vespa 312 #721 Отговорено 19 Септември, 2019 На 12.09.2019 г. at 14:15, DTEC написа: В класацията на Auto Bild Honda Jazz Hybrid е класирана редом до Toyota Prius при 100 000км тест. С тази разлика, че на 1000 продадени Тойоти Аурис се пада 1 Хонда Джаз. Поне тук в Италия е така за Германия може ти да кажеш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #722 Отговорено 19 Септември, 2019 Преди 5 часа, DTEC написа: Не, няма такъв режим. Режимите са както следва: EV Drive – енергията идва от lithium-ion батерията и чрез ел. двигател се задвижва автомобила Hybrid Drive – бензиновия двигател задвижва генератор, който отдава ел. енергия към ел. двигателя Engine Drive - бензиновия двигател задвижва автомобила Оказва се има такъв - Engine Drive Operation When cruising at medium to high speeds, the high-efficiency Atkinson-cycle i-VTEC gasoline engine provides propulsion via a new higher capacity lock-up clutch, which connects the generator motor (always linked to the engine) and the electric drive motor, effectively sending motive power directly from the engine to the drive wheels. In this type of operation the system works as a "parallel hybrid" where both the gasoline engine and, when required – for instance upon quick acceleration – the electric propulsion motor, both provide power to the wheels. The i-MMD powertrain operates without the use of a conventional transmission. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #723 Отговорено 20 Септември, 2019 Чудесно. Значи и новият Джаз ще е така, но с по-малки ДВГ и ел мотори. https://www.drive.ru/news/honda/5d838dd0ec05c4b238000245.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DTEC 514 #724 Отговорено 20 Септември, 2019 Преди 13 часа, vespa написа: С тази разлика, че на 1000 продадени Тойоти Аурис се пада 1 Хонда Джаз. Поне тук в Италия е така за Германия може ти да кажеш. Двете неща нямат нищо общо - надеждност и брой продадени автомобили. А и Аурис и Джаз не са в един и същ клас. Преди 9 часа, Restless написа: Оказва се има такъв - Engine Drive Operation When cruising at medium to high speeds, the high-efficiency Atkinson-cycle i-VTEC gasoline engine provides propulsion via a new higher capacity lock-up clutch, which connects the generator motor (always linked to the engine) and the electric drive motor, effectively sending motive power directly from the engine to the drive wheels. In this type of operation the system works as a "parallel hybrid" where both the gasoline engine and, when required – for instance upon quick acceleration – the electric propulsion motor, both provide power to the wheels. The i-MMD powertrain operates without the use of a conventional transmission. Никъде в посоченото видео не се споменава подобно нещо. Не е ясно и за коя моделна година пишеш. При представянето на 2019 Honda CR-V Hybrid (за която е и посочения и коментиран клип) от Honda Motor Europe е оповестена следната информация: Honda’s unique i-MMD technology is so-named as it intelligently and automatically switches between three driving modes to provide the highest possible efficiency when driving. These modes comprise: EV Drive, where the lithium-ion battery supplies power to the electric propulsion motor directly; Hybrid Drive, where the engine supplies power to an electric generator motor, which in turn supplies it to the electric propulsion motor; and Engine Drive, where the engine is connected directly to the wheels via a lock-up clutch. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #725 Отговорено 20 Септември, 2019 Цитат от линка за ЦР-В-то: Под капотом стоит бензиновый двигатель 2.0 (145 л.с.), работающий по экономичному циклу Аткинсона. При невысокой скорости движения он никак не связан с колесами, а только приводит генератор, который заряжает тяговую батарею (она расположена под полом багажника). В движение кроссовер приводится электромотором мощностью 184 л.с. Но при езде на высокой скорости КПД электрической трансмиссии резко падает — и в дело вступает ДВС: при помощи сцепления он подключается напрямую к колесам, помогая электромотору. Коробки передач здесь нет, а пиковая отдача системы — 215 л.с. и 315 Нм. От него (и според написания начин) се разбира че "при висока скорост КПД-то на ел. предаването спада и към схемата се включва и ДВГ-то, което чрез съединител се вкл. директно към колелата, подпомагайки ел. мотора". Схемите на видеото са "малко мъгляви", но е логично да има и такъв режим, при положение че е дадена обща пикова мощност 215 коня. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #726 Отговорено 20 Септември, 2019 (Редактирано) цитатът ми е от втек.нет, питах. Там има хора които са "вътре" в нещата. Примерно работи за Хонда. Или за https://hondata.com/ Сравнение на ролери на новото ЦРВ и новия Рав4 Редактирано 20 Септември, 2019 от Restless Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #727 Отговорено 20 Септември, 2019 Не знам колко са валидни тези тестове. Дали реално електрониката отчита правилно приплъзването и най-вече как е настроена електрониката и механиката разбира се. Реално тези условия са за лед, защото сцеплението е почти нулево. Гледал съм видеа с този тип тест и автомобили, които са се представяли зле на този тест се представят по-добре в реални условия. Иначе какво излиза, че на Тойотата трейл режима излиза безполезен почти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #728 Отговорено 20 Септември, 2019 Да, ролките симулират лед. Реално в калта (за където не са тези коли) се окопават бързичко и "лягат по корем". Иначе ЦР-В-то преразпределя усилие според терена и наклона, което е в + но по сухо и евентуално при диагонален кантар. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #729 Отговорено 20 Септември, 2019 Това е страхотно и подобна подобрена система има на новия Passport и Pilot. Passport-а много ми харесва, но все още Хонда и въобще, която и да е японка не могат да ме убедят, че са по-добри от Субару по отношение на AWD системи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DTEC 514 #730 Отговорено 24 Септември, 2019 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #731 Отговорено 24 Септември, 2019 Малко по-сложно е. Освен 3-те базови режима има и още. Виж линк-а в пост №11 от тая тема: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DTEC 514 #732 Отговорено 24 Септември, 2019 Така става, когато питаш за едно нещо, а после го сравняваш със съвсем друго. Всички мои коментари са за първата версия на CR-V Hybrid, за която пусна и клипа. А непосредствено над клипа зададе въпрос, на който аз отговорих. Въпрос, който беше единствено и само свързан с началото на клипа. Сега, лека-полека, се намесват фейслифт и AWD модификации.. Не зная каква ти е крайната цел, но така ми е трудно да водя комуникация. Ако ще говорим/пишем за ябълки, то нека да не добавяме круши и малини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #733 Отговорено 24 Септември, 2019 Аа, моя грешка е че разводнявам нещата, но понеже на въпроса ми има ли паралелен режим на 2-та вида задвижване отговори "НЕ", та за това реших да поясня. Може и на другите да им е полезно или поне интересно. Иначе като си "там", може направо да я тестваш при някой дилър и да споделиш преки впечатления. Ние тук само четем, но не пипаме. Картофите вече ги извадихме. :) (майтап)! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DTEC 514 #734 Отговорено 24 Септември, 2019 преди 28 минути, ceco_accord написа: понеже на въпроса ми има ли паралелен режим на 2-та вида задвижване отговори "НЕ" В твоето клипче, в информацията от Хонда и това клипче по-горе липсва информация за паралелен режим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #735 Отговорено 25 Септември, 2019 А в Китай "жипките" се множат. https://www.drive.ru/news/honda/5d8b3051ec05c4730900001c.htm https://autoreview.ru/news/novyy-parketnik-honda-breeze-ili-cr-v-v-grime Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Olmy 35 #736 Отговорено 7 Октомври, 2019 (Редактирано) И Хонда се отказва от дизела https://19min.bg/news/5/119687.html Редактирано 7 Октомври, 2019 от Olmy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #737 Отговорено 16 Октомври, 2019 https://www.drive.ru/news/honda/5d838dd0ec05c4b238000245.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #738 Отговорено 22 Октомври, 2019 сигурно жените ще го харесват? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #739 Отговорено 23 Октомври, 2019 Лаконично и практично. Жалко че малко прилича на Опел, но крос версията бива. https://www.drive.ru/news/honda/5dafe386ec05c44675000052.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #740 Отговорено 23 Октомври, 2019 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
diezz 132 #741 Отговорено 24 Октомври, 2019 https://www.vesti.bg/tehnologii/avtomobili/honda-uskoriava-planovete-za-elektrifikaciia-6101229 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #742 Отговорено 18 Ноември, 2019 Фейслифта на Сивик 10 за Европа ще е пролетна птичка. https://www.drive.ru/news/honda/5dd2b246ec05c4792400007c.html Промените се броят на пръстите на едната ръка на сакат стругар, но все пак, някои са революционни. Явно слушат клиентите, понеже масовите претенции към многото виртуали бутони и подменюта са чути. Вече има копче за силата на звука от аудиото (преди беше плъзгач) и директни физически бутони за навигацията и телефона. Другото са нови материали в интериора и по-добро обезшумяване. Ще видим дали ще му помогнат. За сега спрямо продажбените резултати Голф го води 10 към 1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #743 Отговорено 21 Ноември, 2019 Нещо става - и като стане - тръгва да си ходи. https://automedia.investor.bg/a/2-novini/40168-honda-elektromobilite-nyama-da-se-nalozhat?fbclid=IwAR0sNsqkB-TNOtdYEDbm5aKFQHS__VrptmSkkNBMc1ZQ30ucIeCStmpwX78 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #744 