Jump to content
Veseliq

Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)

Recommended Posts

Преди 1 час, deianr написа:

 

Голема грешка. Не им давай повече да мажат там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, deianr написа:

Някой да има проблем с отблясъци от таблото на предното стъкло и да го е решил някак? Предполагам, че е индивидуално и зависи от височината на водача, позиция на седалка и т.н., но има моменти, в които повече си виждам таблото на стъклото, отколкото пътя! Стъклото е оригинално, не е сменяно, таблото - също.


Да имам този проблем и не е от мазане. Поляризирани слънчеви очила решават проблема. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със слънчеви очила или без - аз нямам проблем с отблясъци. Но както е споменал колегата, най - вероятно има значение какъв е ръста на водача и положението на седалката. Аз съм височък. Но пък и жена ми кара колата но и тя не се е оплаквала. Трябва да се позаглеждам 😁

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това има значение, но малко. Сложи 1 бял лист А4 на таблото и се опитай да седнеш зад волана, така че да не го виждаш като отражение в стъклото. По тази причина таблата се правят с възможно най-ниска отразителна способност, но там се намесва и мода + цена.

Челното стъкло е наклонено на 40-50 градуса и отразява таблото винаги. Проблема е когато срещу колата има тъмен обект и на неговия фон осветеното от слънцето табло винаги се вижда. Просто погледът е фокусиран далеч напред и не дразни, освен в редки случаи. Примерно - ярко обедно слънце и навлизане в сенчест участък от пътя минаващ през гора, или навлизане в тунел. Не случайно най-ярко осветеният участък от тунела трябва да е началото му.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да е забелязал с вдигането на оботитите на колата - климатроника да започва да духа по-силно?

Проблем с клапан вътре в компресора или друго?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да духа по-силно или по-студено?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-силно....все едно съм вдигнал силата на перките от настройките...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен духа по-силно, но със скоростта, не оборотите…

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, prissnr написа:

При мен духа по-силно, но със скоростта, не оборотите…

Има ли оправия това...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То това не е до оправяне, мисля🤔 Ако затвориш клапата да върти въздуха само в купето - май скоростта не оказва влияние. Ако клапата е оставена да вкарва въздух отвън - тогава се усеща все едно духа повече при по - висока скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е. Насрещният поток от скоростта влиза и в купето при отворени за външна вентилация клапи. Дори при спрян климатик се усеща, а при подходяща външна температура и скорост, този поток е достатъчен за комфортна вентилация.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Благодаря за отговорите.

Пробвах и с въздух само в купето, но пак си се усилва заедно със скоростта.

Или трябва да се кара с константна скорост или с ръка на врътките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а клапата работи ли, т.е. затваря ли?

И последно - силата да въздуха от оборотите или скоростта се влияе?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро от скоростта.

Клапата как да тествам? Светва, че затваря...но как да съм сигурен..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или да погледнеш под таблото подобно на описания начин в тази тема, или индиректно, карайки зад някой "миризливец" :)

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерсаж! Сега ще тествам зад някое тедеиии...

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се засилва струята в купето с увеличаване на скоростта и при затворена циркулация, по всяка вероятност клапата не затваря. Аз в София не бих могъл да карам с незатваряща се клапа :D. По няколко пъти на ден трябва да я пускам на светофар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един бърз въпрос относно фаровете.

След душманско натискане на цокъла на дългите нещо изпука и сега цялата вътрешна част се клати мъжката.

За нов ли съм или може нещо да се е извадило? Без сваляне на броня няма да мина предполагам...

И още нещо възможно ли е двата къси фара да са на отделни бушони?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
56 minutes ago, afe said:

Без сваляне на броня няма да мина предполагам...

Да.:(

 

56 minutes ago, afe said:

И още нещо възможно ли е двата къси фара да са на отделни бушони?

