Jump to content
Kassy

d15b2 на газ - Свети чека

Recommended Posts

Здравейте карам Сивик 93та хеч д15бв мотор и до скоро стисках, но вчера я закарах да Й поставят газово.От Варна съм уретбата я поставиха в АлфаГаз - до терапията - като цяло собственика ми направи добро впечатление,защото се е занимавали друг път с такава хонда знаеше че не е проста моноинжекция,знаеше за еумлатора който се поставя да не свети чека, не ми вади суперлативи за газовото - каза ми че е има 15-20 процента повишаване на разхода и малък спад на максималната мощност и леко на респонса.Поставиха уретбата,настроиха я колата тръгна, но светна чека...смениха емулатора,чека продължава да свети - като запаля на бензин не свети, в момента в който мина на газ - светва...хм...и ми прави впечатление че на свободен ход сега държи по-ниски обороти към 600 някъде, а вчера при настройката беше ок...но така или иначе газаджиите казаха тре да закарам колата отново и че ще и направят донастройка ако е нужно, така че това не ме притеснява така.За Чека и Емулатора ми е мисълта - какъв модел са вашите(за тези които имат)и ако сте изпитали подобни проблеми да споделите.Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емулаторите са 2 по 18ома 10W съпротивления вместо дюзите но вярвай ми с светещ чек както си сега (в авариен режим на компа) когато е на газ ще имаш по малко проблеми породени от газовата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моята Д15ка я карам от година и половина на газ и то без емулатори и такива неща.. Чека си свети постоянно и до сега не съм имал проблеми.. В началото и мен ме притесняваше, но питах един майстор и той каза, че няма никакви проблеми да свети. :) Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 ,че на тази кола е по-добре да си оставиш да ти свети чека.Ако те дразни можеш да сложиш реле да гаси лампата докато колата работи на газ. Кабела за чека е един зелен-оранжев , на ЕЦУ-то се намира лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само тва уреТба малко ми извади очите.иначе по темата-значи няма никакъв проблем да е караш така.мойта е карам и до ден днешен така.лошото е,че в движение за да минеш на бензин и колата да върви както си е за бензин,трява да изгасиш двигателя.аз права така-свободна,за секунда връщам ключа,после връщам обратно на стартер и включвам трета,примерно.става за 2 секунди.просто ще си свикнеш.иначе оригинален емулатор е доста труден за намиране.казва се хонда дуо.някои колеги карат с разни самоделки.момче,газажия от пловдив ги слага срещу 80 лева.сега сам с витек глава и продължавам със старата уредба.ма я си е карай така.всичко живо с d15 кара така.80 лева са си половин резервоар бензин.един съвет-свещи, кабели и въздушен филтър сменяй с нови за да си доволен от вървеж

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

4 мнения да не се пипа чек-а, и че е по-добре да свети, но защо? малко разяснения ако може...интересното е че, уж има емулатор,точно дуо и пак свети, на самите газаджии им стана интересно що така свети...ще видим какво ще стане утре и пак ще пиша

Редактирано от Kassy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Споко и при мене свети чека на моя акорд моето е ловато газ, оборотите ми ги прави един дето се занимава с газово и сега под 1000 не пада и съм много доволен преди и аз бях като тебе и много се гасеше колата :)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, накарай ги да ти настроят оборотите само от пластмасовия винт на изпарителя и със завит докрай винт за празните обороти.В началото и при мен оборотите падаха на 200-300 без причина и след като я настроих така се оправи,макар че не е гаранция, че при теб ще стане.Чувал съм газаджии да казват,че моноинжекцията на хонда не може без емулатор точно заради проблема с оборотите,ама нещо не ми се вярва, защото моята си я карам без емулатор и съм доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 мнения да не се пипа чек-а, и че е по-добре да свети, но защо? малко разяснения ако може...интересното е че, уж има емулатор,точно дуо и пак свети, на самите газаджии им стана интересно що така свети...ще видим какво ще стане утре и пак ще пиша

Колкото и да ми се иска не мога да ти дам добро логично обяснение .Моят опит беше следния :На първата такава кола се убих да сменявам емулатори , свързвах ги на + на импулс , дуо и т.н. и ефекта беше никакъв.Оставих чека да си свети и след настройката проверих как работи колата на газоанализатор (такъв като за технически прегледи). Всичко беше ОК, както на газ така и на бензин.Затова си мисля , че тези хонди нямат авариен режим, или поне не убива колата като при Опел или Фолксваген.На лампата за чека сложих реле , което се командва от същия кабел , който включва газовия клапан , за да я гаси , докато колата е на газ.Проблеми никакви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък защо ли си мисля, че кола на газ не трябва да и свети чек-а? Това е само от недотавен газаджия според мен. Колкото и да е кадърен ако не е виждал такава система и няма кой да му обясни как стоят нещата- за мен е недотавен :lol: На един такъв, който ми каза, че ако му покажа, че има кола на газ без чек-а да свети имам каса бира миналата година му откарах англичанката :lol: гледа, мисли, псува, чуди се и се призна за недотавен. Отиде за касата и както там бяха около 15тина специалиста/един даже гледа чек-а да не е махнат като е на газ/ направо си взех една бира и си тръгнах.По темата- Отиди при друг и го попитай и него какво да правите :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Като не е в авариен режим компютъра прави планини от чудеса да настройва сместа аз имам 2-те съпротивления кога ли ще ги изхвърля. Стига се до там че сега в жегите(сериозните ако е по студено не го прави) като я запаля така е объркала настройките че като почне да дига и сваля оборотите все едно ритам газта и накрая така ги сваля че гасне или пък не мога да и дам малко газ(с повечко няма проблеми) за да тръгне опитва се да гасне всичко това на бензин и като махна акумулатора за малко и пак всичко си е почти перфектно но само докато не покарам на газ няколко пъти. Ако я запаля на газ няма никакви проблеми, в авариен режим(без емулатори) поддържа малко по добре тихите обороти.Все питам каква е печалбата за разхода с тях и никой не помни :( ще взема сам да проверя накраяАко беше инжекция газовата чека не трябва да свети но на тоя двигател е малко смешно

Редактирано от Ioan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега и аз карам същата хонда скоро ми сложиха газовата уредба с емулгатор на ламдсондата и две релета на инжекторите и проблем няма нито на бензин нито на газ ми свети чека.Уредбата ми я качваха в Пазарджик газаджийте при горското.Карах я във Пловдив на елкон за настройка и там майстара започна да се чуди как така чека не ми свети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не се притеснявай! Аз съм със Д15Б2 и на газ чека свети,ама 3 ти месец съм само на Газостанцията! Свикни със светлината и всичко ще е ОК! ПоздравиПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте моя чек не свети на газ, мисля че по добре ако може да се направи да не свети е по-добрия вариант. Все пак той е направен при проблем с колата да ти светне ако свети постоянно как ще забележиш че нещо друго се е случило. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия ,, проблем '' при Д15Б2-ката Като превключа от газ на бензин не може да вдигне повече от 3000 оборота . При вас колеги така ли е .И също така лампата я извадих направо от таблото защото вечер много ми вадеше очите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как ще вадиш лампи бе колега,веднага да я рагнеш на мястото си. :bash::bash::bash: ако има грешка в системата,как ще разбереш.тя е затова тая лампа. :huh: иначе,да.всички d15ki със светеш чек прават така на 3h.об.номера е такъв.обяснил сам го по нагоре в темата.да речем караш с 60,свободна,гасиш от контакт,ряпкаш 4та или 5та и връщаш на контакт.и вече си на бензин.всичко това ми отнема 1,5-2 секунди.иначе емулатор,правилно сложен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега и моята д15 е същата,когато я обърна от газ на бензин влиза в авариен режим и не вдига по вече от 3000об.трябва да загася двигателя и даго запаля отново и всичко е ок.относно чека винаги свети на газ,пробвал съм с различни емулатори но не гасне.така я карам по вече от две години и нямам никакви проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега наистина не е проблем стига да не те дразни .за тези коли това е нормално защото се променя % кислород при работа на гас

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пък моя гасне но се получава друго нещо.Копчето за газта не ми е автоматично и когато го превключа на неутрално положение нито газ нито бензин колата продължава да работи около 1/2 минута и чак тогава угасва.имам релета на дюзите и не мога да си го обясня.Някои може ли да ми помогне?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз карам д15б2, скоро ми предстои да слагам газова уредба. Може ли да ми обясните кво има по особенно при монтирането и уредбата е ловато, изпарителя е електрически, каква плочка трябва за моноинжекциона и кви са тънкостите при монтаж. Абе всяква информация ще ми е от полза, мерси на всички се пак

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

колега в изпарителя има определено количество газ което се доизчерпва затова на неотрално положение на копчето газ-бензин колата известно време продължава да работи на газ.Монтирай си клапан на изхода на газта (на дебелия маркуч) или монтирай клапана за газта директно на изпарителя Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой може ли да снима плочката за Д15б2 каква е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой може ли да снима плочката за Д15б2 каква е

Виж да не е тази http://www.romanoautogas.it/Zoom.asp?action=zoom&Lingua=05&FotoLoad=public/FotoArticoli/RM090.jpg&Articolo=RM090&Descrizione=MISCELATORE 090&Gruppo=MISCELATORI HONDA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм пълна инжекция, но да попитам все пак в темата да използвам. Възможно ли е от емулатора да ми се вдигне доста разхода, защото преди когато нямах емулатор колата харчеше под 10 и след като го сложихме започна да харчи 14. Колата ми е пълна игла с обикновена газова, но не съм сигурен дали е от този емулатор, защото сменихме и доста други неща заедно с него и едната свещ се оказа, че не пали и все се чудя от какво реално се получава проблема ми :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

По правилно е обратно да гори повече без емулатор.Най вероятно е въпрос на центровка.Чека не би трябвало да свети .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чека ми светва след определено каране, предполагам заради това че ламбдата прегрява, а тя е без емулатор...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чека ти светва,а имаш емулатор.аз ли не разбирам нещо.?няма как да вдигне раз хода заради емулатора.тои светва,когато открие несъответствия в системата.при мен(аз сим пълна игла с обикн.газова без емулатор)светва по различен начин.Когато карам с много променлива скорост,може и да не светне.Когато тръгна и подърjам 50около 3-4 минути светва веднага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има доста теми в форума на детска тематика,тая е една от тях.DPFI e в черния списък на почти всички фирми.Що го чепкате толкова ....Емулатора на дюзите трябва да се направи,не се ползва готов.Емулатор на ламбда сондата не е задължително да се слага.При каране с придължителност 5 мин.без смяна на отношението А/F Чека светва и се влиза в сервизен режим на работа оpen loop,което вас не ви бърка.След рестартиране...ново палене чека угасва.Плочка не се ползва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колега проблема е в майсторите за знаеш и те не знаят всичко.Аз за това си карам на бензин и нямам никakви проблеми!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е за Д15Б2.ЕКУ-та различно поколение ще се държат по различен начин.НЯма как да ти кажа за ЦРВ-то какво ще стане при авариен режим.Трябва да го наблюдавам в движение с тестера и да хвана кое ти прави проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

те са си така Д15-ките свикваш със светещия чек и няма ядове:) на бензин не свети ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не съвсем.АКо караш правилно чека не свети.Настроих си около 3500 да е добра сместа,чувствителност малко в повече да реагира на компресора на климатика.Над 3500 обеднява.При по-спортно каране не светва чека.Имаш си по-богато на ниски и средни и обедняване на високи.Като сметнеш средните величини си идва на място.На наш език е интегрална стойност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с пълна инжекция и обикновена газова. Чека не свети винаги, но кофтито е, че като светне мога да изтрия грешката единствено като откача акумулатора, а би трябвало като изключа от контакт да не се подава вече напрежение към еку-то и то да се ресетва. Как мога да го оправя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...