Jump to content
Cyreon

8-ма генерация Акорд

Recommended Posts

Честито и много изпълнени с кеф километри....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и да те радва много. Ще чакаме снимките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Дали чувството да сменяш скоростите с перата на волана е като да караш Ферари? :D И двете огледала ли ти се свалят надолу като включиш задна? На камерата за задно виждане има ли ограничителни линии с габаритите на колата? При мен само дясното се сваля надолу и то когато е избрано за настройка, а на камерата нямам линии, но на някои по-нови май има, затова питам

 

Няма линии и сега като писа - наистина се сваля само шофьорското и то защото го бях забравил цъкнато на настройка, мерси за информацията! :) А чувството като цъкаш автомата с перата е баш като да играеш NFS, той и волана има повече копчалъци от типичен Trustmaster :D Иначе пуснах тема със снимки, мерси на всички за пожеланията:

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99647

 

 

Сега ми се иска да попитам няколко неща.

 

1. Как се настройва връзката с телефона? Възможно ли е освен за handsfree, блутутът да се ползва за музика? Сервизните документи са ми на немски, нещо не можах да намеря видео с европейски акорд.

2. Точно както и при седмичката, някой път при пускане на колата казва DVD disk is reading an error. Contact dealer. Хубаво, ама при седмичката обикновено се мъчи да прочете диска едно 5 минути, чува се че го върти и нещо прави, накрая не успява. Тук ми го казва моментално след паленето и то веднъж от няколко пъти... Даже все едно не опитва.

3. Някой успял ли е да запише 2015 3.90 APN3 диск за навигацията? Моят е 3.70, но WEST. Записах един EAST, но хем накрая оптичното устройство даде грешка, че не е успяло да го финализира както трябва (макар че диска беше записан и файловете се виждаха на компютъра), хем диска е двуслоен RIDATA DVD+R, вместо препоръчвания по форумите Verbatim DVD+R. Но на тези RIDATA си бях записвал редица игри за XBOX без проблеми - ще пробвам тия дни и с Verbatim.

 

За сега е това, още се напасваме един на друг и треперим взаимно при паркиране в тесния гараж :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е по първа точка:http://hondakarma.com/threads/honda-hand-free-telephone-hft-user-guide.390/live?page=1

Ще си поприказвате с колата, за да се свържете :) Аз лично съм правил множество опити да подкарам музика през bluetooth - не става.

По другите точки - По 2 - надявам се не се опитваш да подкараш филм на навигацията? :D

По 3 - имам оригинални дискове за навигацията (дойдоха си с колата), и не тръгват както записания. Досега винаги съм записвал на Verbatim, както си е в инструкцията и ги тегля от rutracker.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за точка 1. Точно такова видео гледах, макар и не с европейски акорд и проблемът е, че като кажа "Phone setup", навигацията отговаря на немски (макар да е избрано английско меню). Предполагам Швейцарския диск си идва с немски звуков пакет и трябва нов софтуер.  Ще взема Вербатим утре и ще драсна един диск да видим - дисковете (и WEST и EAST) са изтеглени, а преди със същата записвачка и с медия verbatim съм записвал успешно ъпдейт за стария акорд.   :)

 

За точка 2 уви е с оригиналния диск, с който дойде колата - един от няколко пъти дава грешка, иначе директно изкарва менюто с предупреждението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно на този Акорд навигацията се настройва като на Леджънт! Сменяхме на един от италиански на немски. На три места се пипа!

На борд компютъра е лесно, сменя се с меню. Но на навигацията и на блутута май бяха отделно настройките на езика. Ако ти е на немски, намери някой с добър немски, ще го оправи бързо.

