Jump to content
Sign in to follow this  
Restless

Новини от Хонда

Recommended Posts

Готино име, да видим и дизайнът дали е по-готин от горе споменатите. Лично на мен, повече ми допадат Црв и Хрв модел 2022. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хибрид или 1,5 турбо. Няма ли да пуснат опция поне зад океана за 2лт Турбо на Сув. Ще е друга бира.

Share this post


Link to post
Share on other sites

За сега за Индия. С тези 120 коня май ще е на размер като HR-V

Share this post


Link to post
Share on other sites

Муцуната на новият "младежки" Акорд за Китай.

Там се именува Honda Inspire.

https://autoreview.ru/news/sedan-honda-inspire-debyutiroval-s-novoy-gibridnoy-sistemoy

  изображение.png

изображение.png

A Акорда явно е за чичковци, но и той бива. :)

 

Edited by ceco_accord
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

изображение.png

30 милиона щатски Хонда двигатели - от Охайо.

Заводът е открит 1985 г.

Edited by ceco_accord
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Концепта на Elevate, продукционно визуално девалвате!

изображение.png

https://autoreview.ru/news/predstavlen-krossover-honda-elevate-uproschennyy-analog-hr-v

Но последното изречение дава надежда и за назе. :)

 

 

 

Edited by ceco_accord

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic

... С предница на Tatra 148 S3 и аеродинамика на перална машина... :shock:

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic

Мислех да оплюя (както сега е модно у нас) и аз тухлата 4-ка, ама нали е "наше" и евентуално евтинко - сдържах се.

Напоследък взеха да правят предния капак хоризонтален, като маса, заради неподкосяване краката на пешеходците при удар. Едно време бе красиво - биеш го в колената с бронята и през колата, та се претъркулва отзаде и си оди. И аеродинамика прилична и колизията анемична. Сеги - масивен челен сблъсък и в канавката. :(

Интериора (поне на вид) бива, но ще е пластмаса, а и като знам кой го е барал при сглобяването ...

Но багажникът и клиренсът поне са достойни.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AiM GT планира програма Honda за два автомобила за 2024 г

Екипът на Honda AiM GT планира да пусне два NSX GT3 Evo22 в DTM кампанията през следващата година...

Honda може да бъде представена в решетката на DTM през следващата година след съобщение от екипа на AiM GT, че планира да влезе в немската серия.

2023-09-14_AiM_GT_4.thumb.jpeg.a67e0aecc19328c94fc145a19aa8e098.jpeg

Стана интересно.

https://sportscar365.com/other-series/dtm/honda-team-aim-gt-planning-two-car-program-in-2024/?fbclid=IwAR0XXhGmsNAuW8Z_O3mgQWt4gkeFLXsMCITbFjOcDG8JAK7Uk_Ow0AVVugA

Edited by Митко Йотов
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Най-сетне Акорд 11 ще има и в Япония, само дето модела отдавна не се произвежда там.

https://autoreview.ru/news/predstavlena-novaya-honda-accord-dlya-yaponii

Какви времена настанаха - ЩТАнците, китайците и тайландците да гарантират японското качество!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ехххх, най-накрая, японците си наеха читав дизайнер. Този на Ауди :tooth:

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic

 

A 7 e като за учебник. Като не можем, поне да копираме викаш? Китайците вече минаха по тоз път за 10-тина години и сега и те са напред.

Но истината е другаде - произвежда се това което може да се продаде. Сиреч, масовият вкус (по-скоро липсата на такъв) е виновен и за това - ширпотреба, докато требе.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

396081775_739589288201811_6623440463649175696_n.jpgpreview-928x522.jpgpreview-928x522.jpg

Този мъник изглежда обещаващо!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Article_176239_860_575.jpg

honda_wr-v2.jpg

Индийски "паркетник" за Япония.

Очаквана цена: 15000-17000 щатски долара.

Премиера на Tokyo Auto Salon 01.2024.

Там и нов собствен електро прототип.

honda-tokyo.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

НОВА ЕРА!

Ако някой ден са фърла на електромобил, 1 Салонче ще ми легне на сърцето. Ако не, дано синковеца ме вози в такова. ;)

Има и ванче.

