Jump to content

stockbroker

Фен
  • Мнения

    58
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно stockbroker

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Civic D14Z1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Здравейте! Компресорът на климатика се развали. Започна да трака силно и след диагностика се установи, че не държи изобщо налягане и че е за смяна. Момчето от сервиза ми каза, че за тази кола този компресор не подлежи на ремонт, защото не е от този тип с буталата. Обявиха ми цена за нов + всичкия свързан труд 700 лв., a втора ръка не ми препоръчаха, защото там няма никакви гаранции. Наистина ли няма начин да се ремонтира, защото това е голям разход спрямо стойността на колата? Моля ако някой е срещал такъв проблем да каже. Мерси!
  2. За 185/65/14 няма ли да има несъвместимост или има достатъчно място за по-голям диаметър? Калкулаторът ми изкара: Стар диаметър: 576 mm Нов диаметър: 596 mm Разлика в диаметрите на двете гуми: +20 - несъвместими Показание на скоростомера при движение на автомобила със скорост 100 км/ч: 97 км/
  3. Здравейте колеги! Пукам трета гума в нашите прекрасни дупки и реших да си взема по-високи гуми. Сега карам с 195/50/15 и имам само джанти 15-ки - железни и алуминиеви. На вратата има 2 размера дадени - 195/50/15 и 185/55/15. Според вас каква по-висока гума мога да сложа на тези джанти или трябва да си взимам 14-ки и да сложа примерно 185/60/14 или още по-високи с 13-ки 165/75/13?
  4. Здравейте! Май се оказа, че нямам такъв EGR клапан, който да връща изгорели газове в смукателния колектор. Огледахме навсякъде около колектора с един приятел, но не го намерихме. Видях в нета, че моторите с кубатура 1.6 и нагоре го имат. В такъв случай при положение, че съм отвел вече картерните газове навън, откъде другаде може да става това замърсяване на колектора и дросела с черна гняс ?
  5. Привет на всички! Днес свалях отново дросела и видях, че за кратък период от време след почистването му по долната му част под дроселовата клапа има малък слой черни маслени налепи, съответно и клапата на моторчето беше малко почерняла. Във всмукателния колектор също имаше тънък слой мазен нагар. Ясно е, че всичко това идва от EGR клапана. Него никога не съм го чистил, може да е клеясал и да не може да се затвори и да връща постоянно изгорели газове. Мисля да го изчистя, но се чудя дали направо да не го и запуша. Някой правил ли го е това на неговата колата и има ли ефект?
  6. Здравейте, колеги! Пролетта изчистих дросела и моторчето за празни обороти и след което изкарах картерните газове навън. Обаче ето 2 месеца по-късно оборотите започнаха отново да пропадат. Свалих дросела и беше чист, въпреки това го изчистих заедно с моторчето отново и оборотите се оправиха. Оказа се, че картерните газове не цапат и там където ги пуснах да излизат нямаше изобщо омасляване. Единствено виждам сега причина в газта, която минава през целия дросел, защото съм с обикновена газова. Но както казах зацапването е минимално. Сменил съм и филтъра за газта. Чувам от много колеги, че това моторче е проблемно за този мотор. Има ли начин да се сложи друго от друг модел, което да не се влияе толкова от замърсявания? Ако го сменя с ново дали няма да се оправи?
  7. Мисля, че не взима, все пак има само един обикновен изпарител, който няма никаква връзка с компютъра и вкарва газ директно през дросела, но освен гориво /газ/ горивната смес се образува и от въздух, а там вече ЕКУ-то контролира нещата. Основно влияние на разхода при обикновена газова има самия изпарител, който се регулира механично. Да ви кажа смених мястото, откъдето зареждам и дали от качеството на газта или дали от това, че взех да карам по-спокойно разходът се нормализира. Но определено има разлика от бензиностанция до бензиностанция и от каране до каране
  8. Използвах този кабел и програма за диагностика.
  9. Днес си направих сам диагностика чрез обд буксата и първа ламбда сонда даваше нормални показания, но втората менеше стойности от 0,8 до 1,00 V и под това не слизаше при какъвто и да е режим на двигателя. Не трябва ли и тя да сменя ниско и високо напрежение като първата или просто компютъра показва грешни стойности?
  10. Здравейте отново! Реших да видя да не би първа ламбда сонда да си заминава и да дава неточни стойности на ЕКУ-то и от там да се бърка горивната смес. Колата е на 220 000 км и едва ли е сменяна някога сондата. Изключих сондата и да ви кажа така колата има повече ряз като натисна газта. С включена сонда вдига по-бавно оборотите и глъхне малко и отделно по-някой път празните обороти падат повече след форсиране. По принцип втората ламбда сонда съм я сменял преди 20 хил. км и мисля да я сложа на мястото на първата като по-нова. Доколкото знам те са еднакви и няма значение коя къде е и че втората отчита само дали има катализатор или не на база на изгорелите газове и не влияе на определянето на сместа, т.е може и без нея даже. Другият вариант е да пробвам да карам и без първа сонда и да видя дали ще има промяна в разхода. С откачена сонда ЕКУ-то изкарва само грешка за подгрева на сондата. Вие какво мислите колеги? Да ги правя ли тези опити?
  11. По-скоро колата взе да върви една идея повече след като махнаха катализатора. С този въздушен филтър не усетих разлика във вървенето. Скоро бях на газ анализатор при BRC в Дружба, уж намалиха притока на газ, но мисля, че е най-добре да посетя сервиза на Прогаз /доколкото знам там са хондаджии/. След настройка там преди година най-малко ми гореше колата и то без загуба на мощност.
  12. Здравейте колеги! От известно време ми се качи разхода на газ с 1-2 литра. С обикновена газова съм. Понеже знам, че причините могат да бъдат много ще ви насоча към тези неща, които са правени по колата и увеличаването на разхода съвпада по време с тези интервенции: 1. Направен реглаж на клапани - направи го един майстор, който ремонтира всякакви коли и си мисля, че не го е направил добре. Затова го слагам на първо място. Тук освен наново да направя реглаж не виждам как ще се разбере. Къде най-качествено могат да ми направят реглаж според вас? 2. Отстранен катализатор - беше се разрушила питата и дрънчаха парчета в кожуха. Сложиха ми резонаторно гърне и втората ламбда сонда я навиха на него. Дори и без катализатор ЕКУ-то не записва грешки. 3. Сложен въздушен филтър за 25 лв /не е спортен/. По принцип слагам за 12 лв, но уж този пропускал повече въздух и намалял разхода. 4. Изведени картерни газове навън и изчистен дросел и клапан за празни обороти. Всички консумативи по колата са сменени. Според вас, коя е най-вероятната причина?
  13. Чух много добри отзиви за стенда в сервиз Ескпрес 2 до зеленчуковата борса в Дружба и днес отидох да видя какво ще кажат. Общо взето проблемът се оказа в отрицателен страничен наклон на предно дясно колело, който кара колата да тегли в ляво. Наклонът е в рамките на допустимото отклоняване, но явно си оказва влияние в посоката на колата. Регулираха сходимост, така че да се намали поне малко влиянието на този наклон и сега почти не дърпа. Казаха ми, че не е проблем така да си карам и дори гумите не би трябвало да се износват неравномерно. Ако искам все пак да се елиминира напълно наклона /което е идеалното състояние/ трябва да се замени по метода на изключването изкривен от удар шенкел, горен или долен носач, които заедно определят страничния наклон на колелото, но това няма да е много евтино. Всичко това ми се обясни добре и показа на разпечатката /за разлика от другите сервизи, на които бях/ така че и аз се включвам при препоръчващите този сервиз
  14. Здравейте! От 3 месеца насам се опитвам да открия причината за дърпането на колата наляво и надясно. Всичко започна след като смених съединителя като не знам дали това има въобще някаква връзка или е случайност. Започна да дърпа наляво при всякаква скорост. Отидох да прегледат ходовата част при няколко майстора и абсолютно всичко беше наред. Гумите ги карам втори сезон, видяхме ги и тях и джантите - нередности нямаше. Не пропуснах и стенда като всичко беше в нормите, но момчетата ми казаха, че окачването е изкривено от катастрофа. Да,преди да е купя е имало удар отпред, защото е сменян калник и фар, но преди този стенд съм ходил 2 пъти и никой не го е установявал това. Може ли да им се вярва на тези и къде може да се провери това със сигурност? Завъртях предни със задни гуми и понамаля дърпането, но сигурно сега като се поизносят неравномерно пак ще се засили. Установих скоро, че дърпа и надясно, особено когато возя двама човека отдясно и като сложим и десния наклон на пътя явно това е нормално, но като че ли преди в такова положение не ми е дърпало надясно или просто не ми е правило впечатление. И последно какво друго ми направи впечатление - като навия пълен ляв започва като че ли по-силно да тегли наляво докато не навия пълен десен. Това от лагер и тампон на макферсон ли е? Но ако е лагер ще се чува някакво пукане, а отпред нищо не пука, трака и прочие. Единствено се чува тропане при студено време от заден десен амортисьор, който леко е изпуснал. Може ли проблемът да е и от кормилната рейка - омаслена е малко, но маслото не намаля? Ще се благодарен на всеки, който ми помогне с всякакви предположения.
  15. Така ще и направя - ще го изчистя и ще отведа навън картерните газове. Благодаря на всички за съветите!
×
×
  • Създай нов...