Jump to content
Veseliq

Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)

Recommended Posts

Привет,

искам да споделя на кратко какво ми се случи скоро и как си реших проблема.

Та така .. има/няма 30 000+ километра с нов съединител и започна да приплъзва на 4-та и 5-та след 2000 оборота.

Честно казано стана ми тъпо, че сигурно пак ще трябва да давам пари за нов .. , но .. приплъзването беше "когато си поиска" колата .. най-често когато е загряла.

Бях тръгнал да сменям горна помпа на съединителя, и случайно попаднах на тази тема : http://hondakarma.com/threads/i-ctdi-clutch-slip-on-2-2-diesel-engines.54/live?page=1

Реших да пробвам, регулирахме педала на съединителя ... и сега минах над 600 км извънградско изглежда проблема да е решен.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато се рових из интернет в опит да разбера какви екстри са стандарт и кои - специфични според нивото на обурудване, намерих следния flickr акаунт, който може да реши споровете веднъж и завинаги за това какво определя нивото. Но така като гледам явно зависи от това за коя страна е произвеждана колата.

 

https://www.flickr.com/photos/63416089@N06/collections/72157631862204980/

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли executive изпълнение на двигател 2.0 или са само на 2.4?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли executive изпълнение на двигател 2.0 или са само на 2.4?

Има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Въпросното изпълнение (ниво на оборудване ) съществува ,но е изключителна рядкост.За северноевропейските държави има произведени модели със всевъзможни комбинаций на оборудване .Като например екзекютив със салон от плат примерно и с подгрев на седалките ,без автопилот 

Редактирано от kembo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Въпросното изпълнение (ниво на оборудване ) съществува ,но е изключителна рядкост.За северноевропейските държави има произведени модели със всевъзможни комбинаций на оборудване .Като например екзекютив със салон от плат примерно и с подгрев на седалките ,без автопилот 

В UK не е рядкост, но не знам стандартно какво включва. Дизела ми е EXE и има навигация и тракшън, на бензиновата 2.0 която купих, всичко е еднакво, но тези неща липсват, а  има парктроник, но  може да не е фабричен.

Във форума повечето споменават двигател К20А6, моят е K20Z2. Каква е разликата?

Подгряване на седалките за 1г ползвах само един път, само да видя какво е, но при моя начин на използване не го броя за нещо важно.

Бих предпочел седалки с комбинация плат/кожа (виждал съм), вместо настоящия черен кожен салон. И не съм убеден, че е напълно естествена кожа, на дизела на шофьорската седалка изпъкналата част на облегалката до вратата е леко протрита и се показва някаква тъкан. Може върху плат да е пресована/залепена мн. тънка естествена кожа. Все пак не съм сигурен, при леки драскотини изглежда естествена.

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писах и в друга тема за Bluetooth модула, но мисля, че ще е добре да се закачи на 1вата статия и този линк, защото метода се оказа работещ и технически грамотните хора могат да си го оправят за 16ст, вместо да търсят модули 2ра ръка за луди пари. Надявам се да съм бил полезен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да попитам, става въпрос за огледалото за задно виждане в купето, което е с функция против заслепяване. Та въпроса ми е коя от двете лампички трябва да свети при включване на контакт? На мен при включване на контакт светва зелената лампичка, без значение дали ще светна фаровете или не. Принудително го гася-малко дразнащо. Не трябва ли да има някакъв датчик, който да го управлява. Според мен зелената лампичка на огледалото би трябвало да показва,че огледалото е в режим на работа. Моля някой запознат да каже. Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампичката е само една, зелена. Другото което виждаш е датчик за светлина, а на гърба на огледалото има още един. На този който е на гърба трябва да му стане тъмно, след което този до зелената лампичка започва да следи за по-ярка светлина.