 

Един въпрос към всички с 8 генерация: това с накланящото се дясно огледало при задна скорост само на Екзекютив ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната на езика се оказа проста работа, но забравих да пиша - отново заслугата е на g0sh, понеже е описано в статията, която прати. Цъкаш копчето за гласова команда, казваш "English", след което ти отвръща на английски "Сигурен ли си, че искаш да преминеш на английски?", цъкаш копчето и казваш "Yes" и си готов.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази процедура само на навигацията ли смени езика или и на блутута?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Честито! Дали чувството да сменяш скоростите с перата на волана е като да караш Ферари? :D И двете огледала ли ти се свалят надолу като включиш задна? На камерата за задно виждане има ли ограничителни линии с габаритите на колата? При мен само дясното се сваля надолу и то когато е избрано за настройка, а на камерата нямам линии, но на някои по-нови май има, затова питам

 

Няма линии и сега като писа - наистина се сваля само шофьорското и то защото го бях забравил цъкнато на настройка, мерси за информацията! :) А чувството като цъкаш автомата с перата е баш като да играеш NFS, той и волана има повече копчалъци от типичен Trustmaster :D Иначе пуснах тема със снимки, мерси на всички за пожеланията:

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99647

 

 

Сега ми се иска да попитам няколко неща.

 

1. Как се настройва връзката с телефона? Възможно ли е освен за handsfree, блутутът да се ползва за музика? Сервизните документи са ми на немски, нещо не можах да намеря видео с европейски акорд.

2. Точно както и при седмичката, някой път при пускане на колата казва DVD disk is reading an error. Contact dealer. Хубаво, ама при седмичката обикновено се мъчи да прочете диска едно 5 минути, чува се че го върти и нещо прави, накрая не успява. Тук ми го казва моментално след паленето и то веднъж от няколко пъти... Даже все едно не опитва.

3. Някой успял ли е да запише 2015 3.90 APN3 диск за навигацията? Моят е 3.70, но WEST. Записах един EAST, но хем накрая оптичното устройство даде грешка, че не е успяло да го финализира както трябва (макар че диска беше записан и файловете се виждаха на компютъра), хем диска е двуслоен RIDATA DVD+R, вместо препоръчвания по форумите Verbatim DVD+R. Но на тези RIDATA си бях записвал редица игри за XBOX без проблеми - ще пробвам тия дни и с Verbatim.

 

За сега е това, още се напасваме един на друг и треперим взаимно при паркиране в тесния гараж :)

 

 

1. Kaзваш му на швабски: "Енглиш шпрехен" и то веднага ще ти включи английското меню. От там нататък всички команди ги даваш на английски.

2. Прочетеш ли така забравяш за този диск повече. Записваш нов.

3. Успял съм, да. И East и West ги чете перфектно. Лятото специална тема пуснах точно за 3.90 в раздел "Навигация и GPS". При мен точно  DVD-R стана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази процедура само на навигацията ли смени езика или и на блутута?

На блутута за телефона. Навигацията я смених през менюто, но само менютата, не знам дали и гласово понеже все още нямам карта за България.Най-вече защото от събота съм в чужбина по работа и така до идната събота, когато пак ще си играя с количката. В момента е с оригинален швейцарски диск 3.70 за западна европа, който не е надраскан. Дано подмяната му да оправи грешките. За жалост до тук потроших два броя Verbatim DVD+R DL, а преди това още 3 RIDATA DVD+R DL, може и записвачката ми да се е прецакала - последно с нея записвах за стария акорд диск преди 2-3 години и нямаше грижи.

 

Нещата, които сега трябва да оправя освен навигацията са:

1. Едната предна колона хърка (шофьорската). g0sh сподели, че са 309лв комплект ОЕМ предни Premium Audio колони и като цяло ми е на сърце такива да сложа. Но може и да взема афтърмаркет комплект за половината пари - въпроса е, че не ми се иска да звучат зле само защото аудио системата не е настроена като за такива.

2. Джантите с които дойде колата не ми харесват - някакви неоригинални с втулки са. И зимните гуми не стават, особено че ходя да карам ски/борд с приятелката по особено заснежени пътища. За сега търся оригинални джанти 17" от Акорд 8 / Сивик 9 / CR-Z, но ако не намеря ще си ползвам 17ките от Сивик 8. Яд ме е, че изтървах един търг от Германия, където перфектни оригинални 17ки от Акорд заминаха за 213 евро, понеже в последния момент някой ме надскочи над дадените 200 евро :(

3. Съответно трябва да взема 4 броя гуми 225/50 17". За сега съм се спрял на Continental TS830, Goodyear UG G1 и Michelin Alpine 5, като цената на тези модели е между 260 и 300лв / гума. Но пък мисля да ги карам 3-4 сезона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Veseliq,

 

Имам диск за навигацията версия 3.80 за Източна Европа, който вече не ползвам, защото съм с версия 3.90. И двата диска съм си записвал сам и работят на моята кола. Така, че ако проявяваш интерес мога да ти подаря стария да го пробваш дали ще тръгне при теб. Предполагам знаеш, че докато сменяш дисковете е добре двигателя да работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Записах общо 6 диска (4 броя Verbatim DVD+R DL от по 4.50лв бройката и два RIDATA пак такива), точно както е по инструкции, на 3 различни записвачки, с различни скорости и винаги ми даваше "DVD DISK ERROR" или нещо такова. Докато не намерих в някоя си страница в някаква тема от един полски форум, че ако преди колата е била с диск "WEST" и сменяш на "EAST", дава грешка, при което трябва да натиснеш MAP + CANCEL + AUDIO, за да влезеш в сервизен режим и от там да накараш да се ъпдейтне въпреки всичко. Пробвах го и навигацията моментално заспа!

 

Така че имам 2 излишни VERBATIM DVD+R DL (някои от дисковете вече изхвърлих, мислейки че съм ги осрал) с 3.90 EAST, които ще се радвам да подаря на човек от форума или ще пусна да се продават след време в OLX по 10лв колкото да си избия потрошените DVD-та, че направо яд ме хваща как някакви продават по 30-40лв неоригинални дискове...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола когато я купих беше с диск "WEST" някаква много стара версия, след като инсталирах записания от мен диск "EAST" последна към момента версия тръгна от раз. Явно по някога се появяват проблеми, защото и други колеги от форума са се оплаквали. Важното е, че нещата са се наредили. Аз също имам един диск за подаряване, но моя е версия 3.80 за Източна Европа. Ако някой проявява интерес да свирка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покарах 7цата след като седмица-две бях карал 8цата. Осъзнавам, че хидравличната рейка на 7цата създава доста по-добро чувство за реакцията на колата от пътя и това малко ми липсва.

 

Също окачването е на 8цата е по-меко. Което на приятелката се харесва, на мен не чак толкова :)

 

Но не мога да си кривя душата, че като цяло в 8цата са изпипани ред дреболии, които ме радват безкрайно. Таблото е по-добре измислено и удобно, копчето на шибедаха работи и след като изключиш двигателя, има auto на всички стъкла, паметта на седалките и огледалата е супер когато дам някой друг да пробва автомобила и си ги нагласи, handsfree системата ми е много полезна, макар че не разбирам защо не са я направили да може да stream-ва музика от телефона, подглавниците са доста по-удобни. Абе, като цяло са взели предвид от какво хората се оплакват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям, хидравличния усилвател на волана е по-приятен от електрическия такъв. Електрическия има някакво минимално забавяне, докато хидравличния реагира моментално. Поне на Акорд е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заредих колата - след 300км градско каране (което включва и пълзене из задръствания и каране по празни улици сега по празниците) и 200км извънградско - средният разход е 11.2л/100. Предполагам някъде там ще е и дългосрочният среден. По борд компютър средният бе 10.8 - малко по-нисък от "пълно-пълно", макар че първото пълно бе до изключване на пистолета, второто пълно човекът на бензиностанцията бавно я дозареди след изключването, така че може би я е заредил по-догоре и разходът по борд компютър е съвсем коректен.

 

Следващите стъпки са да направя шумоизолация на колата и ще подменя някои от говорителите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Открих, че джанти 17ки от Civic 8ма генерация не стават. Задраха дисковете - трябват 3мм фланци. За сега карам така, но ще търся оригинални и ще сменям нататък.

2. Някой може ли да ми каже какво значи това, както да даде документ където могат да се видят тези кодове? Подозирам, че означава, че трябва да влезе в сервиз за нещо (тоест, че Юби-ко не са го рестаритрали като са я обслужили), но когато направих снимката кода беше 310, няколко дни по-късно е 300. Не знам какво значи и цифричката "2" подчертано:

UvX7Pq1.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли шанс преди 65 дни да е била обслужена? 

Най-логично ми изглежда, "2" да е сервизен интервал за време, а "1" ако има да е за Км

 

П.с. Само заради тези "циферблати" бих си купул 8-ма , много ме радват!

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много вярно е мнението на Чавдар!

 

Единия код е за оставащи дни, а другия е за оставащи километри до следващото обслужване.

По принцип е настроено така че да ти показва с код 1 оставащите км, но в случай че правиш малко километри, тогава ти изписва код 2 за оставащо време (дни). Маслото трябва да се сменя на ??км или на една година, което настъпи първо.

 

??- мисля че бяха 10.000км при повече градско или планинско

                        или  20.000км при магистрално и спокойно каране  (данните са за дизеловия мотор, но мисля че и бензиновият ползваше същият интервал, като аз държа да си го сменям преди 10.000км)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За много години колеги!

Тези кодове означават,че 310 са дните които ти остават до следващото посещение в сервиз,а код 2 отговаря на филтъра на климатика. При положение че правиш повече километри,тези 310 (дните) автоматично се сменят в километри. В сервизната книжка има кодовете от 0-9 какво означават. Надявам се да съм бил полезен.

 

забравих да спомена,че обикновено с тези кодове излизат и буквите А или В.

 

А-смяна на масло и филтър

В-преглед на всичко с HDS-то

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря и на двамата! Много яко, че колата толкова подобробно напомня кога и какво трябва да се обслужи  :) Проблемът е, че книжката ми е на немски - ако някой има английска и я качи, ще я добавя някъде като "полезни ресурси. 

 

Иначе явно трябва да мина през Юби-ко и да ги помоля да изчистят обслужвнаето. Смениха всички филтри, включително този на климатика - преди 25 дни. Предполагам преди 65 дни в автокъщата е станало изчистването на сервизиранията. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря и на двамата! Много яко, че колата толкова подобробно напомня кога и какво трябва да се обслужи  :) Проблемът е, че книжката ми е на немски - ако някой има английска и я качи, ще я добавя някъде като "полезни ресурси. 

 

Иначе явно трябва да мина през Юби-ко и да ги помоля да изчистят обслужвнаето. Смениха всички филтри, включително този на климатика - преди 25 дни. Предполагам преди 65 дни в автокъщата е станало изчистването на километража. 

моята книжка е на испански,ако ще свърши работа мога да я кача.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още нещо - на вас гаранционно какво масло са ви наливали? Знам, че Honda препоръчват между 0W20 и 5W30, Юби-ко са сипали бултраковско 5W40. Така или иначе мисля да го сменям на 10 хиляди или година, но май следващия път предварително ще трябва да уточним какво сипват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята я взех от Германия и в сервизния бюлетин е отбелязвано само 0w30 Honda, дори и след гаранцията. На 07.01. ми предстои първо /в Бг/ обслужване и мисля да мина на 5W30 С2. Моята е 2.2 i-DTEC

Редактирано от Mr. Accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята я взех от Германия и в сервизния бюлетин е отбелязвано само 0w30 Honda, дори и след гаранцията. На 07.01. ми предстои първо /в Бг/ обслужване и мисля да мина на 5W30 С2. Моята е 2.2 

Пък аз мисля да мина на 15W40. Това е България, всеки си има мнение и това е! Ама че Хонда е написала какво да е маслото, участвала в разработката на това масло, няма значение! Не е добре кагато се мисли ей така, без необходимата квалификация и информация. После форумите се изпълват  с "Бихте ли помогнали, имам проблем с.................".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1."Хонда" никъде не дават еднозначна препоръка какво да е маслото. Напротив, карат ни да се ориентираме от приложената таблица;

2. Моето "мисля" е базирано на досегашния ми опит с подобен род двигатели и консултация в един от реномираните сервизи на Хонда в София;

3. Разбира се, ако ти си "разбирателя на Хонда", поклон доземи и занапред ще те търся за съвети.

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Моята я взех от Германия и в сервизния бюлетин е отбелязвано само 0w30 Honda, дори и след гаранцията. На 07.01. ми предстои първо /в Бг/ обслужване и мисля да мина на 5W30 С2. Моята е 2.2

Пък аз мисля да мина на 15W40.".
Със същия успех можеш да и сипеш и М10Д!

Ако ти харчи масло не се оправя с 15в40 защото ако си стигнал до там си за сегменти!

10в40 налива баща ми на Форд Транзит 1995г 2.5 чист дизел!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1."Хонда" никъде не дават еднозначна препоръка какво да е маслото.

Дават, дават...0W30 е за i-DTEC-а!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май нещо не се разбирате, 15/40 е заявено иронично, дизела и к20 е желателно да се карат с 30 вискозитет поради наличието на тънки маслени магистрали...На к 24 минах през 0/30, 5/30 и най-добре му отива 0/40 от към разход, с такова мисля да я карам и за напред...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mr. Accord, не се засягай! В моята книжка на български език е посочено единствено възможно 0W30 C2 за i-DTEC. Отделно тук във форума съм постнал препоръките на Хонда за маслата при различните двигатели. Таблицата която е дадена в книжката е ориентировъчна за маслата като цяло. Ако искаш съвет от мен, то продължи да ползваш 0W30.

post-19880-0-38241600-1451922168_thumb.jpg

post-19880-0-99482700-1451922255_thumb.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май нещо не се разбирате, 15/40 е заявено иронично, дизела и к20 е желателно да се карат с 30 вискозитет поради наличието на тънки маслени магистрали...На к 24 минах през 0/30, 5/30 и най-добре му отива 0/40 от към разход, с такова мисля да я карам и за напред...

Сега като го потретих усетих...извинявам се на колегата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дизеловият двигател задължително само и единствено 0W30. Над 100 000км карах старата версия на същия двигател и всичи стигат до извода, че експериментите с масло на този двигател и рядката смяна (Хонда казват 12 месеца или 20 000км, което настъпи първо - явно някои хора го разбират, което настъпи последно)  са основна причина за проблемите с него.

 

Но поне при дизела, когато отивах в официален сервиз, без да ме питат сипваха само оригинално 0W30. Сега обаче ме изненадаха с 5W40 на бензина, което не е фатално, но май не е оптимално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами според мен си мислят, че е 7ген. :whistle: , защото на 7-ма наливат 5х40, това е което и аз сипвам. Поне къде-що съм изчел, препоръчват 5х40 пред 0х30 и 5х30, ако често караш ВТЕК-а да ръмжи, ако ме разбра :biggrin: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един зализан младеж в Бултрако ме убеждаваше, че 8-ма бензин излиза от завода с 5/40, може би е вярно, на гаранционно ЦРВ 2014 Г. наливат пак такова...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно ли, мухахахах, никъде в западна Европа не съм видял 5х40 да предлагат за Хонда, говоря за Оригинални Части и Аксесоари и Артикули за Сервизиране, в които попадат и маслата. Нека уточня, говоря за Англия, Холандия и Германия - маслата които се предлагат са 5х30 и 0х30, най-популярни са тези, и до 2 пъти по-скъпи от тук, съответно Кастрол Едж Про и Мобил 1 ЕСП. Интересното е че в Холандия предлагат Валволин, който е по-скъп от Кастрола, не знам защо.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорд 7 с К20А6 на 200К км от Швейцария, сипвано е само 0W40...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега обаче ме изненадаха с 5W40 на бензина, което не е фатално, но май не е оптимално.

 

Не е, да. Хонда държи, че трябва да е 0W20.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как така държи, като нова кола при официалния дилър е с 5/40, ако и сипя 0/20 на всяко зареждане с бензин ш тряаа капвам и масло, ако зачетеш чужди форуми ще установиш , че к серията я маат дори с 50...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята я взех от представителсво на Хонда в Германия и последно й бяха сложили 5w40 Castrol. Тука я карам с 5w30.

Колега Veseliq това за интервала само ли ти изкочи или се показва като бърникаш из менютата? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...