Jump to content
Cyreon

8-ма генерация Акорд

Recommended Posts

15 hours ago, Jenti said:

На това със сертификатите от Бултрако не се връзвайте, излишни пари са! Като отидете в КАТ, ако колата е преди 2009г. независимо какви сертификати

носите се регистрира като Евро 4, нищо, че двигателят е един и същ. По години са Евро категориите. 

Моята е 2008 и ми я писаха Евро 5 в КАТ след като видяха сертификат от Бултрако.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте фенове на тази марка,искам да ви попитам за мнение за 1 акорд https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11615226628806894&slink=k1le82

тъй-като идвам от bmw e46 330xd sedan,не искам да влизам в спорове коя е по най... но тука доста четох за проблеми с рейка,съидинител и т.н.

Тази хонда е доста семпла откъмто екстри,няма нищо освен климатроник,говорих с човека каза ми че закупувана от бултрако Варна и освен няколко шпилки на при сменяне на гуми,всичко друго е наред.Км.са и над 230.000 което за хонда мисля че не е дневен ред даже но никога не съм карал хонда,винаги съм имал коли минумим 180hp и нагоре.Четох тук че мотора е доста тих,динимиката е добра,въпреки че 156hp,просто се чудя дали да излея пари в кола която няма даже автопилот но пък е с euro5,не знам как е интерирора на хондата(мойта барака е на 342.000 още пластмасите не скърцат),с 2 думи какво да очаквам от тази кола.Ако админа сметне поста ми за офтопик да го изтрие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, disappear написа:

2 думи какво да очаквам от тази кола.

Само да те радва:thumbs1:,но няма да "бяга" като бмв-то:plane:!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скачай на 2.4 201hp има доста предложения, но са на по-висока цена, определено 400 кубика и 45 коня повече се усещат! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, Nicholson написа:

Скачай на 2.4 201hp има доста предложения, но са на по-висока цена, определено 400 кубика и 45 коня повече се усещат! :)

И цената доста повече се усеща🤔

Колега, що бягаш от дизела? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфото колеги,не бягам от дизела,просто ми омръзна да се разправям с дюзи през година,две.На мойта въпреки смяна на разпръскавач и т.н. пак създава проблеми,нафтата е пълна с какво ли не(сяра,вода...)не казвам че бензина е читав но поне е по-тиха от нафтова печка😅.Огледах се за 2.4 мотор,доста разлика в цената има но явно това е мотора на хонда.Странното при хонда е че не всички имат стандартните екстри въпреки че са 2005/2006год.а пък ако са снабдени с екстри цените са доста солени за разлика от други с подобни екстри.Явно при хонда качество за сметка на комфорт,но щом в Щатите са в първата тройка по продажба значи си струва да притежаваш хонда.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата, май най-после е попаднал на вярната следа...! 👍😁😊

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 1 час, disappear написа:

но явно това е мотора на хонда

Не, не е това мотора на Хонда. Всички мотори на хонда са Мотори (с главно Мъ). ;)

 

Просто 2.4 е потвърждение на тезата на Мечо Пух - "Колкото повече, толкова повече!". Аз съм му почитател на таа мечка.

Ти що караш 330д , а не си взе 180д, а, а?!

Голямата кола си иска голям мотор.

 

Иначе и в Англия Хонда са винаги в челните места на класациите за рентабилност.

 

А за екстри ... "въпрос на вкус, казало кучето и си облизало ... .  

Навремето, когато съпругата ми изкара чисто нова Сивик 9 от магазина, нямаше почти нищо, освен климатроник. За една f*кiNГ мултимедия искаха да доплати още 2500 паунда. Не, мерси, мога и да не гледам видео, докато карам 10 мили до работа, и още толкова обратно. :D

 

п.п. Ако трябваше да купувам Акорд 8, аз лично бих избрал 2.4 автоматик. Моето CR-V е 2.0, щото 2.4 автомат на острова е като бяла лястовица.

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам 3-литров дизел(m57b30 184hp)защото това е последният читав мотор от серията m57,има доста награди в Европа за мотор на годината,докато хонда не реализира 2.2-dtec и отнема короната на bmw и 3-литовият дизел си остава само за феновете на bmw.Забелязах че 6-степенна ръчна кутия,има някъде около 2004 август и след тази година,на автомат на съм фен,ще се разбере накрая покрай посоката😅 и каква хонда ще си взема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали знаеш, на Хондине им викат "японското BMW". Е, не всички модели и версии го заслужават, но няма да се отдалечиш от стегнатата возия. А 2.4 има доста заразителен саунд над средните обороти, така че и аудиото ще намаляш, камо ли време за други екстри. Намери си нещо дето да е около 8 кила на кон (ако можеш и по-ниско) и ще те радва. Екстрите са за задръстванията.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

@ceco_accord , като спомена аудио, 8-мицата има ли автоматично усилване на звука при увеличаване на скоростта?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е.... то голямата екстра... има я.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Тя тая екстра усилва аудиото при увеличение на скоростта, а не при нарастване на шума, ама все е екстра. :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Тя тая екстра усилва аудиото при увеличение на скоростта"  Заинтересовах се, при колко км/ч се усилва аудиото да пробвам... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам. На Акорд 7 беше под 100 км/ч, Акорд 8 го подминах, а Ледженда слуша сам себе си и преценява според шума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При мен беше на Сивик 9.

Ама зависи, какво е аудиото. На първата ни 9-ка беше обикновен, стандартен MP3 плеър и нямаше такава екстра. Следващата ни 9-ка беше с Premium Sound System, 7 високоговорителя, от които единият беше субуфър в багажника. Добре свиреше. Не знам, дали работеше на скорост, или на шум, но звукът започваше да се усилва, ако си спомням добре, след около 60км/ч. Усилването беше прогресивно с увеличаване на скоростта (респективно шума), колкото по-бързо караш, толкова по-силен звук.

 

п.п. Между другото, тази екстра я знам от преди 30 години. Тогава някъде за пръв път докоснах Honda Goldwing. При него имаше такава екстра. То, по това време и аудио на мотоциклет си беше яката екстра.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново колеги! Автомобила е на 166 810 км, да сменям ли маслото в скоростната кутия, чудя се още, въврви перфектно, сменя плавно, от швейцарските документи няма наличен кога е сменяно може би не е... четох, че трябва да се сменя на 120 000 или на 8г, да не стане така, че след смяната да се получи обратен ефект, препоръчан ми е читав сервиз/Дидо Хондата Варна/ който се занимава с Хонди! Благодаря:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, Дидо ще види цвета и миризмата на маслото и най-много да опресни с 3 литра общото количество.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени го, не си прави експерименти. Гаранция е на не по-малко от 300к км колата, но това да не те притеснява. Дидо е точен и е пич. Ако нямаш координати ще ти пратя номера. Намира се до Метро

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера бях при него запазил съм си час за 25.05 преди обед по-рано нямаше, намира се до Перфект Ауто от лявата страна! Мерси колеги за отговорите! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги, днес Дидо ми смени маслото в скоростната кутия, каза че трябва и нов пистов ремък, направи тест на колата след всичко, много е точен доволен съм! :) 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги сега звънях на човека от тази обява: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11624711507984852&slink=kku29k
Някой случайно да я засичал тази хонда, да има някаква информация за нея дали си струва да ходя да я гледам ,че съм на 400 км от нея ? Каза ,че била обслужена , нямала ръжди , внос от Германия, не бутала масло уж. Ако някой може да бъде полезен с информация , благодаря предварително. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. В последно време сериозно се замислям за смяна на моя Акорд 7-ма генерация със следващото поколение. Търся задължително 2.2 дизел, тъй като този двигател е изключително здрав и надежден. Не създава никакви грижи и не харчи капчица масло. Исках да попитам относно автомата и каква е динамиката при него. Гледам, че го дават значително по-бавен от ръчката. Наистина ли е така ? Може ли да се ремапне без да се прецака автомата и евентуално до колко коня може да се напомпа, тъй като въпросните 10 секунди от 0-100 изобщо не ми допадат. Целта е да падне поне под 9. Ръчка също не искам обаче, тъй като ми е омръзнало да натискам съединител из задръстванията. 

 

Друго голямо притеснениe е въпросният ДПФ филтър. Имал съм Ауди, и знам колко е ужасно чувството да ти забие муцуната. Не вярвах, че и при Хонда е възможна подобна простотия, но уви, явно всички по-нови коли са бъгави. Евентуално колко би излезнало едно изрязване на ДПФ комбинирано с ремап ? И също така ще пуши ли колата след това, че най-мразя някой като изчорляви един облак дим пред мен. 😃

 

Иначе се оглеждам за фейслифт, по-възможност след 2012-та, на под 180к реални километра и с максимално много екстри. Сега виждам, че има една бяла перла 2015-та на 97к и продавачът твърди, че киломeтрите са реални и може да се провери в представителството. Някой запознат ли е как става тази проверка ? Ето и линк за въпросния автомобил:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11624728289846240&slink=kluds6

Тези 16-ки не ми бият много на оригинални, но ще ги сменя незабавно ако се стигне до покупка. Ще се радвам ако споделите някакви впечатления от колата, доколкото са възможни на пръв поглед през компютъра, разбира се. 🙂

 

Разчитайки из темата, останах с впечатление, че парното и аудито на колата са доста зле. Има ли някакво подобрение спрямо 7-мацата в това отношение ? Ако не, възможно ли е да се инсталира успешно печка, и по-добра аудио система в такъв случай ? Разбрах, че навигацията също не е много ок, възможно ли да се добави андроид с Waze по някакъв начин ?

 

Ще съм изключително благодарен, ако някой хвърли малко светлинка по горните въпроси. Особено с VIN проверката, ремапа и отстраняването на ДПФ-а. Поразчетох доста из темата, но останах с впечатление, че повечето колеги са с ръчни скорости и предполагам има разлики при ремапване и отстраняване на ДПФ.  🙂

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега! Този мотор се ремапва доста успешно и работи без да пуши в последствие, както при други марки(ВАГ групата примерно). Спокойно се повишава мощността на 200кс и около 440-50нм, което се усеща доста прилично. Това съчетано с премахването на ДПФ - а. За автомата не мога да ти кажа, тъй като моята е ръчка. Ако е с премиум аудиосистема( моята и такава) свири доста прилично, Нз къде какво си прочел, но за мен е Ок. Парното наистина е зле😬 Печка може да монтираш( и аз се каня от известно време). Лично за мен, като изключим парното, колата е отлична и определено доста безпроблемна. Успех с покупката! 
пс Тези джанти определено не са оригинални.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си се насочил. Определено осмицата изглежда доста по-добре от седмицата. Карам 2.2 дизел 150 к.с. автомат. Да, парното и на мен не ми харесва много. Автомата се ремапва без проблем. Аз го направих като махнах и ДПФ-а. Няма никакъв пушек. Диностенда закова на 190 коня и 420 нютон метра. Върви доста прилично и автомата се държи супер. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много за отговорите! Определено това са позитивни отзиви, тъй като изобщо не ми се иска да се прехвърлям на друга марка заради някакъв тъп ДПФ филтър. То реално и няма какво да се вземе. Като надеждност единствено Тойота и Лексус са конкуренция на Хонда, но първата е много дървена, а втората прекалено скъпа. 😃

 

А относно проверката на километрите чрез ВИН номер, трябва да звънна до Бултрако или да отида на място? Също така плаща ли се тази услуга ? Извинявам се ако са ми глупави въпросите, но никога не съм имал допир с представителството. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само наистина добре си подбери мапера, че ако отнесеш тая бяла перла и избушиш всички екологии, с кофти ремап ще си всеки ден на автомивката.. 

 

Аз съм с добри впечатлия от едно момче в Г. Оряховица, оем мотоспорт му е страницата. И къстъм ремап прави, кутии мапва, дино си има. Последно време все по-често качва правени коли със запазен дпф. Ако решиш може да се посъветваш с него и по този въпрос, за мен е грехота на кола на 90 000км ѝ резнеш дпф-а без повод. Айде ако е милионник добре, ама ти си знаеш в крайна сметка. Поне го хвърли някъде в мазето, че не се знае кога може да дотрябва. 

 

Бултрако без връзки нищо няма да ти кажат, защото по gdpr нямат право да ти разкрият тази информация, ако не си собственик. А дори и да идете със собственика на място, ако не са на кеф, пак нищо може да не ти кажат. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, мерси колега. В такъв случай, има ли друг вариант за проверка на километрите ? Сервизната книжка не е голяма гаранция, защото един приятел си взе Мерцедес на уж 178,000км, запазен, на 6 години, с подпечатана книжка, а после се оказа че е на близо 400к. 
 

Относно ДПФ-а, не съм запознат. Просто разчетох, че колегите имат доста главоболия с тая тъпотия и бих искал превантивно да отстраня потенциален проблем. 
 

Иначе ако взема 8-ца, със сигурност ще се ремапва при някои доказани специалисти. Било то Маднес, Адлер, Вр Перформънс или някой друг.  :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За километрите знам за Испания и Италия, че може да се пуска платена справка на какви км е минавала ГТП колата. Това, за да се манипулира е необходимо от ден 1 собственика да е наясно, че ще го прави и да върти километража преди годишния преглед всеки път. 
За Швейцария никога не съм проучвал, не ми е и попадало подобно инфо. Ако някой може да ти съдейства, нека се включи. Знам, че колеги по сервизна история или стикер по колата са откривали дилъра, в който се е обслужвала колата и са им писали имейли с молба за информация и някои са получавали такава. Аз 2 пъти пробвах така и не получих никакъв отговор, но колите не бяха швейцарки.

 

Отделен е въпроса, че при липсата на единна система, дори и някой да има желание да ти свърши работа в бултрако, няма кой знае какво да направи. Със сигурност знам, че излизат сервизни акции, като например дефектните еърбеци в 7ма генерация, някои хора така разбраха, че колите им са въртяни. За Акорд 8 не знам какви акции може да е имало и евентуална тази конкретно да е минала и да има записани километри.

Редактирано от Cap_Slow
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди с талона в Бултрако, ако я купиш и ще ти кажат докато е била гаранционна на какви километри е била. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пламка тя тази осмица трябва да е 180 кс . Не знам какво може да се каже за кола с различен размер от производителя ( в Швейцария така не може да се кара.  Да се чуди човек как са станали тези 16 на по големите дискове на дизела, по всяка вероятнос си стържат при въртене на джантата. Задължително при тест драйв да се слуша за търкане в предните колела.) и конете не отговарят в обявата, кой знае още какво ще излезе при един щателен оглед.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, конете трябва да са точни. Дизел атвомат със 180 коня няма, само ръчка са тези екземпляри. :) 
 

А за джантите предполагам, че са сменени и продадени тук в България. Първи повод за сериозно отбиване от цената. 😃

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, 150 коня е. Ако е 180 надписа на капака е червен.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, Nerro написа:

Колега, конете трябва да са точни. Дизел атвомат със 180 коня няма, само ръчка са тези екземпляри. :) 
 

 

Възможно е колега. Бях останал с впечатление, че всички фейс 8 със  i-DTEC са 180..  Със сигурност не се отказвай от колата, направи и оглед.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам проблем с джантите - на достатъчно разстояние са от предните спирачни апарати. И други Акорд 8 съм виждал с този модел. Обикновено се ползват за втори сет - зимен. За 4-5 студени месеца стават (макар да и малеят визуално), а за другите 2/3-ти от годината - 18-ки. :)

Ако колата е ок, км и да не са реални - какво от това? По-добре 179000 извънградски, отколкото 97000 градски.

Някой отзивчив колега от Плевен може да и "хвърли 1 око", а дори и "кръгче", ако в автокъщата имат оборотни транзитки.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,

Продадох стария Акордеон /7ма ген./ и сега е време да се метна на следващия. Та въпроса ми е някой правил ли е оглед на автомобилите от следните обяви: 

 

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11624043989881815&slink=kmewry

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11617099830562984&slink=kmewry

Последната е дизел макар, че до скоро бях "враг" на дизела напоследък се замислям

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11584380931852126&slink=km2yeu

 

Някой колега ако е правил оглед и на други екземляри Акорд 8 ген. да споделя мнения. Благодаря Ви предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

аз също имам намерение да си закупя Акорд 8. Въпросът ми е кое е по-добре - да се вземе автомобил, който е закупен и поддържан в Бултрако (в случая Бултрако Пловдив) или да се търси кола внос от Европата. Конкретно става въпрос за Акорд 8 2.0 на 66 000 км. 2015г., който е закупен от Бултрако Пловдив и поддържан там. Цената е 26 хил., която според мен е адекватна. За доста официални представителства на ралични марки съм чувал, че качеството на труд и специално масла не е на необходимата висота (меко казано).

А какво ви е мнението за Акорд внесен от САЩ или Канада? Ще има ли проблем с частите.

Благодаря предварително !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Kamenov написа:

Здравейте,

 Конкретно става въпрос за Акорд 8 2.0 на 66 000 км. 2015г., който е закупен от Бултрако Пловдив и поддържан там. 

 

Това е твоята кола колега.

Дълго ми е да го обяснявам защо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна, че моята я купих обслужвана само в бултрако софия, като обслужването /въздушен филтър/беше преди 5к километра, а филтъра според мен беше на 40к визуално :) реално да си закупиш същата за 18к примерно каквото и да и стане на тая кола, няма ремонт за 8 бона който да струва. Особено на 2.0 бензин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.07.2021 г. at 12:07, apolon4o написа:

Здравейте Колеги,

Продадох стария Акордеон /7ма ген./ и сега е време да се метна на следващия. Та въпроса ми е някой правил ли е оглед на автомобилите от следните обяви: 

 

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11624043989881815&slink=kmewry

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11617099830562984&slink=kmewry

Последната е дизел макар, че до скоро бях "враг" на дизела напоследък се замислям

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11584380931852126&slink=km2yeu

 

Някой колега ако е правил оглед и на други екземляри Акорд 8 ген. да споделя мнения. Благодаря Ви предварително!

Не съм гледал нито една от тези, но последната дизела стои от февруари месец, аз като си закупих моята. Щях да я гледам, но така и не стигнах до нея :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...