Jump to content
Sign in to follow this  
Restless

Новини от Хонда

Recommended Posts

 ИЗВЪНРЕДНИ НОВИНИ, умният, мощен и електрифициран, изцяло нов Accord от 2023 спечели 10 най-добра награда за 2023! Това е 37-ми път, включително серия от 25 поредни години! Най-много победи от всяка кола в историята!!

320062751_813089519755700_5493853181237148521_n.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic

Наградите са хубаво нещо!

Но това е в америките. Тревожното е че загубиха европейския пазар. Тук (според свежо изследване)  Хонда вече не е сред топ 10 от най-мечтаните марки.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нормално за Хонда Цецо. Марката е единствената в Япония която не работи в "задружие" с друг производител и ако изборът е Европа или Америка то и аз така бих направил ,бизнес. Европейските производители не желаят Хонда да е тук по разбираеми за всички ни причини.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тук става въпрос за пари, а не за фенщина, или нещо друго. Като не можеш да предложиш условия, като другите е нормално да се оттеглиш. Що в Америка е една от най-евтините ширпотреби, а тука са на безбожни цени? И след като тръгнаха по пътя на CVT- та и аз ще се откажа от тях.

Edited by jijane
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не техниката и качеството са проблема, а липсата на разнообразие и персоналност.

Преди да постигне нещо, човек си го поставя за цел, а преди това го мечтае - справка The power of dreams, от където всички тук сме почнали.

Обаче вече цяло поколение мечтатели е изтървано и ще си сърбат попарата. Но тяхната работа стана като в оня виц за ловеца, дето го срещнала мечката, па фърлил пушката и и рекъл че е за гъби.

Да, в момента са ширпотреба (и не само в америките) и за сега предпочитат да щамповат високоликвидни модели, защото пазарът сложи Хонда на мястото и, понеже управата и закъсня. Опитът с новият (иначе великолепен) NSX го показа. Чудесен продукт, но не е в мечтите на целевата си група.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Но аз съм от малцината, дето харесват отколешните времена, когато инженерите на марката правеха коли за други инженери, преследвайки безогледно мечтата за перфекционизъм - но по своето си виждане за нея.

Ето ви изповедта на създателя на NSX, който едва не погуби Honda и който после стана "дъ бос" и пътем със своят катарзис я дръпна назад от финансовата пропаст, тласкайки я в сегашната ширпотреба.

Животът е сложно нещо, бизнесът също, особено когато са вперени в мигът на съвършенството. Онзи миг, заради който отиват милиарди мигове.

 

Вчера не намерих това видео, но днес: Дано разбирате езика - ще откриете интересни неща, особено "между редовете".

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

изображение.png

Нова Хонда за Индия - специално разработена за там.

Вярно че там са много, ама и ние тук сме бедни.

Edited by ceco_accord

Share this post


Link to post
Share on other sites

Цецо, не че нещо ама ония са си пълни сиганье :) Да ни сравняваш с тях си е чисто обиждане. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ай, ся - не бъди расист - и те са ора, и не всички са мургави!

А ние сме си за обиждане и ни "обиждат" - кой, къ мое!

Преди 20 г. китайците бяха по-зле от нас, а сега ???

Индия върви по техния път! Маркетолозите на Хонда не спят! Къде е Европата в плановете им?

А ние пак ще си ходим обидени. "Ооо, беднийй ...". "Какво тук значим някакви си личности", дет караме "по-нов" внос?

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

2023 Acura Integra е отличена като Автомобил на годината в Северна Америка

https://acuranews.com/en-US/releases/2023-acura-integra-honored-as-north-american-car-of-the-year

Edited by Митко Йотов
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сигурно е добра, като общ баланс качество/цена.

Сивик, обаче премиум.

Премиум, но няма духалки за задния ред.

Много искаха да слязат под 7 сек 0/100, ама 200 турбо коня явно са малко. Вероятно е тежичка.

 

Edited by ceco_accord

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес HPD пусна 48-минутен документален филм, предоставящ поглед отвътре върху развитието на прототипа на състезателния автомобил Acura ARX-06, който дебютира този уикенд в Rolex 24 в Дейтона. Meyer Shank Racing и Wayne Taylor Racing с Andretti Autosport ще рекламират новата кола в GTP класа на сезон 2023 IMSA WeatherTech SportsCar Championship. 

В неделя, 22 януари 2023 г., Том Блумквист се класира на поул за класа GTP в Meyer Shank Racing Acura ARX-06 за класическото състезание за издръжливост.

Филмът подчертава първоначалните концепции и цели за ARX-06, както и дизайна, разработката и тестването. Историята на произхода поставя ARX-06 в линията на спортните автомобили Acura, датираща от оригиналния Acura ARX-01 от 2007 г. Стилът, аеродинамиката, силовият агрегат, техниките за интеграция и симулация, предизвикателствата и триумфите са подчертани във филма през очите на трудолюбивите мъже и жени, отговорни за създаването на Acura ARX-06. 

Най-новият прототип на състезателна кола на Acura следва стъпките на ARX-05, който спечели последните две състезания Rolex 24 Hours at Daytona като цяло и три от последните четири титли на IMSA WeatherTech SportsCar Championship при производителите. ARX-06 дебютира с началото на новия GTP клас в IMSA, който е най-известният северноамерикански шампионат за състезания със спортни автомобили.

