ATANAS1111 0 #1 Публикувано 1 Февруари, 2013 Здравейте,За първи път пиша във форума и ако съм сгрешил мястото, нека админите да прехвърлят темата там където трабва да е.Проблема ми е следния: Имам Хонда Сивик 1998 г. двигател D14A8E и от известно време имам теч на масло от делкото. Подържам си колата в София в кварталния автосервиз и днес я оставих.Бе ми обяснено , че ако отворят делкото не се знае дали може да се намерят някакви гарнитури вътре, щото вече се били спекли и т.н.Молбата ми е- насочете ме към място /сервиз или човек/, който може да ми реши проблема.Благодаря предварително на всички отзовали се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #2 Отговорено 1 Февруари, 2013 Най-вероятно ти тече от О пръстен или семеринг делкото. Мисля че не са скъпи, а смяната може да я направи почти всеки уважаващ себе си автотехник Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TheFastman 1 #3 Отговорено 1 Февруари, 2013 здравей колега,провери в ЕВРО 07,имат части за хонда...успех 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #4 Отговорено 1 Февруари, 2013 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=12278 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #5 Отговорено 1 Февруари, 2013 По - добрия вариант Инфо семеринг Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #6 Отговорено 1 Февруари, 2013 (Редактирано) Виж тази тема !http://forums.hondab...showtopic=55896 Редактирано 1 Февруари, 2013 от IcoZL Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BiG_AlF 3 #7 Отговорено 1 Февруари, 2013 Колега това не е отговора, който търсиш но проблема ти е едно о-пръстенче което струва 70 стотинки и почти всеки би могъл сам да го смени. Аз имах същия проблем и го оправих сам, а не съм нито майстор нито нищо. Успех!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niksan_vn 21 #8 Отговорено 2 Февруари, 2013 (Редактирано) Ако е под делкото ..О-пръстен , ако е от делкото.. семеринг. На мен ми се пълнеше капачката с маслко, но си намерих семеринг (12,5/22,55/5,5) смених си го сам. Ако оста е износена, тогава търсиш по-широк семеринг (7 примерно), така уплатняващия ръб, ще контактува на не износена част на оста. Успех!п.п. Семеринга е 1,20лв. (втора година няма проблем) Редактирано 2 Февруари, 2013 от niksan_vn 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATANAS1111 0 #9 Отговорено 9 Февруари, 2013 Ако е под делкото ..О-пръстен , ако е от делкото.. семеринг. На мен ми се пълнеше капачката с маслко, но си намерих семеринг (12,5/22,55/5,5) смених си го сам. Ако оста е износена, тогава търсиш по-широк семеринг (7 примерно), така уплатняващия ръб, ще контактува на не износена част на оста. Успех!п.п. Семеринга е 1,20лв. (втора година няма проблем)Благодаря на всички за отговорите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #10 Отговорено 21 Януари, 2020 И при мен се появи този теч от няколко седмици. Искам да сменя и О пръстена и семе-ринга. Ако някой може да каже някакви каталожни номера или нещо такова ? Направо да ги поръчвам и да ги сменям. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #11 Отговорено 21 Януари, 2020 Посочи модела на делкото, модел Хонда, година... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #12 Отговорено 21 Януари, 2020 Англичанка, хечбек 6-та генерация. 1.4 D14А7 -75 коня. Honda Civic 1.4i MB2/MB8 (UK Market) . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #13 Отговорено 21 Януари, 2020 За "О"-пръстена ми излиза: 30110-P45-G01 За семеринга - нищо. Прегледай тая тема: https://forums.hondabg.com/topic/55896-смяна-семеринга-в-делкото/ Беше даден размер 12.45х22x6 мм, но виж дали има и други. Търси "витонови" и о-пръстен и семеринг, за да не си играеш да сменяш пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #14 Отговорено 21 Януари, 2020 Блгодаря. Ще започна с "О"-пръстена и ще видя нататък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vanio 5 #15 Отговорено 21 Януари, 2020 (Редактирано) О пръстен и семеринг можеш да си поръчаш от един фен от В. Търново. Пръстена -5 лв. , семеринга - 12 лв. и лагер 25 лв. Поръчах си пръстена и семеринга от него, но отказах лагера, защото ми се стори скъпичък. Японски лагер за 6.90 лв можеш да намериш в магазинчето на кръстовището на Вардар и Възкресение. При мен теча се оправи само със смяна на О пръстена. Колата ми е Honda Civic VI Fastback D16Y3. Семеринга и лагера не ми трябват и ти ги подарявам, ако стават на твоя модел. Важно: Преди свалянето на делкото, не пропускай да го маркираш. Това са ми размерите Ring Dimension: 26.4 x 3.1 part N- 30110-PA1-732 Seal Dimension: 12.5 x 22.5 x 5 Редактирано 21 Януари, 2020 от Vanio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #16 Отговорено 21 Януари, 2020 Днес ще ходя до бултрако, че са ми много на удобно място. Обикновен но там имат почти всичко, за което съм питал. За начало ще сменя само о-пръстена, понеже явно лесно се улучва размера. Когато свалям делкото ще огледам и семе-ринга и ще му взема и размерите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #17 Отговорено 21 Януари, 2020 (Редактирано) Преди 1 час, Executor написа: Днес ще ходя до бултрако, че са ми много на удобно място. Обикновен но там имат почти всичко, за което съм питал. За начало ще сменя само о-пръстена, понеже явно лесно се улучва размера. Когато свалям делкото ще огледам и семе-ринга и ще му взема и размерите. Малко се губи смисъла на упражнението, свалиш ли делкото по-добре смени всичко иначе в повечето случаи правиш упражнението два пъти. Тоест сваляш сменяш едно, затваряш пак тече и айде пак отначало. Редактирано 21 Януари, 2020 от zlobar4e Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #18 Отговорено 21 Януари, 2020 Да бе ясно. Ама като никой не може да ми каже точния размер на семеринга А и не е много трудоемко. Когато сваля първия път ще преценя дали мога в рамките на деня да намеря такъв семеринг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #19 Отговорено 21 Януари, 2020 Понеже дистрибуторите за англичанките са два. Lucas и Hitachi. При теб, за 1.4 D14А7 -75 коня излиза само Lucas, но кой знае... Да не е сложен Hitachi и такива ми ти работи... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #20 Отговорено 21 Януари, 2020 преди 48 минути, Executor написа: Да бе ясно. Ама като никой не може да ми каже точния размер на семеринга А и не е много трудоемко. Когато сваля първия път ще преценя дали мога в рамките на деня да намеря такъв семеринг. Сваляш О-пръстена и отиваш в най-близкия магазин където продават. Аз така взех О-пръстен за около 50 ст. В магазина продаваха всякакви О-пръстени подредени по големина, като в монетник в специална пластмасова кутия с прозрачен капак. Преди сваляне на делкото теглиш една черта между двете тела, за да ги монтираш после в същото положение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #21 Отговорено 21 Януари, 2020 Е, то не може да е о-пръстен за вода но няма да е проблем да намеря. Явно със семеринга ще има лека заигравка. Благодаря за съвеите с белязването. Ако съм разбрал правилно имате предвид на главата и делкото да драсна една черта ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #22 Отговорено 21 Януари, 2020 12.5х22.55х5.5 е размера на семеринга при мен, това на D14a8. Имам 1-2 излишни които си бях взел от Фена. Ако имаш желание пращам ти ги. О пръстен може да си намериш по-лесно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #23 Отговорено 21 Януари, 2020 Каква цена искаш ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #24 Отговорено 21 Януари, 2020 преди 16 минути, Executor написа: Каква цена искаш ? Някой ден ще почерпиш на някой Хонда събор 😉. Давай си адреса на лични. 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #25 Отговорено 21 Януари, 2020 Относно теча от делкото .от един месец и аз имам омазняване точно откъм страната на делкото.имам въпрос как да разбера дали теча е от делкото или от клапана на витека d15z8 витек.има ли възможност да е протекла гарнитурата на главата?делкото вътре е сухо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #26 Отговорено 21 Януари, 2020 преди 32 минути, dragob написа: Относно теча от делкото .от един месец и аз имам омазняване точно откъм страната на делкото имам въпрос как да разбера дали теча е от делкото или от клапана на витека d15z8 витек.има ли възможност да е протекла гарнитурата на главата? делкото вътре е сухо. Имаш да смениш комплект гарнитура капак 25 лева 1 гарнитура витек клапан 32 лева 2 гарнитура витек клапан 18 лева О- пръстен делко 0.50лв до 2.40 лева И ще забравиш и няма да се чудиш , и е работа за 30 минути . 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #27 Отговорено 7 Февруари, 2020 (Редактирано) Пинчето на вилката избива ли се ? И как го избивате ? Редактирано 7 Февруари, 2020 от Executor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #28 Отговорено 7 Февруари, 2020 (Редактирано) Това яко го блъскахме и в двете посоки. Не излиза. Гледам че има белязка на самата вилка. Да не е нещо за посоката ?! Макар че и в двете посоки пробвахме. Редактирано 7 Февруари, 2020 от Executor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #29 Отговорено 7 Февруари, 2020 Ходих при стругар за 10 лева даже смени семеринга и о-пръстена 😃. Сглобявам и не пали. Нещо не съм сглобил както трябва явно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #30 Отговорено 7 Февруари, 2020 Най вероятно обърнато на 180 градуса. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #31 Отговорено 7 Февруари, 2020 Искра има.... В смисъл ? Кое е обърнато. Палстината я пробвах и по двата начина..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #32 Отговорено 7 Февруари, 2020 Май разбрах за какво говорите за обръщане на 180 градуса, но утре ще го пробвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #33 Отговорено 8 Февруари, 2020 Запали. Наистина беше завъртяно на 180 градуса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #34 Отговорено 11 Февруари, 2020 Да попитам за един познат, който кара D16Y8 някой знае ли размерите на семеринга и о-пръстена ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fen8 25 #35 Отговорено 26 Май, 2020 (Редактирано) Здравейте, Как се разбира дали е точно делкото? Аз имам омазан двигател отпред и не можa да се разбере от къде , от горе нищо не се вижда. Последно като говорих със майстора ми каза цифра , ако излезне че е гарнитура 350-500лв със ремонта и се отказах за сега. Може ли дa се получи от не добре регулиране на клапани защото проблема излезна след реглаш или да е късмет и тогава да е избило. Редактирано 26 Май, 2020 от Fen8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #36 Отговорено 26 Май, 2020 3 minutes ago, Fen8 said: Здравейте, Как се разбира дали е точно делкото? Аз имам омазан двигател отпред и не можa да се разбере от къде , от горе нищо не се вижда. Последно като говорих със майстора ми каза цифра , ако излезне че е гарнитура 350-500лв със ремонта и се отказах за сега. Може ли дa се получи от не добре регулиране на клапани защото проблема излезна след реглаш или да е късмет и тогава да е избило. След като се свали капака на клапаните и се върне ако е опечена неговата гарнитура може от там да протече,както и от нова която е примерно по-тънка от оригиналната също.При мен така са протичали марките гарнитури на капака на Елринг и Кортеко,тази която вече издържа няколко регулирания е на марката Виктор Рейнц. Тези 350-500 за какво точно са,и за коя гарнитура става въпрос. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #37 Отговорено 26 Май, 2020 Да не ти тече от гарнитурата на капака,щом казваш че се получило след реглаш? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #38 Отговорено 26 Май, 2020 (Редактирано) Щом е след реглаж на клапани, ако не са ти сменили гарнитурата на капака на клапаните - от нея е! Цената й е 30-на лева. Сменят се също и уплътненията на капака за свещите. Редактирано 26 Май, 2020 от dandilov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fen8 25 #39 Отговорено 26 Май, 2020 Сменена е гарнитурата на капака аз дори и го питах преди да прави реглажa ако беше казал не е задължително, нямаше да правя реглаж при него. Но доколкото помня после като говорихме ставаше въпрос за гарнитура може и за скоростите не разбрах, така и не стана ясно от къде е теча, каза за там трябва да е оригиналната а трудно се намирали тука във БГ и тая цена ако излезне кофти ремонта, понеже там трябва да е оригинална. Hе съм запознат за това и питам дали се разбира лесно делко ли е или нещо друго без да се отваря, разбрах само ако е делко по-лесно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #40 Отговорено 26 Май, 2020 (Редактирано) Както ти писах не всяка марка гарнитура си пасва,и протича след реглажа,ти ли си купи гарнитурата или там майстора каквато сложи. Говориш за омазняване отгоре то си личи тази гарнитура на капака че тече,а после за скоростите изясни точно за какво става на въпрос. Измии двигателя и ще видиш от къде тече. Редактирано 26 Май, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове