Jump to content
rEsPeCtiVe

Какво направи днес по колата си?

Recommended Posts

Удари хя - много лошо.

Бях с на синковеца колата.

Чак подскочи горката.

Петрохан, на изкачване / десен полуостър завой / дебна да "резна" 1 бус репатрак и съм на няколко метра от него с около 30 км/ч.

Той мина над нещо, което изплувайки от сянката се оказа гранитно сив къс с размерите на легнала тухла 4-ка. Няма как да мина вдясно - стена укрепваща ската - в ляво - нямам видимост дали иде някой отсреща. Само кривнах - да не мине под картера. Чу се як удар и задницата леко се изметна от траекторията. Предполагам гърнето е забило камика в асфалта, той се е преобърнал и е повдигнал купето.

Няма маслена следа в огледалото, а "ламбата на аладин" не светна / грейна само диодчето за ръчната. Спрях скоро и където можеше, ударих коляно и видях че отпред няма поражения, а маслото си е в мотора, а не извън него. В следващите 200 км нямаше нищо неестествено в гласът и поведението на Сивито.

Прибрах се нормално, па идох на 1 канал - грозна гледка. :(

 

IMG_20250201_151411.jpg

IMG_20250201_151237.jpg

IMG_20250201_151055.jpg

IMG_20250201_143010.jpg

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Лошо си е подпрял :crazy:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Пак че не съм я разпрал - можеше да се отвори като консерва. :(

А поне няколко пъти отстрани и отдалеч като съм я мяркал, съм си викал - Бе тва средно гърне май виси повечко - дали да не го вдигна? Е - вдигнАх го.

А сабале нещо свише ми каза "Иди с малката". Не ми се мисли, ако бях с Леджо.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, ceco_accord написа:

Удари хя - много лошо.......

 

Ей за такива моменти трябва админите да измислят още един тип реакция, а именно - емпатия, съчувствие, "с теб сме, брат" или нещо подобно. Позитивната част: не си бил с Леджо, за пореден път е доказана здравината на хонда и всички са живи и здрави.

Негативната: може да се кара така, ама ние не сме от тия. Дразни ни и ни бърка в душевността. 

Мъдрата: Тва ся пак от ония уроци ли беше? И кво да не рискуваме, да пазим дистанция, ако може по-рядко да караме. То пък в тая ненормална държава и веднъж в годината да излезеш да караш може да изскочи скала, кон, диво прасе и други пътни екзотики.Въпроси, въпроси и пак въпроси...

Редактирано от HondaExplorer
  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кон изскочи, ама на връщане - барабар с каруца и каруцар + 2 псета - тях ги видях измежду драките - още няма листа. ;)

Тоя Сивик е мъртвец - 1.4 - и по равно изпреварването си е дебнене , а камо ли в баир + къси прави.

Не бързах, но ме тормози "ограничената видимост", особено ако мога да я преодолея. А се влачих след него поне 10 км и давах път на бързаците.

Петрохан го знам наизуст, а и не карам безхаберно вече, та ангелът ми хранител да изостава. Или поне се нАдам да е така.

Въпросът е в преценката и границата. На прибиране застигнах 2 "Мечока" МЛ-и, пред тях се влачи 1 изгнил бус. Иии, като ми се откриха тез бавняци - страхливци с прагматични преценки и готовност да се влачат 30-тина км до билото ...

Сивито отдавна не бе одил в "лютеницата" - да е жив и здрав Фена. :)

Постът е за да внимаваме, понеже "На 100 години и метлата гърми веднъж".

И да си имаме "1 на ум", макар че колко ум веке да ми е останало. ;)

Но в страх "че нещо мое да стане" не живея. Обаче това че мога да предвидя много, не значи че мога винаги да си "изиграя картите правилно".

Ако мъй стрАа, че някой ш ма нахока, немаше да споделям.

По скоро ей тъй - щот сме френдове и фенове.

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имало да става. Тя ще оцелява.

Водих я на баня - "да измия срамът от челото" пред момчето.

IMG_20250201_214738_edit_9331019513158.jpg

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ме развесели! Подходящ надпис и за боксерки за хора на и над средната възраст като нас.  :censored:

Малко да оправя настроението на автора.

 

 

Screenshot_1.jpg

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва е като онез стари соц табелки, от сорта на: "Да не оставим неодрусана слива". :) Не съм му обърнал внимание. ;)

А настроението е перфектно. Колцата е "ток и жица".

Пиша го сега от нея - в Русе (колко му е - 270км / 200 минути), че требе да си прибера 1 радиатор 1.5 метра, а в Леджо не влАа.

Синковеца го прие нормално, а гърнето ще видя някой да поизправи, че липсва около половин конска сила. :hondarulez: 

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, нищо и няма. Не може да се разпори като консерва и да искаш. Пръсни да не ръждясва по купето някакъв битумен спрей и газ напред. Гърнето докато не се пробие, също нищо му няма. Аз така имах една Лада 1500S, беше застанала със задните гуми във въздуха върху 1 камък. Така си и отиде колата, години след това :) 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абее, под мен е и като знам че не е у ред, ша ми е гадно, нищо че не се вижда.

За гърнето имам надежда за по-изправено, но реброто на пода не знам дали може да се поизправи с ЧУК и млатене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реброто нИдеЙ го бара ..Оправи гърнето , че мало му пречи на сивушко :newbie:

Със здраве, знам кво е ставаш болен...Много пАти съм бил така..За нас колите са начин на живот..поне за някой:drunk:

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно!

Достойнствата на картината са според съзерцаващият я.

:bye:

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, да кажа какво направих по колата от както я взех и какво ми предстои, става въпрос за црв 2 бензин-фейс.  Първо смених маслото на двигателя с маслен, въздушен и филтър купе, смених и антифриза с нов зелен на Хепу. После ми смениха маслото в задния диферинциал с оригинално и в скоростната кутия. Последва газификация и си викам сега, само газ и разходки и в скоро време да се отвори да се видят как са клапаните и евентуално реглаж. Да ама на един риболов влезнах в една кал до вратите и имаше малко боксуване на пред на зад, излезнах все пак без да ме дърпат, без изключване на VSA нямаше да излезна , едвам я измих после не бих повторил повече такова нещо.  Два дни след тази случка видях че капе масло от колата, а до преди това нямаше и капка, дали му е дошло времето или има връзка с калната баня не знам, мислех че съм отлепил картера, но се оказа семеринг на коляновия вал от към страната на скоростната кутия.  Нямах  проблем със съединителя, ама покрай семерининга сменихме и комплект съединител AISIN, два шарнира и две биалетки, с новия съединител много омекна педала.

Пиша тук понеже в Раздел ЦРВ 2, темата Всичко за ЦРВ 2 е заключена и няма как да питам за едни важни неща дето ме интересуват, а никъде не намерих, само се споменава за това в темата но явно само при мен е проблем и на никой не му пречи.

Та на въпроса, сигурно знаете, ама аз се чудя каква е тая недомислица от пред под калниците се вижда двигателя , търсих по моргите и се оказа че нямат кори там оригинално останах като гръмнат, след калната баня двигателя и коша станаха на гъз и сега ме интересува да си направя или купя ако някой произвежда защита за там? Не знам от толкова много хора дето карат такива коли как не им е проблем това, при дизела същото ли е?

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая жипка е "паркетник", а не джип на рама - не е за калища и офроуд, но има вид на способна. ;)

И да "затвориш" коша отстрани (с нещо като подкалници), отдолу няма как да го опаковаш, а и други коли са така - не си се заглеждал.

Ако просто те дразнят дупките в калниците, през които се вижда "карантията", декорирай ги с нещо лесно за рязане и закрепване, примерно битемна плоскост, или коматекс.

От картон си проектирай шаблони и по тях изрежи материала който прецениш.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2.02.2025 г. at 14:28, Mkilla написа:

@ceco_accordГърнето докато не се пробие, също нищо му няма.

После: https://www.facebook.com/share/r/18R6g9J1Pz/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, знам че е паркетник и даже не е джипка, само  е по - висока от лека кола, но така се получи в случая оказа се по-дълбоко от очакваното. :D

От долу толкова не е проблем даже се продават и пластмасови и метални кори, но от горе от двете страни дупките наистина ме дразнят и има защо, от тях влиза кал и вода в целия кош при двигателя и ще мисля нещо, някаква гъвкава пластмаса или от вътрешна автомобилна гума. Лошото е че от тия дупки излизат кормилните накрайници или незнам как точно се казват, а от дясно и кормилната кутия/рейка/, та да видим как ще стане, помислих си че и друг го е дразнело това и вече го е измислил и едвали ще откривам топлата вода. Ако измисля нещо ще покажа. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще е приятно да вложиш творчество и да къстомизираш с подръчни средства - надявам се, де.

Поне за мен таквиз занимания са в раздел хоби. ;)

Така тунинговах колцата на синковеца тук-таме. Задният лип е от бленда на релса за перде - 15 лв от Практикер. Оригинален (преди боя) е 200лв. Накрайникът на гърнето е от кенче РедБул. ;) Самоделки, ама биват. :)

Не те агитирам с (може би) лош пример, но те насърчавам да твориш.

Маркираш си елементите на рейката и окачването в крайните позиции от диапазоните на хода им и кройш, па лепиш.

IMG_20250205_114031_edit_88410894189112.jpg

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е човек имали мерак и желание за нещо става, даже като си го направи - измисли сам кефа е по-голям. Аз наумя ли си нещо го правя, може да пробвам първо със самозалепваща битумна лента, ако не се получи добре и не държи, ще разкроя от гума или друго и с винтове или копки ще го захвана.  Вътрешната гума  може да е грозно решение, но ефективно понеже е еластична и няма да пречи на триещи, движещи части и уплътнява. Лесно се моделира и е без пари.   Сивито на сина ти е много мераклийско направено, а това синьото как го отваря. :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...