Оставаш огледалото със зелената лампичка винаги и си свиркаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок.Значи няма нищо нередно.Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна искам да напиша едно по-обширно мнение с нещата, които мисля за Акордеона, пардон Акорда. За мое щастие или нещастие таралянкам един i-ctdi 2004-та повече от 2 години. Ще си изкажа мъките, положителните и негативните неща, видяни през моите очи. Когато трябваше да купувам колата, не се занимавах активно с коли. Малко след това нещата рязко се промениха, правя си почти всички ремонти сам (писна ми от баш майстори) и поддръждам колите, колите защото карам и едно е46 320d фейсово и една E класа. Смятам, че съм обективен и не съм фанатик на дадена марка. За всяко изказано мнение ще подплътявам с факти :)

Купих колата, защото не разбирах... Колеги и приятели дето дават акъл, определено повлияват, и изкавания от сорта на "японското си е японско" и т.н. Ами да, японско е, за съжаление. Типично за хонда моделите, безумията и недосмислиците в Акорд-а са безброи. За автомобил, които се продава в средно-високия ценови клас (за тези пари се купуват БМВ 3ка, С-класа, или по-евтин вариант на Е-класа), е с доста ниско качество на използваните материали. Пластмасата е някъде между тази на Лада и Дачиа, неприятна и твърда на пипане. Моя Акорд го купих, защото бежовият кожен салон и навигацията отварят интериора, но модел с обикновените седалки и мултимедия даже и не бих седнал да я пробвам, грозотия... Да минем от евтината пластмаса, към недосмислиците:

- автомобил с тъч навигация, няма борд компютър!!! Фейсовата има, ще кажете, да има. Ама моя голф 3ка 93-та година имаше борд компютър а нямаше навигация! Толкова ли е трудно...

- подгрев на седалките, обаче комфорт функция само на преден ляв прозорец, дори пасажерският няма! Много ли е трудно да се направи? Никак, ама японци...

- автономен отоплител? Абсурд за такава екстра, а дори в А-класата на Мерцедес ги слагат! 

- най-бруталното според мен - нулева шумоизолация. При 100км/ч все едно си във вихрушка, при 140км/ч все едно урагана Катрина те е връхлетял. Доста неща съм пипал по колата и разглобявал, почти не срещтнах шумоизолация. За сравнение давам едно евтино и "просто" БМВ е46 за двойно по-малко пари - шумоизолация почти на всякъде, а е ниският клас на БМВ, а Акордеона не е ...

- комфорта е приличен, но за такъв клас автомобил е незадоволителен

- прилично управление.

- спирачките са мега, мега зле. Толкова малки задни дискове и на голф не слагат... 

- шумен двигател

 

Двигателя ще го сравня с БМВ 320d 2003-та, защото мога да направя директно сравнение. Двигателят на БМВ-то е по-малък обем, по-пъргав, по-мощен, и по-икономичен!! Хонда държи на здравината, ще кажете. Ами може и да държи, ама за най-големия производител в света на двигатели, дали не могат да направят един свестен дизел ? БМВ-то бие ctdi-то по всички критерии, а дори е по-стар като концепция и година. С 320d може да има проблеми с периферни модули на двигателя, но всички коли си имат проблеми.

 

Малко положителни неща - като цяло колата е дуракоустоичива, и не се чупи много лесно. Периферията около двигателя са само на качествени марки, както и електрониката. Тампоните на всички носачи се избиват и подменят, както и шарнирите. Окачването е некомфортно, но здраво. Моята кола, е карана от бесен италиански неандерталец, най-вероятно с нулева поддръжка. Веригата е за смяна, инжектора на 1ви цилиндър изпускаше. Дифтунга ще каже първият майстор! Да, ама не. Колата ходи в Ю Би Ко, хората се опитаха да я оправят, сменяваха дифтунги, оказа се кофти резба на болта. Инжектора 2 пъти ми изхвръква в движение и ставаше много весело. Накрая от разбирачи се принудих под един чадър в кафето, с един приятел да вземем метчици от стругаря и пренарязохме ребата сами. Минах на М7 болт от М6, и инжектора спря да изкача като пуканка. Диодният блок на алтернатора веднъж замина, случва се на много коли. Спукан испускателен колектор, течащ маркуч на хидравликата. Абе малко проблеми, и повечето породени от идиотската липса на поддръжка от страна на тъпия италианец. На фейслифтовата доста от безумията са отстранение, но не достатъчно.

 

В заключение мога да кажа, че Акорда с двигател i-ctdi е приличен автомобил, непретенциозен, за разлика от цената му. Доста издръжлива и надеждна кола, за сметка на комфорта и някои екстри. Екстри, които в Западна Европа се считат за необходимост и ги предлагат с основият пакет на автомобилите им. А също така да добавя, безумни цени на автомобилите (говоря за нови от Хонда) със скъпа поддръжка , близка до тази на големи немски производители. А и колите на старо също държат високи цени, което е добре, и най-вероятно е заради "абе японското си е японско".

 

Е те тава е :D

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За повечето неща си прав, наистина. Но за сравнението на дизелите на БМВ и Хонда някак не съм съгласен. Все тая де. Твоят проблем е лесно решим-продаваш Акорда и си вземаш 5 голфа, различни версии и оборудвания. Това е в кеъга на шегата разбира се. 7-ма генерация Акорд не е лош автомобил. Ако освен високото качество на мотори, трансмисии, окачване и голямата дуракоустойчивост като цяло беше и шумоизолирана, бъкана с глезорийки както Е36 примерно...цената би трябвало да е много по-висока. И оттам идва въпросът на приоритетите-аз искам да карам безпроблемно и евтино пред това да седя в гаража и да се любувам на екстрите...те така!

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами шумоизолацията не е на ниво за цената на колата. Кое толкова ще оскъпи? Дадох за пример автомобили, които като нови са стрували като Акорда, а и сега са на същата цена. А автонимният отплител за мен не е "глезорийка". Особено ако караш зимата и колата не ти стои в гараж, иначе докато стопли жената и децата... Знаен проблем, е че ctdi загряват супер бавно зимата. Иначе при неправилна подръжка, колата далеч не е икономична, влияе се много от чистотата на всмукателният колектор и състоянието на ЕГР клапана. За любуване на екстри в гаража се взима Рено да речем. 

 

Колата не е лоша, но е необосновано скъпа, както нова, така и на старо. За тези пари или трябваше да се постараят повече и да добавят малко  жизненоважни "глезотийки" или да си намалят цената и да струва колкото Дачиа. 

BTW за Дачиа също съм чувал, че не се чупят много, то и няма какво да се счупи в тях, същото е и с Хондата, а и пластмасите са им еднакви. :D

Забелязва се нотка озлобление към колата ми, но то има и защо. Въпреки това, аз съм се заел да оправя косурите и да си набавя нещата, които ми липсват в нея. В комбинация с надежността, тогава ще се получи един Акорд, такъв какъвто трябваше да го направят папонците, ама май толкова ми е акъла, тая Фукушима повреди и малкото мозък дето имаха.

Редактирано от morpheous87
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е ,че не коректно да се сравняват така коли.И понеже не ми се пише много ще му спомена на колегата само ,че при Японското има мито и ДДС .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали имат завод в UK, Акорди знам, че не се сглобяват там, но Сивиците май да. Не виждам 20% и надоре Сивика да е по-евтин от Акорда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

за триене, извинявам се

Редактирано от Knoxville

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....Колата не е лоша, но е необосновано скъпа, както нова, така и на старо. За тези пари или трябваше да се постараят повече и да добавят малко  жизненоважни "глезотийки" или да си намалят цената и да струва колкото Дачиа. 

BTW за Дачиа също съм чувал, че не се чупят много, то и няма какво да се счупи в тях, същото е и с Хондата, а и пластмасите са им еднакви. :D

Забелязва се нотка озлобление към колата ми, но то има и защо. Въпреки това, аз съм се заел да оправя косурите и да си набавя нещата, които ми липсват в нея. В комбинация с надежността, тогава ще се получи един Акорд, такъв какъвто трябваше да го направят папонците, ама май толкова ми е акъла, тая Фукушима повреди и малкото мозък дето имаха.

 

Батка, употребявани:  Акорд 7 - смазан от употреба от някой некадърник и Акорд 7 - гледан като хората струват различно, различни коли са, въпреки, че и двете са ги правили японци....капиши!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те затова няма да вкарват повече акорд в европа ,защото немогат за са конкурентно способни на другите марки от класа. Иначе като бивш собственик на дизелов акорд  съм напълно съгласен с теб.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ми писал си Акорд 7ген. 

Редактирано от aleksandur

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Акорд държи най-висока цена в сравнение с коли негов клас, година и състояние. Аз съм много доволен. Дребни неща са проблемите му, които са лесно поправими. А дизела на хонда е десетки пъти по-безпроблемен и бая по-икономичен от БМВ. Не знам какво точно сравняваш ти, но не съм съгласен! Ако ти е жизнено важно да имаш ауто на джамовете, безшумно купе и печка просто Акорд 7 не е за теб. Продавай го и приключи с мъките;)! За мен е важно да имам нещо, на което да разчитам. БМВ и Мерц са далеч от истината, особено зимата...!А и сравнението с Дачия...за 12 годишен Акорд дадох пари колкото за ново Сандеро. И никога няма да съжаля. Гарантирам, че при еднаква поддръжка и каране Сандерото ще е станало на лъжички и кофички за мляко, когато Акорда ще започне 500 000-ния си км...

Редактирано от mirott
  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Скъпи колеги, целта на темата е да организираме често срещаните проблеми по автомобила, не да си изливаме насъбраното. За това и по-късно мисля да почистя темата.

 

Наблюдението ми (от мен самия и от много хора пишещи в темите в този форум) е, че няма недовлни от Акорд 7ма, включително дизел, стига да са купили добре избран автомобил на под 150 000км. Хубаво е да се има предвид, че още 2010та година аз купих моя дълго избиран Акорд 7ма дизел, изглеждащ безупречно от автокъща - на 139 000км. Бързо беше установено, че колата е на около 170. В момента колите по автокъщите, 6 години по-късно, продължават да са на подобни километри и може да си представите в какво техническо състояние и с каква амортизация.

 

Сравнението с БМВ 320д дизел Е46 е доста уместно, понеже колите са от един период и в един клас. 2011та година имах колега, който точно беше взел такова на добра цена, от търговец. Мина през немислими проблеми - като започна с това, че рециклира две от дюзите, рециклира турбо, след рециклирането на турбо колата не работеше добре в ниските и скоро след това я продаде. Изводът за мен НЕ е, че БМВ са калпави автомобили, а че при модерни сложни автомобили на над 10 години е рядкост такова нещо като "страхотна цена, в перфектно състояние".

 

А сравнението за пластмасите на между Акорд 7ма и Дачия е направено от човек, който не се е возил в едната от двете коли. Смело мога да твърдя, че интериора на Акорд 7ма е поне толкова добре помислен и качествен, колкото на БМВ 3 от същия период. Но когато човек си е наумил нещо, всичко му изглежда различно :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нещата, които съм дал като негативи не са свързани от амортизиране и слаба поддръжка на предишни собственици, напротив. Казах, че въпреки неандерталското поддържане колата дава малко проблеми свързани с двигателя и карането. Повечето забележки са ми недомислиците като борд компютъра и слабата шумоизолация. Печката в днешно време далеч не е екстра за скъпите автомобили, а пластмасата е наистина евтина, не е голям фактор, но е дразнещо за кола която струва 60к лева. Това е, признавам, че има емоция в мненията ми, но просто Акорда е на ръба да е супер кола, но някои мързеливи японци не са искали да я направят такава. Много пари и усилия съм набил в нея, затова не смятам да продавам вече оправена кола. Ще и сложа и печка и шумоизолация, и разни други вече наистина глезотиики и ще я таралянкам докато има душа. Не смятам да я карам още дълго, но има кой да я наследи от семейството :)

За примера на колегата veseliq, лично карам и поддържам една много евтино купена 320d 150 коня, буквално 2.4 пъти по-евтино я взех от акорда. Имал съм няколко проблема с колата, но далеч не и рециклирания на турбини и двигатели в коша. Мой близък приятел кара още една такава от известно време и също няма големи забележки. Друг е момента, че обикновено БМВ се кара от хора с празна мозъчна кухина, и им взимат здравено много по-рано от на другите автомобили в класа. Но добре поддържана кола и съвестен собственик, не виждам да има големи разлики в поддръжката, на Акорда примерно цените на повечето авточасти и то неоригинални (оригиналните са по-скъпи от на БМВ и Мерцедес, и сигурно клонят към тези на Бентли) са доста високи. 

 

Мнение за спирачките не видях до сега. Те също за мен са проблем, и далеч не са екстра. Пробвал съм и с накладки EBC yellow stuff, и чисто нови качествени гуми, подобрение има обаче пак не са на ниво. Дори вече подготвям някакви Брембо-та и по-големи дискове, обаче ме притеснява, че самото серво е слабо.

Редактирано от morpheous87

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да си взема Акорда разпитах много... даже 3 сервиза в които работят познати. Извода до който стигнах е, че Хонда е доста по-здрава от сравнените във втори и трети стадии на живота си, иде реч от 8 до 20г. Всеки вижда това което му харесва все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето японски коли в този клас са лошо шумоизолирани, прав си. Уж за да гонят и по-ниско тегло - на новата направих изолация. Печката обаче далеч не е типична екстра в този клас. И при BMW-тата, които цитираш, се предлага само като част от зимен пакет и повечето я нямат. Просто се случва по-често германци и швейцарци да си поръчват колата с такава, заради по-суровия климат - а вноса често е именно от там. При Хонда няма такава опция. Неприятен проблем на Акорда е, че загрява бавно - отново германците с техния си климат по начало са се погрижили по-добре колата и без печка да загрява по-бързо.

 

Със спирачките никога не съм имал проблем. В началото дисковете бяха за смяна и сложих някакви неоригинални, заедно с неоригинални накладки. Много свиреха - смених ги с оригинални, поръчани от UK на цена подобна на неоригиналните тук. След това работеха прекрасно. Новият Акорд също има брутални спирачки. Тъй като не съм виждал други хора да се оплакват от тях - може и да има някакъв конкретен проблем с твоите... :( Иначе и моето мнение е пристрастно - взех Акорда май 2010та, продадох го декември 2015та след 105 000 незабравимо приятни километра навъртяни от мен, на около 270-280 реални, като колата никога не ме е разочаровала или оставяла на пътя. Смених само типичните съединител, маховик, верига и колектор. От окачването освен една биалетка и тампони - нищо не бе мръднало и нищо не бе карало да посетя сервиз по-рано от колкото за следващата смяна на масло. Освен един чифт задни амортесьори KYB за общо 240лв - след като аз самия изтрясках бордюр със задна гума при непреценен завой.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем се обърках ,не разбрах кой Акорд 2004 г. струва близо 60к. :|

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем се обърках ,не разбрах кой Акорд 2004 г. струва близо 60к. :|

Говорим за това колко струват нови, и останалите автомобили в класа си. 

 

Иначе, за спирачките може би очаквам повече от необходимото от тях. За нещастие когато покараш някои спортни автомобили и после ежедневката ти се струва, че няма никакви спирачки. Моя Акорд на пътя не е ме оставял, но е било все на късмет. Алтернатора ми замина 1км преди служебният ми паркинг, дюзата изкача на два пъти докато съм в София и близко до някъде, където да оставя и оправя. Верига още не съм сменял, но го планувам след месец два, колектора смених веднага след като я взех. Равносметката е, че не съм правил много ремонти дори и тези, които са нетипични (като проблема с дюзата). Никога и не съм твърдял, че Арорда не е надежден. Единствено не ми се нрави, че за цената си, може да предложи още някои неща. Друг генерален проблем на Хонда като цяло са пакетите на оборудване и допълнителните екстри, които може да си поръчаш - твърде постно им е менюто така да се каже. Абе като и сложа печка и шумоизолация ще стане кола :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз Бентли с комплект накладки оригинални за 250 лв не съм виждал. Толкова са моите в Бултрако. Иди си вземи от Балканстар за мерца, толкова е за едно колело...и какво им е на спирачките!? По данни Акорда спира по-добре от изброените от теб коли...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото оригинални накладки от UK (http://www.coxmotorparts.co.uk/) са под 40 паунда, предни. Задните са по-евтини. Тук за 100лв са скапаните свирещи неоригинални.

 

Но в крайна сметка 3 поста се оплакваш от неща от колата (че не предлагала толкова екстри колкото очакваш за парите си), при положение, че всички тези екстри и интериор можеш да провериш при покупка и да си направиш сметката преди да дадеш парите. Шумоизолацията може би е единственото, което ако не внимаваш можеш да пропуснеш при test drive. Но като казваш 60 бона - за под 60 бона се е взимал Акорд с абсолютно всички екстри, 2.4 бензин (говорим за 2004та година). И екстрите на BMW 320 за същите пари не са били силно различими. Даже се съмнявам в тези пари да са влизали неща като навигация и шибедах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Защо му скачате, на момчето само истини пише. Според мен тия Акорди с тия спирачки не минават ГТП. Добре че подсилих с керамични Брембо (трибутални апарати ), че да возя семейството спокойно.

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колегата не му харесва, че Акорд няма печка и не е добре шумо изолиран, това разбрах аз.  Цената обаче не разбирам защо се намесва (намесена е старата цена, разбира се), но като отворя сайта на Хонда, виждам, че Акорд започва от 54 000 лева, а БМВ 3-та серия, от 60 000, но при Акорд стандартно имаме неща, които са екстри за БМВ-то. Сигурно и за БМВ-то ще има някакви стандартни неща, които не се предлагат в Акорд, но не намирам брошура на БМВ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля Ви ,не слагайте нищо допълнително по колата ,че после може да спре да върви както сте очаквали за тея пари .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бъдете сектанти! Акорда не е никак безкомпромисен, един го кара заради визията, втори заради икономията, трети защото е му е достатъчно практичен и така...Човека просто написа виждането си предвид това , че кара и поддържа още 2 подобни коли...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Добре че подсилих с керамични Брембо (трибутални апарати ), че да возя семейството спокойно.

Колега с каква скорост возиш семейството си ,че ти се налага някакъв ъпгрейт на спирачките.Имат ли осезаема разлика с оригиналните ти?Аз пък си взех комплект 300мм.дискове с щампа HONDA +накладки от същата марка и от спирачките няма какво да желая повече.Дискове 115 паунда двата,накладки 48 паунда.Мисля,че такива са цените  на не оригинални в БГ.Относно недостатъците съм съгласен относно шумоизолацията.За година притежание на акорда сменените неща по него са консумативи и сменени по мое желание без належаща нужда от смяната им,с изключение на рециклирана хидр. помпа.А относно Dacia vs Accord,мисля че живеем в пазарна икономика търсене-предлагане и резултатите са видни по авто обявите.И все пак всеки си избира кола според нуждите и възможностите си.

Преди време при посещение в Бултрако получих приятелски съвет ,а именно:Потдържай и обслужвай редовно колата си.При нас има 4 автомобила като твоя като единия надхвърля 480 000км. :) .Колеги искрено се надявам и аз да се наредя в тази класация от над 400 000 :honda: ,защото мисля да си я карам дълго колата.Поздрави :bye: .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки, че сигурно съм оставил впечатление, че мразя Акорда, не е така. Гледам си го и си правя разни неща по него - сложих фейслифтова навигация, нещо което не е plug & play ми изчетох сервизните и на двете. Сложих и волан от Сивик 8-ца. На снимката е без бутоните, но и тях мапнах и си работят без грешка. Фейсовата навигация ми позволи да добавя и камера за задно виждане. Дори и джанти търках и боядисвах за да стои добре, да видите, че не мразя Акордеона :) Просто изброих нещата, които много ме дразнят.

7Izj397l.jpg

kNkTH4Ol.jpg

zfdLwiVl.jpg

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех да се включа в дискусията агресивно, но се отказах предвид това, че всеки един индивид усеща света и нещата по различен начин. Всеки избира и прави това по колата си, което прецени, че иска, че може, че се налага..хубаво е да се извличат ползи от всяка една такава дискусия, където различни гледни точки се срещат.

 

Аз съм един от тези, които искат и се надяват, колата им да ги слуша дълго време, обръщайки й прекалено много внимание...понякога това пречи..за някои е средство за превоз, за други бизнес, за трети хоби, мечта, и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, дисплеят от LHD ли е, или RHD, и ако е RHD, дали си правил прехвърляне от едното на другото устройство, за да докараш копчетата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

От десен волан е да. Само долният ред, имаше нужда да се обърнат бутоните. Взех си моите от старата абсолютно безполезна и идиотска "навигация" и ги размених.

Редактирано от morpheous87

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега с снимките ,които си публикувал доказваш,че не си просто един хонда притежател.ПОЗДРАВЛЕНИЯ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От десен волан е да. Само долният ред, имаше нужда да се обърнат бутоните. Взех си моите от старата абсолютно безполезна и идиотска "навигация" и ги размених.

А харнеса целият ли взе или по друг начин го направи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...