MetaDream 1 #2601 Отговорено 1 Февруари, 2016 колега незнам къде си гледал но за седна 7-ма серия има на много видове греди и кутий, та даже и оригинални като тези греди http://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-HONDA-ACCORD-TOURER-ROOF-CROSS-BARS-rack-02-08-/262256035632?hash=item3d0fad8730:g:EzEAAOSwa-dWo6zs До колкото виждам, този вариант е за комби, както и почти всичко за което съм чел. Сигурен ли си, че става и за седан? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2602 Отговорено 1 Февруари, 2016 Единствената причина да не станат е, ако има разлика в разстоянието между релсите при седан-а и комби-то, което е напълно възможно, но все пак провери. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
malak 55 #2603 Отговорено 1 Февруари, 2016 аз съм със същия и съм седан, даже има и на туле които стават за нашите седани. като ги сложа дръгия път като ходя на ски ще снимам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kkossio 1 #2604 Отговорено 2 Февруари, 2016 Здравейте ,колеги. Да питам ,ако някой знае да сподели какви са симптомите за тръгнал демферен маховик на дизелов акорд 2005г.? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #2605 Отговорено 2 Февруари, 2016 Тресе при палене и гасене на двигателя. Тресе при плавно потегляне на полусъединител. Тресене на празен ход на двигателя. В общи линии все тресе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2606 Отговорено 2 Февруари, 2016 Тресе при палене и гасене на двигателя. При мен това го има, коментирано е много пъти, но не е ясно от какво е. Други симптоми за маховика нямам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #2607 Отговорено 2 Февруари, 2016 (Редактирано) При натиснат леко съединител се чува почукване откъм двигателя. На по-късен етап почва да се усеща и вибриране в скоростния лост. Другите описани по-горе симптоми също са типични. Редактирано 2 Февруари, 2016 от angello Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CaMR0N 7 #2608 Отговорено 8 Февруари, 2016 Колеги, Акордътми е Sport изпълнение, тоест не е премиум саунд ако има значение. Та има изобразено RDS лого на самата система, но не ми чете станциите. Вие имате ли работещ RDS? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Imst 558 #2609 Отговорено 8 Февруари, 2016 Да, на някои станции като The Voice дори и песните показва. Да вметна и аз съм Sport, но саунда е премиум. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #2610 Отговорено 8 Февруари, 2016 Колеги, Акордътми е Sport изпълнение, тоест не е премиум саунд ако има значение. Та има изобразено RDS лого на самата система, но не ми чете станциите. Вие имате ли работещ RDS? Само да вметна, че въпросната опция може да ти е изключена и за това да не работи. Включва се и се изключва като се активира под менюто за смяна на часовника от 12/24 и разни други между които е и тази (не съм сигурен как се сменяше и трябва да го тествам на колата първо) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_83 0 #2611 Отговорено 12 Февруари, 2016 Здравейте колеги, извинявам се за включването не по темата , но моля за съвет къде мога да си закупя капачка за пръскалката на предна броня на Honda Accord - 2007 г. Проверих в Бултрако и цената която ми казаха ми се струва висока - 150 лв само за капачето.Пробвах по автоморгите ,но като цяло не се навиват да продават отделни компоненти от бронята. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем или случайно има такива капачки ,ще съм благодарен за евентуален съвет по въпроса. Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
malak 55 #2612 Отговорено 12 Февруари, 2016 колега аз си взех от обявите за коли на части в ОЛКС и мобилето. излезе ми към 15 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2613 Отговорено 12 Февруари, 2016 (Редактирано) От обява да си намериш подобна част е чист късмет. Те бронята продават за 150-200лв. по моргите. Вариант е в и-бей да търсиш, ето ти една обява за капачка с пръскалката: http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-Accord-CL7-Genuine-Koito-Headlight-Washer-Jett-Nozzle-With-Cover-22397-/172090403421?hash=item2811632a5d:g:5H0AAOSwX~dWtR-- Това което търсиш е от разред супер редки, и ако успееш да го намериш, ще е с много мъка. В Англия има много Хонди по моргите, ако имаш познат то там, евентуално да го помолиш да се пазари, понеже и те са цигани, и без пазарлък няма да стане. Редактирано 12 Февруари, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CaMR0N 7 #2614 Отговорено 13 Февруари, 2016 Колеги, Акордътми е Sport изпълнение, тоест не е премиум саунд ако има значение. Та има изобразено RDS лого на самата система, но не ми чете станциите. Вие имате ли работещ RDS? Само да вметна, че въпросната опция може да ти е изключена и за това да не работи. Включва се и се изключва като се активира под менюто за смяна на часовника от 12/24 и разни други между които е и тази (не съм сигурен как се сменяше и трябва да го тествам на колата първо) Оправих го! Влязох в менюто чрез задържане на главният бутон. Оттам 4-та опция я направих ON, И така...RDS-ът вече работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jackxxx 27 #2615 Отговорено 14 Февруари, 2016 (Редактирано) От вчера ме гложди нещо. Когато включа на задна ми свети само светлината за заден ход от дясно. Реших да видя, дали има крушка на левият заден фар за заден ход и имаше. Реших, че лявата крушка е изгоряла, но след като им размених местата се оказа, че работещата крушка пак не свети на левият фар. На десният си свети, но на левият не. А другата крушка не свети никъде, макар че изглежда здрава. Аз не съм виждал никога левята светлина за заден ход да свети и се чудя, дали трябва да работи по принцип? И ако трябва, къде да търся проблема? Стоповете и габаритите си работят без проблем. Колата е комби (в подписа). Редактирано 14 Февруари, 2016 от Jackxxx Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #2616 Отговорено 14 Февруари, 2016 (Редактирано) Въпросната лява трябва да е с червено покритие и е за мъгла. Търси при управлението на светлините (лостчето под волана или на таблото) от къде се пуска -не е от халогените за мъгла, а е с допълнителен бутон. При фейса ми има разлики и за това не конкретизирам. Редактирано 14 Февруари, 2016 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2617 Отговорено 14 Февруари, 2016 (Редактирано) От вчера ме гложди нещо. Когато включа на задна ми свети само светлината за заден ход от дясно. Реших да видя, дали има крушка на левият заден фар за заден ход и имаше. Реших, че лявата крушка е изгоряла, но след като им размених местата се оказа, че работещата крушка пак не свети на левият фар. На десният си свети, но на левият не. А другата крушка не свети никъде, макар че изглежда здрава. Аз не съм виждал никога левята светлина за заден ход да свети и се чудя, дали трябва да работи по принцип? И ако трябва, къде да търся проблема? Стоповете и габаритите си работят без проблем. Колата е комби (в подписа). Както вече са ти пояснили това е фар за мъгла. Пускаш го от лявото лостче, от което пускаш и предните фарове за мъгла (ако имаш такива). Как се пуска - като завъртиш от самото лостче "копчето" на което е изобразена иконката за фар за мъгла, по принцип надолу се пуска, не щраква, просто го завърташ леко надолу (не го напъвай, няма да щракне), за да го спреш пак надолу, копчето се връща в изходна позиция само. Ако си и с предни фарове за мъгла, когато си ги пуснал (същото копче се ползва и се щраква нагоре), просто врътни още по-нагоре същото копче за да пуснеш и този за отзад. Ако нямаш предни фарове за мъгла, предполагам, ще да е пак от това лостче, ако нямаш отделно такова под въздуховода вляво от волана. Редактирано 14 Февруари, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vtpetrov 42 #2618 Отговорено 14 Февруари, 2016 Здравейте, Имам спомени, че бях чел из форума за някой, който е сложил багажник (допълнителен, от тези на тавана..) на седан... Здравей колега @MetaDream, Както ти е казал колегата @malak с греди за Акорд 7-ма генерация седан можеш да се сдобиеш от всякъде. Отиваш, търсят ти ги по каталог и ти дават нужното. Аз съм със греди на Thule и съм много доволен (но има всякакви други марки и модели, които стават за нашите коли). Най-важното в цялото нещо са "стъпките" (гумените накрайници) които лягат върху тавана, понеже трябва да имат точния профил (имат лека засечка която образува прав ъгъл и влизат/захапват в улеите на тавана). След като се сдобиеш с греди, вече от теб зависи какво искаш да слагаш на тях - държачи за ски/сноуборд, държач за колело, кутия (box) и т.