Honda_Z 1498 #2321 Отговорено 4 Март, 2015 И за да не съм оф - забравих откъде се сменя часовника от 12 в 24 часов режим модела с навигация, може ли да напомните? До колегата Zlatozator,Сега съм в колата и го проверих:Menu> Setting> setting screen 2> clock adjustmentПоздрави. Благодаря, колега, но преди фейслифта не става така. Оправих се с налучкване. При включено радио се задържа левия кръгъл бутон (не този за звука, а другия, с който се сменя честотата ръчно) и излиза допълнително меню на малкия дисплей, от което петата опция е избор между 12 и 24-часов режим на часовника. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Voyager 26 #2322 Отговорено 4 Март, 2015 Аз пак да питам нещо: Колко време изкарват заваряваните колектори? И доколкото се сещам колекторът може да се спука отново било на същото или на друго място, нали така? С други думи се опитвам да си направя сметката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sMARTBomber 68 #2323 Отговорено 4 Март, 2015 20-30k Ако си късметлия може и повече.ето как аз си ремонтирах колектора:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=96796 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
killer4370 0 #2324 Отговорено 6 Март, 2015 (Редактирано) Колеги имам Акорд 7 ген. 2.2 дизел и искам да попитам дали при протекла дюза повече от нормалното можели да започне да пали трудно. Редактирано 6 Март, 2015 от killer4370 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #2325 Отговорено 6 Март, 2015 Всичко е възможно. Ти как разбра че ти е протекла дюзата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
POPAI 8 #2326 Отговорено 7 Март, 2015 Колеги здравейте,мой приятел е ходил днес в един сервиз да гледа един Акорд 2007 2.2 .Сервиза се намира в София,пътя за Бистрица ,100 метра след р-нт 789 от дясно и бил предимно сервиз за хонди.Въпроса ми е ,да ли някой е ходил там или познава сервиза или е купувал кола от там,може ли да се вярва на собственика,бил Сириец.Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #2327 Отговорено 7 Март, 2015 Каян ли се казва сириеца? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
POPAI 8 #2328 Отговорено 7 Март, 2015 Да Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #2329 Отговорено 8 Март, 2015 Отговорих ти на лично. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cny 1 #2330 Отговорено 9 Март, 2015 Абе колеги, някой да кара СА6699 или СА9966, съз затъмнени предни и задни стъкла? Искаше ми се да видя каква е хавата със предните и дали има проблеми със закона Поздрави, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #2331 Отговорено 9 Март, 2015 За затъмнени предни-странични преди 2 дни на мой приятел му писали глоба с фиш-20 лв. Само че не с Хонда, но едва ли има значение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spiral_tech 6 #2332 Отговорено 9 Март, 2015 измениха закона някъде октомври месец.Немогат да ти спрат колата от движение вече.МВР предпочита да те глобява с 20лв и да влизат пари в бюджета отколкото да не взимат нищо.Аз лично моита я затъмних така.Задни 75%,предни 30%,челно 10%..хем спира УВ лъчите..хем изглежда добре.И за една година от 20 спирания само един забеляза фолиото и то просто защото беше много в час с тия неща и носеше поларизирани очила. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g0sh 87 #2333 Отговорено 10 Март, 2015 Процентите на фолиото не означават ли - колкото по-нисък процент - толкова по-затъмнено стъклото? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #2334 Отговорено 10 Март, 2015 Процентите на фолиото не означават ли - колкото по-нисък процент - толкова по-затъмнено стъклото? Обратното е, колкото е по-нисък процента, толкова по-малко е затъмняването. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #2335 Отговорено 11 Март, 2015 Здравейте, някой случайно да е ходил на оглед на този акорд http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11400163858915393&slink=933mjf ? Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #2336 Отговорено 12 Март, 2015 Здравейте, някой случайно да е ходил на оглед на този акорд http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11400163858915393&slink=933mjf ? Поздрави Не знам дали някой е ходил, тук я коментираха тази обява http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=96353&p=1057422855 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #2337 Отговорено 12 Март, 2015 Тази тема я четох, но явно още никой не е ходил да я гледа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
POPAI 8 #2338 Отговорено 13 Март, 2015 (Редактирано) Гледам ,че доста хора гледат обявите за акорди и си чакат късмета.Всички (не само в този форум)гледат километрите на колата.Та въпроса ми е ,защо на хондите е невъзможно или почти невъзможно да се открие превъртането на километражите ,а на други модели е възможно.Има ли начин на акордите да се открие измамата. Редактирано 13 Март, 2015 от POPAI Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #2339 Отговорено 13 Март, 2015 На километража пишеше 131241, а в италианските документи - 178121. И това е нещо... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
POPAI 8 #2340 Отговорено 13 Март, 2015 Това със зле прикритите документи е ясно или със сервизната книжка.Аз питам да ли може софтуерно да се хване измамата.,иначе защо да се дават 80лв във Бултрако като те ти казват неща от преди 5-6г. и не знаят да ли е превъртано или пипано Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #2341 Отговорено 14 Март, 2015 Не неможе ,за съжаление . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #2342 Отговорено 14 Март, 2015 (Редактирано) Здравейте, някой случайно да е ходил на оглед на този акорд http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11400163858915393&slink=933mjf ? Поздрави Мой познат ходи да я гледа. Според него е наводнявана. Продавача не му е позволил да се закачи към диагностичната букса за да прочете грешките. Редактирано 14 Март, 2015 от chavdu 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2343 Отговорено 15 Март, 2015 Идете и я вижте, продавача знае какви коли да купува и си ги подбира.А и рядко изскача Type S за тези пари.http://www.cars.bg/c1064397 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #2344 Отговорено 15 Март, 2015 Привет колеги. Миналата седмица смених лагерчето на обтяжната ролка (само лагера SKF ).Възможно ли е да се развали отново за една седмица, днес пак започна да джангърка или да търся на друго място проблема.Като го сменях проверих ролката на алтернатора (мушнах отвертка в лопатките и се мъчех да превъртя назад на ръка.Не можах и си помислих , че е наред, но може би да трябва да се тества с по голямо усилие.Прави го от време на време.Интересно една седмица нищо и днес пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #2345 Отговорено 15 Март, 2015 Колеги забелязах следното: колата работи на оборот и когато изгася ддвигателя шайбата на алтернатора с ремъка спира а вътре в алтернатора ротора продължава да се върти(за много малко).Трябва ли да спират заедно ротора и шайбата или не? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #2346 Отговорено 15 Март, 2015 Идете и я вижте, продавача знае какви коли да купува и си ги подбира.А и рядко изскача Type S за тези пари.http://www.cars.bg/c1064397 Даам доказано вече... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #2347 Отговорено 15 Март, 2015 (Редактирано) Колеги забелязах следното: колата работи на оборот и когато изгася ддвигателя шайбата на алтернатора с ремъка спира а вътре в алтернатора ротора продължава да се върти(за много малко).Трябва ли да спират заедно ротора и шайбата или не? По принцип, трябва да спират едновременно, но и тази шайба я водят демпферна, та не знам. Чувал съм, че се разбива и започват ядове.По спомен в Бултрако казваха ,че имат проблеми с тях, едва ли не са като консуматив и изкарват около 100-на хиляди км., а цената ако не ме лъже паметта, беше около 150 лв., но може и да бъркам. Редактирано 15 Март, 2015 от Еmicha1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #2348 Отговорено 16 Март, 2015 Тино май я беше сменял тая шайба няколко пъти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #2349 Отговорено 16 Март, 2015 Не знам и аз. От време на време рухолеше, но, тъй като не мога да определя от къде точно реших да започна с най евтиния вариант и миналата седмица смених лагерчето на обтяжната ролка. Пътувам точно 100 км до работа и обратно и през тази една седмица не се обади нито веднъж, което ме наведе на мисълта, че е било лагерчето, но май избързах да се радвам, защото вчера пак започна да рухоли (когато си иска), не постоянно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #2350 Отговорено 16 Март, 2015 Забравих да питам-когато се сменя тази шайба задължително ли се сменя и пистовия ремък или не? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sMARTBomber 68 #2351 Отговорено 16 Март, 2015 (Редактирано) Скъпа е - смениха ми я в Бултрако по време на сервизната кампания и с талон за отстъпка ми стъпи 580 лв.Edit: не е задължително за ремъка, но е препоръчително. За моя казаха че ще кара още малко но все пак да имам едно на ум... Редактирано 16 Март, 2015 от sMARTBomber Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D_U_D_E 28 #2352 Отговорено 16 Март, 2015 Идете и я вижте, продавача знае какви коли да купува и си ги подбира.