Jump to content

MITKO70

Фен
  • Мнения

    41
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно MITKO70

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 6.07.1970

Profile Information

  • Кара
    Хонда ЦР-В ,147кс.,2000г.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

262 профилни разглеждания
  • nupi

  1. Привет,

    Може ли да ми дадеш координати на твоя тенекеджия за да ми имплантира вежди.

    Писах  в темата, но никой не пише.

    Поздрави.

  2. MITKO70

    Задни вежди за CR-V 1-ва ген.

    Днес си взех две задни ,къси вежди от Николай в Самоков,сега остава майстора да ги направи.
  3. MITKO70

    Задни вежди за CR-V 1-ва ген.

    Не е проблема толкова до "италиянка" или друга.Моята дойде от СН преди 2,5г. без точка на веждите.Но след 2 зими в БГ ,сега я забелязвам че има и на двете отзад ,на едно и също място ,тръгнало колкото 20 ст.,ще ги направя на пролет .Проблема идва точно там където рапидката/неръждаема/държи пластмасовата вежда към калника,тръгва от солта.
  4. MITKO70

    Теглич за CR-V 1ва ген.

    Аз си купих преди 2г. полски ,със сертификат за 200 лв. от МК33 и съм доволен.С нищо не се различава от разни други за повече пари.
  5. MITKO70

    CR-V като първа кола

    Слави,много си прав за това 1,8 налягане ,не става за нашите пътища.И аз съм на 2 атм.,вози перфектно за такъв автомобил.Имам база за тест,по един булевард с паваш и неравности,справя се супер.Е ,там най добре се справя Ситроена ,но това е друга бира окачване...
  6. Цвета е горе долу като на олио,на мен ми доляха и си платих колкото излезе в сервиза за Хонда-Горубляне.
  7. Мерси за отговора,и аз имах съмнение че може и да се влоши работата,като разкисне нагарите.То е ясно ,че решението е в сегменти,колега го е правил ,но казва само от Хонда,без биелни лагери ,оригиналните били ок.Да ,ама не е точно така,само сегменти и готово.Като се отвори ,свали главата трябва да се профилактира,провери,грехота е да не я пипнеш.Като сложиш гарнитури,някой семеринг със сигурност ще трябва да се смени на коленовия вал,труд и плюс сегменти тя работата отива на 1000лв.И като сметна това колко масло е,по-добре да си го сменям по-често и доливам.Знае ли човек,утре ще му скимне да я продаде,никой няма да ти оцени това което си направил. Но,все пак имате ли идея колко струват сегменти комплект и задължително ли от Хонда? Колегата който ги препоръчва ,казва ,че японеца е заложил на по-меки сегменти,да щади цилиндъра,били перфектни цилиндрите при отваряне за ремонт.
  8. И при мен го има проблема с пипане на маслото.Не са виновни гумичките,не пуши на студено при запалване,при спускане ,във високи обороти също,Забелязах я ,че го взима повече точно на дълго каране ,във високи обороти,повече от 140 не съм я карал.Сега и сложих Бардал с една добавка пак тяхна,горе долу е в нормата разхода.То е ясно ,че проблема е в сегментите,въпроса е към знаещите,дали са износени /защото върви много и на бензин и на газ/ или е спечен масления сегмент?Ако проблема е в него ,попадна ми едно руско "чудо",дали ще свърши работа,мисля да го пробвам като дойде за смяна на масло. http://ruski-masla.com/product/spectrol-%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BA%D1%81/ Цена на сегменти ?казват че трябвало да са от Хонда,други казват ,че има и други добри сегменти.
  9. Имаш предвид сервиза на Емо,познаваме се,точен е.
  10. Много точно казано!Аз също имам тази база за сравнение ,след като съм имал 3 Ситроена на хидравлично окачване,и го сравнявам возенето на едно и също място -паважа на Цар борис 3,от Горнобански път на долу. п.п.Ако купя някога лека кола ,то е ясно каква ще е,въпреки че новите Ситроени не са това което бяха,както и при много други марки!
  11. Днес остана време за проблема със стъклото.Първо,проверих ключа,ок,не е нагорял,стопил.След това замерих буксата на вратата преди моторчето -идва ток.При пипане моторчето беше топло,само цъкаше при вкл. на копчето.Свалих го,малко филм беше с повдигача на стъклопо после ,но..се справих.Проблема беше в ръжда,ама яка в редуктора след моторчето,за това се е движело и стъклото бавно,но е дошъл края и е блокирал. Изчистване на ръждата от двата детайла,спрей за ръжда,преобразувател на Вюрт,смазка обилно,силиконова,нов уплътнител на капачката и всичко тръгна отново.Явно влиза вода точно там .
  12. Слави,моята гори точно толкова ,така както го описваш ти,но след реглаж на клапаните.Преди това гореше 13/100 в града.Да ,чукна на дърво приятелчето го барна Романото и не го пипам,само смяна на филтър.Моята е с една сонда преди катализатора,незнам дали има значение.
  13. Благодаря за съветите колеги,тези дни ще ги проверя ,че много работа в момента.Мисля ,че е електрически проблема,чува се едно като цъкане ,при задейсване на копчето,точно от блока с копчетата.
  14. Здравейте.Явно този проблем го имат нашите коли.Моето стъкло на шофьорската врата се движеше трудно от средата до долу и обратно.Разглобих кората ,беше изсъхнала греста,лека корозия.Напръсках ,раздвижих ,сложих нова грес на механизма и всичко тръгна ок.Но,след седмица стъклото спря да работи ,"ни вопъл ,ни стон".Нищо не се чува като буташ копчето,бушона е здрав,отворих ключа и там са ок кабели,погледнах и снопа между купето и вратата,няма скъсано.Явно е някакъв ел.проблем,четох чотох ,че само това стъкло има електронен блок заради функцията "ауто",някаква идея от къде да търся проблема?
  15. Тегля каравани от 1999г.,ако се спазва това , което се дава на колата по предписание да тегли, няма проблем.В момента съм ЦР-В , 2000г и му дават 1500кг. на теглич. Според мен, до 1200кг. ремарке се чувства добре, после й е на кантар. Та,на НР-В нищо няма да му стане , ако тегли това, което е казал производителя, предполагам е по-малко от тези кг. на ЦР-В.
×