Jump to content

dan4o

Фен
  • Мнения

    970
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно dan4o

  • Ранг
    луд хондажия
  • Рожден ден 14.10.1975

Profile Information

  • Кара
    хонда 3г,роувър 200,хонда 6г мазда примаси 2005г 2000дитд
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Gorna Orqhovitca

Последни посетители

12800 профилни разглеждания
  1. ха колеги сега една доста позабравена тема в която ме упреква моя колега погледнете джантите които му изпратих -ръждиви,криви и които не са виждали гуми и прочие от снимките в линковете над моя пост след това сравнете когато са боядисвани разлика да намирате някаква?????????????????????????????????????? този въпрос е за хората които разбират само от джанти отговор; незнаино как след боядисването джантите са станали с непрекъснат брои дупки по шарката а моите имат прекъсване ,типично за опелски джанти ЗАГЛЕДАИТЕ БРОЯ НА ДУПКИТЕ НА ШАРКАТА НА БОЯДИСАНАТА ДЖАНТА И НА РЪЖДИВАТА ОТКРИХТЕ ЛИ РАЗЛИКАТА???????????????? Колегата купувач да има нещо да каже аз няма какво повече да пиша и относно купувача колеги купиха от мен 2 комплекта алуминиеви 5х114,3 за цр-в те как не се оплакаха н е знам РЪЖДИВАТА ДЖАНТА Е С 13 ОТВОРА НА ШАРКАТА ХОП БОЯДИСВАМЕ Я И СТАВА С 18 ОТВОРА ГОЛЕМИ МАГОВЕ СА ТИЯ БОЯДЖИИ
  2. dan4o

    d15b2 проблем

    Еиииииий, габровската група си казва думата, а за по-лесно, може ли да откачи акумулатора и да пробва така, за 10-15 мин Да види чекина, дали ще загасне?
  3. ГУМАТА още се подмята в мазето ако на някои му трябва за закърпване на лятото или като резерва или за каквото и да е да пище на ЛС да добавя и комплект от 2 гуми фулда бяха ми зимни 195-65-15 пак са подарък не се страхуваите
  4. ако се поразтърсите в стари теми и питате стари хондажии аз моята я карам вече 7 години с тампони на ЕТ,,МАТИО ШИКОВ'' ДА НЕ ПРОЗВУЧИ КАТО РЕКЛАМА но съм много доволен фирмата е в Пловдив а седалището е ..ГУМА ТРЕИД'' -Русе евтини и много добри според мен
  5. ако искаш да ти обесня как става номера да не и виси дупето ми звъни на 0877 350 426 -Йордан,мисля че има колеги тук в форума които карат с мои фланци имаше и тема как става и отзиви разтърси се или ми звънни
  6. мога да ти обясня колега кажи ми само как те интересува студена разработка ли искаш или топла,ако много се интересуваш понеже поста ти е с насмешка може на ЛС
  7. абе колеги кви са тия глупости да легнат сегментите това да не е москвич или лада каде да лягат не знам,ще спят ли,ако имаш предвид да се напаснат по цилиндъра е друго нещо,знаете ли за колко време се напасват по цилиндъра? точно след 1 вото запалване 1-2 часа раабота на мотора,кви са тия лягания ставания,ще ме извините но се вбесявам,колега казах ти караи си колата 1000-2000 км максимум спокоино и след тва смени и маслото на мотора и си раздаваи газ на воля,това е просто като гъбена супа,както казват габровци
  8. след известно време ще я караш само на прекъсвач усещам не бързаи аи за 100 км пробег как ще гори масло ако всичко е направено както трябва
  9. AKO SA ORGINALNI А НЕ НЯКОИ ТУНИНГ СТОПОВЕ на хеча са поразлични от на седана,хечбека и купето 5г до предните врати са еднакви стоповете за хеч са си само за нечбек от седан и купе не стават дано не греша но по спомен са така ако греша поправете ме ако не ти пасват значи са от купе или седан според мен
  10. колега аз ти писих къде ти е проблема момче даже и е пуснал тема с като твоите проблеми и какги е решил писа ми на ЛС отговорих ти даже и не благоволи да ми върнеш отговор с поне едно благодаря еи такива като теб не знам какво да ги правя,ти му казваш от кое е проблема сблъсквал си се и си го решавал а тои се мъчи да открие топлата вода,ами хаиде да видим как щте го решиш тогава сменяи амортисиори и пружини и проблема пак ще си остане,както и да е исках да помогна но уви на някои им увират главите по трудно,поздрави и дано си решиш проблема искрено ти го желая
  11. 6 оборота са напълно достатъчни слагаи смело
  12. сменят се само изпускателните клапани,всумкателен клапан нема как да изгори,те само се напасват,ако колегата не беше вадил кабелите на свещите докато работи мотора немаше да сменя делко,така изгаря бубината,КОИ ВИ Е УЧИЛ ТАКА ДА ПРАВИТЕ,така се прави но на лада или москвич,но човек се учи докато е жив,еи тоз колегата ЕДИ много ги разбира нещата и аз бях заложил като неговото мнение но добре че се установи от какво е
  13. колега тук за главините не съм съгласен че не могат да се направят с по дълги болтове,МОЖЕ ,но каква му е идеята на колегата не знам да слага подложни фланци ли,ако иска да изхвърли джантите навън към калника е точно вариянта които му предлагаш с раздвижни фланци които са наистена около 200 лева
  14. Абе пич, сипи си масло 10/40 и първите 1000-2000км не я пържи много, след 2000км смени масло и филтър пак 10/40, но хубаво и газ, зависи много какви сегменти си сложил. И лагери на вала, ако са ментаци, както и да я жалиш, си заминават, както казва колегата. Това не е основен ремонт, а частичен, какво има да му разработваш? При смяна на лагерите, преди да се затвори мотора, тея лагери нали ги напаснахте? Леко да се върти вала, за 2000км, всичко ще се напасне, но не й давай много зор, обортомера да не влиза в червения сектор. Маслото се сменя след 2000км задължително, понеже от пасването на мотора има отлагания, които се набиват по филтъра. Поне аз така процедирам при ремонт, само да вметна, на хонда сивик 3г й правих ремонт, като твоя, лагери и сегменти. Сглобихме я и нема и 100 км, и газ в лютеницата, такава й беше съдбата, че се пътуваше само на дълго с нея, а и шофера беше рацер от класа.... Е, и още държи, вече 40 000км, но пак казвам, зависи какви части сте монтирали. Дано съм бил полезен, а колата, как ще я разработваш, си решаваш ти. ОТНАЧАЛО ПО-ЛЕКО И СЛЕД ТоВА - САМО ГАЗ, ХОНДИТЕ ИМАТ невероятно мотори, повярвай ми, сменил съм 4-5 хонди. Вече не, че се хваля, но една не е умряла от мотор и скорости.
×