За Honda Performance Development
Honda Performance Development, Inc. (HPD) е изцяло притежавано дъщерно дружество на American Honda Motor Co., Inc. и ръководи всички високопроизводителни състезателни програми на Honda и Acura в Северна Америка. HPD е специализирана в проектирането и разработването на задвижвания, шасита, електроника, части за изпълнение, техническа поддръжка и поддръжка на състезания. От върхови състезания в INDYCAR и IMSA Sports Cars до комерсиални състезателни програми, HPD има дълга история на създаване, производство и поддръжка на клиенти на Honda Racing и Acura Motorsports от 1993 г. насам. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.caranddriver.com/news/a42662418/honda-35-v-6-engine-dohc/?src=socialflowFBCAD&utm_campaign=socialflowFBCD&utm_medium=social-media&utm_source=facebook&fbclid=IwAR1VtWH12cRZBCAllAcwLPiao4hijOTUaRJm28C_bwgOpnqoc-4xLBYACHc

 

Honda's New 3.5-Liter V-6 Goes DOHC, Drops VTECНовият 3,5-литров V-6 на Honda преминава към DOHC, намалява VTEC

Това е първият атмосферен V-6 от Honda или Acura, който има двойни горни разпределителни валове след оригиналния NSX.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да не забравяме и друго, Hydraulic lifters are also new, which means no more valve-lash adjustments :D Беше време еййй, 2022(предполагам тогава са го създали за първи път) хидравлични повдигачи в Хонда :)

 

 

Drops не е намаля, а изпуска или в случая маха, та този двигател няма Vtec :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Те Ората последно тамън измислиха електромагнитните повдигачи на клапаните (без ангренаж и разпределителни валове), ама реши цивилизацията че ДВГ ще мре, та язък за труда.

Edited by ceco_accord

Share this post


Link to post
Share on other sites

изображение.png

Honda представи водородно электрохимически генератор от ново поколение, разработен съвместно с концерна General Motors.

В сравнение с предишната система, която бе монтирана на ограничената серия седани Honda Clarity, себестоиноста е снижена с 1/3, а срокът на служба е увеличен над 2 пъти.

Първият сериен автомобил с новия генератор ще бъде кросовърът Honda CR-V. На пазарите САЩ и Япония, такава версия ще се появи в 2024 година.

Също така Honda планира пускане на водородни камиони (заедно с Isuzu и Dongfeng) и продажба на водородни установки във вид на стационарни электрогенератори.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

изображение.pngизображение.png

В Америка е представен шоу-кар Honda CR-V Hybrid Racer, който представлява хитро съчетание от елементи на различни машини. От серийния кросовер CR-V тук е само горната част на купето (над поясната линия), включително стеклата и панорамния покрив. Панелите надолу, макар и стилизирани като CR-V, са от карбон и закрепени на тръбна рама. Пред задната ос е разположен 800 к. с. силов агрегат, който ще се появи на болидите от американската серия Indycar в 2024 година. Това е хондовски битурбомотор V6 2.2 + электродвигател и скоростна кутия Xtrac. Задното окачване е от болид Indycar, а предното от  Acura NSX GT3 Evo22. Шоу-карът ще бъде използван за реклама в рамките на състезанията от Indycar.

Edited by ceco_accord
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Прави ли ви впечатление, че логото на Хонда Америка вече е в синьо, в Европа за сега ще продължава да е в червено. Може да се види и на пост 896.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

На мен ми направи впечатление люка. Той е непреходен - от първа генерация до шеста си е един и същ. Как пък не направиха един панорамен покрив като на европейските.

Share this post


Link to post
Share on other sites

В америките над Хонда е Акура. Ако сложат всички екстри в "долната" марка, как ще продават "горната". А и ЦР-В-то си е "експанднат" Сивик - над него има по-големи Н жипове. Иначе там отдавна шоурумовете са в синьо.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами не не са от отдавна. Понеже получавам на имейл новини от Хонда Америка и от тях знам, че от 23г. сменят цвета в Америка.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Чак сега?

Още преди години се канеха, та тогава умувахме с Бранко, дали и темата на форума да не е синя. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 14.03.2023 г. at 8:39, Plamen-CRV написа:

На мен ми направи впечатление люка. Той е непреходен - от първа генерация до шеста си е един и същ.

На европейките на 3 и 4 имаше панорами, които обаче не могат да се отварят. Предпочитам отварящ се шибедах, отколкото ефектна панорама.

 

В интерес на истината, сивик 10 хеч, който се правеше в Англия и за Европа и за Северна Америка, за единия пазар беше с отваряща се панорама, а за другия - с шибедах. Отвън като гледаш панорамата отворена - колата изглежда почти като кабриолет, ще речеш. Обаче, погледнато отвътре, светлия отвор на тавана не изглежда да е по-голям от този на шибедаха. При възможност, ще ги измеря и сравня.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

По-голям е, но шибито можеш да отвориш в 2 посоки - нагори и надолу/назад. 

В първият вариант обаче се отнема от височината за задните пасажери, та не е случайно това решение с отварящата се панорама - заради полегатият покрив на хеча. Седана мисля е само с шибедах.

Сега, за шума при 2-те не знам кое е по-тихо, но то зависи и от излизащия отпред дефлекторен щит, а и от скоростта разбира се.

Edited by ceco_accord

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мноо грозни уе... :ermm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да и на мен ми изглеждат грозновати..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Особено ZR-V -то.

Ако не бяха дневните и Н емблемата, си е жив Форд.

Но CR-V и HR-V e:HEV са с приличен стайлинг.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...