 Кефи ме връщането към темелите на :honda: бренда (По-малко за машината, повече за човека), както и актуализираният прочит на класическите Бертоне и Джуджаро дизайни от преди половин век. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

А до 2 години ще излезе и серийната кооперация от SONY / HONDA:

Споделям го със синковеца, а той отговаря:

- Прав беше. Ще дойде време да карам Хонда с джойстик, което не ме кефи много.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Никой нищо не промълви.

 

 

Сигурно не ви кефи таз Хонда с форма на мини автомобилна прахосмукачка?

Share this post


Link to post
Share on other sites

и логото е претърпяло редизайн като гледам, препратка към миналото може би...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мда. Завръщане в бъдещето. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добре е че иконата се завръща!

Чакаме да видим истинското и лице.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да Цецо и да допълня:     

Honda S2000 е спортен роудстър , произвеждан от Honda от 1999 до 2009 година. Известен е с високопроизводителния си двигател, 2,0-литров 16-клапан с VTEC променлив ангренаж, който произвежда 240 конски сили и позволява на автомобила да достигне i 9150 оборота S2000 беше оборудван с шестстепенна ръчна скоростна кутия и задно задвижване с ограничен диференциал на Torsen. Изключително твърдото шаси, наречено "висок X-bone frame", и почти идеалното разпределение на теглото (49% предни, 51% отзад) допринесоха за превръщането на S2000 в икона.

Вечният дизайн и вълнуващото изпълнение направиха S2000 модерна класика и силно търсен модел сред любителите на спортните автомобили и общността JDM (Японски вътрешен пазар). През годините са произведени няколко варианта, сред които Club Racer и Type S, които предлагаха още по-изтънчени функции и производителност.

Смятан в унисон за една от най-добрите автомобили, правени някога, както двигателят, така и скоростна кутия са със значителна стойност, дефинирани като практически перфектни от специалистите.

434723861_122136858974131220_2898163988819068445_n.thumb.jpg.e81360b56e87b4289434cf66acb48542.jpg434307310_122136859124131220_2167156051086263776_n.thumb.jpg.11b4b587224fcbd30605c132e5c68b69.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дет съ вика - дай Боже всекиму да опита. 

IMG_20240324_231010.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ийеее - кво нещо е конкуренцията - на китайския електро пазар!

 

 

https://autoreview.ru/news/honda-predstavila-semeystvo-elektromobiley-ye

Ууууу, че са пак са само за там . :(

Edited by ceco_accord

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://autoreview.ru/news/predstavlen-kompaktven-honda-freed-tret-ego-pokoleniya

Пак не е за тук, но поне е практичен.

Жалко че мяза на ребрендиран Фолксваген Туран, но напоследък е така.

Ако е нарочно - от маркетолозите, дано ги сменят с по-толерантни към дизайнерите, та да има свежест!

Share this post


Link to post
Share on other sites

На Хонда прегрешението е символично. Теста за ниво на шум. И то на вътрешния пазар. Малко реклама колко сме загрижени да не заблуждаваме клиентите.:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Извънредни новини! Второто поколение е още по-добро!! Honda разполага с технология за намаляване на шума от гуми. Шумът, генериран в гумата, се дължи на тръбен резонанс, подобен на звука, издаван при подскачане на баскетболна топка или волейбол по пода

Honda проектира резонатор, който обгръща колелото, генерирайки същата честота като тръбния резонанс, Работи като шумозаглушаващи слушалки или Airpods.

** Honda продължава да се развива, откакто прави първия практически резонатор за намаляване на шума през 2010 г. Полученият резонатор на колелото за намаляване на шума от 2-ро поколение е също толкова ефективен, колкото и първото поколение, но само на половината от теглото. И все пак Honda не е доволна от това и продължава изследването, за да реализира още по-тих, удобен, ефективен с гориво и високопроизводителен автомобил.

448305540_1045599863595405_6443638826711850679_n.jpg

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това го имаше и преди в новите Хонди, то може сега да е по-добро.

Братушките манияци отдавна ляпат там ивица дунапрен - ефектът бил същият.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нямам си и на идея какво е това но май е по цялата джанта и се притяга скобно иначе ще падне, това май е само примерен изрязък.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...