Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Здравейте

 

Интересувам се от закупуването на Акорд 7ген., седан, ръчка. Двигателя е в чуденка все още. По принцип предпочитам бензинов, но поради стабилното ми каране(~25хил.км на година) ще се сложи газ и тук идва въпроса дали да не е дизел. Гледам, че дизеловите коли са малко по-евтини(1хил.-2хил.). Странно ми е защо е така? 

 

Бих искал да задам няколко въпроса:

 

1. Разход на газ на някой от бензиновите двигатели градско и извънградско.

2. Разход на дизела 

3. Шумоизолирана ли е колата и как е шума на магистралата?

 

Предполагам въпросите за разходите са говорени и ако е така ще се радвам на някакъв линк, че не успях да намеря.

Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и на бензин и на дизел да е няма да збъркаш,но ако искаш да върви и да ти гори малко 2.2

i-ctdi е мотора за теб.☺

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Типично.... :-)

А пък ако искаш да върви още и да е евтино.. взимаш 2.4 на газ... ;-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ще пропусна спорът че няма смисъл,но да пак е вариянт.

 

 

 

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

 

Редактирано от dido0o_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Типично.... :-)

А пък ако искаш да върви още и да е евтино.. взимаш 2.4 на газ... ;-)

Може и метан да сложи

Редактирано от dido0o_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензин или дизел всеки си избира сам. Ако искаш както се казва да ти чупи врата докато ускорява, си вземи дизела. Ако ти харесва плавното ускорение бензин. Аз исках бензин автомат, и си взех 2.4 автомат. Сложих и газ, градско около 15л. може и повече зависи как я караш, извън града с 140 около 11л. не съм я карал с 90 и не знам колко гори с такава скорост. За шумоизолацията на мен специално ми се вижда безшумна с скорост 140, но над 160 се чува въздуха повечко.

И сега ако трябва да избирам, пак бих взел бензин, но ако е автомат задължително 2.4. Всичко е до късмет, жена и кола - каквато ти се падне.

 

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря за мненията. Темата ми беше доста полезна. Сякаш искам бензин и то фейслифт, но те като цена наближават 8та ген дизел :D . При това положение започвам да се изкушавам от следващата генерация(убиец е отвън).

Забелязах, че цените са сравнително високи за над 10 годишни коли. @Mad`Head, по принцип съм заделил малко повече от исканата цена на тази кола, но далеч не ми се дават за 2004г. и тези километри.

Редактирано от mita6ki9

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Груба грешка е да съдиш колата по годините й ;) Съди по актуалното й състояние. Хондите не се плашат от години, не се плашат и от километри. Да, държат цени и единственото реално обяснение е защото има за какво, не говорим за търговски трик или умишлено надуване. Хонда е една от малкото марки, които модели се обезценяват най-малко
Дилемата не е малка, лично аз ако трябва да избирам сега бих избрал бензин 2.4 автоматик, въпреки, че разхода който казват колегите на газ не е кой знае колко по-малък от този на дизел. Аз карам Турър(комби), средния ми разход е към 7.5-8/100.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията. Темата ми беше доста полезна. Сякаш искам бензин и то фейслифт, но те като цена наближават 8та ген дизел :D . При това положение започвам да се изкушавам от следващата генерация(убиец е отвън).

 

Преди 1.5г взех комбито, като поне още толкова (назад във времето) умувах какъв точно да е следващия ми Акорд и бях на твоята позиция, колебаейки се 7-ма или 8-ма генерация. Последната ме блазнеше заради комбинацията на дизел с автоматик (който бе задължителен), но изчитайки темите за 2-те в тоя и други форуми и сондирайки мнение с няколко сервиза -реших да карам каквото седи в аватара ми. Чети, мисли и не си насилвай късмета. От моята съм доволен. Събира много (комбито има и други техн. предимства), върви (и гори) достатъчно и си ми харесва визията и пътното поведение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех, както каза колега, абстрахирай се от годината и километрите. Пуснах линка като примерен, ако всичко е така, както е писал колегата- парите не са и изобщо много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КМ не трябва да те притесняват, мойта я взех на 231 000 км и все още нищо не съм бутнал, освен наскоро дето смених 1 шарнир и 1 биелетка, но има защо. От Разград съм, може да видиш клипа на Господари на Ефира за пътищата в Разград, даже ИГРА измислиха... Карам я от 3г и продалжава да ме радва. Много зависи от къде зареждаш. Преди време заредих от Русе, Ромпетрола за 20 лв - 10л и 150км изминах извън градско и с малко градско, с нормално каране до 100км в час, на 100км ми светна лампата. Преди 1 седмица заредих от ОМВ Разград пак 20 лв, но от скъпата нафта - 2,25 на литър , 8,8 литра и изминах 153 км, с настъпване до 180 извън градско. Каквато и да вземеш, гледай да е гледана и запазена, другото е без значение. Хората правят ремонти, реват, че Дизела се е чупил. Аз от 3 години никакъв разход нямам по колата, за бензин не съм компетентен. Автомат е най-добрия вариянт, ако питаш мен, удобството е голямо и предимствата малко повечко! Гледай запазена кола, ако ще я вземаш от БГ, недей слуша много какво ти говорят, че не била карана, че лампите, дето светят са само просто датчици. Задължително напрай ТЕСТ ДРАЙВ ! Тогаз купувай!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех, както каза колега абстрахирай се от годината и километрите. Пуснах линка като примерен, ако всичко е така както е писал колегата- парите не са и изобщо много.

Почти 10 бона за Акорд преди фейса? За тези пари вече може да се намери фейсов екземпляр.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И пак започва да налива! Започваме с регистрация, каско, обслужване и от 10 отиваме на 12-13.. Може и да намери подобен фейс в състоянието на синята, едва ли ще е за 10к, обаче. Аз си давам мнението по въпроса, просто.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, от 10 ще отиде на 12-13.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това си е мое мнение.

 

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,

Търсих из форума, но без успех, та...

Някой има ли информация относно кой пин с какъв сигнал е на заводското аудио на акорда?

Трябва ми разположението на сигналите или от страната на cd-to, или от страната на усилвателя.

Колата е Accord 2004 2.2 ICDT-I със заводска premium sound system. Както cd-то, така и усилвателя са производство на pioneer.

 

Мерси предварително.

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почетох за модела и стигнах до някои изводи.

Колата е шумна след 100км/ч и като цяло липсвала нормална шумоизолация(често пътувам по магистралата и ми е важно). 

Мернах някъде разход 13/100 газ на 2.4 мотора, но не разбрах градко/смесено/извънградско ли е това.

 

За жалост фейслифт за 10к няма. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е според нагласа и очакване. За мен шума не проблемен, не е силен и натрапчив. Няма свистения и скърцания. Зависи с какво го сравняваш.

Разходът също е относителен. При мен е автоматик 2.4, средния е 12 на 100 ; 14 - градско ; 10 извън. 41177 km Fuel costs: 10,67 BGN/100km. Не виждам притеснение, но всичко е много индивидуално, какво търсиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....При мен е автоматик 2.4 средния е 12 на 100. 14 градско, 10 извън. 41177 km Fuel costs: 10,67 BGN/100km. Не виждам притеснение, ни всичко е много индивидуално какво търсиш.

Колега, от къде зареждаш, виждам че си от Пловдив.

Моята е зареждам само от ЕКО и под 15 градско не ми е падала. Даже като я карам малко по-спортно отива и към 16. Зареждал съм и на Марешки, и на Круиз, а там ми дава над 16.

Само да вметна, че последно зареждах на Круиз и ми светна чека грешка Р0420, и се отказах да зареждам там.

А това извънградско 10/100 с колко км/ч.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не спамим и рекламираме, ще ти пиша лс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"...Само да вметна, че последно зареждах на Круиз и ми светна чека грешка Р0420 и се отказах да зареждам там."

 

Тая грешка щом ти светка или нямаш катализатор, или е време да го смениш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Катализатора си е на място. Сега си зареждам само от Еко и ще следя дали ще светне. Но при запушен катализатор би трябвало да има разлика в поведението на колата. Или се бъркам?

 

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Шумът зависи много от гумите, не бих казал, че е по-шумна от други коли в тоя клас. А за мен за лично, за дълги преходи ти препоръчвам дизел, 2.4 е добър, но не може да се мери нито с вървеж, нито с разход, като един 2.2ictdi+ремап.

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с колегата, турбо дизел с чип не може да се мери с атмосферен бензин, макар и бензина да е повече кончета, въртящия момент си казва думата при дизела. Карал съм Ауди а3 1.8 турбо бензин, с чип... Е нещо страшно е, около 190 конски сили беше, колкото сега моя акорд, но вървежа се различава, все пак акорда е автомат, а аудито беше ръчка. Малко се отклоних, извинявам се.

Така, че всеки сам си решава дали дизел и чупенето на врата при ускорението или плавното при бензина.

Аз взех бензина, защото ги няма досадните вибрации и лекото бучене при дизела.

Това е от мен, дано не съм засегнал някого.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...препоръчвам дизел,2.4 е добър но неможе да се мери нито с вървеж нито със разход като един 2.2ictdi+ремап.

Колега, от твоето мнение се вижда, че препоръчваш дизел за дълги преходи. До тук добре, но защо пък да не може да се мери 2,4 с един дизел? Сега и аз, ако напиша,че по-добре да си вземе 2.4 бензин, с който съм сигурен, че ще "избяга" пред дизела и ще диша много по-чист въздух, ще объркаме човека! Много добри изводи си е направил, нивото на обезшумяване не е на нужното ниво. За бензина говоря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, сменил съм 8 хонди, от които последните две дизел 1.7 на сивик 7 с ремап "задължително" и сегашният акорд. Не говоря празни приказки, изводите съм ги направил с времето. Не искам да обидя никого, но дайте да не лъжем бъдещите хондаджий.

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много си прав колега.

На мен специално, форумът ми помогна много при избора ми за кола. Поразгледах и други 2-3 форума, прочетох и там за мнения и проблеми от колеги и тяхните коли. На мен това ми е първата хонда, но не ми е първата кола, карал съм и дизели и бензини, някои с повечко кончета... :P. Та идеята ми е, че човека разглежда форума за мнения на колеги каращи едни бензин, други дизел и може би като се качи да покара някоя от двете сам ще си избере.

Аз харесвам спокойната работа на бензина и плавната му работа.

Единствено, при дизела ми липсва ,както казах, онова чупене на врата при ускорение, нищо друго.

Не се заяждам с никой, изказвам мнение, смятам че ще помогнем на колегата при избора.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питащият е най-добре да пробва лично -дизел и бензин + автомат. това са 2-те крайности и всяка има предимства, а кои са му с приоритет, ще прецени според темперамента и светоусещането си. Форумът е просто източник на информация и странични впечатления, но личните са по-важни. Може да се примоли на някой градски от форума и да пробва. Едва ли ще му бъде отказано.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако идва до Варна☺☺, има едно кръгче от мен.

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във връзка с шума, ще се опитам да си уредя едно возене на магистралата, за да си преценя за себе си :D . Сегашната ми кола е с тотално нулева шумоизолация, по-висока е и излезе ли вятър на магистралата, вътре става ад за ушите. При нормални обстоятелства трудно се чувам с хората на задната седалка.

 

Относно вървежа при различните двигатели - няма да се състезавам. На магистрала ще избягвам да вдигам повече от 150, искам просто бързо ускоряване, че със сегашната, ако ме принудят да намаля и да се прибера в дясната лента на нагорнище, оставам докато не се изравни терена :D :D .

 

Дизела не го изключвам напълно. Аз съм в София, в Бургас също мога да се вясна. Дори да няма разходка до магистралата, ще се радвам на едно ревю в града.

 

@ceco_accord, защо бензин + автомат? По принцип гледам само ръчни, защото не ми се рискува с автомат над 200хил. км. с въпросителна поддръжка. Много са капризни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последните 2 години зареждам 99+ от Круиз и засега нямам проблем. Едва ли грешката в катализатора е от там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последните 2 години зареждам 99+ от Круиз и засега нямам проблем.

Здрасти колега.

Ти бензин ли зареждаш или газ?

При мен го направи като заредих газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

@ceco_accord, защо бензин + автомат? По принцип гледам само ръчни, защото не ми се рискува с автомат над 200хил. км. с въпросителна поддръжка. Много са капризни.

Просто предложение. Ако искаш, дай си шанс и пробвай. Някой вероятно те е уплашил -принципно без да знае устройството на хондовия. Проблемът е че чак в 8-ма генерация на Акорд се куплира с дизел. Иначе просто трябва да се кара с хондово масло, а да го строшиш без да искаш е просто невъзможно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти бензин ли зареждаш или газ?

 

99+ е по-скъпия им бензин, но ми идва на 2лв и затова сипвам само от него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При мен тази грешка ми излезе от газта им. На бензин колата няма проблем.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

За жалост фейслифт за 10к няма. 

Има и по-евтини дори, но трябва да са дизел, че бензиновите винаги са държали по-високи цени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой сменял ли е катализатор на к24а3 с някакъв алтернативен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...