Отговорено 25 Ноември, 2019 И тази "новина" ще си остане далечна, а и ние сме развиващият се 3-ти свят. Генерацията с турската сглобка преди години се продаваше и у нас. https://www.drive.ru/news/honda/5ddb9aa6ec05c4ca60000032.html И какъв е този нов 4 цилиндров 1.0 турбо мотор, или се има предвид 3 цилиндровия от Сивик 10 и е печатна грешка на журналиста? Иначе бонус в материала е историята на модела Сити Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1259 #745 Отговорено 25 Ноември, 2019 2 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #746 Отговорено 25 Ноември, 2019 Добро показно, за всички онези, които възприемат автомобила като нещо хомогенно и монолитно, в което сядат като на фотьойла в хола - само че се движат с него. Тук се сбират стотици компоненти (всеки с камара детайли) и всеки трябва да функционира безотказно с години, но винаги е възможен пропуск, а тея дето си "распасват коня" по шосетата, не си дават сметка за това, и живеят с мисълта че всичко е "ток и жица" - докато сами не си "дръпнат шалтера". 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1259 #747 Отговорено 15 Декември, 2019 https://autobild.bg/новата-honda-clarity-чиста-вода-вместо-смрад/?fbclid=IwAR1OKeZNDNmRBB2WpYSgoV3SlKjZVi7GV20SKRSJTd2fZiD9Xxhtc7Hq9hY 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #748 Отговорено 16 Декември, 2019 Според техническите данни е супер, но изглежда ужасяващо. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #749 Отговорено 16 Декември, 2019 Off Topic Коледа наближава, а с нея и новият епизод на STAR WARS. Визията на това Кларити, макар и по-отдавна е релевантна на муцуните на щурмоваците - грозна, но всяваща респект. Сякаш казва - ей, вие защо замърсявате? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 929 #750 Отговорено 16 Декември, 2019 Пролетта пробвахме CR-V Hybrid. Писах в някоя от темите във форума. Даде /по спомен/ 5.9л/100км. градско в източна София за около 50км. Колата беше върховото изпълнение. Всичко е ОК, цената беше 86х. лв. Е, няма как да се купува масово, нали! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #751 Отговорено 16 Декември, 2019 Разбираемо е - голяма е за градска. Да видим за новият Джаз (който за Европа ще е само хибрид подобен на ЦР-В-то) колко "каймета" ще искат от БТ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 929 #752 Отговорено 16 Декември, 2019 Ако се помотат още от Хонда, ще минаваме на Тойота хибрид, в Европа! Натам вървят нещата, въпреки че Хонда представят едни от най-добрите технологии. Даже и plug in hybrid 2014 Акорд има в САЩ! 2.7/100! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #753 Отговорено 19 Декември, 2019 Работят за близкото бъдеще. https://www.drive.ru/news/honda/5dfb2201ec05c4781500001a.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1259 #754 Отговорено 27 Декември, 2019 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #755 Отговорено 31 Декември, 2019 Чичковците от управата виждат нещата песимистично и за тях новите технологични посоки се изчерпват до ниво прагматизъм и безопасност. Къде отиде старата Хонда школа и няма ли глас по-младото поколение? https://www.drive.ru/news/honda/5e09ff62ec05c4475300007e.html Иначе ентусиасти по планетата има и се пънат да открият лимита: https://www.drive.ru/news/delorean/5e09fbc8ec05c4475300005f.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 799 #756 Отговорено 31 Декември, 2019 Aз лично никога не бих си купил хибрид, но пък от друга страна сериозно съм решен следващият ми автомобил да е електрически, след като имах възможност да покарам такъв за кратко и колкото да не му се вярва на старчето, автомобилната индустрия стремглаво се е запътила в тази посока и единствената пречка към днешна дата е съхранението на енергия, която имам чувството, че скоро ще бъде презкочена и тогава искат, не искат ще яхнат вълната За мен лично е тотален парадокс факта, че 2020 електрическите автомобили тепърва навлизат на пазара, а в същото време някои твърдят, че са стъпили на луната преди 50г.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #757 Отговорено 1 Януари, 2020 Въпросът не е в липсата на технология, а в нейната рентабилност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #758 Отговорено 9 Януари, 2020 До 4ти етап на Дакар хонда държат първо, второ и трето място при моторите. Дано да им се получи тази година, че миналата беше голяма мъка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #759 Отговорено 11 Януари, 2020 Тук, там фейслифти. https://autoreview.ru/news/honda-civic-type-r-obnovlenie-bez-povysheniya-moschnosti https://autoreview.ru/news/srednemotornyy-rodster-honda-s660-podvergsya-restaylingu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scyberboy 175 #760 Отговорено 11 Януари, 2020 Интересна страничка от глобалния сайт на Хонда https://global.honda/about/profile.html 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове