Jump to content
Cyreon

8-ма генерация Акорд

Recommended Posts

Даже не щъ и да го отварям, приказката за гениалните японски инженери ми е ясна, вероятно са такива съдейки по автомобила ,който са напраили...Да но след 150 хил. к 24 почва да гълта масло...Карах с 30, лапа, минах на 0/40 разхода намаля 3- пъти, моторът звучи чудесно, тъй  че ще я карам с това въпреки всички предписания...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Veseliq това за интервала само ли ти изкочи или се показва като бърникаш из менютата?

Нищо не съм барникал. Четвъртото меню ми е като натисна пъпката за смяна на дневния километраж. Първото е километраж + дневен А, второто е температура + дневен А, третото е температура + дневен Б, последното е това със сервизния ключ.

 

Ето едно файлче: attachicon.gifHonda Castrol Lubricant GuideChart.pdf

Мерси! Това обаче са препоръките на Castrol от техните масла, за Хонда. Но Хондовското масло си е Кастрол (това от варелите от Бултрако ми казаха, че е Castrol Edge), така че... На следващата смяна ще поискам 0W20, макар двигателя да е на над 210 000км, ще видим дали го гори.

 

Иначе днес ще си взема колата шумоизолирана - врати, багажник и задни калници. Ще напиша какво и как направихме и как е станало. А утре може да мина през Юби-ко, да маркират всичко като обслужено и да си ми напомни като трябва пак да го сменя (не че мисля да го чакам до последно).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, но има и нещо друго. В сайта на Кастрол това масло CASTROL EDGE PROFESSIONAL H 0W-20 го няма. От Edge са дадени 7 вида масла, но без това. Изглежда серията PROFESSIONAL H, която не фигурира в сайта, са от съвместната разработка с Honda и подлежат на на някакъв друг маркетингов принцип.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, но има и нещо друго. В сайта на Кастрол това масло CASTROL EDGE PROFESSIONAL H 0W-20 го няма. От Edge са дадени 7 вида масла, но без това. Изглежда серията PROFESSIONAL H, която не фигурира в сайта, са от съвместната разработка с Honda и подлежат на на някакъв друг маркетингов принцип.

серията PROFESSIONAL е същата като castrol edge ,само че PROFESSIONAL е разработен за оторизираните сервизи. Единствената разлика е че има добавка,която помага при теч на масло да се открие по лесно. Това ми го каза приятел който работи това. Серията PROFESSIONAL не е само за Honda,но и за други марки.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Veseliq дано са ти полезни,ако искаш и превод само ми пиши.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доста съм се ровил за малсата и това 0W20 е за да се покрият ЕКО нормите и икономия на гориво. може да си направите експеримент и вижте как дават маслените фирми различни масла спрямо коя държава си, а на кастрола даже са им различни спецификациите на маслата спрямо държавата. карайте с В30 или в40 ако сте на газ да ви е мирна главата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно, W20  са си горивоспестяващи масла уж...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко нови въпроса.

 

1. Някой слагал ли е DRL и може ли да покаже снимка? Колата има много приятна екстра - Auto функция, която включва фаровете само когато наистина е тъмно. Бих искал да сложа DRL, понеже с това Auto няма опасност да забравя да пусна фаровете като се постъпмни, но искам да изглежда добре и да е така свързан, че да си изгасва като се пуснат късите светлини, както са фабричните DRL системи. Ако имате конкретни предложения за това какъв DRL и къде може да се сложи, би било прекрасно!

 

2. Четох, че нивото на оборудване предполага да има, цитирам "Система за контрол на дългите светлини" - това да не би да са автоматично изгасващи дълги, когато се появи кола светеща напред? Не съм имал възможност да го тествам още, но съм карал BMW E90 с такава екстра и беше много яко - дано това да означава. Как се пуска - АУТО + дълги?

 

ПП: Междувременно се оказа, че колата е със сравнително нов Optima Yellow Top акумулатор, които се славели с това, че изкарват по 10 години без проблем. Да са живи и здрави швейцарците и да продължават да им докарват колите нашите джамбази :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По т.2 само-врътката за фаровете трябва да е на АУТО. И както си караш на къси, като стане много тъмно-не трябва да има улично осветление и т.н. се пускат дълги. Датчика ти е на средното огледало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По точка 1. има в София един графитен Акорд, който е направен с DRL да светят дългите на някакъв %. Няколко пъти го засичам, ама все в движение, иначе ще го питам кой, къде и как му го е направил. Тук във форума имаше дадена схема как се връзва най-чисто DRL - на бушоните с мостчета.

По точка 2. не мисля че това го има на нашите Акорди. Виждал съм го на баща ми на CR-Vто, обаче при нас АУТО е само да ти пали фаровете като се стъмни. Не сменя на дълги, в колкото и тъмно да караш (пробвал съм в гора)

 

PS: Дълго време и аз исках да си направя така да ми свети, точно с DRL -  https://lh6.googleusercontent.com/-vlqo6HmdCGM/TkMdnA6ui2I/AAAAAAAACO4/ebHKacqIzVM/2009-acura-tsx-9005-led-daytime-running-lights-1.jpg

Aма още само съм на канене.

Редактирано от g0sh

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По т.1: Защо не си сложиш едни хубави LED дневни светлини? Малко по-скъпо е, но те се свързват много лесно и няма да ровиш по инсталацията на колата. Консумират по-малко а и винаги имаш едни светлини в повече /ако изгори крушка на късите например/

 

По т.2: Ако имаш автоматични дълги, трябва да има камера на прозореца пред огледалото, до датчика за автоматичното включване на фаровете. Фейслифта на Акорд 8 има даже и на Лайф стайл версията!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По т.1: Защо не си сложиш едни хубави LED дневни светлини? Малко по-скъпо е, но те се свързват много лесно и няма да ровиш по инсталацията на колата. Консумират по-малко а и винаги имаш едни светлини в повече /ако изгори крушка на късите например/

 

DRL за мен са точно хубави LED дневни светлини и искам да сложа такива. Въпроса е, че съм виждал всякакви изпълнения - в решетката, под номера, на халогените, във фаровете (в стил Audi). Искам да са качествени и да са направени да изглеждат добре, за това и питах ако някой има такива, дали би показал снимка. Номерът е с дългите не ми изглежда ОК - по закон дневните трябва да имат някаква яркост. Не просто нещо да свети. Пък и смисъла на дневните е да ти виждат по-ясно колата, което с бели светлини се случва.

 

Иначе ще погледна дали имам нещо на огледалото като отида до колата. Колата би трябвало да има камера за LKAS системата, същата камера ли е и за фаровете?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

UvX7Pq1.jpg

По-рано бях писал, че след смяна на масло и филтри, не са ми ресетнали показателя за оставащия живот на таблото. От Юби-Ко ми казаха, че ако отида, ще ми го ресетнат. Приемчикът им явно не е от най-добре запознатите с колите. Оказа се, че показателя за оставащ живот на маслото може да се ресетне от всеки от нас самостоятелно!

 

1. Чрез натискане на бутона за дневен километраж, стигате до менюто за оставащ живот на маслото.

2. Задържате същия бутон около 5-10 секунди и се появява ново меню, което позволява или да се върнете, или да анулирате това, което трябва да се облужи. Първия път когато го анулирах, ми изчезна 2ката. Остана B 290 (B е пакет обслужване - масло, маслен филтър, въздушен филтър). Направих горната процедура втори път и този път ми анулира дните - стана Б 360:

S26cYn3.jpg

 

Така че всеки може да го прави сам :)

 

Някой има ли представа какво означават звездичките отдолу?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Денонощия. Показва мерната единица. Първоначално се сменят на 10 дни, а последните 30 или 40 дни - ежедневно

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Весел, на сивика съм с DRL модул на дългите. Карам на AUTO и включва ксенона като е тъмно, през останалото време са дългите на определен процент (регулира се от 25% до 50%, ако не се лъжа). Мога да ти приложа снимка. Като цяло съм доволен, недостатък е преминаването под надлез примерно, където се включват късите за кратко и пак се изключват.

Друга особеност при мен е, че ксенона на късите на се гаси, когато превключиш на дълги. Всъщност е и доста удобно откъм осветеност :)

 

п.п. Извинявам се, че спамя в темата за акорд 8, ама е мнооого готин :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

UvX7Pq1.jpg

По-рано бях писал, че след смяна на масло и филтри, не са ми ресетнали показателя за оставащия живот на таблото. От Юби-Ко ми казаха, че ако отида, ще ми го ресетнат. Приемчикът им явно не е от най-добре запознатите с колите. Оказа се, че показателя за оставащ живот на маслото може да се ресетне от всеки от нас самостоятелно!

 

1. Чрез натискане на бутона за дневен километраж, стигате до менюто за оставащ живот на маслото.

2. Задържате същия бутон около 5-10 секунди и се появява ново меню, което позволява или да се върнете, или да анулирате това, което трябва да се облужи. Първия път когато го анулирах, ми изчезна 2ката. Остана B 290 (B е пакет обслужване - масло, маслен филтър, въздушен филтър). Направих горната процедура втори път и този път ми анулира дните - стана Б 360:

S26cYn3.jpg

 

Така че всеки може да го прави сам :)

 

Някой има ли представа какво означават звездичките отдолу?

само малка корекция колега B не е пакет за обслужване на масло,маслен и въздушен филтър а това е (A) и въздушния филтър излиза с код 8 .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно, като пак се кача в колата ще пробвам за 3ти път да рестартирам километража и предполагам ще стигне до А. Инак никой ли не е слагал DRL-и, освен чрез дългите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, в зависимост от режима на каране, слънцето и звездичката /показващи оставащи денонощия до обслужване/автоматично се променят на оставащи километри. Компа си прави някакви сметки, за наше добро. Не ми се е случвало, защото промяната става при голям годишен пробег.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От това, което прочетох, маслото трябва да се сменя на 20 000км ИЛИ 12 месеца. Колкото и да си навъртял за 12 месеца - дали 5 хиляди, дали 20 хиляди, Хонда са преценили, че маслото си е загубило нужните характеристики за мазане в рамките на година. Така че ако караш повече от 1700км на месец, ще минеш 20 000 за по-малко от година - ще започне да показва оставащи километри. Иначе ето списък с кодовете:

Symbol Maintenance Items / Значение на кодовете за обслужване
A Replace engine oil and oil filter / Смяна на моторно масло и маслен филтър
B inspection service / Общ технически преглед с HDS
2 Replace dust and pollen filter / Смяна на поленов филтър
Inspect drive belt / Преглед на ангренажна верига/ремък
3 Replace transmission fluid / Смяна на масло на скорости
4 Replace fuel filter / Сняма на горивен филтър
Inspect idle speed / Преглед на работа на двигателя на място
Replace spark plugs / Смяна на свещи (само за бензин)
5 Replace engine coolant / Смяна на антифриз
7 Replace brake fluid / Смяна на спирачна течност
8 Replace air cleaner element / Смяна на въздушен филтър
9 Inspect valve clearance / Преглед на клапаните

 

Преводите ги направих аз както ги разбирам. Ще се радвам някой да потвърди. Също ще се радвам ако някой пусне разписанието на колко КМ кой код се прави. Ако никой не се заеме, аз ще се опитам да преведа моите сервизни документи, които са на немски и да пусна една важна тема с информация за тези неща.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си се справил с превода колега,само да уточня за код 4(смяна на горивен филтър при дизела , а при бензина смяна на свещите)

Код 8(смяна на въздушния филтър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Инак никой ли не е слагал DRL-и, освен чрез дългите?"

След много дълго мислене и проучване на възможностите, наскоро монтирах на моята ето това: http://www.philips.bg/c-p/12831WLEDX1/daylight-9-led-daytime-running-lights 

Дори все още не съм ги свързал електрически, че бяха големи студове. Иначе светят много силно и се виждат от далече. Монтирал съм ги до халогените за мъгла диагонално, когато мога ще направя снимки и ще ги пусна тук. Лично на мен ми харесва как изглежда, което разбира се на други хора може да не им харесва. И мястото е такова, че отговаря на всички изисквания за монтаж на DRL. (Справка, например тук: http://luxima.bg/images/products_catalog/DRL.pdf). А тук: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=81543 и една стара тема от нашия форум за тези които са позабравили.

По принцип много исках да монтирам ето това: http://www.led-bg.com/bg/product/osram-ledriving-fog-101-fog-drl Монтира се на мястото на халогените за мъгла и служи както за DRL така и за халогени за мъгла и изглежда все едно, че е фабрично монтирано. Диаметъра е същия като на нашите халогени - 90мм. Ама приликите свършват до там, на нашите халогени стъклото е наклонено, а на OSRAM-а е право, което много усложнява монтажа и това ме отказа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ако се сложат на мястото на фаровете за мъгла и приличат на фар за мъгла, както са тези. Често ще те спират пътните полицаи, с идеята, че карането с включени фарове за мъгла, когато няма понижена видимост е забранено.

Може и да можеш да ги убедиш, че това не са фарове за мъгла а LED дневни светлини и да ти се "размине", но ще продължават да те спират, което си е неудобство...

 

Понеже изключително рядко ползвам фаровете за мъгла, бях се настроил да ги жертвам, да сложа вътре лед крушка (даже съм си купил лед крушки H11, които светят доволно силно) и да ги вържа към модула за дневни светлини, но точно това ме спря. 

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От това, което прочетох, маслото трябва да се сменя на 20 000км ИЛИ 12 месеца. Колкото и да си навъртял за 12 месеца - дали 5 хиляди, дали 20 хиляди, Хонда са преценили, че маслото си е загубило нужните характеристики за мазане в рамките на година. Така че ако караш повече от 1700км на месец, ще минеш 20 000 за по-малко от година - ще започне да показва оставащи километри. Иначе ето списък с кодовете:

Symbol Maintenance Items / Значение на кодовете за обслужване

A Replace engine oil and oil filter / Смяна на моторно масло и маслен филтър

B inspection service / Общ технически преглед с HDS

2 Replace dust and pollen filter / Смяна на въздушен/поленов филтър

Inspect drive belt / Преглед на ангренажна верига/ремък

3 Replace transmission fluid / Смяна на масло на скорости

4 Replace fuel filter / Сняма на горивен филтър (когато колата е дизел)

Inspect idle speed / Преглед на работа на двигателя на място (някой е добре да потвърди, че правилно го разбирам)

Replace spark plugs / Смяна на свещи (когато колата е бензин)

5 Replace engine coolant / Смяна на антифриз

7 Replace brake fluid / Смяна на спирачна течност

8 Replace air cleaner element / Смяна на веществото за почистване на въздуха? (тук отново някой трябва да потвърди)

9 Inspect valve clearance / Преглед на клапаните

 

Преводите ги направих аз както ги разбирам. Ще се радвам някой да потвърди. Също ще се радвам ако някой пусне разписанието на колко КМ кой код се прави. Ако никой не се заеме, аз ще се опитам да преведа моите сервизни документи, които са на немски и да пусна една важна тема с информация за тези неща.

 

Maлко уточнение: 8 Replace Air Cleaner Element e точно въздушен филтър.

                              2 Dust and Pollen filter e поленов филтър. Едно и също нещо е.

 

 

Добре си се справил с превода колега,само да уточня за код 4(смяна на горивен филтър при дизела , а при бензина смяна на свещите)

Код 8(смяна на въздушния филтър.

 

Koлега, както си го написал излиза, че само дизеловите коли имат горивен филтър. Код 4 обозначава две различи неща - Горивен филтър + свещи.

 

Аз си направих труда да преведа от моята книжка, която е на швабски интервалите за смяна. Става въпрос за БЕНЗИНОВ акорд, 8-ма ген.

 

Symbol Maintenance Items

A Replace engine oil and oil filter   every 20,000 km OR 12 months (whichever comes first)

B inspection service

2 Replace dust and pollen filter      every 40.000 km OR 24 months (whichever comes first)

Inspect drive belt

3 Replace transmission fluid           every 120,000 km OR 8 years (whichever comes first)

4 Replace fuel filter                        every 120,000 km OR 72 months (whichever comes first)

Inspect idle speed                          every 120,000 km OR 72 months (whichever comes first)

Replace spark plugs                       every 120,000 km

5 Replace engine coolant                every 200,000 km OR 10 years (whichever comes first)

7 Replace brake fluid                      every 3 years

8 Replace air cleaner element         every 60,000 km

9 Inspect valve clearance                   every 100,000 km

 

Номер 4 показва ясно кога се сменят едновременно свещи и горивен филтър.

Сега и аз съм малко трикнат, защото. Колата ми не е направила 120 000 км, но е минала 72 месеца (сиреч 6 години). Туй, ще рече че са за сменяне свещи и горивен филтър. Но в задачата се пита: Защо не ми светва на екрана, че са за сменяне след като показателят години е минал?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се че и бензина има горивен филтър,но на моята сервизна книжка на испански пише и за двата модела,като код 4 е горивен филтър за дизела и свещи за бензина.

 

Докато не направи километрите няма да ти покаже,поне така си мисля защото на моята код B го показва до последно а код A не се показва докато не се минат 15к км,та дори и да е минала годината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веселия, не те разбрах, че питаш за ЛЕД дневни!

Аз съм монтирал на Джаза на жена ми друг модел на Филипс:

http://www.philips.bg/c-p/12831ACCX1/led-daytime-lights-daylight-4/overview

Отговарят на всички изисквания и светят много добре, почти колкото фаровете за мъгла! Свързал съм ги директно на + и - на акумулатора. Контролера им е много интелигентен /бях пускал тема за това/, има и кабел да ги свържеш към фаровете, да се загасят като минеш на къси.

Сега жена ми изобщо не мисли за светлините /стана като на ЦР-В-то ми/, всичко е автоматично: дневните се включват сами като се запали двигателя, а фаровете са си на АУТО и при влизане в тунел например, всичко си работи перфектно!

Само трябва да им намериш място на решетката. Някои ги монтират и на бронята, но трябва да се сваля и реже, а на мен не ми се занимаваше.

На ОСРАМ също има подобни модели, огледай и тях!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер, мерси за съвета за филипсите (на всички, които ги предложихте). Все още ми се иска да видя как ще изглеждат. Няма да си го свързвам сам и искам да е на място на което да изглежда почти фабрично.

 

@Cyreon, таблото е с цел само за напомняне. Няма реални датчици дали и до колко нещо се е износило. Това, че не ти напомня да ги смениш не означава непременно, че не е добре да ги смениш. Нито, че ако е минало времето, нещо непременно се е износило и трябва да се смени - просто Хонда са дали някакво предположение кога нещо вероятно си губи качествата и трябва да се смени. Понеже някой може да е карал малко километри, това не значи че свещите са създали искра по-малко пъти от колкото кола карала двойно повече километри но на дълъг път.

 

 

Имай предвид, че и тези датчици може да са си загубили правилния цикъл, ако някой си е играл да ги нулира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Както бях обещал, съм направил снимки на дневните светлини които съм монтирал на моята кола. Но имам проблем с качването им тук, оказа се, че снимките са прекалено големи. Около 4 МБ всяка, а файловете които могат да се качват във форума не трябва да превишават 2 МБ. Ефекта от компресирането общо взето беше никакъв. Моля за някакви идеи как да ги споделя. Благодаря предварително.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесно е да ги рисайзнеш в "пейнт".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А също можеш и да качиш на външен сайт за снимки, и после да ги споделиш тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ето ги и снимките:

 

 

post-31225-0-72549500-1454085394_thumb.jpg

post-31225-0-16687400-1454085439_thumb.jpg

post-31225-0-56249400-1454085454_thumb.jpg

post-31225-0-98144000-1454085470_thumb.jpg

post-31225-0-75599300-1454085485_thumb.jpg

post-31225-0-03771900-1454085497_thumb.jpg

post-31225-0-67299500-1454085510_thumb.jpg

post-31225-0-65433800-1454085522_thumb.jpg

post-31225-0-20713200-1454085532_thumb.jpg

post-31225-0-28748300-1454085546_thumb.jpg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста удачно като обща визия и лесно за монтаж място. Би било чудесно ако са леко скосени -като тези http://www.avitel-bg.com/universal-drl-lights-osram или тези http://www.pitlane.bg/bg/farove-stopove-led/dectane-dnevni-svetlini-18-super-flux-piranha-led-p46258 но шанса скосяването и размерите да съвпадат е под въпрос. По добре виж нещо пасващо точно на размера, но да е със полукръгли къси страни - нещо като тези http://eftini.com/universalni-diodni-dnevni-svetlini-drl-s-20-dioda-p-23674.html И аз се чудих, нищо не ми пасна (на вкус и размер) и накрая сложих модул на дългите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре стоят ЛЕД-овете на Акорда, но споделям мнението на ceco_accord, че скосените на ОСРАМ ще са още по-добре!

Аз за това на Джаза сложих Филипсите на решетката:

 

 

post-1251-0-89733400-1454158704_thumb.jpg

post-1251-0-45898000-1454158717_thumb.jpg

post-1251-0-64228300-1454158726_thumb.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скосените на OSRAM са 160мм. А мястото където съм сложил моите е около 130мм. И само няколко модела DRL-и стават да се монтират там. По принцип исках да монтирам комбинираните светлини на OSRAM, DRL+FOG ( http://www.osram.com/osram_com/products/lamps/vehicle-and-bicycle-lighting/cars/led-exterior-lighting/ledriving-fog/index.jsp ), на мястото на халогените за мъгла и да изглеждат съвсем като фабрични. Обаче се оказа, че нашите халогени имат наклон на стъколото който следва линията на бронята. А стъклото на OSRAM-ите е право и ако се монтират така, че да светят направо ще се получи много грозна фуга от вътрешната страна на декоративната пластмаса която покрива халогените.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,имам въпрос към вас и по точно за колиметражите на 8ма серия.Разглеждам си обявите за бензинови Акорди и гледам 2 обяви от офицялния вносител.Едната е на 075500 а другата на 006500.Въпроса ми е ,тези нули отпред нормално ли е да са там.Приятели с опит в обслужване на автомобили ми казват,че щом нулата е отпред означава че е въртян километража.Ако има колеги с по малко от 100 000км

да кажат да ли са им така километражите.В противен случай тези от Бултрако ще ми оставят лош спомен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелите ти с опит в обслужването на автомобили, може да им кажеш да ходят да се гръмнат!

Редактирано от Чавдар K
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелите ти с опит в обслужването на автомобили, може да им кажеш да ходят да се гръмнат!

Това означава ли ,че твойта 8ца си я взел нова и е имало 0-лите.Обясни преди да се гръмнат.Защото на др марки коли да е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е колега да показва така,моята я купих нова и до 10000 км показваше по този начин с нулите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята когато я купих нямаше 100000 км, и допреди да ги направи имаше 0 (нула) пред останалите цифри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...