н. Като всички тези неща се предлагат/продават отделно. Можеш да комбинираш греди и държачи/кутии от различни марки според нуждите и предпочитанията. Като цяло - разрови се из нета и ще намериш много неща или мини през някой магазин където продават и разпитай. Хората обикновено са учтиви и ще ти покажат/разкажат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jackxxx 27 #2619 Отговорено 18 Февруари, 2016 От Пловдив съм и когато ходя до София всеки път ползвам навигация, когато съм извън големите булеварди. В интернет попадам на противоречиви информации за това какъв е адреса на Юбико. Например: Синьото е резултата който ми го показва Гугъл, само че като отворя със StreetVIew и виждам само една жилищна кооперация и наколо не се вижда Юбико. Червеното е резултат, който го изкарах от Хонда Прелюд форума. Та, къде е Юбико? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #2620 Отговорено 18 Февруари, 2016 (Редактирано) Много точно си го позиционирал-червеното оградено от теб място, но сградата/халето е безлично и не много добре обозначено. Ако идваш по Самоковско шосе, ориентир ти е един голям шоурум за трактори-Мегатрон New Holland, намира се точно на ъгъла на една от пресечките на Самоковско между автоборсата и светофара на улицата извеждаща до голямото кръстовище на Цариградско. Като поемеш по улицата, отляво има няколко малки сервиза, отдясно пък големи халета и в дъното се стига до едни странни къщички, където улицата прави дъга надясно. Точно след дъгата, отляво има вход за един голям двор с няколко ниски халета. Първото отдясно е Юби ко. Дано си се ориентирал. Редактирано 18 Февруари, 2016 от angello 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2621 Отговорено 29 Февруари, 2016 (Редактирано) Нека споделя, какво се случва днес. Автомобила е в сервиз за обслужване Бултрако в София. В някакъв момент ми звънят да ми кажат, че свещите са за смяна. Обясних им, че са сменени преди 16К км., и ги питах как е възможно, каква е причината да заминат иридеви свещи за 16К км. Нямат обяснение, просто ми казаха, че са за смяна. Помолих ги да ми оставят сменените свещи, да не ги изхвърлят. Смених свещите в Юби Ко, когато закупих Хондата, не ми показаха старите, защото ги бяха хвърлили в кюпа с други стари свещи, а само ми показаха кутийките от новите. Според вас, каква може да е причината, чисто нови свещи да заминат за 16К км., при положение че им дават 4 пъти по-дълъг живот, а и струват 230лв. Възможно ли е, ако да според вас какви биха могли да са причините, ако не е възможно, предполагам отговорът е еднозначен. Основни отправни точки, относно стила ми на каране, градско каране на 97-8% от времето, рядко 3-4 пъти в месеца да влезе във ВТЕК режим за няколко секунди, на къси разстояния я карам - около 7км. в посока, в задръствания. По някога не се кара 2-3 дни, примерно през почивните дни рядко се кара. Бензина е Супер 95 от ОМВ, не го сменям. Автомобила не е първа младост но го пазя много, и гледам, и обслужвам. Редактирано 29 Февруари, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fonzis_ 35 #2622 Отговорено 29 Февруари, 2016 Обяснението е просто...единия от двата сервиза те е треснал...сега трябва да разбереш кой? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2623 Отговорено 29 Февруари, 2016 Ами свещите бяха почернели горе, а долу покафенели. Само една свещ беше горе-долу добре. Интересното е, че след смяната на свещите и реглажа на клапаните свети жълта удивителна и ВСА. Минах 30км. и не гасне, от Бултрако приемчика каза, че ще угасне като се покара, е колко трябва да покарам? На диното като въртяха гумите, удивителната и ВСА угаснаха за под 1км. На диагностиката няма грешки. Махах бушоните за ВСА и ги слагах, няма разлика, все си светят. Първо свети удивителната в триъгълник, след няколко стотин метра почва да свети и ВСА индикатора. Не съм разкачал акумулатора, за сега не мисля да го правя. Някой да даде акъл, ако може? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emil.petkov 12 #2624 Отговорено 29 Февруари, 2016 Crown_bg http://www.tsxclub.com/forums/1st-gen-electronics/31353-error-code-84-vsa-sensor-neutral-position-memorization.html И аз минах по тая пътека. След като следвах тези инструкции всичко се оправи. А всичко е дошло от там че, като си ровех из бушоните, един каза бум, и аз взех да вадя всички един по един, включително и бушона за VSA, а колата беше под наклон и от там се разкалибрира VSA сензора. Според мен имаш нужда от калибриране на въпросния сензор. Колата на РАВНО и следваш инструкциите. При мен всичко се оправи! Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fonzis_ 35 #2625 Отговорено 29 Февруари, 2016 Ами свещите бяха почернели горе, а долу покафенели. Само една свещ беше горе-долу добре. Интересното е, че след смяната на свещите и реглажа на клапаните свети жълта удивителна и ВСА. Минах 30км. и не гасне, от Бултрако приемчика каза, че ще угасне като се покара, е колко трябва да покарам? На диното като въртяха гумите, удивителната и ВСА угаснаха за под 1км. На диагностиката няма грешки. Махах бушоните за ВСА и ги слагах, няма разлика, все си светят. Първо свети удивителната в триъгълник, след няколко стотин метра почва да свети и ВСА индикатора. Не съм разкачал акумулатора, за сега не мисля да го правя. Някой да даде акъл, ако може? Точно както каза и колегата над мен това е проблема, аз го имах същия преди това след смяна на АБС датчик. Ето ти линк към моята тема във форума с картинки и подробно описание: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99189&hl= Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2626 Отговорено 29 Февруари, 2016 Благодаря, утре ще тествам, лека. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #2627 Отговорено 29 Февруари, 2016 Само на мен ли ми се струва адски странно, а също и доста не профисионално това, да ти изпишат колата като ремонтирана, в оторизиран сервиз на марката, а в същото време да има светещи за нередност лампи??? Бултрако София? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirott 4 #2628 Отговорено 1 Март, 2016 Просто не е трябвало да си вземаш колата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2629 Отговорено 1 Март, 2016 Купувам си ключ за свещи, и максимално ще се опитам да не завися от некомпетентни личности. Арогантно отношение, не могат да ми обяснят абсолютно нищо, от това което ги попитах. Причина за свещите - какви могат да бъдат - мълчание, един се обади "евентуално не добра работа на двигателя", питам моля пояснете - мълчание, нищо. После ги питам, какво показа диагностиката - отговор нищо, къде е разпечатката ги питам - мълчание. Питам къде пише колко са регулирани клапаните, имаше ли луфт, нямаше ли - мълчние. Питам имате ли релета за компресора на климатика, кой номер ме питат - отговарям Митсуба 7001, те ми отговарят да, питам за пояснение дали е в наличност - отговор с насмешка "мда, държа го пред себе си, да не ви лъжа". Сумата, която ми взеха за реглаж, свещи и "диагностика", бе 330лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2630 Отговорено 1 Март, 2016 Просто не е трябвало да си вземаш колата! Дадох 40лв. за таксита, ако я бях оставил, трябваше да дам още 40лв., 20лв. в посока. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #2631 Отговорено 1 Март, 2016 Е, добре бе, аз освен патрона имам и други питанки. Как ще ми отговорят професионално и изчерпателно (както подобава на оторизиран сервиз на марката) ако се държат така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirott 4 #2632 Отговорено 1 Март, 2016 Това е безочие! 330 лв? 30 лв е реглаж на клапани, 60 лв е диагностика, 120 лв са свещите. 120 лв за какво, смяна на свещи?! Крак да не стъпи там повече никому! Аз ако съм ще извадя една свещ, пред тях, на паркинга преди да си взема колата. И тежко им ако не са нови! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 292 #2633 Отговорено 1 Март, 2016 Аз не мога да разбера също какво търсите в тези много скъпи официални представителства с 10 годишни коли??!?! Моята е стъпвала там само за смяна на пиро патрона. Не знам в София как е, но в Пловдив има няколко алтернативи за хора разбиращи от Хонда. А още много за неща които не е необходимо да се намесва марка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2634 Отговорено 1 Март, 2016 За съжаление, това при мен не проработи. После ще пиша какво е последвало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2635 Отговорено 1 Март, 2016 (Редактирано) Така, обадих се в Бултрако и ми казаха да отида за да оправят проблема - безплатно. Отидох и за 15 мин. изчистиха грешката - казаха че грешката е провокирана от ВСА бутона, който не е сработил първоначално. Този път, влязох в сервизното, въпреки че ме помолиха да не го правя - така имах шанса да разговарям с момчето, което е работило по колата. С него се разбрах, обясни ми за клапаните, за свещите, за горивния филтър (да поясня, че не дават на клиенти да влизат в сервизното докато траят процедурите, т.е. ти комуникираш през цялото време с приемчика и човека на касата). 1 - Така, за клапаните, каза че си е имало луфт и е имало нужда от реглаж и определено има разлика в работата на двигателя след реглажа. 2 - За свещите ми каза, донеси старите, ще ти сваля една от тези, които ти поставих за да видиш разликата - тези които са ти сложили в ЮбиКо не са за този автомобил, друг модел свещи са ти сложили с грешно топлино число, което е пречело на двигателя да работи добре, и е довело до състоянието на свещите. 3 - За горивния филтър ми обясни, че от опит не препоръчва да се сменя, дори след 120К км., ако няма проблем с подаване на горивото. Каза, че е скъп, а не е нищо особено като детайл, и ркакто знаем е в резервоара. В заключение, ако е в Бултрако, добре е да се напарви директен контакт с хората, които реално работят по автомобила ти, защото този спокойно ми обясни нещата без да се напъва. Благодаря на всички ви за помощта! Редактирано 1 Март, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2636 Отговорено 1 Март, 2016 Само да поясня, кое не се получи при изчистването на грешката при мен - от ръководството, което ми дадохте: Мостването на пиновете стана, но удивителната си светеше нон-стоп, това с педалите го направих и удивителната не се махна в нито един момент. Ръководството е доста опростено, не е сложно, и не мисля че нещо съм пропуснал. След като не успях да изчистя грешката, не продължих към следващата част от ръководството. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fonzis_ 35 #2637 Отговорено 1 Март, 2016 (Редактирано) Удивителната си свети през цялото време! Само лампата на АБС мига и след като мигне 2 пъти тогава даваш отново на контакт и натискаш веднъж бързо бутона на ВСА изчакваш да премигне абс после натискаш още веднъж бързо бутона, мига отново и след това изгасват всичките лампи! Редактирано 1 Март, 2016 от dido dobrev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #2638 Отговорено 1 Март, 2016 Аз не мога да разбера също какво търсите в тези много скъпи официални представителства с 10 годишни коли??!?! Моята е стъпвала там само за смяна на пиро патрона. Не знам в София как е, но в Пловдив има няколко алтернативи за хора разбиращи от Хонда. А още много за неща които не е необходимо да се намесва марка. Последното ми стъпване в Бултрако беше да попитам за цена за смяна на верига на печката.. Отговора беше "Някъде около 2000-2500 лв.". Еми да ме извиняват ама няма повече да ме видят.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demonized 3 #2639 Отговорено 3 Март, 2016 Колеги, предполагам, че и други го имат тоя проблем, който мен ме дразни на моята 7ца - започнала е леко да ми притраква жабката и то не само по неравности, ами и при сравнително хубав път. Като я притисна с ръка нагоре не се чува тракането.. Предполагам, че е нещо свързано с ключалката и механизма, който щраква.. Някой да го е имал и да се е занимавал да го оправя? Бих се съгласил и на "побългаряване" стига да не е някоя бруталия, дето ще загрози положението Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #2640 Отговорено 3 Март, 2016 Отваряш я.. от ляво и от дясно има по едно гумено тампонче.. Изчисляваш добре къде лягат при затворено положение и подлагаш там нещо гумено към 2мм със залепване. Примерно има едни гумени лепки за мебели да не се тряскат вратите на шкафовете.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове