Jump to content
Veseliq

Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)

Recommended Posts

Ясно съм написал, че се свалят мокетните кори.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям, при седана също се махат мокетните кори, за да се стигне до горните болтове, държащи амортисьорите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,мислех че ще е по-лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е сложно. Освободи ги само в горната част и ще ти се случат нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май дойде и моя ред да сменям съединител. Днес като я настъпах на четвърта и оборотите се вдигнаха, но не и скоростта. Няколко пъти я тествах, все същото. Колата видимо се изфорсира без да набира. Това го прави за първи път и само на четвърта скорост. На другите предавки няма проблеми, набира си нормално. Питам това 100% ли е симптом за съединител и някой разминал ли се е само със смяна на съединителя без маховика. Не би ли трябвало да буксува и на другите предавки, особенно на по-малките. Колата е тази от подписа ми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Усилието върху съединителя е по-голямо на по-високи предавки, за това се тества там...

Маховика няма общо с буксуването, като се отвори се преценява дали е за смяна, но някои го сменят независимо от това, ако километрите са доста и ще карат колата още дълго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено го прави на високите - 4-та и 5-та.. Ако буксува дълго ще поломи и маховика. Т.е. действай бързо.

Има вариант и да си въртял гуми, а не да буксува съединител :)

Редактирано от petko_z

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Има вариант и да си въртял гуми, а не да буксува съединител ::

Хубава работа...на 4та въртене на гуми...

Практически е невъзможно, а ако теоретически стане, то няма да вдига обороти без скорост, защото гумите ще се въртят и ще отчита увеличение на скоростта. Скоростта се мери от въртенето на гумите, не от насрещния вятър :)

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Е да де :) Затова се гледа и скоростомера и оборотомера. И да - превърта ги.. в тези снегове и ледове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви. Не, не съм въртял гуми за съжаление. Другата седмица ще действам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой вързвал ли е афтърмаркет аудио плеър за музика на 7-ма ген. акорда си? Имам едно плеърче, което ми остана от старата кола и искам да го ползвам на акорда ,тъй като е с флашка. Отделно има блутут за разговори, както и възпроизвеждане на аудио от телефон или таблет.Това е плеъра: http://pioneer.bg/pioneer-mvh-x560bt-4gb-usb .По този начин ще си спестя както допълнителни навигации и блутут модули ,така и ще мога да си слушам музика от флашка, без разни x car link-ове или yatour-и. Искам само да знам каква евро букса ми трябва за оригиналното аудио и освен това, трябва ли да се преправят някакви други кабели за колоните? Нека, ако някой е правил манипулацията, да сподели точно кое как и къде.

Идеята е като от това видео ,но то е за американски акорд и не става много ясно какво точно се преправя.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето такъв кабел ти трябва:

http://gromaudio.com/images/hon1m_connector.jpg

 

Предполагам, трябва някой да ти направи къстъм букса, която излиза от Пайнера.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Място за монтаж на Пайнер-а намерил ли си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да го скрия зад капака под централната конзола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми каже какъв е данъка на акорда 2,4, 190 коня, в Пловдив за миналата 2016 год ? (линк към калкулатор не ми върши работа, щото ги намалиха,а калкулатора явно още не е актуализиран).

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

400лв, 375 с отстъпка за ранно плащане :-(.

Тази година е същия, като миналата.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е 2003-та, е със 100-тина лв. надолу за тази година, защото вече влиза в графата над 14 години, но за 2016 си е 400лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята на темата беше (както ясно и ПОДЧЕРТАНО е описано в първия пост) да се събират често срещани проблеми, а не да се обсъждат ежедневни такива. Вече не съм част от модераторския екип, че да корегирам темата и тя бавно, но сигурно пълни страница след страница информация, която никой няма да чете.

Моля, за общото благо, ако имате въпроси - задайте ги в тема в раздела, ако вече няма такава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравйте, имам един въпрос за хонда акорд 2005 2.2цдти . При натискане на спирачка, леко ми дърпа волана на дясно . Идеи от къде идва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравйте имам един въпрос за хонда акорд 2005 2.2цдти  . При натискане на спирачка леко ми дърпа волана на дясно . Идеи от къде идва?

 

Колега, погледни си тампоните на носачите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Здравйте имам един въпрос за хонда акорд 2005 2.2цдти . При натискане на спирачка леко ми дърпа волана на дясно . Идеи от къде идва?

Колега, погледни си тампоните на носачите...

Това с тампоните как се обяснява?

Иначе логично е, че някоя или двете леви спирачки държат доста по-слабо от десните. На год. техн. преглед това се вижда на стенда и над определен процент разлика ляво/дясно на един мост, би трябвало да не мине прегледа...

 

Офтопик:

Чудя се, защо повече от половината от собственици на дизелова Хонда пишат двиг., че е i-CDTi, не само в БГ форумите. Всъщност е i-CTDi.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Здравйте имам един въпрос за хонда акорд 2005 2.2цдти . При натискане на спирачка леко ми дърпа волана на дясно . Идеи от къде идва?

Колега, погледни си тампоните на носачите...

Други идеи да проверя и нещо друго?

 

Офф (офтопинг, (ай,...обичам сладко)): Не съм пояснил ,че е дизел, само двигателя съм написал ;).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След смяната на съединител и маховик идва време да сменя и предните спирачни дискове и накладки. Вариантите са АТЕ, TRW или оригинални от UK. Някой може ли да ми каже за АТЕ и TRW как са, да не вземат да се кривят или нещо друго. Ясно, че оригиналните са най-добре, но разликата в цената за комплекта е около 170,00лв., а след съединителя вече ми идва на нагорно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземай АТЕ, държат качество. Задните са все още добре, но и тях ще сменя с АТЕ, предните вече са комплект АТЕ ~5К км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК. Благодаря ти!

АТЕ даже е с по-голяма отстъпка по отношение на дисковете.

Редактирано от goga

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EBC - oтличен избор.

Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EBC - oтличен избор.

 

Отличен избор, но скъпички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам един особен въпрос(извинявам се предварително, ако не е по темата , от скоро съм тук).

Обмислям покупка Акорд 7-ма ген, докарана и ползвана от братовчед ми в UK. Въпросът ми е има ли някакви особености при колите с UK от към поддръжка, разминаващи се части (особено в кормилата уредба) и т.н, в сравнение тези в Европа.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Части за UK модели колкото искаш. Масово се внасят коли от там за части.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Моля за малко инфо, от скоро карам Honda Accord 2004г. дизел 2.2ctdi 140k.

Кое е най-доброто масло за модела?

Струва ли си да правя всичко в оторизиран сервиз имайки предвид , че е много по-скъпо?

Какъв кабел и софтуер за диагностика да си взема?

Има ли добри приложения за iPhone за колата.

Всякакво инфо ще е полезно.

 

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, тая ТЕМА прочете ли? Там има доста изписано.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох , но не откривам полезно инфо конкретно за тези въпроси. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За маслото - най-доброто е това, което е предписано за модела. Може да погледнеш тук - ЛИНК

За сервизите - ако имаш пари за оторизиран сервиз правиш, ако не, намираш алтернатива, но поне от някой, който е виждал и пипал Хонда.

За кабела и софта - има много и най-различни, както и такива с Wifi или Bluetooth, като най-добър е HDS, но е много скъп и не си заслужава.

За iPhone - не мога да помогна.

 

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този не може да прави всичко. Може да чете грешки, но не може да трие от всички системи. Става за да се ориентираш какво я сърби.

По-скоро този: https://www.olx.bg/ad/profesionalna-diagnostichna-sistema-honda-interface-module-him-ID5uN6A.html#22bb8b37dc

Макар, че според мен това е реплика..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея па, бахти цифрите са обявили!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със накладки "TRW" и съм доста доволен, не скърцат, не шумят, не реват, не плачат, добре се държат. Вече би трябвало да са на около 10к км, като се има предвид, че аз сам Шумахер, не карам бавно , определено извън градско и добре си хващат. Предните бяха 88лв - задни 54 лв някъде, но си избирай добре магазините. Защото преди време в 1 магазин ми искаха 97 лв за предни и 92 лв за задни. Защо имаха такава цена, при мене единственото условие беше за спирачки, като се намокрят, да не ми скърцат, стържат, че мразя тия звуци.

 

АлехМомчев, двигателя си иска Хонда маслото 0-30w. На БГ пазара се продават на цена от 35 лв литъра,но препоръчвам ти го, за да не ти шуми двигателя и по-различна е колата като цяло. По принцип линка, които са ти дали, го прочети ; има доста добра информация, като цяло.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джанти от акорд 6 стават ли за акорд 7?

post-35531-0-68464700-1487941532_thumb.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...