Jump to content
Veseliq

Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)

Recommended Posts

Зависи и от страничната конструкция на гумата (брой и състав на слоевете), както и от тегловен и скоростен индекс. Зимните ми са 94, летните са 91. И 2-та чифта 225 45 17 -познай с кои вози по-твърдо?

Гайките стягам само на ръка, със стандартния Г-образен ключ (без рамо), на кръст (докато колелото е вдигнато), спускам го да опре на земята (не да легне тежестта на колата върху него) и с крак правя до четвърт оборот на всяка гайка, като не скачам върху ключа, а прилагам усилие около четвърт от тежестта си (+- 20кг), след което доразвивам крика и го махам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам с 91 летни....?:)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, JHM написа:

Предполагам с 91 летни....?:)

 

:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 9 часа, ВесКо написа:

Интересни въпроси задаваш. Ти си от малкото, които знаят, че джантите трябва да се стягат с динамометричен ключ и усилието от 110Нм е ок. 

Не задавам нито един въпрос, видно. 110 Nm  е усилието, написано върху опаковката на секретни гайки на McGuard (или McGard), по него се водех. Също проверих в различни сайтове за информация - навсякъде се посочваше усилие от 108 Нм. Никъде не съм виждал различно, но не значи, че няма.  Сложих оригинални джанти на Хонда, тези с 6 спици, разделящи са на по 2 всяка към края, в една друга тема за джанти бях качил снимка. Май са от Executive Tourer 2003-05. Съпоставих и с познанията ми за различни по тегло автомобили с 4 и 5 дупки на джантата, и прецених, че това 108 Нм най-вероятно е вярно. 

 

За почукването на джантата го споемнах във връзка с това самата джанта да се намести и да легне хубаво върху главината, за да може всички гайки да притегнат еднакво с "усилие на ръка". Защото ако натегнеш първите две колкото можеш "на ръка", след това като натегнеш останалите - първите две могат още. А може и още в началото докато ги натягаш - с почукване да наместиш джантата, за да затегнат гайките повече. Иначе като се повторят по няколко пъти, би трябвало сами да "издърпат" и да не се налага почукване. Както и да е, не пречи. 

 

За нещата, които са ясни - ясни са на мен, на вас, които се занимавате по-сериозно, но за някои, които за първи път сменят гуми и четат форума като нерегистрирани потребители ( а те не са никак малко!), може да не е толкова ясно, затова го повтарям. За това, че с тази комбинация от гуми, джанти, налягане и размери, вози по-комфортно от другия вариант, със съответните марка, модел, размери и налягане - заставам твърдо зад думите си, и пак казвам - всичко е субективно! Аз така го усещам, с тези комбинации. Това, че на мен ми се струва по-добре, не значи, че за друг е така и че наистина е така. Но при мен се получи така, че на две коли вече минавам 1 инч нагоре и 20 мм ширина повече, и в двата случая возенето се промени към по-добро с по-големите джанти. 

 

Постът ми горе беше с основа идея да споделя това - че при стегнати гайки колкото може на ръка, само с вложка, после е нужно около и малко над 120 градуса допълнителен ход на ключа, за да са стегнати със 110 Нм. 

 

--- 

На старата ми кола, италианка, усилието по серв. ръководство беше 88 Нм - Фиат Браво/Брава/Мареа. Винаги съм ги стягал много, "до скръцване". Веднъж използвах динамометричен ключ и с него разбрах, че затягам с усилие над 120 Нм. Като видях колко малко се изисква реално, направо много се изненадах. Само че там главината е с дупки, а не с шпилки, а болтовете са с конус 60 градуса, ако съм запомнил правилно. Коренна разлика от главината на Акорд-а. 

0-02-05-8a113764e157a01d657e808e39eeb12412fbb0d48b7bfa5e5f7eb48d0886defc_full.jpg

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сега ако можем да накараме и "гумаджиите" да се информират за усилието за натягане, света ще е едно по-добро място :D

Отговорно заявявам, че 99% от тях нямат никаква техническа грамотност, стягат до откат на пистолета, настроен на макс усилие.

После сменяме шпилки или не можем да си сменим гумата, която се е спукала на път. 

