Jump to content

yajo

Фен
  • Мнения

    882
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    15

yajo last won the day on Юни 26 2014

yajo had the most liked content!

Обществена Репутация

468 Excellent

Относно yajo

  • Ранг
    Хондоман
  • Рожден ден 7.03.1982

Contact Methods

  • AIM
    cerbera82
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Кара
    Honda CRX B18 turbo
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Враца
  • Интереси
    автомобили и авиомодели:)
  1. Измих акордеона вътре и вънка и раздавах малко газ на рекса че нещо тва турбо не се е въртело скоро
  2. Има ли други?

    Дроселите от какво ги присадихте и колко мм. са, ако искате още по хубав ефект прочетете за фуниите на дроселите те трябва да са с определена дължина и радюс на закръгление но трябва да се смятат
  3. Свещите за газ

    Колеги от скромния ми газаджийски опит съм установил че най добрите свещи са оригиналните за модела с намалено разстояние на 0.6- 0.7 мм. тъй като пропан бутана няма плътността на бензина трябва стабилна искра, и ако сте с плочка не с газов инжекцйон може да бутнете малко делкото на автомобилите си с 2-3 градуса предварение
  4. Фенче според моите изчисления ако всичко е идеално балансирано блока на Д14-ката има потенциал за 10К оборота требе се заиграе с главата, ако ще е с двувалова глава ще трябват сериозни валове, креспо камс правят валове за двувалки и ще ти трябва степен около 11.5 макс 12 не повече, защото прекаленно голямата степен сваля обортния диапазон и качва въртящ момент
  5. най важния елемент си остават биелите, трябва да са по дълги за високи обороти и здрави Д14 си е проектиран да не надхвърля 8К това че някой се е престрашил да върти на горе не значи че няма да има проблеми, биелите са много слабо звено на всички Д серии като изключим ЗЦ1 биелите.
  6. ARP болтове

    Кало момчето пита за АРП болтове ;)/> пич кой модел АРП е и колко ММ е дебелината ? за да ти дам адекватен отговор на въпросчето, другото което е тези АРП болтове на сток биели ли ги караш или имаш афтърмаркет такива, конкретизирай си въпроса защото има над 20 модела АРП за биелите и няма кой да ти отговори на така зададен въпрос.
  7. Фене я дай малко инфо на Д13,Д14 ход на бутало и дължина на биелата че аз не съм много запознат с Д серийте. аз си експериментирам с Б серийките ся и аз ще правя нщокато теб Б16 в Б20 блок и дължина на биелите 143мм, та дай инфо да видя какво мога да измисля по този въпрос относно високите обороти трябва всичко да е балансирано за да няма вибраций и да няма летящи биели през блока
  8. Фенчена трябва да се сметне геометрията на блока, трябват ти мноооого дълги биели за тези обороти на първо място! от там на сетне всичко останало мисли за някакъв колянов вал примерно от Д13 овърсайз бутала с изнесен център на буталния болт към челото за да може да побереш дългите биели само за инфо хонда С2000 е със 145мм биели и фабрично върти до към 9200 ако не се лъжа.
  9. Най важното и първо е добре подготвено купе около 600 кила, двигател леко надхвърлящ 200 коня и подходяща кутия без проблем се влиза в 12-ки.
  10. Комутатор! няколко пъти ми се е случвало и признака е точно този подскача оборотомера и гасне, свали и виж връзките на комутатора в делкото има едни силиконови изолатори на кабелните обувки, често се прецакват! погледни ги и като оправиш проблема си смени свещите.
  11. Кирее тоя Царевичак не стъпва на земята ве, кво си му сторил бе баце? тия в Бургас изреваха от сивика сега ще ги разревеш и със семейната джипка
  12. Поздрави на всички участници До година съм убеден че в клас предно ще доминират Хондите, трябва да се нападне и клас А защото в световен мащаб тези класове принадлежат на Хонда!
  13. Хайде колеги никой още не е писал нищо по темата някакви резу;тати от вчера ако знаете да споделите и успех на всички днес
  14. Как да не се ядосам от тази гледка и да не пусна темата, Ицо Димитров по на горе ми се сърдел че съм се правел на надут! Не съм надут а бесен, как може да се правят такива турбо изпълнения колега Ицо я си представи това в твоя кош какво би направил ти?Не ми се коментира и колектора смених го с нов подходящ изпускател.
  15. Колеги ето ви две снимки на старите турбопътища и тръбата която ще ползвам за новите, тръбата е 63 външно тънкостенна неръждавейка която е доста здрава и лека, старите турбопътища са от дебелостенна парнаджийска тръба с 42 външно или 38 вътре
×