А и рядко изскача Type S за тези пари.http://www.cars.bg/c1064397 Даам доказано вече... Колата не е лоша, поне на пръв поглед нямаше нещо притеснително, намаше ръжда по веждите, само я запалихме(звучеше добре, НЕ светеха лампи-грешки), но продавача каза че като я е карал не е тропала. Не личи особенно за износване, имаше 2-ри комплект джанти с гуми. Предната броня имаше леко задрано, но нищо страшно. Мисля заслужава внимание. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #2353 Отговорено 16 Март, 2015 Пича не върти километри,не се циганее за дреболии,не крие джанти...Свали ми я от камиончето и вика, карай,гледай, решавай...Ич не я карах даже,колата и късмета си стоят някъде просто.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #2354 Отговорено 16 Март, 2015 Скъпа е - смениха ми я в Бултрако по време на сервизната кампания и с талон за отстъпка ми стъпи 580 лв.Edit: не е задължително за ремъка, но е препоръчително. За моя казаха че ще кара още малко но все пак да имам едно на ум... За тази цена, да нямаш в предвид демпферната шайба на коляновия вал? По спомен, тя беше някъде около тези пари, а втора употреба вървеше около 250- 300 лв. Drone - мисля че Тино беше сменявал точно шайбата на коляновия вал /и то 2 пъти/, а не на алтернатора, ама може и да бъркам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #2355 Отговорено 16 Март, 2015 Аз сменях на алтернатора лятото в Юбико. 124лв за шайба, 120лв труд (3 часа). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #2356 Отговорено 16 Март, 2015 Скоро познат с CR-V смени демпферната шайба. Купи от Бултрако такава за Акорд, понеже имаше (може и още да има) някаква акция и му излезе към 300 кинта. Дават и една капачка, която се занитва за кората под двигателя. Иначе по VIN за неговата му излезе 600+ ... Обадете се в Бултрако и ги питайте Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko75 66 #2357 Отговорено 16 Март, 2015 Не знам в бултрaко ,ама на мен ми я смени Омбре на едно пътуване до Българя, за има няма 45 минути,та всичко барабар с ремъка 200 кинта излезе( ролка -Ина и ремък-Гатез). Притрака ми ,или я усетих ,преди да вляза във Франция и ми изкаа до България над 2000 км ,като пусках климата и консуматори(фарове...) се засилваше шума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Alex Rashkov 0 #2358 Отговорено 18 Март, 2015 (Редактирано) Колеги здравейте,мой приятел е ходил днес в един сервиз да гледа един Акорд 2007 2.2 .Сервиза се намира в София,пътя за Бистрица ,100 метра след р-нт 789 от дясно и бил предимно сервиз за хонди.Въпроса ми е ,да ли някой е ходил там или познава сервиза или е купувал кола от там,може ли да се вярва на собственика,бил Сириец.Благодаря Каян ли се казва сириеца? Да Отговорих ти на лично. Какви са ви впечатленията от колата и за сириеца? Тази е единствената след фейслифт на пазара в момента... но много съмнително ми се струва да е на реални 109000 както пише... Редактирано 18 Март, 2015 от Alex Rashkov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Imst 558 #2359 Отговорено 19 Март, 2015 (Редактирано) Колеги имам питанка: Какви трябва да са оборотите при работа на място при загрял двигател и оказват ли консуматорите на ток някакво влияние ? Оборотите ми са постоянни, не играят, но забелязах следното нещо. Колата няма газ, ако това има значение. При студен двигател са около 1200 - 1300, когато колата стигне работна температура, падат на около 750-800 и от както имам колата никога не съм виждал нещо различно. Обаче тази сутрин забелязах, че като изгася фарове, парно и падат още малко стават някъде 500-550 (може би 600, не мога да определя) и остават така. Ако пусна пак фаровете примерно, след секунда пак се връщат пак на 750-800. Това нормално ли е ? Редактирано 19 Март, 2015 от Imst Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didipov 132 #2360 Отговорено 19 Март, 2015 Колеги имам питанка: Какви трябва да са оборотите при работа на място при загрял двигател и оказват ли консуматорите на ток някакво влияние ? Оборотите ми са постоянни, не играят, но забелязах следното нещо. Колата няма газ, ако това има значение. При студен двигател са около 1200 - 1300, когато колата стигне работна температура, падат на около 750-800 и от както имам колата никога не съм виждал нещо различно. Обаче тази сутрин забелязах, че като изгася фарове, парно и падат още малко стават някъде 500-550 (може би 600, не мога да определя) и остават така. Ако пусна пак фаровете примерно, след секунда пак се връщат пак на 750-800. Това нормално ли е ? Напълно нормално поведение. Може и да забележиш малък ефект/дефект нощно време при каране на фарове ако случайно ти се включи климатика може да ти премигнат фаровете. Това го има и при мен и при колегата. Аз се вкарах в един филм мислех си че нещо не е наред алтернатора, релерегулатора, но в крайна сметка се оказа нормално поведение. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове