Jump to content
Cyreon

8-ма генерация Акорд

Recommended Posts

Здравейте колеги! От вчера и аз съм горд собственик на Акорд 8ма генерация, 2,4 бензин - 201 коня Type S. Интересува ме как да си сменя езика на гласовите команди на английски, тъй като колата е докарана от Германия и съответно всичко е на немски.

Също така, това ще промени ли и надписите на дисплея да са на английски? 

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даваш слушалката и му казваш Speak English и всичко автоматично минава на английски.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Kurro Torres написа:

Здравейте колеги! От вчера и аз съм горд собственик на Акорд 8ма генерация, 2,4 бензин - 201 коня Type S. Интересува ме как да си сменя езика на гласовите команди на английски, тъй като колата е докарана от Германия и съответно всичко е на немски.

Също така, това ще промени ли и надписите на дисплея да са на английски? 

Благодаря предварително!

 

Тук е обяснено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, Kurro Torres написа:

Здравейте колеги! От вчера и аз съм горд собственик на Акорд 8ма генерация, 2,4 бензин - 201 коня Type S. Интересува ме как да си сменя езика на гласовите команди на английски, тъй като колата е докарана от Германия и съответно всичко е на немски.

Също така, това ще промени ли и надписите на дисплея да са на английски? 

Благодаря предварително!

Тype S  с гласови команди?? Сигурно говориш за блутут настройките. 

Преди 12 часа, Cyreon написа:

Даваш слушалката и му казваш Speak English и всичко автоматично минава на английски.

Чак всичко, едва ли..

Километража има свое си меню и се влиза в него като задържиш бутона " i " на волана(колата трябва да е на контакт и да е в покой)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ВесКо написа:

Тype S  с гласови команди?? Сигурно говориш за блутут настройките. 

Чак всичко, едва ли..

Километража има свое си меню и се влиза в него като задържиш бутона " i " на волана(колата трябва да е на контакт и да е в покой)

 

Kилометража са основно символи и знаци, разбираеми на всеки език. Но дори и той минава на английски като му изречеш Spracht English или Speak English, едно от двете беше. Дори и Fuel го изписва на английски. То няма много логика навигацията ти примерно да е на английски, а друго на друг език.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, ВесКо написа:

Тype S  с гласови команди?? Сигурно говориш за блутут настройките. 

Първо честита Коледа на всички! Живи и здрави и много безаварийни и радостни километри с прекрасните ни японски автомобили!

Type S не би ли следвало да е с повече глезотии? Като цяло някой може ли да обясни разликата само в по-мощния двигател и малко по-барнатите брони ли е?

Иначе колата е без навигация, ръчна скоростна кутия, 131 000 км, 2012 година. Докараха ми я директно от Германия и няма нито една забележка (ако желаете мога да кача 2-3 снимки). Искам само да погледна ангренажния ремък, тъй като в сервизната история е описано, че няколко пъти е проверяван, но не и, че е сменян... 

Интересуват ме също 2-3 неща за гъделите, които това бижу има... Мога ли да сложа mp3-ки на флашка и да я свържа с USB-то в подлакетника и ако да - трябва ли да има папки или не, или пък проблем ли ще е ако има, или трябва всичко да се изсипе директно без папка... Също размера на флашката дали би бил проблем ако е много голяма (8 или 16 GB)?

Езикът на блутута го настроих да е на английски. Успях дори и телефона да си свържа и с 300 зора да набера номер (поне 30 пъти казвам номера, а колата чува някоя цифра като друга - леко се изнервих...) - тук много силно ме вълнува как да разкарам от паметта на колата телефона на предишния собственик и запазените от него контакти, тъй като тя иска да ги преименувам на английски. Пробвах с "Delete" и какво ли още не... Като цяло половин час крещях в колата. Сигурно поне 2-3ма съседи са се посмяли Коледно :)

Въобще много въпроси, с които ще ви позанимавам през идните дни, за което предварително се извинявам и едновременно благодаря! :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! От скоро съм горд собственик на Accord 2.2 дизел 2009г. Имам проблем с DPF филтъра. След почистване с химия и машина на Bardhal не съм изминал и 500 км и колата отново е в авариен режим. Въпросът ми е къде в Бургас могат да изчистят този филтър?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DPF-филтъра се сменя, не е предвиден да се чисти. Той е като катализатора, в него има ценни елементи, които влизат в реакция с изгорелите газове и си променят химичния състав. Тук има писано доста за този DPF-филтър и колегите споделят, че чистенето е до време (1000-2000 км) и пак светва лампата. Спасението е или в нов филтър (който струва ужасно много), или във физическото и софтуерното му премахване, което може да се направи заедно с ремап на компютъра на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колегата

Kurro Torres

1. Разликите в typeS са визуалните, които виждаш.. Двигателя е същия.. и един път сверявахме окачването и се оказа, че и там имат някаква разлика. Поне пружини и амортисьори бяха с различни парт номера.

2. MP3 си възпроизвежда без проблем.. Правиш си ги в отделни папки примерно по стил музика или група.. Тези папки ще се явяват като отделни CD-та.. а mp3-ките в папките като съответните тракове.. Изписва им иимената на дисплея като натиснеш Title.. Аз съм с 8GB флашка и нямам проблем.. с 16-ка не съм пробвал - нека колегите кажат..

3. Утре ще ти напиша как да затриеш стария телефон.. Че менюала ми е в колата.. И аз имах въведени телефони и се получи почти без бой..

 

Редактирано от petko_z

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 47 минути, DidiSto написа:

Здравейте! От скоро съм горд собственик на Accord 2.2 дизел 2009г. Имам проблем с DPF филтъра. След почистване с химия и машина на Bardhal не съм изминал и 500 км и колата отново е в авариен режим. Въпросът ми е къде в Бургас могат да изчистят този филтър?

Само с пръскане и химия няма да стане и ако влизаш в авариен режим, не я мъчи повече от 1 път, да и правиш принудителна регенерация, защото има опасност да стопиш филтъра и после никой няма да може да ти помогне.

И да, има едно място в България ( гр. Варна), където има и човек и машина, които могат да ти рециклират  ДПФ- филтъра, и да стане като нов - без да се налага сменяването му. 

Само че трябва да го свалиш от колата и да го изпратиш по Еконт до Варна, като след 2/3 дни ти го връщат почистен и отпушен на 100%.

Ако искаш, прочети темата ми  в раздела на CR-V 3 ген. и ако те интересува, ще ти дам координатите на човека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Emicha написа:

Само с пръскане и химия няма да стане и ако влизаш в авариен режим, не я мъчи повече от 1 път, да и правиш принудителна регенерация, защото има опасност да стопиш филтъра и после никой няма да може да ти помогне.

И да, има едно място в България ( гр. Варна), където има и човек и машина, които могат да ти рециклират  ДПФ- филтъра, и да стане като нов - без да се налага сменяването му. 

Само че трябва да го свалиш от колата и да го изпратиш по Еконт до Варна, като след 2/3 дни ти го връщат почистен и отпушен на 100%.

Ако искаш, прочети темата ми  в раздела на CR-V 3 ген. и ако те интересува, ще ти дам координатите на човека.

Благодаря! Ако може да ми дадеш координатите на Варненската фирма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емич, бързаш да хвалиш варненеца, но колко км си изминал след почистването?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Kurro Torres написа:

.. Искам само да погледна ангренажния ремък...

Това ще е доста трудно... с верига е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, ВесКо написа:
Преди 22 часа, Kurro Torres написа:

.. Искам само да погледна ангренажния ремък...

Това ще е доста трудно... с верига е.

И бензиновия двигател?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 17 часа, Tokio написа:

Емич, бързаш да хвалиш варненеца, но колко км си изминал след почистването?

Да прав си, твърде малко км. съм изминал , но преди да се доверя на човека от Варна, доста разпитвах и се интересувах.

Говорих както с него, така и с двама близки познати, които са му използвали услугите преди две години и до сега нямат никакъв проблем. Говорих и с други, които реално не познавам и те са доволни и го хвалят също.  Не виждам причина да не вярвам и на приятеля ми ( монтьора), който е изпратил поне 5 филтъра при него и всичките му клиенти на които е изпращал филтрите, казват че са доволни и нямат проблеми.

Времето ще покаже дали съм бил прав и дали съм доволен, но  ако не е така, бъди сигурен ,че ще споделя истината - естествено нека да мине известно време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Kurro Torres написа:

И бензиновия двигател?

С верига са и двата бензинови двигателя.. Сменяй масла и филтри, огледай останалите неща като спирачки и т.н. и смело газ колкото може :)

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 25.12.2017 г. at 17:36, petko_z написа:

3. Утре ще ти напиша как да затриеш стария телефон.. Че менюала ми е в колата.. И аз имах въведени телефони и се получи почти без бой..

Колега, надявам се не си ме забравил за това. :) 

Оказа се, че имам и друг въпрос, доста по важен от това как да си изтрия запазените швабски номера... Колата дойде обута с 18ки (235 х 45) летни гуми. Джантите нямат една драскотина по тях и съответно не искам да слагам зимни гуми на тях и да им е*а майката за един сезон, а искам да си взема още 4 броя джанти, на които да сложа зимни гуми... Та въпроса ми е, някой може ли да даде линк към размерите допустими за този кораб, тъй като ми се иска да сложа по-малък цолаж за зимата (17ки).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

натискаш talk бутона.. после "Phone setup".. то ти казва опциите.. после "List".. чуваш кой е въведеният телефон.. после "Delete".. повтаряш му името и потвърждаваш като те пита.. При мен така се получи лесно..

