Jump to content
Hondae

Бултрако или Юби ко?

Бултрако или Юби ко?  

347 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

Тези Юби Ко защо са толкова трудни за откриване? Сайта им не работи вече и трябва да ровя по форуми да ги намеря....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога повече Бултрако - тотална загуба на време, заядлив персонал с ужасен мениджмънт, никаква комуникация между отделните екипи, безкрайно мотаене и липса да свършат каквато и да е работа. Отвратен съм от нивото на обслужване. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито едното. Аз ходя при омбре :)

 

В Юби- ко съм ходил сам о1 път за смяна на лагер на главината :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бултрако се опитах веднъж да отида, че ми е почти до офиса (на Ботевградско съм), исках да ми предслушат за 2 мин веригата на двигателя дали е за смяна, както ми бяха казали от Юби Ко (потрвакваше). Звънях им в Понеделник, Вторник и Сряда. Телефона не се вдигаше. Отидох в сряда направо, нали са ми близо. Влизам в лъскавия офис и казвам - така и така, искам само някой от сервиза да ми преслуша веригата на еди си какъв автомобил дали е за смяна и евентуално да я поръчам за смяна. Отговора беше - можем да ви запишем час за СЛЕДВАЩАТА седмица. И аз обяснявам - добре бе, това е 3 мин работа, само да се чуе дали трака много. Освен това от 3 дни ви звъня по телефона и никой не вдига - аз бия път на празно? Отговора беше - колегите са заети, не могат постоянно да са на телефона. А в сервиза не може да се влезе без записан час. Извиних се, че съм ги притеснявал в работно време на служебния телефон, оставен на сайта им. След което си тръгнах и повече не мисля да стъпя там.

Е, на мен пък ми се случи горе-долу същото в Юбико. Щях да ходя до Пловдив и реших попътно да мина да ми завият 4-те нови свещи, които отдавна бях купил. Тихо и кротко си чаках отвън някой да благоволи да ми обърне внимание и един възрастен господин най накрая ме удостои с неговото (след като 15 минути си лафиха с някакъв друг за някакво тотализирано CR-V, което щяха да оправят). Обясних, че искам да ми се сменят свещите, ако има възможност, той ме прати да съм питал вътре. Влизам, двама си похапват. Единият преглъща последния си залък, пита за какво съм вътре и след като чува ми се сопва: "Ето, сега аз ще си прекъсна обяда заради тебе, ще дойдеш с мен до офиса и ще ти дам визитка с телефона, ще се обадиш и ще си запишеш час. Тук нещата така стават. Виж на какво прилича, пълно е с коли."

Той че ми даде визитка - даде, но аз си излезнах, метнах му я на земята и си тръгнах. Свещите ми смениха в друг сервиз за 3 (!) минути, но до Пловдив така и не стигнах, че другият сервиз не ми беше на път и закъснях.

През цялото време един механик си "бичеше айляк" отвън и при желание можеше да свърши работата за, както вече казах, 3 минути.

Сега, може и аз да не съм прав, но както казах в другия сервиз (въпреки че отново беше заринато с коли, само дето всички бяха Митцубишита, а не Хонди) подходиха с разбиране и лично шефът им завинти свещите срещу скромните 10 лв.

Та със сервизите е според зависи. Клиенти обаче се печелят с гъвкавост и човешки подход.

В Бултрако съм бил само веднъж, но то беше преди 8 години (още бяха на Бъкстон). Исках да си оправят реглажа на предницата, че при гаранционна смяна на втулка на кормилната рейка го бяха оставили на една страна, а също така и реглаж на клапаните (понеже колата беше на 40,000 км. тогава).

