Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

И за да не съм оф - забравих откъде се сменя часовника от 12 в 24 часов режим модела с навигация, може ли да напомните?

 

 

До колегата Zlatozator,Сега съм в колата и го проверих:Menu> Setting> setting screen 2> clock adjustmentПоздрави.

Благодаря, колега, но преди фейслифта не става така. Оправих се с налучкване. При включено радио се задържа левия кръгъл бутон (не този за звука, а другия, с който се сменя честотата ръчно) и излиза допълнително меню на малкия дисплей, от което петата опция е избор между 12 и 24-часов режим на часовника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пак да питам нещо: Колко време изкарват заваряваните колектори? И доколкото се сещам колекторът може да се спука отново било на същото или на друго място, нали така?

С други думи се опитвам да си направя сметката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги имам Акорд 7 ген. 2.2 дизел и искам да попитам дали при протекла дюза повече от нормалното можели да започне да пали трудно.

Редактирано от killer4370

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е възможно. Ти как разбра че ти е протекла дюзата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте,мой приятел е ходил днес в един сервиз да гледа един Акорд 2007 2.2 .Сервиза се намира в София,пътя за Бистрица ,100 метра след р-нт 789 от дясно и бил предимно сервиз за хонди.Въпроса ми е ,да ли някой е ходил там или познава сервиза или е купувал кола от там,може ли да се вярва на собственика,бил Сириец.Благодаря 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каян ли се казва сириеца?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Да

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорих ти на лично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги, някой да кара СА6699 или СА9966, съз затъмнени предни и задни стъкла?

Искаше ми се да видя каква е хавата със предните и дали има проблеми със закона :)

 

Поздрави,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За затъмнени предни-странични преди 2 дни на мой приятел му писали глоба с фиш-20 лв. Само че не с Хонда, но едва ли има значение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

измениха закона някъде октомври месец.Немогат да ти спрат колата от движение вече.МВР предпочита да те глобява с 20лв и да влизат пари в бюджета отколкото да не взимат нищо.Аз лично моита я затъмних така.Задни 75%,предни 30%,челно 10%..хем спира УВ лъчите..хем изглежда добре.И за една година от 20 спирания само един забеляза фолиото и то просто защото беше много в час с тия неща и носеше поларизирани очила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Процентите на фолиото не означават ли - колкото по-нисък процент - толкова по-затъмнено стъклото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Процентите на фолиото не означават ли - колкото по-нисък процент - толкова по-затъмнено стъклото?

Обратното е, колкото е по-нисък процента, толкова по-малко е затъмняването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някой случайно да е ходил на оглед на този акорд http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11400163858915393&slink=933mjf ?

 

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някой случайно да е ходил на оглед на този акорд http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11400163858915393&slink=933mjf ?

 

 

Поздрави

Не знам дали някой е ходил,

тук я коментираха тази обява http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=96353&p=1057422855

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема я четох, но явно още никой не е ходил да я гледа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам ,че доста хора гледат обявите за акорди и си чакат късмета.Всички (не само в този форум)гледат километрите на колата.Та въпроса ми е ,защо на хондите е невъзможно или почти невъзможно да се открие превъртането на километражите ,а на други модели е възможно.Има ли начин на акордите да се открие измамата.

Редактирано от POPAI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На километража пишеше 131241, а в италианските документи - 178121. И това е нещо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със зле прикритите документи е ясно или със сервизната книжка.Аз питам да ли може софтуерно да се хване измамата.,иначе защо да се дават 80лв във Бултрако като те ти казват неща от преди 5-6г. и не знаят  да ли е превъртано или пипано

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някой случайно да е ходил на оглед на този акорд http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11400163858915393&slink=933mjf ?

 

 

Поздрави

Мой познат ходи да я гледа. Според него е наводнявана. 

Продавача не му е позволил да се закачи към диагностичната букса за да прочете грешките.

Редактирано от chavdu
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идете и я вижте, продавача знае какви коли да купува и си ги подбира.А и рядко изскача Type S за тези пари.http://www.cars.bg/c1064397

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги. Миналата седмица смених лагерчето на обтяжната ролка (само лагера SKF ).Възможно ли е да се развали отново за една седмица, днес пак започна да джангърка или да търся на друго място проблема.Като го сменях проверих ролката на алтернатора (мушнах отвертка в лопатките и се мъчех да превъртя назад на ръка.Не можах и си помислих , че е наред, но може би да трябва да се тества с по голямо усилие.Прави го от време на време.Интересно една седмица нищо и днес пак

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги забелязах следното: колата работи на оборот и когато изгася ддвигателя шайбата на алтернатора с ремъка спира а вътре в алтернатора ротора продължава да се върти(за много малко).Трябва ли да спират заедно ротора и шайбата или не?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идете и я вижте, продавача знае какви коли да купува и си ги подбира.А и рядко изскача Type S за тези пари.http://www.cars.bg/c1064397

Даам доказано вече...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги забелязах следното: колата работи на оборот и когато изгася ддвигателя шайбата на алтернатора с ремъка спира а вътре в алтернатора ротора продължава да се върти(за много малко).Трябва ли да спират заедно ротора и шайбата или не?

 

По принцип, трябва да спират едновременно, но и тази шайба я водят демпферна, та не знам.

Чувал съм, че се разбива и започват ядове.По спомен в Бултрако казваха ,че имат проблеми с тях, едва ли не са като консуматив и изкарват около 100-на хиляди км., а цената ако не ме лъже паметта, беше около 150 лв., но може и да бъркам.

Редактирано от Еmicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тино май я беше сменял тая шайба няколко пъти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам и аз. От време на време рухолеше, но, тъй като не мога да определя от къде точно реших да започна с най евтиния вариант и миналата седмица смених лагерчето на обтяжната ролка. Пътувам точно 100 км до работа и обратно и през тази една седмица не се обади нито веднъж, което ме наведе на мисълта, че е било лагерчето, но май избързах да се радвам, защото вчера пак започна да рухоли (когато си иска), не постоянно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да питам-когато се сменя тази шайба задължително ли се сменя и пистовия ремък или не?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъпа е - смениха ми я в Бултрако по време на сервизната кампания и с талон за отстъпка ми стъпи 580 лв.Edit: не е задължително за ремъка, но е препоръчително. За моя  казаха че ще кара още малко но все пак да имам едно на ум...

Редактирано от sMARTBomber

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Идете и я вижте, продавача знае какви коли да купува и си ги подбира.А и рядко изскача Type S за тези пари.http://www.cars.bg/c1064397

Даам доказано вече...

Колата не е лоша, поне на пръв поглед нямаше нещо притеснително, намаше ръжда по веждите, само я запалихме(звучеше добре, НЕ светеха лампи-грешки), но продавача каза че като я е карал не е тропала. Не личи особенно за износване, имаше 2-ри комплект джанти с гуми. Предната броня имаше леко задрано, но нищо страшно. Мисля заслужава внимание.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пича не върти километри,не се циганее за дреболии,не крие джанти...Свали ми я от камиончето и вика, карай,гледай, решавай...Ич не я карах даже,колата и късмета си стоят някъде просто..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъпа е - смениха ми я в Бултрако по време на сервизната кампания и с талон за отстъпка ми стъпи 580 лв.Edit: не е задължително за ремъка, но е препоръчително. За моя  казаха че ще кара още малко но все пак да имам едно на ум...

 

За тази цена, да нямаш в предвид демпферната шайба на коляновия вал?

По спомен, тя беше някъде около тези пари, а втора употреба вървеше около 250- 300 лв.

 

Drone - мисля че Тино беше сменявал точно шайбата на коляновия вал /и то 2 пъти/, а не на алтернатора, ама може и да бъркам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сменях на алтернатора лятото в Юбико. 124лв за шайба, 120лв труд (3 часа). 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро познат с CR-V смени демпферната шайба. Купи от Бултрако такава за Акорд, понеже имаше (може и още да има) някаква акция и му излезе към 300 кинта.

Дават и една капачка, която се занитва за кората под двигателя.

Иначе по VIN за неговата му излезе 600+ ... :|

Обадете се в Бултрако и ги питайте :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Не знам в бултрaко ,ама на мен ми я смени Омбре на едно пътуване до Българя, за има няма 45 минути,та всичко барабар с  ремъка 200 кинта излезе( ролка -Ина  и ремък-Гатез).
Притрака ми ,или я усетих ,преди да вляза във Франция и ми изкаа до България над 2000 км ,като пусках климата  и консуматори(фарове...) се засилваше шума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте,мой приятел е ходил днес в един сервиз да гледа един Акорд 2007 2.2 .Сервиза се намира в София,пътя за Бистрица ,100 метра след р-нт 789 от дясно и бил предимно сервиз за хонди.Въпроса ми е ,да ли някой е ходил там или познава сервиза или е купувал кола от там,може ли да се вярва на собственика,бил Сириец.Благодаря 

 

 

Каян ли се казва сириеца?

 

 

 Да

 

 

Отговорих ти на лично.

Какви са ви впечатленията от колата и за сириеца? Тази е единствената след фейслифт на пазара в момента...  но много съмнително ми се струва да е на реални 109000 както пише...

Редактирано от Alex Rashkov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам питанка: Какви трябва да са оборотите при работа на място при загрял двигател и оказват ли консуматорите на ток някакво влияние ?

Оборотите ми са постоянни, не играят, но забелязах следното нещо. Колата няма газ, ако това има значение.

При студен двигател са около 1200 - 1300, когато колата стигне работна температура, падат на около 750-800 и от както имам колата никога не съм виждал нещо различно. Обаче тази сутрин забелязах, че като изгася фарове, парно и падат още малко стават някъде 500-550 (може би 600, не мога да определя) и остават така. Ако пусна пак фаровете примерно, след секунда пак се връщат пак на 750-800. Това нормално ли е ?

Редактирано от Imst

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам питанка: Какви трябва да са оборотите при работа на място при загрял двигател и оказват ли консуматорите на ток някакво влияние ?

Оборотите ми са постоянни, не играят, но забелязах следното нещо. Колата няма газ, ако това има значение.

При студен двигател са около 1200 - 1300, когато колата стигне работна температура, падат на около 750-800 и от както имам колата никога не съм виждал нещо различно. Обаче тази сутрин забелязах, че като изгася фарове, парно и падат още малко стават някъде 500-550 (може би 600, не мога да определя) и остават така. Ако пусна пак фаровете примерно, след секунда пак се връщат пак на 750-800. Това нормално ли е ?

 

Напълно нормално поведение. Може и да забележиш малък ефект/дефект нощно време при каране на фарове ако случайно ти се включи климатика може да ти премигнат фаровете. Това го има и при мен и при колегата. Аз се вкарах в един филм мислех си че нещо не е наред алтернатора, релерегулатора, но в крайна сметка се оказа нормално поведение.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...