Да. Отделни са и на гърба на капака има описание.

image.thumb.png.c68b9b9bdecde09dbd25f5e2ddf826ff.png

 

А дали си счупил нещо - не знам, ама ще разберем след като махнеш бронята.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много мерси!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Screenshot_20210726-192308_Chrome.thumb.jpg.6316408ce98681ceda44eb674c6b9976.jpgДвата къси са на различни бушони. 1 и 6. Без сваляне на бронята не мисля, че ще успееш да направиш какъвто и да е ремонт по фара. Най-вероятно си счупил водачите. Можеш да свалиш фара да го отвориш и да пробваш да залепиш каквото е счупено и ако не сполучиш с ремонта да си търсиш донор. 

Успех

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли под ръка abs/vsa кодовете за грешки? Утре мисля да се самодиагностицирам с пин 4+9, но нещо не намирам списък с всички грешки 😐

Редактирано от webster

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, точно това ми трябва. Благодаря! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предварително се извинявам, ако това, за което ще питам вече е коментирано. От няколко дни съпругата ми е собственик на Акорд 7 дизел екзекютив. Все още не съм намерил време да изчета всичко за колата.

Тааа, въпросът ми е - има ли начин екранът на мултимедията да стои черен, докато карам?

Забелязах, че екранът става черен, ако не пипам нищо, след като запаля колата. Паля, на екрана се показват някои неща и след малко става черен. Всичко си работи, както съм го оставил преди да загася двг.

Мога ли да го направя пак черен след настройване на климатика например, или радиото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той трябва да си изгася сам след като пипаш по радиото или климатика. Не го ли прави? По принцип в настройките има няколко възможности на работа за гасенето на екрана, но не помня по-конкретно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Павеле, в моята ситуация се вика - "Да се е%а у инженеро"!

Току що се научих сам, как да го гася. Ми то си имало физически бутон с луничка и слънчице на него. Едно натискане - намалява яркостта наполовина, второ натискане - гаси екрана.

 

п.п. Сам гасне само ако не си пипал нищо по тъчскрийна, след като запалиш колата. Ако пипаш бутоните, които са под CD гнездото екранът не светва. Светва, когато пипнеш някой от бутоните, които са вертикално от двете страни на екрана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щях да те питам точно за това бутонче, но нямах подходяща снимка. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сам гасне и ако натиснес ACC бутона и не пипаш нищо друго -след няколко секунди гасне. Същото става и ако натиснеш бутона за радиото, но там трябва сигнала да няма RDS и да не ти показва новини и др. неща на малкото дисплейче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен каквото и да направя, за да го светна, след някакво време си гасне сам. Може би е настройка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и така съм започнал ...

 

Свързване на телефон с мултимедията.

След бърз поглед в манюала видях, че се прави с гласови команди.

Колко нерви ще изразходвам, докато свържа телефона? Или е направено и за аматьори?

Предполагам има гласово набиране след като вече е свързан?

Ако аз свържа телефона на съпругата ми с моя глас, тя ще може ли да си го командва след това с нейния глас?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново частичен отговор от мен :D, но колегите ще допълнят. Не мисля, че модулът различава автора на различните гласови команди. Но обръщай внимание на утечки, че са характерни за тези блуутуут модули. Доста хора са махнали бт модулите заради това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва с утечките само за Акорд ли е детска болест.

Тя си беше свързала телефона със "радиото" на Сивик 9 и нямаше проблем с утечки. Там, обаче, не беше мултимедия, а обикновено "премиум саунд".

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Krasi-mir

Колега, блутута на акорда не е от най-функционалните за днешни дни, но може би за годините в които е произвеждан модела е бил УАУ. Както Павката спомена, обърни внимание да не прави утечка. Моя навремето не работеше, но нямаше утечка. Иначе си говореше нещо там, но не се връзваше с телефона. Реанимирах го във фурната на 180° за 5-6 мин. и тръгна за близо месец, след което пак спря и приключих с него. Впечатленията докато работеше са. 

1.Можеш гласово да запаметиш за набиране до 10 абоната. 

2. Чуваше се доста добре и от двете страни на връзката.

3. Можеш да сдвоиш до 3 тел, но е активен само с един. Който му сдвоиш първи го прави приоритетен.

4. Мисля, че гласа не е оптеделящ (твоя или на жена ти) по скоро интонацията и ударението ми засичаше. Понякога и мен не ме разбираше. Можеш гласово да командваш климатика навигацията и други неща, но вече съм забравил.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря, ще видя тия дни, като ми остане време, докъде ще го докарам.

Между другото, нямам идея, каква е мултимедията и навигацията. Продавачът каза, че е сменена с нова, ама дали е с нов модел, или стар модел (2007-а г), ама чисто нова, не знам. Има ли начин да разбера, кой модел е, да кажем софтуеърно, или трябва да я извадя и да видя етикета отзад?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко на бутона за подгряване на задното стъкло има и огледало е фейслифтова. Там можеш да добавиш камера за задно виждане и евентуално да изкараш звук и картина от външен видео източник. Ако няма огледало на бутона. Греда нищо допълнително не можеш да добавиш.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи съм извадил дългата клечка, има подгрев на огледалото. ;)

Манюалът за фейс различен ли, ще се справя ли с настройките, ако моя е за преди фейса?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам. Идея си нямам различни ли са манюалите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда явно го е сменил с преди-фейсов защото фейсовите са по-скъпички. Основното подобрение е видео входът, което не е малко, ако искаш да добавиш камера за паркиране, но не е диъл брейкър според мен. Има и други малки разлики като че при фейса има опция да се променя силата на звука според скоростта, за да компенсира шума от вятъра и гумите.

 

Провери дали ти работи тъч скрийна (макар че вероятно си го проверил де) и всичките бутони. Конкретно обърни внимание на този за подгрева на задното стъкло дали също пуска подгрева на огледалата. Защото на фейсовите са на един бутон и да не се окаже, че няма как да си топлиш огледалата. Предифейсовите имат бутонче за подгрева на огледалата на панела с контроли на шофьорската врата. До лостчето за коригиране на ъгъла им.

 

Иначе повечето неща са много сходни и не вярвам да срещнеш толкова съществени разлики, че да не ти върши работа ръководството за фейсов модел. Ако имаш интерес, мога да проверя в моето ръководство (за pre-facelift) какво пише за нещо конкретно, ако не се оправяш. Бих споделил и повече, но колата е Швейцарка и книжката е на френски, та ще е малко по-бавно превеждане :D

Редактирано от Pavel_Pavlov
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаааааа ... проблем!

 

Пробвах да настроя HFT-то. Греда! Според инструкцията трябва да натисна бутон TALK и да чуя бипкане. Да, ама не. Не се чува бипкане, натискам и нищо не се случва. Тишина. Ни картина, ни звук!

 

Иначе,

Аудиото е те това

20211214_152510_resize_20.thumb.jpg.376331344280e8d69a71f373ffbe7e7f.jpg

 

20211214_152554_resize_54.thumb.jpg.39b07e795b00e83a48d286c194d83f68.jpg

 

Според Мануел системата е "E Type" и има HFT.

Както споменах, предишният собственик я е сменил.

Всичко останало работи. Бутонът за подгрев включва и задното стъкло и огледалата. При бутоните на шофьорската врата няма бутонче за подгрев на огледалата.

20211214_152606_resize_33.thumb.jpg.decfd79f4a86a660409eaa0eb20ab1b6.jpg

 

Тъчскрийна работи и на аудио, и на климатик, и на навигация.

Гласовите команди също работят и аудио, и климатик, и навигация. Реагира и на моя, и на гласа на съпругата ми.

Круизът също работи. За съжаление не е ACC, а обикновен.

Горният, малък дисплей и той си показва всичко.

 

Абе, всичко работи, без HFT.

 

п.п. Ако има някакво значение, колата е Март/2007-а, Executive. Няма НЕработеща екстра ... освен HFT :D

 

Тааа, или аз съм много тъп и не мога да "подкарам" сетъпа, или има проблем.

 

п.п.п. Моят Андроид и ай-фоня на съпругата ми не намират Акорда.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...