Аз не разбирах особено, но все пак бях чувал, че двигателят трябва да е студен за да се прави реглаж и ми беше много интересно как приемчикът (Пепи май се казваше, аз имена трудно помня) ме убеждава, че всичко ще стане за няколко часа. Отидох и оставих колата в петък следобяд, а малко по-късно ми звъннаха да питат проблем ли ще е, че нямало да си я взема днес, защото някой не бил разбрал, че трябвало да се прави и реглаж на клапани, то трябвало двигателят да изстине и т.н., та щяла да е готова в събота сутринта.

И си я взех на следващия ден, разбира се, защото, както казаха вече по-горе, няма никаква комуникация между отделните звена. На всичкото отгоре воланът си седеше все така на криво, но това го установих след като си бях тръгнал. Повече не съм се връщал там.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва с общия обяд в Юбико го видях с очите си. Влязох и заварих целия персонал на тежка софра, беше по обяд. Невъзмутимо ми се отговори "ееееее, ама елате след час, не виждате ли". Останах с впечатлението, че присъствам на кръщене за първороден син на някой от служителите. Не се и върнах. Няма да се моля на никой да ми свърши работа, за която си плащам.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ,това е нормално с обяда ,на всякъде има обедна почивка,и в нашата фирма е така!Днес за първи път посетих ЮБИКО,беше ми препоръчан от приятел работил там.Рутинна работа -смяна масло ръчни скорости и доливане на хидравлично-15 мин. Имам наблюдения от доста други сервизи,не за Хонда,но тук си разбират от работата,добро отношение.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога повече Бултрако - тотална загуба на време, заядлив персонал с ужасен мениджмънт, никаква комуникация между отделните екипи, безкрайно мотаене и липса да свършат каквато и да е работа. Отвратен съм от нивото на обслужване. 

 

За съжаление, абсолютно точно и много добре обобщено мнение!

 

Направо не си представям, как бих си купил нова кола от тях и да си причиня да се срещам по-често с тези индивиди. Отново казвам "За съжаление".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Високи цени ме отказаха от Юби-Ко днес. Направиха ми оферта за съединител на колата от подписа. Два варианта имало - 684лв на Honda и 550лв Exedy плюс забележителната сума от 360лв за труд. При положение, че има варианти от 200 до 400лв за части и 100-ина лв за труд... просто няма начин да ги посетя. Отказаха дори да им занеса аз комплекта и само да го монтират. Странна политика. :)

Редактирано от Radeff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отказали са, 'щото няма да вземат пари от частите..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С цените за части наистина изнагляват в Юбико.
Днес смених всички филтри, като само маслен e оригиналния, въпреки че поисках всички да са такива.. Цената за вложените части е не просто леко завишена.. направо скубят.
Да не говорим, че напоследък имам чувството че ги мързи да гледат, дано само аз съм останал с такова впечатление ;) 

При наличието на алтернативен на двата в анкетата сервиз, не бих стъпил на нито едно от двете места :D

Редактирано от Plamen.Dilkinski
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да споделя мнение за един от сервизите - Бултрако, за съжаление негативно.

 

Кормилна рейка на 8-ма генерация USA - протече. Закарах колата в официалния сервиз с идеята, че рециклирането ще се направи с оригинални части и нужната експертиза.

 

Първо ми бе казано от приемчика, че рециклирането ще се извърши в специализиран сервиз в Пловдив с изискването ми откъм оригинални части, а свалянето и качването при тях. В последащ разговор след няколко дни, след като оставих колата (искаха да свалят рейката за да направят оценка какво трябва да се подмени и да поръчат частите), имах чувството че разговарях с тотално различен човек, при всеки мой въпрос, отговорът беше надменен и груб. Казаха ми, че трябва да сменят гребена, уплътнения, втулки, пружина и още нещо (ремонтен комплект), но се усъмних за гребена и попитах наистина ли е наложително, защото е много скъп, особено поръчан от САЩ - казаха ми да задължително е! Най-странното е, че същият този приемчик твърдеше, че той никога не ми бил казвал, че рейката ще се рерциклира в Пловдив, а щели да го направят те, досещате се защо.

 

След около три седмици колата е готова. Пробвам я на Ботевградско и в околността - бие много в дясно. Връщам се в сервиза и съвсем спокойно казвам, че колата бие в дясно и не е било така (реглаж е направен и фактуриран при тях след извършване на ремонта). След което започва едно надменно говорене, как колата винаги е биела така, колко са и скапани гумите, хиляди изтъкнати причини. След много уговорки се разбрахме да сменя гумите със зимните и да отида пак при тях, ще ми направят повторен реглаж и тестово каране с техен служител. Връщам се след една седмица с чисто новите гуми, които си купих за зимния сезон, правят реглаж. На тестовото каране служителят кара, пуска волана и колата моментално тръгва към банкета - по-лошо от преди с летните гуми. Връщаме се и вкарват колата в сервиза. Излиза майсторът след тридесет минути с констатация за повреден десен спирачен апарат. Не успяват да ме убедят, че апаратът задържа и казват, че повече няма какво да направят.

 

Поисках да ми върнат сменените части. Всичко което е описано във фактурата е сменено - да. Но гребена на рейката е напълно здрав - няма абсолютно никакви следи от износване!

 

Сумата за цялото това нещо в Бултрако се досещате каква е (с частите от USA) - 1400лв.

 

Колата дълго време ми дърпаше в дясно, нямах време да се разправям повече с който и да е било, толкова недоволен останах, че не ми се ходеше по други сервизи да търся причината. Установих, че спирачния апарат не задържа, всичко е наред със спирачната система.

 

Един ден обаче какво ми прави впечатление, разглеждайки протокола от реглажа - сходимостта от Бултрако е направена за европейския модел на осма генерация. Двата модела нямат нищо общо като геометрия. Отидох отново на реглаж и казах изрично, че това е USA модела - колата заспа.

 

 

Исторята продължава след около осем месеца, когато рейката този път се разтропа жестоко. Гаранцията ми в Бултрако е шест месеца.

Това са най-лошо похарчените ми пари някога, при положение че разчитах на наистина качествено свършена работа. Знам, че рециклирането на рейка не е много надеждно, но за осем месеца, при положение, че карам нормално и не толкова често.... за мен това означава лошо свършена работа.

 

 

Друг случай с Бултрако. Смених маслото, като в цената беше включена проверка на ходова част - изписаха цял лист проблеми. Казах им да не правят нищо. Отивам след година пак за смяна на масло и пак проверка на ходова част - листът излиза чист, нося и предишния. Питам ги защо има разлика? След дълго умуване, отговорът бе, че този майстор, който е констатирал проблемите преди е бил недобросъвстен и вече не бил на работа. В което твърде се съмнявам. Цялата им работа е такава, да отстраняват несъществуващи проблеми, генерирайки печалби от скъпите цени на части, които дават за България, като единствен дилър.

 

 

В Юбико съм ходил два пъти за дребни неща. Доволен съм от отношението, за качество на работата не мога да кажа.

Редактирано от zpa0
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накратко - ходих в Юби-ко последните 6 години, заради приятелско отношение и професионално свършена работа. Последните няколко ходения нито едното, нито другото. Търся друг сервиз. Ако имам сложен технически проблем бих се обърнал към Миро отново (техния диагностик), но по-скоро се надявам да се махне от там и да си нарпави негов си сервиз.

 

 

До преди 2 години можеше често да се види как раздавам препоръки за Юби-ко. Цените им бяха по-високи, но заради топлото и приятелско отношение, винаги ми е било приятно да ходя там. Позволяваха и да си нося оригинални части в случаи в които цените през техните дилъри бяха безумни. Например си бях занесал оригинален съединител + маховик LUK, които взех за 1300лв от UK, докато те ми искаха 2450 за същия комплект от Бултрако - 1800 маховик и 650 съединител. С времето обаче ставаха по-немърливи, все повече не им се занимаваше с нещо, което не е характерен хондовски ремонт, а по-скоро "дреболия". Вече и не може да ходиш със собствени части. Което за неоригинални го разбирам, но не може и оригинални да носиш.

 

Пред-последният път обаче им се обадих като взех новия Акорд за първо обслужване и вдигна Юри, шефа им и го поздравих със "Здрасти, Митака със сребърния дизелов акорд се обажда" при което ми отговори с "Не ме интересува къв си, кажи кво искаш?"  Малко стъписан казах какво искам, но при положение, че съм оставил маса пари в този сервиз, че се познавам на малко име с всички работещи в него ми стана обидно. Реших, че може да е било инцидентен кофти момент да си го е изкарал на мен и преди няколко месеца отидох пак за обслужване + 3-4 дребни забележки по списък (оставих списъка). Неща от сорта на гъгнене при потегляне с раз от към генерацията, скърцане на пластмаси и да ми дадът part number на една кора, която задрах отдолу. Тъй като заради гъгненето им казах, че ще трябва да се покара - да се потегля с повече ряз до към 30-40км/ч да го чуят отчетливо, си занулих дневние километраж. Обадиха се и казаха, че колата е готова. Като отидох да си я взема питах за списъка. Измислиха, че гъгнене не са успели да чуят, но според дневния километраж не беше излизала от двора. Скърцането не им стигнало времето да го оправят. А кората забравили да я видят коя е и да й вземат part number-а - казаха следващия път, че беше 18:00 и трябваше да затварят. Черешката беше, че Юри мина и му казах "Здрасти", само ме погледна и подмина. Дори не се върнах да се заяждам, за това, че не са я карали - просто мисля, че е време да пробвам услугите на друг. За сега надеждата ми е този нов гараж на Слави в Овча Купел.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми , макар и малко работещи държавни регулативни органи , все пак ги има !?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С цените за части наистина изнагляват в Юбико.

Днес смених всички филтри, като само маслен e оригиналния, въпреки че поисках всички да са такива.. Цената за вложените части е не просто леко завишена.. направо скубят.

Да не говорим, че напоследък имам чувството че ги мързи да гледат, дано само аз съм останал с такова впечатление ;) 

 

При наличието на алтернативен на двата в анкетата сервиз, не бих стъпил на нито едно от двете места :D

 

Винаги при посещение при тях, предварително съм заявявал оригнални филтри, ремък и ролка, както и масла, както и антифриз - писал съм относно това някъде във форума - това потвръждава че НИКОГА не го правят, а разбирам в последствие от други сервизи където същите се сменят и се вижда че не са оригинални, ето затова и не ходя вече при тях.

 

Добавка:

Да добавя, освен че не сменят частите с оригинални такива, но и те таксуват горе-долу колкото за оригинални такива, в крайна сметка не излиза по-евтино...

към 1500лв. ми излезе първоначалното обслужване при тях, при покупка на автомобила. Тогава ми говореха едни глупости, на които повярвах, а в последствие разбрах че хал-хабер си нямат и баламата съм си бил аз. Да не говорим за кръчмарските бележки, които раздават...

Редактирано от crown_bg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без особени доводи и неприятни случки мога да посъветвам всички да бягат далече и с поне 200км/ч от оторизираните сервизи (не само на Хонда) освен ако не е сървис рекол или гаранционно обслужване. Цените на частите са с безумна надценка, труда също. Качество на услугата почти няма. В Бултрако има като цяло отношение, но аз не отивам в сервиз за да ми се усмихват и да ме гледат мило, а да свършат някаква работа по колата. От както дадох 60лв за четене на грешки, които им казах, че знам преди това няма да стъпя повече там, срамна работа.

Друг е въпроса, че голяма част от сервизите са на проба-грешка (те и лекарите вече така лекуват) и всичко е за сметка на клиента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С две ръце подкрепям описаното по-горе от колегата Veseliq относно Юбико, аз също съм им редовен клиент.

Тъй като спомена Слави, мога да го препоръчам спрямо Юбико, макар че имам известни резерви. За него поне си мисля, че ако отида с проблем, независимо дали той е поддържал колата, ще прояви разбиране и ще се постарае да го оправи без значение дали е характерна болежка за Хонда или просто някоя старческа болест на моята 17 годишна бабка :)

... дано не се разочаровам и от него. 


 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Познавам Юри, Миро, Женята и Владо (който отдавна не е там) от края на миналия век :) Това си е много време и хората се променят, за съжаление в негативен за нас план. Винаги съм се обръщал към тях с питанките си и редките по Хондите ми проблеми. В Бултрако и Омбре съм ходил по 2 пъти -първите от любопитство и почти без повод, а след вторите ...  Марката ни е чудесна и качеството на продуктите и достатъчно константно, но защо "оторизираните" са така променливи. Сегашното комби взех от Апостолов. Човекът е готин на думи, но бизнесът е друга работа :(

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е. В днешно време всичко е бизнес, а в бизнеса няма място за сантименталности. Сигурно и на сервизите не им е лесно да се разправят постоянно с капризни клиенти. Но когато и двете страни са недоволни, значи нещо мениджмънта не работи добре или работи лошо целенасочено. Най-важното е когато си сгрешил или продал лош продукт, все пак да застанеш зад него и да си поправиш грешката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конкретно за Апостолов аз мога да споделя, че за да получите качествено отношение и обслужване там, трябва да сте се свързали директно с него и евентуално някой да ви е пратил при него. Така беше предупредил всички да очакват появата на сестра ми лятото и всичко беше на ниво и останахме доволни с изключение на приемчичката (?), която поръчала съвсем различна част от тази, която беше необходима. Та ако не сте с препоръка, е вероятно и там да срещнете мърляво отношение насреща.

Редактирано от Knoxville

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е така от време оного...ако не си човек на никой, и не те е пратил Някой, то работа няма да се свърши.

За разлика от днес обаче, едно време винаги се намираше някой дори познат на познат, който е близък на приятел на Еди Кой си, който познава Някой дърт комунист служил при Бай Тошо (на пример), и като кажеш че те праща Някой, абсолютно винаги са обръщали внимание, помагали са, но тогава бяха много по-важни отношенията, имаше страхопочитание и уважение, а сега ако ще Папата да те прати, нямаш ли пари си третиран като отрепка и цЪрвул...

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, но това е силно характерно, когато става въпрос за неща свързани с държавата (общини, кметства и т.н.), а ние говорим за частен бизнес, където следва клиентът да е важен и към него да се подхожда по определен начин, но за съжаление вече сигурно всички сме патили от сервизи (кой зле свършена работа, кой лошо отношение). Тъжно, но факт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото отношение винаги означава зле свършена работа, понеже между тях е липсващата мотивация, независимо финансова или морална. Това е затворен кръг от който измъкване няма и за това "оторизираните" губят клиенти, и ремонтират всичко което стигне до вратите им, а на съвестните фен-гаражчета им се носи славата, и само трябва да внимават, с годините да не ги застигне участта на първите. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До преди две-три години бях огромен фен на работата на Юби-Ко и съм ги препоръчвал много пъти. Но от 2010та до сега много неща се промениха - преди бяха много по-любезни, нямаха проблем да си нося консумативи за обслужване и взимаха присърце всички проблеми.

Последните 2-3 години отношението спря да бъде така лично. При последното ми ходене преди година - опитах да си занеса мое масло от общите поръчки (което отговаря на изискванията изискванията поставени от Хонда, за разлика от тяхното 5W-40, което сипват там), но настана страшно мрънкане, че не работят с части и консумативи на клиента. Ставаше дума само за масло, не и филтри и накрая се съгласиха да "направят изключение". Имах и няколко пипкави забележки по колата, които поисках да видят (паразитни шумове по окачване и двигател).

Оставих колата сутринта, следобед казаха, че е готова, отидох и отидох да я взема. Питах какво са правили по окачване и двигател - приемчика първо присви вежди, после явно се сети, че тези неща поисках да се видят и после смотолеви, че не са успели да намерят проблем. Сигурен съм, че не са търсили, че да намерят.

Така сега реших да търся друг сервиз и отидох при Слави в Овча Купел, на база препоръките във форума. Той не само оправи паразитните шумове, но ми показа и въздушния филтър, който в Юби на миналото обслужване са сложили. Такъв за R20, не за K24 двигател. Който е с 1-2см по-малък и съответно отстрани остава място, от където могат да влизат боклуци към двигателя. Това финалното за мен е брутална мърлявщина и добра причина да избягвам да се върна повече при тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лелее, чак сега попадам на тази тема и това ми е първия пост във форума (скоро се сдобих с акорда). Днес имам запазен час в Ю Би КО за реглаж на клапани, направо започнах да се съмнявам да ходя ли въобще; това си е сериозна интервенция и дано да нямам ядове ... ще пиша после.  Какви симптоми мога да очаквам при неправилен реглаж и след колко навъртяни километра ? Гарнитури трябва ли да се сменят ?

Изглежда, че не останаха опции за читави сервизи в София (освен Слави, който ми е далече). Попаднах на не лоши отзиви за Дикси и май следващия път ще се пробвам там.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да докладвам... Добре се отнесоха с мен и съм доволен. Реглажът излезе 50 лв. Бях помолил да погледнат защо скърца педала на съединителя и ако може да го оправят. Казаха че не може да се оправи (според мен обаче въобще не бяха го гледали).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1/30/2018 at 21:10, chovek69 написа:

Да докладвам... Добре се отнесоха с мен и съм доволен. Реглажът излезе 50 лв. Бях помолил да погледнат защо скърца педала на съединителя и ако може да го оправят. Казаха че не може да се оправи (според мен обаче въобще не бяха го гледали).

Това им е от номерата, при първоначалното обсулжане, както при теб, беше при тях, казах им да сменят много неща, включително и маслото на скоростите - е излъгаха ме за маслото (питах ги колко е събрало и колко е останало, запецнаха на този въпрос), излъгаха че са смениели обтяжната ролка, после се поправиха и казаха, че били сменили само лагера на ролката...помолих ги да проверят за едно потропване, естествено не го бяха проверили...айде стига съм ги споменавал...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. По една случайност се преместих да живея на буквално 100 м. от Юби ко и съответно си изпатих.

Скоро след като взех хондата (ХРВ) се прецака лагер на главина. Смених го, няколко месеца след това издъхна и другия.

Отидох при тях, погледнаха я и казаха , че и двата са зa смяна.

Викам си, аз от коли не разбирам, може и така да е.

Питам ги, тъй и тъй съм я докарал, реглаж на клапани правите ли. 

- Правим. 

Та разбрахме се и реглаж да направят. Оставих им колата и ДВА часа по късно ми се обадиха че е готова. Удивен от бързината им, с удоволствие им оставих исканата сума.

Да обаче това трая кратко. След година дойде време отново за реглаж. Какво беще изумлението ми, когато майстора при който отидох ми каза, че трябва да оставя колата 24 часа по рано, тъй като за реглажа трябвало да е абсолютно студена.

Та в заключение тея мошеници за реално за да сменят един лагер , ми взеха пари за два и за несъществуващ реглаж...

P.S. Сега пак трябва да правя реглаж, майстора дето прави последния, затвори след пандемията и много бих се радвал някой да ми препоръча читав такъв, по възможност в южните райони на София

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулиране на хлабината на клапаните

ЗАБЕЛЕЖКА: Регулирайте хлабината на клапана само когато температурата на главата на цилиндъра е по-ниска от 38°C (100°F).Това е ръководството за Акорд К24А3 . Това с 24 часа по рано не ми е ясно .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...