Jump to content
Sign in to follow this  
ATANAS1111

теч от делкото

Recommended Posts

Здравейте,За първи път пиша във форума и ако съм сгрешил мястото, нека админите да прехвърлят темата там където трабва да е.Проблема ми е следния: Имам Хонда Сивик 1998 г. двигател D14A8E и от известно време имам теч на масло от делкото. Подържам си колата в София в кварталния автосервиз и днес я оставих.Бе ми обяснено , че ако отворят делкото не се знае дали може да се намерят някакви гарнитури вътре, щото вече се били спекли и т.н.Молбата ми е- насочете ме към място /сервиз или човек/, който може да ми реши проблема.Благодаря предварително на всички отзовали се.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Най-вероятно ти тече от О пръстен или семеринг делкото. Мисля че не са скъпи, а смяната може да я направи почти всеки уважаващ себе си автотехник :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

здравей колега,провери в ЕВРО 07,имат части за хонда...успех

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега това не е отговора, който търсиш но проблема ти е едно о-пръстенче което струва 70 стотинки и почти всеки би могъл сам да го смени. Аз имах същия проблем и го оправих сам, а не съм нито майстор нито нищо. Успех!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако е под делкото ..О-пръстен , ако е от делкото.. семеринг. На мен ми се пълнеше капачката с маслко, но си намерих семеринг (12,5/22,55/5,5) смених си го сам. Ако оста е износена, тогава търсиш по-широк семеринг (7 примерно), така уплатняващия ръб, ще контактува на не износена част на оста. Успех!п.п. Семеринга е 1,20лв. (втора година няма проблем)

Edited by niksan_vn
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако е под делкото ..О-пръстен , ако е от делкото.. семеринг. На мен ми се пълнеше капачката с маслко, но си намерих семеринг (12,5/22,55/5,5) смених си го сам. Ако оста е износена, тогава търсиш по-широк семеринг (7 примерно), така уплатняващия ръб, ще контактува на не износена част на оста. Успех!п.п. Семеринга е 1,20лв. (втора година няма проблем)

Благодаря на всички за отговорите!

Share this post


Link to post
Share on other sites

И при мен се появи този теч от няколко седмици. Искам да сменя и О пръстена и семе-ринга. Ако някой може да каже някакви каталожни номера или нещо такова ? Направо да ги поръчвам и да ги сменям.

Благодаря предварително.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Посочи модела на делкото, модел Хонда, година...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Англичанка, хечбек 6-та генерация. 1.4 D14А7 -75 коня. Honda Civic 1.4i MB2/MB8 (UK Market) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

За "О"-пръстена ми излиза: 30110-P45-G01

За семеринга - нищо. Прегледай тая тема: https://forums.hondabg.com/topic/55896-смяна-семеринга-в-делкото/

 

Беше даден размер 12.45х22x6 мм, но виж дали има и други.

Търси "витонови" и о-пръстен и семеринг, за да не си играеш да сменяш пак.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Блгодаря. Ще започна с "О"-пръстена и ще видя нататък.

Share this post


Link to post
Share on other sites

О пръстен и семеринг можеш да си поръчаш от един фен от В. Търново. Пръстена -5 лв. , семеринга - 12 лв. и лагер 25 лв. Поръчах си пръстена и семеринга от него, но отказах лагера, защото ми се стори скъпичък.

Японски лагер за 6.90 лв

 можеш да намериш в магазинчето на кръстовището на Вардар и Възкресение. При мен теча се оправи само със смяна на О пръстена. Колата ми е Honda Civic VI Fastback D16Y3. Семеринга и лагера не ми трябват и ти ги подарявам, ако стават на твоя модел.

Важно: Преди свалянето на делкото, не пропускай да го маркираш.

Това са ми размерите

Ring Dimension: 26.4 x 3.1

part N- 30110-PA1-732

Seal Dimension: 12.5 x 22.5 x 5

Edited by Vanio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес ще ходя до бултрако, че са ми много на удобно място. Обикновен но там имат почти всичко, за което съм питал. За начало ще сменя само о-пръстена, понеже явно лесно се улучва размера. Когато свалям делкото ще огледам и семе-ринга и ще му взема и размерите.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, Executor написа:

Днес ще ходя до бултрако, че са ми много на удобно място. Обикновен но там имат почти всичко, за което съм питал. За начало ще сменя само о-пръстена, понеже явно лесно се улучва размера. Когато свалям делкото ще огледам и семе-ринга и ще му взема и размерите.

Малко се губи смисъла на упражнението, свалиш ли делкото по-добре смени всичко иначе в повечето случаи правиш упражнението два пъти. Тоест сваляш сменяш едно, затваряш пак тече и айде пак отначало. 

Edited by zlobar4e

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да бе ясно. Ама като никой не може да ми каже точния размер на семеринга !!! А и не е много трудоемко. Когато сваля първия път ще преценя дали мога в рамките на деня да намеря такъв семеринг.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Понеже дистрибуторите за англичанките са два. Lucas и Hitachi.

При теб, за 1.4 D14А7 -75 коня излиза само Lucas, но кой знае... Да не е сложен Hitachi и такива ми ти работи...

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 48 минути, Executor написа:

Да бе ясно. Ама като никой не може да ми каже точния размер на семеринга !!! А и не е много трудоемко. Когато сваля първия път ще преценя дали мога в рамките на деня да намеря такъв семеринг.

Сваляш О-пръстена и отиваш в най-близкия магазин където продават. Аз така взех О-пръстен за около 50 ст. В магазина продаваха всякакви О-пръстени подредени по големина, като в монетник в специална пластмасова кутия с прозрачен капак. Преди сваляне на делкото теглиш една черта между двете тела, за да ги монтираш после в същото положение.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е, то не може да е о-пръстен за вода но няма да е проблем да намеря. Явно със семеринга ще има лека заигравка. 

Благодаря за съвеите с белязването. Ако съм разбрал правилно имате предвид на главата и делкото да драсна една черта ?! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

12.5х22.55х5.5 е размера на семеринга при мен, това на  D14a8. Имам 1-2 излишни които си бях взел от Фена. Ако имаш желание пращам ти ги. О пръстен може да си намериш по-лесно. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 16 минути, Executor написа:

Каква цена искаш ?

Някой ден ще почерпиш на някой Хонда събор 😉. Давай си адреса на лични. 

  • Like 1
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Относно теча от делкото .от един месец и аз имам омазняване точно откъм страната на делкото.имам въпрос как  да разбера  дали теча е от делкото или от клапана на витека d15z8 витек.има ли възможност да е протекла гарнитурата на главата?делкото вътре е сухо.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 32 минути, dragob написа:

Относно теча от делкото .от един месец и аз имам омазняване точно откъм страната на делкото имам въпрос как  да разбера  дали теча е от делкото или от клапана на витека d15z8 витек.има ли възможност да е протекла гарнитурата на главата? делкото вътре е сухо.

Имаш да смениш комплект гарнитура капак 25 лева 
1 гарнитура витек  клапан 32 лева 
2 гарнитура витек клапан 18 лева 
О- пръстен делко 0.50лв  до 2.40 лева 
И ще забравиш и няма да се чудиш , и е работа за 30 минути .

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пинчето на вилката избива ли се ? И как го избивате ?

Edited by Executor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това яко го блъскахме и в двете посоки. Не излиза. Гледам че има белязка на самата вилка. Да не е нещо за посоката ?! Макар че и в двете посоки пробвахме.

20200207_152451.jpg

Edited by Executor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ходих при стругар за 10 лева даже смени семеринга и о-пръстена 😃. Сглобявам и не пали. Нещо не съм сглобил както трябва явно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Най вероятно обърнато на 180 градуса. 

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Искра има.... В смисъл ? Кое е обърнато. Палстината я пробвах и по двата начина.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Май разбрах за какво говорите за обръщане на 180 градуса, но утре ще го пробвам.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Запали. Наистина беше завъртяно на 180 градуса.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да попитам за един познат, който кара D16Y8 някой знае ли размерите на семеринга и о-пръстена ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

Как се разбира дали е точно делкото? Аз имам омазан двигател отпред и не можa да се разбере от къде , от горе нищо не се вижда. Последно като говорих със майстора ми каза цифра , ако излезне че е гарнитура 350-500лв със ремонта и се отказах  за сега. Може ли дa се получи от не добре регулиране на клапани защото проблема излезна след реглаш или да е късмет и тогава да е избило. 

Edited by Fen8

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Fen8 said:

Здравейте,

Как се разбира дали е точно делкото? Аз имам омазан двигател отпред и не можa да се разбере от къде , от горе нищо не се вижда. Последно като говорих със майстора ми каза цифра , ако излезне че е гарнитура 350-500лв със ремонта и се отказах  за сега. Може ли дa се получи от не добре регулиране на клапани защото проблема излезна след реглаш или да е късмет и тогава да е избило. 

След като се свали капака на клапаните и се върне ако е опечена неговата гарнитура може от там да протече,както и от нова която е примерно по-тънка от оригиналната също.При мен така са протичали марките гарнитури на капака  на Елринг и Кортеко,тази която вече издържа няколко регулирания е на марката Виктор Рейнц.

Тези 350-500 за какво точно са,и за коя гарнитура става въпрос.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да не ти тече от  гарнитурата на капака,щом казваш че се получило след реглаш?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Щом е след реглаж на клапани, ако не са ти сменили гарнитурата на капака на клапаните - от нея е! Цената й е 30-на лева. Сменят се също и уплътненията на капака за свещите.

Edited by dandilov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сменена е гарнитурата на капака аз дори и го питах преди да прави реглажa ако беше казал не е задължително, нямаше да правя реглаж при него. Но доколкото помня после като говорихме ставаше въпрос за гарнитура може и за скоростите не разбрах, така и не стана ясно от къде е теча, каза за там трябва да е оригиналната а трудно се намирали тука във БГ  и тая цена ако излезне кофти ремонта, понеже  там трябва да е оригинална. Hе съм  запознат за това и питам дали се разбира лесно делко ли е или нещо друго без да се отваря, разбрах само ако е делко  по-лесно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Както ти писах не всяка марка гарнитура си пасва,и протича след реглажа,ти ли си купи гарнитурата или там майстора каквато сложи.

Говориш за омазняване отгоре то си личи тази гарнитура на капака че тече,а после за скоростите изясни точно за какво става на въпрос.

Измии двигателя и ще видиш от къде тече.

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...