... затова и препоръките за гуми на "гумаджия" ги слагам в графата "една жена казала".

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Чавдар K написа:

Сега ако можем да накараме и "гумаджиите" да се информират за усилието за натягане, света ще е едно по-добро място :D

Отговорно заявявам, че 99% от тях нямат никаква техническа грамотност, стягат до откат на пистолета, настроен на макс усилие.

Така е,вече втора година ги карам в сервиза да вадят динамометричният  ключ,когато ползвам услугите им.Даже сега майстота изтъкна ,че бил дал 700лв. за него,но не знаеше къде стои ,та се наложи да пита двама негови колеги да го открият.:D:lol:Съответно в къщи си имам мой и задължително го ползвам,когато натягам гайките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първи и единствен път ми се случи гумаджия с динамометричен ключ да затяга в Банкя - бях спукал гумата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Заради пренатягане от гумаджиите, отдавна сам си сменям зимни/летни гуми (в БГ). Става лесно- крик на колелца, електрически гайковерт от акумулатора, крайното затягане винаги на ръка. Не е толкова фатално дали на 90 или на 120 ще ги стегнеш, май няма случаи на паднало колело от незатягане...

И в Англия не съм видял да ползват дин. ключ, но в големите сервизи може и да ползват (там не ходя, £ 18-25 за лепенен на гума :)  ) Ползват си пневматичния пистолет, може да си има настройка на колко да изключва, но не съм видял да го пренастройват за различни коли...

Знаещите казват, че резбите не трябва да се смазват, да е на сухо, но джантите са еластичи, създават напрежение и няма опасност да се саморазвият...

Моите са съвсем леко смазани с графитна смазка. (след като съм имал случаи ръждясали болтов да се развият със страхотно скърцане и зор след гумаджии...)

 

Редактирано от JapCar
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, JHM написа:
Преди 14 часа, Чавдар K написа:

Сега ако можем да накараме и "гумаджиите" да се информират за усилието за натягане, света ще е едно по-добро място :D

Отговорно заявявам, че 99% от тях нямат никаква техническа грамотност, стягат до откат на пистолета, настроен на макс усилие.

После сменяме шпилки или не можем да си сменим гумата, която се е спукала на път. 

... затова и препоръките за гуми на "гумаджия" ги слагам в графата "една жена казала".

 

 

 

Извинете ме за начина на цитирането, нещо не мога да се справя с платформата на инвижън.

 

О, да! Един-единствен път съм ползвал услугите на сервиз за гуми (с изключение на първоначалния монтаж и баланс на нови гуми), защото ми изпускаше една от зимните гуми на стоманена джанта. Когато тръгна момчето да затяга, му казах да не пипа, и че аз ще си ги стегна сам, а той каза, че ако той не ми стегне гумите, няма да ме пусне да си тръгна, защото носи отговорност за извършената услуга. Аз пък му казах, че ако не си настрои пистолета на 90 Нм, няма да ми доближи колата, ако ще турско да е. От там като се започна "Ама то тука... аз не знам как се настройва, той пистолетът е автоматичен и сам се настройва...." Е, накрая успя да го настрои на "9 кг".

 

Иначе може би наистина няма паднало колело от незатягане, но съм се возил в Ауди А4 с незатегнато предно дясно колело след смяна на каре и усещането не беше никак приятно. Интересното при това Ауди беше, че първоначално се чуваше тропане като от разбит шарнир/биалета/тампон на носач. Колата влиза за проверка в сервиз, в който не откриха нищо нередно. Как може да не откриеш хлабави болтове - не знам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, ogi28b написа:

 

 

 

 

Иначе може би наистина няма паднало колело от незатягане, но съм се возил в Ауди А4 с незатегнато предно дясно колело след смяна на каре и усещането не беше никак приятно. Интересното при това Ауди беше, че първоначално се чуваше тропане като от разбит шарнир/биалета/тампон на носач. Колата влиза за проверка в сервиз, в който не откриха нищо нередно. Как може да не откриеш хлабави болтове - не знам. 

За да се случи това трябва да са били затегнати само на ръка... и най-вероятно след това вече отворите на джантата са разбити и тя е негодна...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги,

По едно мое старо питане относно каква газова бутилка да си сложа в седана имам развитие, което би помогнало може би на други чудещи се в бъдеще.

*Бутилка - стандартна 60 литрова (може и малко по голяма в диаметър, но по поръчка)

*Софтуера е Български а хардуера Италиански, като изключим бутилката която е Турска.

*Обем - полезен обем 50,30/51,30 литра. Зареждано и изпробвано в Авсртия, Унгария, Германия, Франция. Навсякъде количеството което сам си сипвах беше толкова (казвам сам защото е на самообслужване)

*Разход - с една бутилка или 51 литра ± половин изминавах около 440-460км, което прави 11-11,5 до 12 литра на сто. Тук е момента да споделя следната информация: 2.0 мотор, 205/55/17 гуми (зимни) двама пътуващи с маса около 130 кг, пълен резервоар с бензин, багаж до предните седалки и до тавана (задните гуми бяха в калниците), постоянна скорост 150-160. Имаше и по бавни участници, но там стигах до 490 км за бутилка. Дъжд почти постоянно. Не съм използвал никъде темпомат.

 

Снимки на това колко място е заела бутилката ще кача след няколко дена. Тук е момента да кажа че ако сте със седан а не с комби аз горещо ви препоръчвам такъв тип бутилка. Багажното отделение си остава достатъчно за доста багаж. Аз съм от хората които не обичат да спират много често особено при дълги преходи и тази бутилка го позволява напълно. Бих сложил дори малко по голяма н в моя случай просто нямаше време за да дочакам каквато и да е поръчка.

Поздрави и дано тези които им предстои това да им помогне тази информация.

Редактирано от kitty
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.02.2018 г. at 10:41, kitty написа:

И аз имам подобен проблем, но при мен самата дюза е счупена от добър аджъстар. Може ли да ми пуснеш един линк на лично за да видя дали са същите към които съм се насочил.

Относно пръскалките от Алито, които бях поръчал - нищо не става от тях. Ето по-подробно (и двата модела нямат клапани, обяснимо):

 

1. Едните, които пише, че са за Акорд 7 и на които маркучът влиза вертикално отдолу нагоре, са за по-голям отвор и не могат да влязат на предвидените места. Ако можеха - може би самостоятелното насочване на 3-те отделни дюзи щеше да върши работа.

 

2. Другите, които са тип "мъгла", са показани на фона на червен Акорд седан. При тях маркучът влиза хоризонтално отдясно наляво. Те са като че ли точни по размер, но влизат много трудно, точно заради това хоризонтално изкривяване за маркуча. Влизат много хлабаво и щипките им не ги държат на място. Трябва някак да се направи нещо да разпъва щипките, след като са влезли. Все пак успях някак да ги накарам да застанат за момент на място и се оказа, че дори настроени да пръскат на най-високо, едвам прехвърляха рамената и пръскаха на 5-10 см над тях - крайно безполезно. Особено лявата, която оригинално е много по-висока от дясната - с новата положението е съвсем трагично. Даже не знам дали така трябва да са - различни по височина? 

 

Извод - НЕ си поръчвайте пръскалки от 1-2 долара от Али, дори и да пише, че са за Акорд 7. Не стават за нищо. 

 

Ще се боря с оригиналните някак (или поне си мисля, че са оригинални). Странно е, че лявата, на която не ѝ работи клапанът и пропуска без никакво съпротивление в двете посоки, пръска много по-малко и по-слабо (едвам прехвърля рамото) от дясната, чийто клапан работи и се иска малко усилие при надуване с уста, за да отвори. Дясната пък толкова силно хвърля, че качва на покрива и чак към задното стъкло, и не го разпръсква настрани, на широк ъгъл по стъклото, а на съвсем тесен, едва ли не - право напред. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз реших проблема с оригинални втора ръка за 10 лева. Сега всичко е точно.

Редактирано от kitty
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си направил, ама аз не понасям нещо елементарно да не работи и все пак се заех да оправя неработещата. Подозренията ми се оправдаха след 2 часа киснене в буркана с оцет и клатушкане, после 1/2 час ръчкане с едно кламерче, накрая извадих 3 парченца подобни на върха на трън. Бяха заседнали на мембраната - достатъчно големи да не могат да минат напред, да намаляват дебита, и да пречат на мембраната да легне и да затвори наобратно. След като ги изкарах (едното беше заседнало по възможно най-гадния начин), вече си затваря както трябва. 

 

Щях да кача и 1-2 картинки, но платформата твърди, че нещо не е наред и ми отхвърля снимките, а те са съвсем малки по размер и по килобайти. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът не е в твоят телевизор, могат и големи снимки да се прикачват, просто прикачването нещо сдаде багажа, ще пиша като е оправено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ! От доста време се каня да си купя акорд 7-генерация ноо все немога да се реша, но от 2 седмици много взех да чета различни форуми сайтове и така нататак .. тази статия от 1страница до тази съм я прочел цялата хаха ,  но все още немога да преценя дизела или бензина и дали преди или след фейслитва са по читави и като цяло до сега съм карал само бензин и затова се колебая ,защото най вече заради този маховик на дизела е много скъп ако стане нещо хаха .. може ли да ми дадете съвет кой двигател да избера и какво да гледам в една хонда като реша да я копувам защото съм млад и не разбирам много от коли като цялло ! Благодаря предварително :) !! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако разполагаш с повече финанси, определено фейслифт. Щом си чел темата си разбрал защо.

Дали бензин или дизел, мнения много, тук избора е твой. Няма да задълбавам.

Най-важно в случая е да подбереш правилния автомобил, да е запазен, добре подържан и по възможност на прилични километри.

Ако ти изглежда мърляв, или нещо не те „грабва“, гледай следващия. Не се хващай да първия попаднал. Ако е с повече екстри ще те радва повече, но отново опира до бюджет.

Успех в избора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега за бързият отговор ! Като за бюджет съм приготвил около 12-13к предполагам че стигнат като за колата най много до към 10-11 да може да ми остант едни 1000-2000 лева за да я обслужа и регистрирам ? дали ще ми стигнат за по стегнат фейслифт ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще намериш колега,с бюджета си горе долу "ОК" за фейслифт.Колегата по горе те е насочил,като аз бих допълнил другият важен фактор при огледа,а именно дали е имала удар колата.Повечето такива са добре замаскирани,но като ходиш за оглед,би било добре да си с човек от бранша.Провериш ли това,вече си една идея по спокоен, защото няма да и е нарушена автентичността.Инъче,бензин или дизел все е Хонда:thumbs1:, според мен си избирай ти и двете си имат плюсове и минуси.Аз като собственик на бензинов акорд, мога да кажа само хубави неща за 60 000км и 3год. притежание.

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези пари стегнат фейс няма да намериш.

Ако нямаш възможност да добавиш още 2к., към тези които си заделил, за обслужване, рег., такси и прочее, търси преди фейса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, dimitur123 написа:

Здравейте колеги ! От доста време се каня да си купя акорд 7-генерация ноо все немога да се реша, но от 2 седмици много взех да чета различни форуми сайтове и така нататак .. тази статия от 1страница до тази съм я прочел цялата хаха ,  но все още немога да преценя дизела или бензина и дали преди или след фейслитва са по читави и като цяло до сега съм карал само бензин и затова се колебая ...

Добре дошъл! Добре е че четеш, но прочети целия раздел за 7-ма ген. Така ще имаш много изчерпателно инфо за срещаните проблемчета и потенциални неприятности. Читавият автомобил няма общо с година и пробег, а предимно с поддръжка и стил на шофиране. Дай си време и ходи да гледаш и пробваш различни екземпляри и версии на мотор, кутия и екстри. Има чудесни пре-фейс и умрели след фейсови, но твоя грижа е да прецениш какво точно ти трябва и с кое си струва да направиш компромис.

Аз четох и трупах опит 2 години и за себе си реших. Това което карам е точно това което исках. Успех желая и на теб.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даа ще се прочета още някои неща които ме интерсуват кии ще поразпитам в някои сервизи лошото е че в Ямбол няма сервиз на хонда а и наблизо незнам къде има да питам и дам за някий съвет .. блатодаря за съвета ии след някой друг месец ще изкоча с снимчици да ви се похваля хаха :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Ямбол има 1 съфорумец, който разбира от тея Акорди и може да ти е полезен (ако прецени). Сигурно си го срещал из темите и си видял че в аватара му пише твоя град.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не несъм го виждал , може ли да ми го покажвш или поне за име да говоря с човека лично? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би било много удачно да му вменявам ангажименти, понеже не го познавам лично, но е участник в тази (и повечето други теми). Като види питанките и градът ти, вероятно би се свързал с теб, но ти сам ще си преценяш и решаваш кое инфо, каква тежест има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да имам и и друг въпрос към вас колеги .. Родителите ми са в англия и им казах за този акорд и баща ми каза че същите но с десен волан разбира се там ще го взема за 2000-2500 паунда !! Разликата в парите е огромна  а колата е една и съща предполагам дори там най вероятно е по добре подържана ,но разликата е че е десен волан но предполагам за разликата в парите бих се прежалил с десвн волан ..С другите пари мога да я стегна като нова които ще ми останат .. Според вас заслужава ли си ?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ако питаш, съм абсолютно против. Звучиш ми като човек който няма дългогодишен шофьорски стаж и десният волан е силно непрепоръчителен. За поддръжката на острова пак е относително, а за парите които е споменал баща ти, вероятно е така, но как е решил да те посъветва за "обратен волан" не знам. :(  Търси си нормална кола (ако си нормален човек). Ако искаш да спестиш едни пари, гледай читав до 2006-та, за да ти е мирна главата и да не те мислим. Колцата е добра и умерено динамична, а карайки от банкета как ще и се радваш???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Преди 16 часа, dimitur123 написа:

Благодаря колега за бързият отговор ! Като за бюджет съм приготвил около 12-13к предполагам че стигнат като за колата най много до към 10-11 да може да ми остант едни 1000-2000 лева за да я обслужа и регистрирам ? дали ще ми стигнат за по стегнат фейслифт ? 

 

Е как няма да ти стигнат!? Аз до момента за моята съм дал около 12 500, като в това са включени абсолютно всички разходи от разглеждането на обявата през юни 2017 до писането на този текст, но без горивото. Колата ми се вижда под името и аватара, купих я в наистина перфектно състояние и до момента се чудя какви глупости да си купувам за нея, само и само да си чешам крастата. То не бяха джанти, гуми, козметики, проверки по сервизи и стендове ей така, за профилактика, камера, лед-лампички, покривало за лятото като ходя по море, абе само глупости, за които нормалните хора пари не дават, докато не се счупи. 

 

Около 750 лв за "нов внос" са ти: еко-такса + ГО + регистрация + местен данък в зависимост от общината (неизбежните неща). 

 

Колкото по-бързо спреш да слушаш хората, които като чуят "дизел" започват с "Ооо, маховик, дюзи...", толкова по-добре за теб. Те направо като стихотворение го рецитират. Сякаш на всяка кола задължително се чупят на точно определена възраст и километраж. Всичко е до поддръжка и начин на употреба преди теб. 

 

Каквато и кола да избереш - пусни линк тук, по-опитните ще ти помогнат и ще ти кажат на какво да обърнеш внимание. Например на комбито - дали работи нормално 5-ата врата. На ксеноновите фарове дали работи регулирането.... разни ей такива, които много хора пропускат, а са скъпи за ремонт. 

 

Ред.: И напълно подкрепям колегата над мен за левия и десния волан. 

 

Ред. 2: фейслифта: навигация с карта на България, дизелов двигател с 6-степенна кутия, чугунен изп. колектор. Един съвет лично от мен - задължително гледай коли с кора под двигателя. Липсата ѝ на всичките ми предишни коли мигновено е водела до сериозни проблеми. 

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за изчерпателната информация ! И да за десният волан сте прави макар че само съм се возил при мои познати с десен волан знам че им е кофти при изпреварване защото нищо не се вижда .. иначе било същото ама така като ви глрдам коментарите най вероятно ще отпадне но не се знае .. и да като харесам някоя кола веднага ще качвам снимки и коментари плд тях за второ мнение от вас 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, dimitur123 написа:

Благодаря много за изчерпателната информация ! И да за десният волан сте прави макар че само съм се возил при мои познати с десен волан знам че им е кофти при изпреварване защото нищо не се вижда .. иначе било същото ама така като ви глрдам коментарите най вероятно ще отпадне но не се знае .. и да като харесам някоя кола веднага ще качвам снимки и коментари плд тях за второ мнение от вас 

Ами седни и я покарай. това ако не ти отрезви мераците, значи и ние ще сме ти безполезни. За коментари от обяви си има друга тема. Намери я и пускай там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ogi28b написа:

Аз до момента за моята съм дал около 12 500,

 

 Излъгал съм, моля да ме извиниш. 13 200 са ми разходите, не бях сметнал разходите за фолио на всички стъкла и за 2 летни гуми преди 2 седмици. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, crown_bg написа:

За тези пари стегнат фейс няма да намериш.

Ако нямаш възможност да добавиш още 2к., към тези които си заделил, за обслужване, рег., такси и прочее, търси преди фейса.

За още 2 к ще намери кола от следващото поколение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Tokio написа:

За още 2 к ще намери кола от следващото поколение.

За 15К, ще ми намериш лк читава (запазена) 8-ца, 2.4, комби, автомат, кожа, екзекютив?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може,но блъсната!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За под 14 к мога да ти намеря запазен дизел екзекутив (отопление на седалките от алкантара, люк, ксенон + измиване на фаровете, премиум аудио, 17" алуминиеви джанти, блутут, парктроник отпред и отзад + стандартните екстри като ел. стъкла и огледала (прибиращи се), централно заключване, дискретна подсветка в краката и скоростния лост, USB и AUX, сензор за дъжд и на по-малко от 200к км.  Навигацията е екстра, за която се заплаща допълнително, не е включена в нито един от заводските пакети. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С десен волан в БГ за постоянно е неприятно, но не е крайно зле. Все пак е по добре да си е с ляв. Аз съм карал с десен волан в България и доста из европа и не ми беше проблем.  Колкото до цените в Англия, то от личен опит мога да кажа следното: 

Ако искаш ефтина за далавера или да вършиш работа с нея винаги можеш да вземеш някаква с проблем. В моя случай Акорд 2010 дизел, комби на 18 с най високо оборудване със съединител за смяна. Ремонта ми струва 800 лева. Колата обаче ми струваше 2400 паунда. Свърших добра работа с нея и после и взех отново в Англия 4500 паунда. В момента пак съм с кола от Англия но на мен ми трябва кола с десен волан и дадох за нея 700 паунда. Колата е Акорд 2005 бензин 2.0 и да чукна на дърво никви разходи за сега за нея освен газовата. В България единствено си заслужава да караш кола с десен волан ако тя е някаква рядка и трудна или скъпа за покупка когато е с ляв волан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо изобщо се коментира ползването на десен волан, в страна където движението е от автомобили с ляв волан?

Има ли значение, дали е за работа или каквото и да било.

Аз не го одобрявам, карат безобразно (повече от 70-80%), изпреварват рисково, в първия момент не виждаш шофьор което стресиращо, карат си в лява лента по магистрала, светкаш им в просължение на километри, има място да се прибере, кара бавно (под 100), задминавам отдясно за да видя че е "десняк", фаровете им бодат очи.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решетката пред радиатора лесно ли се сваля ? Купих си такава за тайп С и мисля да я сменям днеска. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 56 минути, isullivan написа:

Решетката пред радиатора лесно ли се сваля ? Купих си такава за тайп С и мисля да я сменям днеска. 

@isullivan

Лесно е, махаш пластмасата която покрива решетката, след това в долната част на решетката има 4 щипки (на всяко краче по едно), бъди внимателен защото лесно се чупят (ако не са вече изпочупени). Решетката излиза напред и нагоре (пак внимателно).

Имай под ръка малка права отвертка с широк връх, за 4-те щипки отдолу ще ти е нужна. Можеш леко да ги понамокриш преди да ги махаш, за всички щипки говоря.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Елементарно. Всичко е само на клипси. Махаш първо горна дълга пластмаса и после решетката.  От долу има 3 клипса.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...