За гумите твоите размери са:
235/45 R18
225/45 R18
225/50 R17

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оригиналните 17" джанти са с резмери 17x7J ET55 5x114.3  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12/31/2017 at 19:38, ВесКо написа:

оригиналните 17" джанти са с резмери 17x7J ET55 5x114.3  

Не е вярно, колега. 7,5J са. 7J са за Акорд 7.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12/25/2017 at 17:21, DidiSto написа:

Здравейте! От скоро съм горд собственик на Accord 2.2 дизел 2009г. Имам проблем с DPF филтъра. След почистване с химия и машина на Bardhal не съм изминал и 500 км и колата отново е в авариен режим. Въпросът ми е къде в Бургас могат да изчистят този филтър?

Здравей, колега. Моят проблем го реших в Дунев в София. Вече над 30 000 км. и засега няма проблем. По-назад в темата можеш да видиш. Доста изписахме по тоя въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Допускам, че оригиналната широчина на джанти може да е 7.5j, но и 7j е в нормите, за да сложиш размера гуми по предписание. Имам един комплект джанти 17ски от 8ца, трябва да ги видя с кoлко j са 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам че сте повдигали въпроса с ДПФ. След почистване на машина, аз съм минал над 80 000км вече и не е имало проблем. При Дунев го чистих в София. Но действително трябва да се свали за да се почисти

Редактирано от g0sh

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, отскоро съм горд собственик на Хонда Акорд Комби производство 2008 2.4 бензин. Имам един странен незнам дали да го нареча проблем, но когато колата е запалена и съм на позиция "P" на АТ при форсиране не може да вдигне повече от 5000 оборота в минута. Дали има някакъв проблем или просто е някаква защита когато не съм в движение.

Поздрави,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че е защита, защото същото съм го виждал на 2,0 седмица, МТ, която на свободна не може да вдигне повече от 5000 оборота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 39 минути, iem написа:

Здравейте колеги, отскоро съм горд собственик на Хонда Акорд Комби производство 2008 2.4 бензин. Имам един странен незнам дали да го нареча проблем, но когато колата е запалена и съм на позиция "P" на АТ при форсиране не може да вдигне повече от 5000 оборота в минута. Дали има някакъв проблем или просто е някаква защита когато не съм в движение.

Поздрави,

Нямаш проблем колега. Така е направена - с ограничител на празен ход. И мисля,че не са 5000, а са 4500 оборота. Но това няма значение.. Важното е, че колата си е наред.. :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, petko_z написа:

Нямаш проблем колега. Така е направена - с ограничител на празен ход. И мисля,че не са 5000, а са 4500 оборота. Но това няма значение.. Важното е, че колата си е наред.. :)

Благодаря за отговора. Поздрави,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 57 минути, iem написа:

Благодаря за отговора. Поздрави,

Прочети добре ръковотството.Това което правиш на автомата на празен ход е анти-показно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Митко Йотов написа:

Прочети добре ръковотството.Това което правиш на автомата на празен ход е анти-показно.

Не може да си форсира колата ли? Едва ли я пържи, просто още я разучава :)

п.с. и моята е така, на ред е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, Митко Йотов написа:

Прочети добре ръковотството.Това което правиш на автомата на празен ход е анти-показно.

За съжаление ми е на немски и нищо не панимаю :) иначе не беше просто пържене, а подаване веднъж два пъти на газ до въпросните обороти при загряла кола ;). 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като никога преди не съм имал автомат и се позаинтересувах за някои особености  при експлоатацията му и там мернах нещо от сорта за форсирането на празен ход и за ръчната.   https://autobild.bg/8-съвета-за-каране-на-автоматик/

http://www.autoreview.bg/advice/driving/read/42/kak-se-kara-avtomatik/

http://numbokey.com/bg/kak-se-kara-avtomatik/

Редактирано от Митко Йотов
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Цитат

По същата причина никога не бива да вдигате високи обороти в режим N точно преди да изберете D. Ако искате да се „изстреляте“ напред

Ние говорим за друго..

Цитат

Знайте, че автомобилите с автоматична ск. кутия не могат да се форсират на място с повече от 2500об/мин.

Пише "Не могат"..

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://fakti.bg/technozone/281257-nai-nadejdnite-avtomatici

Малко офтопик.

 

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой може ли да каже на колко оборота се отприщва истинската сила на VTEC-a, че до сега в този момент просто правя физиономия тип жокера и не мога да видя оборотомера :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колеги, някой може ли да каже на колко оборота се отприщва истинската сила на VTEC-a, че до сега в този момент просто правя физиономия тип жокера и не мога да видя оборотомера
6100 при стоково ECU.

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питаш за конкретния автомобил, или принципно за модела?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За модела.За първи път виждам такова.Размерите му като на ЦРВето ли са или си е кола.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Прилича на кола, но е по-дълга от ЦР-В. Стар моделе, вече има и фейслифт, но нещо се оказа неуспешен (като за масов) модел.

Позяпай в нета, има всякакви клипчета

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баба казва тенк ю.Прилича ми на GTто на БМВ,приятел е с такова,едно към едно са.Интересно кой от кого е крал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...