сол ? (жената) Преден капак за кое, какво туй ? (АЗ) Си Ар Екс дел сол. Це ер хикс както също ги наричат, модела след 92-а година. (жената) ам че туй мотоциклет ли е, ко туй ? (АЗ) Автомобил е това. Двуместната тарга - сваля се покрива, модел след 92-а година. СИ АР ЕКС ДЕЛ СОЛ ! (жената) Хмммм Я дайтье номер на рама.... ...... Какво да ви разправям повече. Обаждаш се на хора, които се занимават с точно определена марка, не знаят за каква кола им говориш и търсиш части. Нямам говорен дефект, говоря ясно, силно и изразително, телефона ми е здрав - със сигурност съм се изразил правилно още първия път и грешката не е в мен. С такива хора каква работа да си имам ? Това са фигуранти и то от скъпите. Били представители на Хонда.... жалко казвам аз за Хонда, явно заради такива представителства тази марка на този континент е пропаднала и като цяло на изчезване Некомпетентни търгаши. Редактирано 11 Юли, 2016 от ADH-Honda 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #25 Отговорено 11 Юли, 2016 Така е, "ко туй" :tooth: . Бях го забравил хаха. Благодаря! Апостолов не са официален нито представител, нито сервиз за Хонда България. Може да видите в сайта на хонда, че не фигурират. Във Варна, Пловдив Стара Загора, София има такива. Че аз като карам с над 140 лош ли съм? Колата ми не бара маслото, да не е счупена ? Просто и ясно там продават трошки. Имаше един сивик вишнов там. Беше на един съсед, да знаете тази кола нямаше здраво място по нея. Нагънати ламарини и тн. Продаваше я месеци наред. После се появи в този "представител" лъсната направена и на една цена .... космос. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #26 Отговорено 11 Юли, 2016 Но пък с гаранция Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #27 Отговорено 11 Юли, 2016 Те 90% от колите му са Така е, "ко туй" :tooth: . Бях го забравил хаха. Благодаря! Апостолов не са официален нито представител, нито сервиз за Хонда България. Може да видите в сайта на хонда, че не фигурират. Във Варна, Пловдив Стара Загора, София има такива. Че аз като карам с над 140 лош ли съм? Колата ми не бара маслото, да не е счупена ? Просто и ясно там продават трошки. Имаше един сивик вишнов там. Беше на един съсед, да знаете тази кола нямаше здраво място по нея. Нагънати ламарини и тн. Продаваше я месеци наред. После се появи в този "представител" лъсната направена и на една цена .... космос. То 90% от колите който продава му са изпънати при Ицо Черния до затвора.А после са космос цена с ГАРАНЦИЯ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #28 Отговорено 11 Юли, 2016 Не бе тя колата си е ок иначе. Не ме притеснява факта, че пипа по малко маслото. Д13ката ми беше така 4г и не мръдна, а даже я палех на газ и я държах на 3-3.5к докато отлепи стрелката. Доливах си 500мл и това е. И акорда си го натискам. ЕАЦВ-то да се почисти е нормално, ръждата с фаровете и по- добре, че не я бяха правили- имам човек на ТИ с боята и знае как да стане. Принципно, 90% от автопарка пипа маслото. 1л до смяна не е много за кола на 15г. По- новите си имат и заложен разход на такова. Качи ли над 300гр на 1000км ще се отремонтира и готово. Може и пролетта да е, може и след 5г- всяко нещо си има живот. Важното е, че всички проблеми на модела ги нямам, а гледах 3 преди да вземем тази. От нормална автокъща е същото- и там маскират яко. Новия внос щеше да ми легне пак на тия кинти и пак с неясно състояние. Тази поне не тропа и хлопа цялата, а има една черн в наше село с аквариум в багажника и тотално тръгнала от към купе и забележки. Отвратен съм от отношението. За сефте си намирам следи от масло из колата, да не знаят кво трябва да се направи и коя година сме. И което е по- лошото- два дни никой от тях няма доблестта да пише в темата или да ни се обади и да се извини поне. А за масления разход- това масло от 12лв/л нещо не ми вдъхва доверие. Ще го мина на Q8, Elf или Olikron 10/40 или 5/50 и ще разбера какво се случва в действителност, защото на 5к от смяната не беше мръднало. А й на 8те хил беше вече чисто черно. Все тая. Тая кола ни кефи и ще се кара. Причината за тази тема беше да знаят бъдещите му клиенти, които я прочетат, че гаранцията му е до портала и после не. Не, че не мога да я вкарам в Бултрако на проверка на двигателя и с протокола да им звънна, ако покаже проблем, но това е друга тема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #29 