Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Алтернатора ми се прецака за 3ти път в рамките на 5 месеца, последно го правих преди 2 седмици...

Дали е възможно да има проблем с ел. инсталацията и за това да се прецаква така? Започнах сериозно да се замислям за нов, ама не ми се дават 300-400лв. е така, след като вече съм дал 270 за ремонти и сега предстои пак... Последния майстор ме питаше дали от предния ремонт нямам гаранция, е сега него ще го питам дали имам гаранция.. :hmmm:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Аз имам следния въпрос. Подходящи ли са тези гайки за лети джанти?

 

fc0e89fbbee7fecda54f1433bb506c1b_920x0.j

Разбира се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, според вас 80лв за огледало от морга много ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е запазено и е твоя цвят, май не са много парите.

 

Аз днес май смених нещо, което нямаше нужда. Реших и смених горивния филтър, който се намира отзад до разервоара. Не знам що за филтър е, очаквах да се лее бензин, ама това нещо беше празно. Да ли е само за изпарения или не знам какво е , но обикновена пластмаса, а цената... 30 £. Поне вече няма да го мисля. Сменено.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

горивния филтър е вътре в резервоара,под седалките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Аз днес май смених нещо, което нямаше нужда. Реших и смених горивния филтър, който се намира отзад до разервоара. Не знам що за филтър е, очаквах да се лее бензин, ама това нещо беше празно. Да ли е само за изпарения или не знам какво е , но обикновена пластмаса, а цената... 30 £. Поне вече няма да го мисля. Сменено.

Това , което си сменил е уловител на пари от резервоара.

Горивният филтър е вътре в резервоара, като цяло тяло от сондата, както @birev е споменал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфото. И аз се чудех дали има нещо в резервоара, като на американските... Няма да пипам там. Обаче лагерчето на съединителя ми вие и искам да сменям съединител. Чудя се м/у LUK или Exedy? Разликата в цената е нищожна.

Някой да е сменял скоро?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако си в Англия виж и Blue print съединител на колко ще ти дойде - вътре е Nippon Clutch, добри са, иначе аз бих заложил на Exedy, но го вземи от добър доставчик, че има много рециклета. Luk най-вероятно, комплекта не е LUK вътре, най- много притискателя да е на LUK, феродовия на Valeo, a лагера - на Naichi, което е добър вариант. Лагера гледай да е на Naichi или NSK.

 

Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моя съединител го смених през декември при майстор на приятел, който уж гарантира, че ментета няма да има. Сложих LUK. 300лв ми взе за комплекта + 80 за труд. Старият беше станал толкова твърд, че хващах мускулна треска в задръстванията в София. Като сложиха новия разликата беше огромна - много мек педал. След около 500км го усетих, че пак взе да втвърдява леко. Вече съм минал около 1000км с него и не е мек като при слагането, но не е и твърд като стария. Не знам комплекта ли е кофти или имам и помпа, която не работи вече както трябва. Иска ми се да седна в друга кола и да направя сравнение щото като я купувах с твърдия съединител се наслушах на глупости как "то на японските коли така бил по-твърдичък"  и т.н. Поне да знам да ходя ли в сервиз да ми гледат помпите или всичко е наред. Може на съединителя нищо да му няма, така че не си правете грешни изводи за LUK от моя случай. :)

Редактирано от Radeff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Radeff,

 

Виж си течността в казанчето на съединителя, ако е черна със сигурност някоя от помпите е със заминали гумички. Luk мисля, че правят и оригиналните съединители за дизелите, така че е много добър избор при теб. В нашата мила родина обаче винаги стои въпроса с качеството на частите и ментаците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, знаете ли цените на комплект съединител и за колко време майстор би го сменил ? Изпратено от моят SM-N7505 с помощта на Tapatalk

Редактирано от vesivanova
Предходното мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Варират от 200 до 600, в зависимост от марката. Valeo май е най-евтин, после са LUK, Exedy, BluePrint и др. За един ден ми го смениха, на мен. Дизелите били по-натъпкани отпред, от бензинките и малко по-пипкава работа била с разглобяването. За труд 80-120лв е нормално, нагоре вече е дране. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото!

 

Колега, ако си в Англия виж и Blue print съединител на колко ще ти дойде - вътре е Nippon Clutch, добри са, иначе аз бих заложил на Exedy, но го вземи от добър доставчик, че има много рециклета. Luk най-вероятно, комплекта не е LUK вътре, най- много притискателя да е на LUK, феродовия на Valeo, a лагера - на Naichi, което е добър вариант. Лагера гледай да е на Naichi или NSK.

Успех.

Гледам, Blue Print е 110 лири в един сайт, толква ще дойде и Exedy - който е от Eurocarparts. Иска ми се да се взема някакъв и да си го сменя сам, но нямам време, пък и долната помпа, ако не ми хареса... , абе мечтая си. Ама и тука задръстванията са страшни. Онзи ден ми се схвана крака 30 мин. влачене...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво направих аз днес, по въпроса с влизащата вода в багажника. Ще чакам да завали, за да видя дали съм решил проблема. :)

 

b837721ce4de9f6f685e1b6a76916ef0_920x0.j

 

9fb2d6377ea47f6957337947267b85d5_920x0.j

 

f964be31388cc8aa6dddc70dfc743eb4_920x0.j

 

1c686bb834404f396f16e79a58cb38c8_920x0.j

 

2dde61cec9d53ae7f432c4fb1f5aad75_920x0.j

 

d802d7b3a15e711b0f33aeaa2ef11201_920x0.j

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли откъде мога да закупя турбо за сивик 1.7 дизел, 2004 година? И какви са цените за ново, и втора ръка? И какво изобщо препоръчвате, когато се е прецакала турбината? Рециклирах я, след това се разваля още 3 пъти, в рамките на 3 месеца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, опиши по-подробно проблема и неговите симптоми. Какво е поведението на колата, какви грешки записва, какви шумове издава турбината. Просто да не би да те мятат по върбите майсторите.

Иначе турбини в нета колкото щеш. Ето парт номера 18900PLZD00 - цени всякакви. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от доверен човек знам, че зеленото Valeo, комплекта е сигурен , не е сбирщайн вътре. Такова сложих на моята и проблеми нямам досега . При мен също, първите километри, педалът беше като перце лек. После, явно, като улегне, се нормализира , но не става твърд, както преди смяната, усещането е като нормален съединител .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, опиши по-подробно проблема и неговите симптоми. Какво е поведението на колата, какви грешки записва, какви шумове издава турбината. Просто да не би да те мятат по върбите майсторите.

Иначе турбини в нета колкото щеш. Ето парт номера 18900PLZD00 - цени всякакви. Поздрави!

Още първият път влизаше в авариен режим, от време на време и не можеше да вдигне повече от 2000 оборота. Закарах я на сервиз и казаха, че турбото се е скапало и трябва да се рециклира. След месец, при профилактична смяна на ангренажен ремък, отново видяха, че турбото е започнало да издава багажа и пак го оправяха. След още 2 седмици се развали маслената помпа и естествено от там е спряла да се омаслява турбината, и се наложи да я рециклират за 3 път, като този път ми обещаваха, майсторите, да е за последно, и няма да има проблем повече. Две седмици по-късно започна силно виене на 2ра и 3та скорост. И така си виеше в продължение на още седмица до днес, когато я изфорсирах и отново влезе в авариен режим... Оставих я пак в сервиза и ще чакам да ми кажат утре, но с опита, който имам , съм сигурен, че отново се е прецакала турбината. От ноември до сега, за 4ти път, като е и още в гаранция(понеже дадоха 6 месеца от 1вото рециклиране) . Но не знам какво да правя, няма смисъл да я оправят повече. Мисля да си искам парите, дадени до тук и да взема някоя нова или втора ръка.. не знам. Ще ти бъда много благодарен, ако си по-запознат и препоръчаш нещо качествено, което да ми върши работа, и на добра цена. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, имам проблем! Не ми свети десния фар, нито къси, нито дълги! С ксенон съм, като откача и закача , светва за малко заедно с дългите и пак угасва, като се чува едно жужене!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

изключително обширна тема (и не само), от която доста научих за колата. Сдобих се с първата си хонда преди близо 2 седмици, мечта от край време. :)

Засега се държи повече от прилично, но съм в очакване да си покаже нормалните болежки (напр.рейката).

Забелязвам обаче, от време на време, когато се поклаща по "равните" родни улици и пътища, се чува едно доста отчетливо скърцане отзад, в дясно. Имате ли идея каква може да е причината? Някой да се е сблъсквал с такива звуци?

Благодаря предварително за потенциалните отговори.

п.п

Ако има значение - оборудвана е с ГИ, бутилка на мястото за резервната гума.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..............

 

Не бих се ангажирал с мнение, понеже не бих могъл да се нарека "майстор". Идеята ми е друга - да се даде повече информация, за да може колегите, които наистина разбират от материята да изразят мнение. 

Дали е рециклирана турбината или само е свалена и "почистена". Хубаво е, че има гаранция, но през месец да се скапва турбина.... не се връзват нещата. То реално ако се смени средната и се почистят лопатките на променливата геометрия си става нова турбина в стар корпус. Е да турбо актуатора и той трябва да се погледне. Но това с виенето защо се получава...

Може да си купиш един ELM327 за 20-тина лева и да си четеш грешките след като влезе в авариен режим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен въобще не е рециклирано турбото или проблема въобще не е бил в него. Колегата да каже дали е виждал свалена турбината преди и след ремонта? Най-добре е според мен като за начало да смени майстора и ако се окаже, че има проблем с турбината да си я свали сам. Ако се окаже,че не е рециклирана да отиде да му върнат и да му я направят в читав сервиз или да търси друго турбо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля за съвет! От скоро съм със Сивик D16V1. Искам да му сменя всички флуиди (масло двигател, скоростна кутия, антифриз, масло спирачки и съединител). Мисля да ги поръчам от общите поръчки, но ми е много трудно, все още да се ориентирам, кое е добро и кое не е. Тъй като колата е от Италия и италианеца може да я карал без смяна на масла, няма да се хвърлям на най- скъпото за двигателя, първоначално. Нещо средно. Моля да ме посъветвате (може и на лично). Ако ми изпратите и линк към продуктите от немския сайт, ще съм ви много благодарен! Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ruil4o,

 

Пусни една търсачка във форума и почети, толкова много е дискутирано за двигателни масла, антифриз и въобще течности, особенно за този бензинов двигател. 

 

Иначе ето ти примерен вариант:

Двигателно масло - събира 3,5 литра : https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-0w-30-1-l.html

Антифриз - събира 5 литра, хубаво е да имаш малко и да доливаш: http://www.coxmotorparts.co.uk/genuine-honda-type-2-coolant-1-litre-pre-mixed-p-1269.html

В Бултрако, туба от 5 литра е към 60+ лева, мисля.

Масло в скоростната кутия - 2 литра ще те оправят, задължително Honda MTF-3: https://www.ato24.de/en/honda-manual-transmission-fluid-0-946-l.html

Спирачна течност, 1 литър, ще ти свърши работа за спирачки и съединител, DOT 4, аз лично сложих на АТЕ.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масло 0W30, 5W30 или 5W40, зависи от състоянието и километрите на мотора. Марки, като Мотул, Мобил и други реномирани.

Масло в скоростите: Само оригинално MTF-3, по спомени от лятото 2л към 60лв.

Антифриз: най-добре оригинален, той си е разреден, готов за употреба. На капака пише, че се сменя на 200 000 км или на 120 месеца (10 години), демек си заслужава да сложиш оригинален, ако мислиш да я покараш колата, това означава, че докато е при теб, няма да се занимаваш повече.

За спирачната течност и аз проучвам още. Със сигурност ще е ДОТ4 , 5.1 е за спортно шофиране, никога няма да мога да я загрея толкова, че да усетя разликата. А е доста по-скъпа. Чудя се само, оригинална (каква ли е цената) или АТЕ? Ще се радвам на инфо по въпроса.

 

ПП: Сложи си и хубави филтри, колега. Аз съм с въздушен Филтрон и маслен Манн, и съм доволен.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, според вас какъв е шанса в тази опаковка да има ролка NSK, която май е оригиналната за D16V1 ? http://www.ebay.de/itm/262717117147?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100% колега, аз си купих такава от Англия и вътре е NSK.

Между другото и ролката на SKF, вътре е NSK за нашия двигател. Взимай която намериш по-евтино.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги!

Нормално ли е след смяна на маслото на двигателя и измината към 3500 км, маслото на пръчката да е малко под средата (почти към точката за минимум)? Харчи ли го или просто не е "нейното" масло? Колата е Civic 7 gen. , 2002, 1.6, 110 кс.(бензин). А маслото, с което е в момента, е Champion 10W40 B4 Active Defence.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо сипвате 10W40 на японски мотори, колеги??? При мен, за 10 000км, си стои на средата (точно до където съм го налял). А имах един лек преход 1000км, само по аутобан, с 140-150. Аз, като я взех, колата беше на 163 000 и беше в 0W30, аз я карам с 5W40 и засега е ок. Но е важно да е пълна синтетика маслото.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, може и да ти го хапва. Провери за течове от гарнитури. После си виж и ауспуха, за черно. И ще ти стане ясно къде отива маслото.

Ако го смениш с 5w40 или 0, НЕ СЕ НАДЯВАЙ НА ЧУДЕСА. Вариантът, да спре да ти изчезва, е почти нулев. Може да ти харчи по-малко масло или пък да почне да харчи много повече.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Понеже видях, че стана на въпрос за смяна на масло на скоростната кутия, може ли някой да ми обясни каква е процедурата по смяната, понеже имам канал в къщи и мисля да си го направя сам? Благодаря предварително!

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Елементарно е, имаш пробка за източване - отдолу, на кутията, мисля че от ляво (страната на шофьора); и пробка за наливане отгоре, която, доколкото помня, се вижда , като застанеш пред колата и погледнеш зад двигателя (от страната на пасажера). Трябва ти един маркуч около метър - два, да налееш маслото и фуния. И два съвета, първо развърти пробката за наливане, защото ако я замажеш или не тръгне, а си източил маслото, става лошо. И също така, да не забравиш да навиеш долната пробка, преди да започнеш да наливаш.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, за инфото. Щом намеря МТФ на Хонда, ще погледа къде се намират пробките.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да знае дали радиаторите /кондензатор/ за климатик на бензиновите сивици и дизелите са еднакви?

По сайтовете за авточасти не намирам никакви разлики, но все пак тук със сигурност има хора, разбиращи повече от мен.

Освен това, от кои фирми е за предпочитане?

Предлагат ми някакъв полски, за 160 лв.?

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са еднакви, колега. Размерите са различни, както и отворите за тръбичките са на различни места. Ето за 1.6 http://michelecaroli.com/autoparts_info_en.asp?id=21999&mcb=MCB03249&oem=80110-S6D-G01%20-5%20deurs%20,%20H.B. А ето и за 1.7 дизел: http://michelecaroli.com/autoparts_info_en.asp?id=22002&mcb=MCB03297&oem=80110-S6F-E01%20-5%20deurs%20,%20H.B.

Ето един български сайт: https://chastite.com/kondenzator-honda-civic-vii-hatchback-eu-ep-ev-1.7-ctdi-hetchbek-d16522c10455.html. От който, например, можеш да вземеш Nissens за 165 лв. Поне за мен това е известна марка за производство на радиатори. Иначе, за предишната ми кола, бях купувал някакъв италиански (воден) и не е имало проблем.

Поздрави!

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега kotarankat, благодаря за уточнението и линковете. Майсторът също ми предложи Nissens. Не знам от коя фирма пазарува, но цената му беше по-висока от този сайт. А има ли колега с достъп до отстъпки, за де се вземе на по-тънка цена?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

a098097bcab61c5b9c97d4e4cc4d3aee.jpg. Може ли заради тоя клапан да дава грешка P1236?

Онзи ден вдигах колата на подемник. Клапанът на моя автомобил изглежда перфектно. Вероятно проблема при мен е друг. Интересно, че откакто минаха големите студове, колата се държи много добре и не влиза в авариен режим. Последните 3000км не съм имал никакви проблеми. Бах посъветван да не бързам с профилактика на турбината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудя се аз защо не ми подкачва ръчната помпичка ("круша"). 

post-26717-0-82001000-1490901175_thumb.jpg

post-26717-0-98697500-1490901202_thumb.jpg

В началото излизаха само тези дребните топчета, подобни на каша. Но след като започнах да я мачкам се отделиха тези парчета, подобни на конци. Дано се дължи на стареене на гумата, а не някоя химия (в интерес на истината тази зима не съм слагал никакви добавки).

Купих си от първия срещнат магазин друга помпичка и я смених.

post-26717-0-49548600-1490902051.jpg

Ако на някой му се наложи, да се знае че външния размер на щуцера е 8 мм.

Поздрави!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги.  От скоро се сдобих с Civic 1,7CTDI 2004г, добра кола за жената, закарах я на майстор да и сменят ремъци, ролки, масло, филтри. Взех колата от майстора и решихме малко да се разходим, след 30км каране, преди да изгася колата, ми се чу странно виене или скърцане, не мога да го определя и спрях радиото, и тогава се чуваше много по-добре. Отворих капака, шума идваше от ангренажния ремък, закарах колата отново при майстора. На другия ден ми ка,за че понеже ремъка е нов, а зъбното колело не е, докато се напасне, щяло да е така, на мен изобщо не ми се вярва да е така. Затова, ако някой има идея, ще съм благодарен. Вече съм минал 500км имам чувството, че шума се засилва, да поясня шума е когато колата е на обороти и при много леко подаване на газ, после нагоре изчезва.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...