Отговорено 11 Юли, 2016 (Редактирано) Те понеже в бултрако всички работещи са кадърни специалисти, а не просто хора с'брани от кол и въже на заплата. Пример: отива се при тях и се казва "искам масло за мотоциклет еди какъв си, ето vin", те давят 20w60. На кората при генерацията и в книжката на мотоциклета пише "ползвайте масло jaso-ma сертификат 10w30, 10w40 или в краен случай 10w50". Питам ги "защо ми давате 20w60, като от хонда дават друго", а те гледат като пръднали и се опитвам да ме убедят, че "абе нема значение какво е маслото". Отивам във Виена, първото представителство на Хонда, с половин немски им казвам какъв е мотоциклета, те дават правилното масло. Кво да ти разправям... България . Редактирано 11 Юли, 2016 от ADH-Honda 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #30 Отговорено 11 Юли, 2016 Така си е, да не им седят на склад Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #31 Отговорено 12 Юли, 2016 (Редактирано) Рядко давам плюсове в тоя форум, но в случая адмирирам откровеността на колегата barsi, който е преглътнал допълнителните разходи за време и средства да си купи и след това обслужи кола от другия край на местоживеенето му. Доколкото следя форума има и други колеги наскоро купили коли от там, та опитът му ще е полезен и за тях. Ще се постарая да бъда по-обран в коментара си, нали уж трябва да се спазват "модерните и тактични правила" в онлайн пространството, а не все едно си пием ракията със съседа. И се надявам това да прозвучи като градивна критика, а не плюене което не ми е целта. Няколко обективни извода, които си направих за сервиза в последните години откакто съм притежател на хонда: Предимства: 1. Приемливи цени за труд. Безплатен първи оглед на колата. 2. Предлагане на части на алтернативни и пробвани производители 3. Ами май това беше. Ааа не - готина и уютна чакалня Недостатъци: 1. Не можете да им загубите времето с допълнителни въпроси за бюджетния си автомобил дори и да искате. За съжаление напоследък май се наблюдава същата тенденция и при по скъпите представители на марката, съдейки по отзиви на колеги. 2. Некомпетентна, неприветлива, да не кажа груба служителка на резервните части. Не знам защо я наричате "мацка" по-горе. Комуникацията е пълен провал, задават се провокиращи към конфликт въпроси, а не такива, които да предразположат клиента и се получи полезна от него информация. В случаите в които съм се опитал да уточня какво бих желал да се провери и свърши ми се отговаряше- "Знам много добре какво ще се прави". Подозирам че имат вътрешно разминаване в информацията между отделите. 3. В случай че им оставяте колата с конкретни задачи не очаквайте да ви информират дори и да има друг фрапиращ проблем. Не знам не разбирам от сервизна политика, сигурно е правилна политика. Е при мен се оказа, че дори това което бях помолил да проверят не беше проверено- чукане в заден десен спирачен апарат оказа се нацяло отлепено феродо от накладката и отделно теч от блокиралия спирачен апарат. 4. Приемчикът и главен механик е трудно комуникативен, на моменти подозирам, че може да бъде и агресивен ако по неволя го провокираш. Общо взето отиваш там със свита душа в какво ли състояние ще уцелиш колектива. Иначе собственикът е свестен човек( учудвам се че е реагирал така), състезател, любител на марката, притежава класики като стар Леджънд модел от 2000г. и S2000. Сервизът може да бъде едно чудесно място за любителите на хонда, където да отидеш с желание и доверие, че хората си разбират от работата и обичат марката и тези които са я избрали. Да помечтаеш за по-новите модели, а знае ли се един ден да отидеш с куфарчето там и да си излезеш с един от тях. Уви при настоящата тенденция доста трудно бих повярвал и се настроил за подобна тематика, не и докато отношението към клиента е такова. И сега един съвет към хората занимаващи се подобна дейност. Запомнете че клиентът е склонен да плати повече пари ако получи отношение, дори и да не е на 100% доволен от резултата. Пропуските се оправят когато има разбиране и човечност, но лошото отношение и немърливостта се забива твърде яко в съзнанието. Редактирано 12 Юли, 2016 от HondaExplorer 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #32 Отговорено 12 Юли, 2016 Много правилно казано. Между другото първи фал- не са ми опънали като хората ремъка на климатика. Хванах го днес, като го пуснах след работа. 30 сек свирука и спря. Утре или в други ден ще го оправя, ама... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #33 Отговорено 12 Юли, 2016 Преди година и нещо закарах на жената акорда 6 за проверка на съединител. Наско (така се казва приемчика-шеф на сервиза) излезе, при все че сервиза беше пълен с коли, а отвън чакаха доста и си направи тестовете. Каза да карам, докато почне да приплъзва. Реших да го сменя, така или иначе и след няколко дни звъннах на "мацката". Поиска номер на рамата и каза, че ще ми звънне с цени. Обади се след час с цена за оригинален и алтернативен от изпитана марка. Цената за алтернативния с ремонта беше 340 лв. Уговорихме ден, за 10 сутринта. Закарах колата, получих я след работа, към 17:30 от Наско. Обясни ми, че педала в момента е много лек, но ще се оправи, след като улегне съединителя, тъй като огледалния диск (маховика) не е сменян. Както и стана. Ми това е. Без драми, без негативи, пък и без много възторг. Просто всеки си свърши работата. П.С. Май 2014. Слагах й газовото. Светваше чека след десетина минути каране. Газаджията вдигна рамене и ме прати при Наско. Направо се изтресох пред вратите на гаражите, без да се обаждам предварително. Викнах Наско и му обясних проблема. Донесе Хонда тестера, върза я, после отвори капака и върза датчика на температурата на въздуха (пречел е на газаджиите, разкачили го, пък после го забравили). Газаджиите му платиха диагностиката и това беше. 10 минути. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #34 Отговорено 13 Юли, 2016 Е значи поне Наско е ок в тая фирма и хората да търсят него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #35 Отговорено 13 Юли, 2016 Ето линк към другата тема за същия сервиз, довечера може би ще обединя двете теми за да е по прегледно: ---> ЛИНК <--- Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Anton 96 1 #36 Отговорено 29 Юли, 2016 Пълни смешници имах проблем с АБС ,който и още имам ,но както и да е и му викам на майстора, който ги оправя дали може да я оправи при което ми вика, че колата ми била стара къде щял да търси части, пък и не му се занимавало да съм си търсел някой да и проверявал токовете. Останах тутално разочарован повече там няма да стъпя 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #37 Отговорено 1 Август, 2016 На мен един така ми каза, че колата ми била стари за какво са ми нови гуми... Поръчах си от другаде и отидох при него да ми ги монтира. Казах му колко струват, а той е аз имам по-евтини еди какви си. Е за стара кола такива, му отвърнах Както се казва: Каквото сам си сториш друг не може да ти стори. Апостолов Бургас, няма да им дам и болт да ми пипнат. Внасят таралясници и ги шибат на висока цена, след козметични ремонти. Внимавайте Измамници 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #38 Отговорено 3 Август, 2016 Между другото, това за болта сте прави. Гледам маслото- 1300км не е мръднало. Говорих с 5-6 сервиза и майстори- това масло е гъсто и като марка / надали за 70лв 4л е оригинално / е боклук и за това след 5к почва да бяга. Отделно, че не могат и едни клапани да регулират. Моя човек ги провери. Имаше няколко не в норма и сега няма да придръпва или други ядове. Колицата си е добре, просто от към гаранция ще ги отеба. Ако някой има читав адвокат моля да ми пише на лично- искам да ги достисна като хората поне да си знаят. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mcd 27 #39 Отговорено 28 Март, 2018 (Редактирано) Собственика на сервиза не знам дали е усмихнат но е пълен селяндур. Няма да обяснявам ситуацията в детайли, но си оставих колата там и след комуникацията със "сервиза" си я взех. Некадърни и нагли- работа НЕ вършат - искат да завият два болта или да сменят едно масло и да станат милиардери - за смислен ремонт - далече. Такъв смешнишки сетвиз - трябва да им забранят от хонда да заблуждават хората като им пишат марката на подобието си на магазин/сервиз!!!@!! А и вкарват блъснати коли ги изчукват и ги пробутват на хората уж че са от официален магазин. Мошенници! Редактирано 28 Март, 2018 от mcd 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #40 Отговорено 29 Март, 2018 Така и не стана ясно- в кой сервиз имате доверие за ремонт, или, дори само диагностика, съвет, за проблема на Вашите хонди? Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове